خواندن داستان سکسی توسط شوهر در چه صورت ایراد ندارد؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

خواندن داستان سکسی توسط شوهر کمی غیرطبیعی و عجیب به نظر می‌رسد. اما بررسی دلایل اینکار می‌تواند هم به همسر و حتی خود زنان کمک کند تا زندگی جنسی بهتری داشته باشند. به طور کلی افراد فانتزی های جنسی متفاوتی داشته و گاها آن را بروز داده و یا آن را سرکوب می‌کنند. انجام اینکار مانند تماشای پورن توسط همسر است. چرا که تا حدی تحریک کننده بوده و از نظر ذهنی افراد را تحریک می‌کند. اما سوال اصلی اینجاست که افراد در صورت داشتن همسر و شریک جنسی ثابت چرا از روش های دیگری به دنبال لذت جنسی هستند؟ پاسخ دادن به این سوال با کمک متخصص امکانپذیر بوده و افراد می‌توانند از طریق آن زندگی جنسی بهتری داشته باشند. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه جنسی می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

خواندن داستان سکسی توسط شوهر چه معنایی دارد؟

امروزه به دلیل دسترسی سریع و آسان افراد به اینترنت افراد می‌توانند با یک جست و جوی ساده این داستان ها را پیدا کرده و آنها را مطالعه نمایند. شاید یکی از دلایل اصلی شیوع اینکار میان زوجین همین دسترسی آسان است. اما بعد از مدتی برای افراد اینکار تبدیل به عادت شده به جای برقراری رابطه جنسی با همسر خود به سراغ مطالعه این داستان ها می‌روند.

به دلیل اغراق و گاها نشان دادن تصاویر جذاب از رابطه جنسی، افراد اینکار را لذت بخش‌تر از برقراری رابطه جنسی می‌دانند. خواندن داستان سکسی توسط شوهر از لحاظ روانی می‌تواند آسیب بزرگی را به همسر او وارد نماید. از این رو بهتر است زوجین در این مورد با کمک یکدیگر اقدام کرده و آن را برطرف نمایند. برای اطلاع از نحوه برخورد با خیانت مردان کلیک کنید.

علت خواندن داستان سکسی توسط شوهر

علت خواندن داستان سکسی توسط شوهر

خواندن داستان سکسی توسط همسر بعد از مدتی می‌تواند تبدیل به یک عادت رفتاری گردد.به همین دلیل پیدا کردن علت آن می‌تواند از این موضوع جلوگیری کرده و همچنین زندگی جنسی زوجین را به حالت عادی برگرداند. برخی از دلایل این موضوع شامل موارد زیر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با انواع نیازهای جنسی مردان کلیک کنید.

🔸کنجکاوی

گاهی شوهر به دلیل کنجکاوی به سراغ چنین مطالبی می‌رود. تنها دلیل خواندن داستان سکسی توسط شوهر در چنین شرایطی جذابیت و یا حتی عدم اطلاعات همسر در این زمینه است. او به این دلیل که تا به حال با چنین مسائلی روبرو نشده است؛ تمایل دارد که چنین داستان هایی را بخواند. به همین دلیل در مواجهه با چنین موضوعی در ابتدا نباید واکنش بدی نشان داد. برای آشنایی با راه های تشخیص خیانت کلیک کنید.

🔸فانتزی جنسی

یکی دیگر از دلایل خواندن داستان سکسی توسط شوهر داشتن فانتزی های جنسی در این زمینه است. برخی از افراد تنها به خواندن این داستان ها می‌توانند لذت جنسی را تجربه کنند. این حالت مانند تماشای پورن است. در واقع افرادی  دیدن فیلم های پورن نیز نوعی فانتزی جنسی محسوب می‌شود.

🔸یادگیری راه های جدید

یادگیری رفتارهای جدید جنسی نیز از دلایل دیگر خواندن داستان سکسی توسط شوهر است. برخی از زوجین به این دلیل که در زندگی جنسی خود به یکنواختی رسیده اند و نیاز به تنوع دارند؛ برای اطلاع از روش های جدید از تماشای پورن و یا حتی خواندن داستان های این چنینی استفاده می‌کنند. برای اطلاع از دلایل و راه های درمان اعتیاد به پورنوگرافی کلیک کنید.

🔸اختلاف با همسر در زمینه مسائل جنسی

از طرفی مردانی که با همسر خود در مورد مسائل جنسی مشکل دارند نیز به سراغ چنین داستان ها و مطالبی می‌روند. آنان به این دلیل که نمی‌توانند عملکرد خوبی در رابطه جنسی با همسر داشته باشند و یا مبتلا به اختلالات جنسی هستند؛ این راه را امتحان می‌کنند.

🔸کاهش اضطراب و فرار از واقعیت

از دلایل اصلی چنین رفتارهایی مانند تماشای پورن و یا خواندن داستان سکسی توسط شوهر کاهش اضطراب و فشار روانی و یا فرار از واقعیت است. تجربه لذت جنسی منجر به آزادسازی دوپامین در مغز می‌گردد که برای مدت زمان کوتاهی استرس افراد را کاهش می‌دهد. از این رو افراد به این دلیل مشکلات اساسی خود را در زندگی برای مدت زمان کوتاهی فراموش کنند؛ چنین روشی را امتحان می‌کنند.

پیامدهای خواندن سکسی توسط شوهر

اما خواندن داستان سکسی توسط شوهر و اعتیاد به اینکار پیامدهایی نیز در زندگی مشترک دارد. طبیعی است که در چنین شرایطی افراد دیگر نمی‌توانند رابطه جنسی خوبی با همسر داشته باشند و یا حتی در روابط عاطفی نیز دچار مشکل می‌شوند.

وابستگی به اینکار و تغییر چرخه جنسی

از اصلی ترین معایب خواندن داستان سکسی وابستگی به اینکار و تغییر کردن چرخه جنسی آنان است. مردانی که به اینکار اعتیاد پیدا می‌کنند نحوه به ارگاسم رسیدن آنها فرق کرده و دیگر نمی‌توانند در رابطه جنسی به ارگاسم برسند.

🔷اهمیت ندادن به همسر

طبیعی است که با وجود خواندن داستان سکسی و تجربه لذت جنسی از این طریق، افراد دیگر به همسر خود مانند گذشته اهمیت نمی‌دهند. به همین دلیل میل جنسی در همسر نیز سرکوب شده و حتی احتمال خیانت و جدایی نیز هست.

🔷همانند سازی کردن با آنها

بعد از خواندن داستان سکسی ، فرد تلاش می‌کند تا با آنان همانند سازی کردن در رابطه جنسی مانند آنان رفتار کند. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این صحنه ها واقعی نبوده و یا حتی انجام آنها امکانپذیر نیست. این مطالب تنها ساخته و پرداخته نوسیندگان هستند. به همین دلیل نباید وضعیت رابطه و یا حتی ویژگی های شخصی را با این محتواها مقایسه کرد.

نشانه های شوهری که داستان های سکسی می‌خواند

برای برخورد با رفتار خواندن داستان سکسی ، در ابتدا باید نشانه های چنین فردی را شناسایی کرد. در واقع از این موضوع مطمئن شد و در قدم بعدی بای برطرف کردن آن اقدام کرد.

  • استفاده بیش از حد و طولانی مدت از تلفن همراه
  • خودارضایی
  • بی میلی نسبت به همسر
  • سرچ کردن مداوم چنین محتواهایی در تلفن همراه یا لب تاپ
  • خواندن آنها در مکان های عمومی و یا تخت خواب

حتما درباره حالات مرد بعد خیانت بخوانید.

نحوه برخورد با خواندن داستان سکسی توسط شوهر

 برخورد با خواندن داستان سکسی توسط شوهر

در صورت اطلاع از خواندن داستان سکسی شوهر باید واکنش درست و مناسبی نسبت به آن نشان داد. برخی از زنان به این دلیل صحبت کردن در این مورد برایشان دشوار است؛ به طور کلی آن را انکار کرده و یا همسر خود را به حال خود رها می‌کنند. اما در ابتدا باید در این مورد با او صحبت کرده و دلیل آن را جویا شوید. در قدم بعدی سعی کنید بر عملکرد خود و همسر در رابطه جنسی کار کرده و همچنین حتما از یک روانشناس کمک بگیرید. چرا که ترک عادت ها و یا اعتیادهای رفتاری اگر به درستی صورت نگیرد؛ احتمال بازگشت آن زیاد است. از این در این زمینه حتما از یک مشاور جنسی کمک دریافت کنید. برای اطلاع از راه های صحبت درباره رابطه جنسی با همسر کلیک کنید.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که گفته شد؛ خواندن داستان سکسی توسط شوهر معایب و پیامدهای زیادی دارد. در بیشتر موارد شاهد انجام اینکار توسط نوجوانان هستیم. اما در برخی موارد زوجین در زندگی مشترک نیز به خاطر مسائلی که تجربه می‌کنند؛ به سراغ اینکار می‌روند. ترک این عادت به راحتی با کمک روانشناس امکانپذیر بوده و افراد می‌توانند برای پیشگیری از این موضوع کیفیت رابطه جنسی خود را با همسر افزایش دهند.

برای دریافت مشاوره در زمینه جنسی می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره و درمان خیانت با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره