مشاوره تلفنی روانشناسی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مشاوره تلفنی با موبایل به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره ذهن نو می توان به مشاوره خانواده که شامل مشاوره ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره کودک، زوج درمانی ، مشاوره طلاق ، مشاوره ترک اعتیاد، مشاوره خیانت همسر و روابط زناشویی باشد بی شک این مشکلات نام برده برای هرکدام از ما ممکن است اتفاق افتد که نیاز به مشاور و کتر روانشناس برای ارائه راهکار داشته باشیم.

 

مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره تلفنی روانشناسی با موبایل را می توانید در هر زمینه ای روانشناسی به صورت تخصصی از بهترین روانشناسان ایران را از ما بخواهید. مشاوره روانشناسی ذهن نو با ارائه روش های نوین برای دریافت مشاوره و دسترسی هموطنان عزیز به خدماتش را آسان کرده است. مشاوره تلفنی با توجه به شرایطی که دارد باید حتما توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام گیرد. 

بیشتر بخوانید : مشاوره جنسی تلفنی

مزایای مشاوره روانشناسی تلفنی با موبایل

از جمله مهمترین مزایای مشاوره تلفنی روانشناسی نسبت  مشاوره حضوری می توان به موارد زیر اشاره داشت :

صرفه جویی در وقت

بسیاری از افراد در برخی مناطق کشور به مراکز معتبر دسترسی ندارند و یا حتی در صورت دسترسی به دلیل مشغله‌های روزمره وقت این را ندارند که به صورت حضوری به درمانگران مراجعه کنند. مشاوره با موبایل با برداشتن این مانع به شما کمک می‌کند از هرجای کشور با بهترین و معتبرترین مراکز تماس بگیرید و در مورد مشکلات خود با روانشناسان یا مشاوران متخصص گفت‌وگو کنید. 

صرفه جویی در هزینه‌ها

رفت‌وآمدهای حضوری، هزینه‌های اضافه‌ای را به مراجعین تحمیل می‌کند که همین امر می‌تواند شما را از مراجعه منصرف کند یا باعث شود دائماً این مسئله را پشت گوش بیاندازد؛ اما در مراجعه تلفنی می‌توانید در این زمینه نیز صرفه جویی کرده و نگرانی‌های مالی خود را کاهش دهید.

فروشگاه آرامیس

دسترسی همیشگی

در مراجعه حضوری شما همواره با محدودیت‌های زمانی خاصی روبه‌رو هستید. درمانگران همیشه در دفتر کار خود حضور ندارند و در نتیجه نمی‌توانید هر زمان به آن‌ها مراجعه نمایید؛ اما در مشاوره با موبایل تلفنی، قادر هستید در هر زمان با خطوط در نظر گرفته شده تماس بگیرید و در مورد مشکلات خود یا بحران‌های پیش رو با روانشناسان و مشاوران صحبت نمایید.

آزادی بیشتر در بیان مسائل

مراجعه به روانشناس و مشاور برای بسیاری از افراد آسان نیست. برای مثال برخی افراد در حضور روانشناس احساس معذب بودن می‌کنند و نمی‌توانند آزادانه مسائل خود را مطرح کنند. هرچقدر مشکلات شخصی‌تر و خصوصی‌تر باشند چالش‌ها بر سر مراجعه به روانشناس بیشتر خواهد شد. در این شرایط مشاوره تلفنی روانشناسی به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و برای صحبت کردن با یک درمانگر مقاومت کمتری را نشان دهید. 

بیشتر بخوانید : مشاوره ترک اعتیاد تلفنی

موضوعات جلسات مشاوره تلفنی روانشانسی با موبایل

جلسات مشاوره با موبایل نسبت به جلسات مشاوره حضوری هیچ گونه محدودیتی در مورد موضوعات مطرح شده ندارند. از جمله این موضوعات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مشاوره خانواده تلفنی

با پیشرفت تکنولوژی و نوین شدن زندگی های امروزی، مشکلات نسبت به گذشته پیچیده تر شده اند. حل این مشکلات جدید نیازمند راهکار های نوین و به روز می باشد.  زمانی که به مشکلات خانوادگی در زندگی مان برخورد می کنیم برای حل آن طبیعتا به صورت حضوری به درمانگر خانواده مراجعه می کنیم، اما یک انتخاب مناسب استفاده از مشاوره خانواده تلفنی می باشد. 

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره ازدواج به شما در داشتن رابطه ای سالم کمک می کند. ازدواج و انتخاب همسر یک نقطه عطف و مهمترین تصمیمی است که هر هر فرد در زندگی خود انتخاذ می کند. چرا که بعد از ازدواج اهداف زندگی، روابط اجتماعی، خانوادگی، شغل و … شما دستخوش تغییر خواهد شد. به همین دلیل تصمیم برای ازدواج نیاز به پختگی کافی دارد. اما متاستفانه بیشتر مردم، زمان و هزینه زیادی را برای برگزاری مراسم عروسی عالی خرج می کنند تا یک ازدواج عالی ! اگر قصد ازدواج دارید توصیه می کنیم مقاله مشاوره تلفنی ازدواج را بخوانید.

سکس تراپی تلفنی

حرف زدن در مورد مسائل جنسی برای همه کار آسانی نیست. در واقع عواملی نظیر احساس شرم و خجالت باعث می‌شود افراد در مورد مشکلات جنسی با دیگران مشورت نکنند. با این حال یک مشاور حرفه‌ای با رعایت کردن اصول کاری نظیر رازداری و عدم قضاوت به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت تر در این باره صحبت کنید. دریافت مشاوره جنسی به شما در مورد روش‌های درمان اختلالات جنسی، افزایش رضایت جنسی و نحوه آموزش مسائل جنسی به کودکان و نوجوانان یاری می‌رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مشاوره جنسی تلفنی را مطالعه نمایید. 

مشاوره کودک تلفنی

روانشناسی کودک به شاخه‌ای از روانشناسی گفته می‌شود که به طور خاص در ارتباط با کودکان و نیازهای رشدی آن‌ها صحبت می‌کند. در حقیقت روانشناسان کودک معتقدند که نیازهای روحی و توانایی‌های ذهنی کودکان کاملاً متفاوت از بزرگسالان است و به همین خاطر آن‌ها به متخصصینی نیاز دارند که با توانایی‌ها و نیازهایشان آشنایی کامل داشته باشند. با این حال روانشناسی کودک صرفاً راجع به مشکلات و نیازهای روحی کودکان صحبت نمی‌کند. بخش مهمی از این حیطه روانشناسی به چگونگی پرورش هرچه بهتر توانایی‌های کودکان و تبدیل آن‌ها به بزرگسالانی توانمند می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله مشاوره کودک تلفنی را مطالعه نمایید.

مشاوره نوجوان تلفنی

مشاوره نوجوان طیف وسیعی از مشکلات را در برمی‌گیرد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مدیریت خشم، مشکلات تحصیلی، اختلالات اضطرابی، مشکلات رفتاری، موضوعات مرتبط با خودانگاره نوجوان در مورد بدن، مواجه شدن با قلدری همسالان، افسردگی، پرداختن به رفتارهای پرخطر نظیر مصرف مواد یا الکل، اختلالات خوردن، تعارضات خانوادگی، مشکلات ارتباطی، نحوه برخورد با جنس مخالف، مسائل مرتبط با عزت نفس، درگیری با استرس، انزوای اجتماعی، کنار آمدن با هویت جنسی و … اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مشاوره نوجوان را مطالعه نمایید. 

مشاوره خیانت تلفنی

مشکل بسیاری از آنهایی که در شرایط خیانت همسر از مشاوره کمک نمی‌گیرند این است که با این خدمات آشنایی ندارند. به همین خاطر بهتر است در ابتدا کمی بیشتر راجع به مشاوره‌خیانت صحبت کنیم. مشاوره خیانت یکی از انواع مشاوره‌های تخصصی است که توسط یک زوج درمانگر یا مشاور متخصص در زمینه خانواده انجام می‌شود. شما در شرایط زیر می‌توانید از این مشاوره استفاده کنید. توصیه می کنیم مقاله مشاوره خیانت تلفنی را مطالعه نمایید. 

مشاوره تلفنی طلاق 

مشاوره تلفنی طلاق نوعی از خدمات روانشناسی است که توسط متخصصان آموزش دیده در حوزه‌های زوج و خانواده ارائه می‌شود. برخلاف باور عمومی مشاوره طلاق نوعی روش اقناع سازی زوجین برای بازگشت بی چون و چرا به زندگی مشترک نیست بلکه روانشناس به شما کمک می‌کند تا بتوانید پیش از هرچیز هیجانات منفی خود نظیر خشم را مدیریت کنید و با دید وسیع‌تری به نقاط قوت و ضعف زندگیتان نگاهی بیاندازید. در واقع یک مشاور حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا بتوانید هزینه‌های طلاق گرفتن و در مقابل برگشتن به زندگی مشترک را در دو کفه ترازو قرار دهید. او در نهایت به شما اجازه می‌دهد که خود انتخاب کنید کدام کفه سنگین‌تر است و رفتن در کدام مسیر می‌تواند برای هردوی شما هموارتر باشد.

مشاوره ترک اعتیاد تلفنی

مشاوره اعتیاد نوعی از خدمات روانشناسی است که در مورد مسائلی نظیر علائم اعتیاد، علائم محرومیت از مواد، انواع روش‌های درمانی نوین در زمینه ترک و راهکارهای ناکارآمد در این زمینه به شما اطلاعات می‌دهد. همچنین شما به کمک جلسات مشاوره ترک اعتیاد می‌توانید علل و ریشه‌های روانی درگیری با اعتیاد را بشناسید و روشی را برای درمان انتخاب نمایید که بیشترین تناسب را با مشکلاتتان دارد. جهت دریافت مشاوره ترک اعتیاد تلفنی کلیک کنید.

مشاوره شغلی با موبایل

مشاوره شغلی تلفنی یکی از خدمات بسیار مفید در مراکز مشاوره و روانشناسی است که به شما کمک می‌کند از هر کجای کشور با متخصصین تماس گرفته و در مورد دغدغه‌های شغلی خود از آن‌ها کمک بگیرید. برگزار شدن جلسات به صورت تلفنی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که در وقت و هزینه صرفه جویی بیشتری نمایید و در عین حال بتوانید به یک تصمیم آگاهانه در مورد کار خود برسید.

مشاوره تلفنی با تلفن همراه ذهن نو

مشاوره روانشناسی تلفنی (خانواده، ازدواج، کودک، استعدادیابی و نوجوان، طلاق و خیانت همسر، مسائل فردی و اختلالات شخصیتی، ترک اعتیاد)

مژده به مشترکن مرکز مشاوره ذهن نو

مشاوره تلفنی با موبایل راه اندازی شد، بدین منظور سه دسته از مشترکین می‌توانند از این خدمت استفاده کنند:

۱ – هم‌وطنانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند و می‌خواهند مشاوره با موبایل داشته باشند.

۲ – در حال حاضر به دلیل مشکلات مخابراتی دسترسی به شماره هوشمند (9099070354) برای برخی مناطق کشور مسدود شده است، لذا مشترکین عزیز می‌توانند از مشاوره مستقیم استفاده کنند.

۳ – عزیزانی که خارج از کشور تمایل به دریافت مشاوره دارند.

مراحل گرفتن مشاوره با موبایل

  1. تماس با شماره 02191002360
  2. پرداخت هزینه مشاوره
  3. تماس اپراتور ذهن نو با شما

برای دریات مشاوره می توانید از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

آیا می‌توان پس از جلسات تلفنی از خدمات مراجعه حضوری نیز استفاده کنیم؟

بله در صورتی که احساس کنید در جلسات مشاوره حضوری می‌توانید از مزایای بیشتری برخوردار شوید می‌توانید روند جلسات را تغییر داده و از مرکز نوبت جلسات حضوری دریافت نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫16 دیدگاه ها

  1. ماوره تلفنی گرفتم خیلی راضی بودم جاهای دیگه فقط میخوان وقت پر کنن ولی شما خیلی بهم کمک کردید مرسیییییی

  2. با سلام
    اینجانب مرضیه انصاری با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و ۷ سال سابقه کار رواندرمانی و آموزش در بخش خصوصی و دولتی مایل به همکاری با تیم تخصصی شما به صورتآنلاین و تلفنی هستم
    باتشکر

        1. بله با شماره های درج شده تماس بگیرید جهت مشاوره تلفنی و یا مشاوره انلاین راهنمایی تون می کنن

  3. من می خواستم از خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی استفاده کنم . واقعا به نظرتون نتیجه بخش هست تا حالا همچین تجربه ای نداشتم

    1. مزایای مشاوره تلفنی تو مقاله توضیح داده شده ، و اگر نتیجه بخش نبود همچین سیستمی مسلما از طرف ارگان های مربوطه اجازه شکل گیری پیدا نمی کرد. میتونید مشاوره تلفنی رو یک بار هم که شده تجربه کنید و قطعا ضرری نخواهید کرد.

  4. سلام
    وقتتون بخیر
    من از یکجایی مشاوره گرفتم مشاورش همش حرفای تکراری که خودم بلدم گفت و نصیحتم کرد. من به نصیحت نیازی ندارم. من میخوام یکی مشکل منو عمقی بررسی کنه. لطفا یک مشاوره خوب به من معرفی کنید. موضوع من خیانت به دوست پسرم هست. تشکر

    1. سلام سیما عزیز معمولا در مشاوره های روانشناسی این موضوع پیش میاد و بعضی افراد نمی تونن با متخصص ارتباط خوبی بگیرن در این جور موارد پیشنهاد میشه که ادامه جلسات را با متخصص دیگری انجام بشه. برای دریافت مشاوره با مشاوران ذهن نو با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  5. واقعا مشاوره تلفنی روانشناسی که مرکزتون ارائه می ده عالیه من از خیلی جاها مشاوره گرفتم ولی هیچ گا مثله ذهن نو نبود .

  6. درود بر شما . من خیلی احتیاج به مشاوره دارم. لطفا به من ایمیل بزنید . شماره مادرم بفرستم . سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره