مشاوره جنسی تلفنی و حضوری

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مشاوره جنسی تلفنی و حضوری از جمله خدمات مرتبط با مشاوره و روان درمانی است که به شما کمک می‌کند اختلالاتی نظیر زودانزالی، بی میلی جنسی و ناتوانی در رسیدن به ارگاسم را با یک متخصص در میان گذاشته و با روش های درمانی آن آشنا شوید.

هم چنین برای افزایش آگاهی و اطلاعات فرزندتان از مسائل جنسی در دوره نوجوانی و کودکی نیز می‌توانید از خدمات مشاوره جنسی بهره مند شوید و شیوه ارائه اطلاعات به آن‌ها را بیاموزید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. جهت اطلاع از سایر خدمات مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو کلیک کنید.

مشاوره جنسی چیست؟

در گذشته بسیاری از افراد در بیان و حل مشکلات جنسی خود با مشکلات زیادی روبرو بودند و از بیان مسائل خود شرم داشتند؛ ولی امروزه مشاوره جنسی تلفنی و حضوری به همه می کند تا مسائل جنسی خود را حل نمایند و زندگی جنسی بهتری داشته باشند. 

حرف زدن در مورد مسائل جنسی برای همه کار آسانی نیست. در واقع عواملی نظیر احساس شرم و خجالت باعث می‌شود افراد در مورد مشکلات جنسی با دیگران مشورت نکنند. با این حال یک مشاور حرفه‌ای با رعایت کردن اصول کاری نظیر رازداری و عدم قضاوت به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت تر در این باره صحبت کنید.

دریافت مشاوره جنسی به شما در مورد روش‌های درمان اختلالات جنسی، افزایش رضایت جنسی و نحوه آموزش مسائل جنسی به کودکان و نوجوانان یاری می‌رساند.

در واقع مشاور جنسی به شما کمک می کند تا اختلالات روحی و روانی فرد در زمینه جنسی مشخص و درمان های مناسب برای حل آن در نظر گرفته شود و در صورت نیاز به دارو به روانپزشک ارجاع داده می شود. 

فروشگاه آرامیس

برای آشنایی با اصول آمیزش و رابطه جنسی کلیک کنید.

مشاور جنسی کیست ؟

یک مشاور جنسی می تواند یک روانشناس یا روانپزشک، درمانگر ازدواج و خانواده و یا مددکار اجتماعی بالینی باشد. این متخصصان تحت آموزش های گسترده در مورد انسان قرار می گیرند. 

مشاوره جنسی به کسانی که دارای مشکلات جنسی هستند کمک می کند تا مشکلات جنسی خود را که می تواند روانی، جسمی و یا ترکیبی از این مسئله باشد را درمان نمایند. 

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

اهمیت مراجعه به مشاوره جنسی | چرا به مشاوره جنسی تلفنی یا حضوری نیاز دارم ؟

عدم رضایت جنسی در زندگی می‌تواند مقدمه‌ای برای بروز مشکلات پیشرفته‌تری در آینده باشد. برای مثال مردانی که دچار اختلال نعوظ یا زودانزالی هستند در پی این مشکل به مرور اغلب اعتماد به نفس خود را در رابطه از دست می‌دهند و همین امر باعث تشدید مشکل آن‌ها می‌شود. همچنین اختلالات جنسی با تحت تاثیر قرار دادن کیفیت رابطه زناشویی می‌تواند باعث بروز اختلاف در حوزه‌های دیگر زندگی شود.

متاسفانه بسیاری از افراد برای درمان اختلالات جنسی خود به روش‌های خطرناک و ناسالمی نظیر مصرف مواد روی می‌آورند که این مسئله مشکلات آن‌ها را دو چندان می‌کند. در این شرایط دریافت مشاوره جنسی توسط یک متخصص در حیطه سکس تراپی به شما کمک می‌کند از طریق راهکارهای سالم به درمان مشکلات خود بپردازید و از بروز آسیب‌های جدی در آینده نیز پیشگیری نمایید.

برای آشنایی با جدیدترین روش های درمان اختلالات جنسی کلیک کنید.

مشاوره رابطه جنسی تلفنی و حضوری برای زوجین 

مشکلات جنسی از جمله مسائلی است که اکثر زوجین آن را در زندگی خود تجربه کرده اند. این مشکلات می تواند یک امر طبیعی باشد و به خودی خود با گذشت زمان از بین برود. عواملی از جمله استرس، خستگی ، مشکلات رابطه و توقعات متفاوت شرکای جنسی می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات در زندگی زوجین شود.

بسیاری از مشکلات جنسی می تواند در جلسات مشاوره جنسی تلفنی و حضوری در مراکز روانشناسی حل و برطرف گردند. از جمله مسائلی که در جلسات مشاوره جنسی تلفنی و حضوری زوجین با آن مواجه هستیم عبارتند از :

? خشکی واژن

? مشکلات در رابطه با نعوظ یا عدم نعوظ در مردان

? دیر انزالی 

? زودانزالی و درمان زودانزالی

? عدم توانایی به ارگاسم یا رسیدن به اوج لذت جنسی

? عدم تمایل جنسی و درمان بی میلی جنسی

? میل جنسی زیاد یکی از طرفین

? انقباض زیاد ماهیچه های کف لگن

? واژینیسموس یا درد در زمان دخول

? آموزش سکس

 

اهمیت مشاوره جنسی تلفنی و حضوری برای آقایان 

آقایان در اکثر مواقع با مشکلات و چالش هایی در رابطه جنسی خود مواجه هستند که در ادامه به بررسی مهمترین نکات مطرح شده در جلسات مشاوره تلفنی جنسی خواهیم پرداخت : 

✅ یکی از مهمترین مواردی که آقایان باید به آن توجه داشته باشند این است که اکثرا در رابطه جنسی تنها به فکر ارضا و رضایت خود هستند. به همین دلیل یکی از موارد مهمی که آقایان باید در نظر بگیرند علایق و رضایت طرف مقابل در رابطه جنسی است. 

✅ صحبت کردن با همسر خود در مورد مسائل و علایق جنسی به داشتن رابطه ای بهتر به شما کمک می کند. در زمان صحبت کردن با همسر خشک نباشید عسی کنید با هیجان احساسات و افکار خود را بیان نمایید. 

✅ برخی از زنان در زمان رابطه صدایی از خود ندارند. بی صدایی زن به معنی عدم علاقه او نسبت به شما نیست.

✅ یکی از شکایاتی که در بسیاری از جلسات مشاوره با آن روبرو می شویم این است که مردان در زمان سکس از جملات عاشقانه استفاده نمی کنند. بهتر است در زمان رابطه با صدای یواس در گوش همسرتان جملات عاشقانه بگویید. 

✅ برای رسیدن به ارگاسم زن را تحت فشار قرار ندهید. در بسیاری از اوقات زن میلی به ارگاسم ندارند و مجبور به ظاهر سازی می شود. این امر سبب دور شدن زوجین می شود. 

 

اهمیت مشاوره جنسی تلفنی و حضوری برای زنان

زنان باید از نیاز های جنسی همسر خود آگاهی کامل داشته باشد. تا بتوانند با این کار سلامت رابطه جنسی خود و همچنین سلامت زندگی مشترکشان را به دست آورند. در ادامه به بررسی مهمترین نکات مطرح شده در مشاوره جنسی تلفنی و حضوری برای زنان اشاره شده است : 

✅ مرد ها برخلاف زنان در طول رابطه جنسی به ارضای عاطفی می رسند نه قبل از سکس، مرد برای اینکه بتواند احساس خود را زنده کند باید رابطه جنسی داشته باشید. یک رابطه جنسی عالی سبب عاشق تر شدن و مستحکم تر شدن زندگی مشترک می شود. 

✅ رد شدن مکرر و زیاد درخواست رابطه جنسی از طرف مرد سبب سرد شدن مرد نسبت به شما می شود. و این برای زندگی مشترک شما بسیار خطرناک است. 

✅ زمانی که نیاز به رابطه با همسرتان دارید می توانید از پوشتن لباس های خاص و عطر استفاده نمایید. بهتر است بگذارید مردان برای داشتن رابطه پیش قدم شوند. 

 

مشاوره جنسی تلفنی و مزیت‌های آن

همان طور که گفته شد مطرح کردن مسائل جنسی برای همه افراد کار آسانی نیست. بسیاری از مراجعین در جلسات مشاوره حضوری نمی‌توانند از مشکلات جنسی خود بگویند یا در این باره مشورت بگیرند. در این شرایط مشاوره تلفنی به شما این امکان را می‌دهد که راحت‌تر مسائل مد نظر خود را مطرح کرده و شرم و خجالت کمتری را تجربه کنید. روانشناسان و مشاوران حرفه‌ای با رعایت اصل رازداری و خودداری از قضاوت کردن تلاش می‌کنند که این فرایند را تسهیل کرده و به شما در این زمینه یاری برسانند.

علاوه بر این؛ مشاوره تلفنی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید از هرجای کشور با بهترین متخصصین تماس بگیرید و به این ترتیب در وقت و هزینه‌های خود نیز صرفه جویی نمایید. شما می توانید با یک تماس تلفنی با برترین متخصصان با تجربه در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو ارتباط برقرار کنید.

 

موضوعات مطرح شده در مشاوره جنسی تلفنی و حضوری

مشاوره جنسی می‌تواند از آموزش‌های ابتدایی در مورد تفاوت‌های جنسیتی تا ابعاد مختلف رابطه جنسی را در بر بگیرد. از جمله زمینه هایی که می‌توانید در این نوع از مشاوره مطرح کنید باید به موارد زیر اشاره کرد.

✅ نحوه آموزش تفاوت‌های جنسیتی به کودک

✅ آموزش مهارت‌های خود مراقبتی و پیشگیری از تجاوز جنسی به کودک

✅ ارائه اطلاعات مهم در مورد رابطه جنسی به نوجوانان

✅ درمان مشکلات مرتبط با عملکرد جنسی نظیر بی‌میلی جنسی، زود انزالی، اختلال نعوظ و عدم تجربه ارگاسم از موضوعات مطرح شده در مشاوره جنسی

✅ درمان مشکلات مرتبط با اختلالات انحراف جنسی نظیر تمایل به تماشاگری، نمایشگری جنسی، مالش دوستی و …

✅ روش‌های بهبود کیفیت رابطه جنسی با همسر و افزایش صمیمیت بدنی

✅ آموزش‌های قبل از ازدواج و آشنایی با جنبه‌های مختلف رابطه جنسی موفق

از جمله موضوعات مهمی که در مشاوره جنسی تلفنی و حضوری مطرح می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

? اختلال نعوظ 

? بی میلی جنسی مردان و بی میلی جنسی زنان

? زود انزالی

? خیانت و دگر خواهی

? تجاوز جنسی

? عدم پاسخ به محرک جنسی

? ناتوانی در رسیدن به ارگاسم

? میل جنسی بیش از حد

? ناتوانی در کنترل رفتار جنسی

? فتیش های جنسی ناخواسته

? عدم تمایل به شریک زندگی 

? تنوع طلبی

? آموزش سکس و بهبود رابطه جنسی

? خود ارضایی و ترک خود ارضایی

 

انوع روش‌های دریافت مشاوره

مشاوره جنسی در بسیاری از مراکز مشاوره به دو صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌شود. با توجه به وجود مسائلی مثل شرم و خجالت و ناتوانی از بیان صریح مشکلات جنسی توسط بسیاری از افراد در جلسات حضوری؛ وجود گزینه مشاوره غیر حضوری به صورت تلفنی و آنلاین به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند آزادانه تر سوالات خود را مطرح کنند و به مشکلاتشان پایان ببخشند.

 

آیا مشاوره تلفنی جنسی و حضوری به سردمزاجی بانوان نیز کمک می‌کند؟

سرد مزاجی یا همان کمبود میل جنسی در اغلب موارد می‌تواند از مسائل روانشناختی نشات بگیرد. داشتن عقاید غلط در مورد رابطه جنسی، تجربیات ناخوشایند جنسی، عدم تحریک کافی قبل از دخول و قرار داشتن در دوره‌های مرتبط با نوسانات هورمونی نظیر بارداری یا قاعدگی همگی از عواملی هستند که در سرد مزاجی بانوان تاثیر می‌گذارند. متخصص سکس تراپی می‌تواند با شناسایی دقیق این عوامل راهکارهای مناسب برای رفع این مشکل را به شما ارائه نماید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره جنسی تلفنی و حضوری می توانید از طریق موبایل با شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 با متخصصان مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس بگیرید.

 

سوالات متداول در مورد مشاوره تلفنی جنسی و حضوری

برای دریافت مشاوره جنسی بهترین متخصصان چه کسانی هستند؟

روانشناسان یا روان پزشکان آموزش دیده در حوزه سکس تراپی بهترین گزینه‌هایی هستند که شما برای حل مشکلات یا بهبود عملکرد جنسی خود می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

من فانتزی‌های جنسی خاصی دارم و همیشه بابت آن‌ها احساس عذاب وجدان می‌کنم. اما از گفتن آن‌ها خجالت می‌کشم. چطور می‌توانم از مشاور کمک بگیرم؟

مشاوره جنسی تلفنی می‌تواند برای شما گزینه مناسب‌تری باشد که به کمک آن می‌توانید آزادانه‌تر در مورد فانتزی‌ها و خیال پردازی‌های جنسی خود صحبت کنید و علت احساسات ناخوشایند خود را متناسب با آن‌ها شرح دهید. توجه داشته باشید که یک مشاور حرفه‌ای هرگز بابت این خیال پردازی‌ها شما را سرزنش یا قضاوت نمی‌کند و اجازه می‌دهد بدون احساس تنش و اضطراب آن‌ها را مطرح نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫13 دیدگاه ها

  1. سلام
    من دختری مجرد هستم که هرشب در خواب ارضا میشوم چیکار باید بکنم چه دارویی مصرف کنم که این به پایان برسد؟خیلی دارم اذیت میشوم

    1. سلام برای کنترل و مدیریت نیاز جنسی می تونید مقاله مربوطه را در همین سایت مطالعه بفرمایید. توجه داشته باشید داروها هر کدام دارای عوارضی هستن که تنها در صورتی که متخصص تجویز کردن مصرف بفرمایید.

  2. سلام. من بشدت مشکل نعوذ دارم و قبلا با قرص سیدنافیل مشکلم حل میشد ولی الان جوری شده که با ۱۵۰ دوز هم یعنی یه صد و نصفی. هم مشکلم حل نمیشه. اصلا تاثیری نمیزارع. تادافیل هم امتحان کردم تاثیری نداشت. چیکار باید بکنم؟؟

    1. سلام سالار عزیز بدنتون نسبت به داروها مقاومت پیدا کرده و البته که این از عوارض داروهای جنسی هست که بعد از مدتی شما رو به خودش وابسته میکنه . برای رفع این مشکل هم میتونید به کمک متخصص جنسی دوز داروها را تنظیم کنید تا بدون نیاز به بیشتر کردن مقدار دارو نتیجه مورد نظرتون رو بگیرید. راه دیگه هم دریافت مشاوره جنسی از سکس تراپیست هست که راهکارهای درمانی غیر دارویی به شما می دن. این روش های بدون دارو تاثیر بلند مدت دارن و هیچ نوع عارضه ای هم ندارند

  3. سلام،من 29 سالمه و به مدت دو سال به دلیل عدم نعوظ از قرص تادالافیل 20 استفاده کردم ،ولی الان چند مدتی هست که درد شدید در ناحیه قفسه سینه م دارم که میدونم به خاطر مصرف این قرص هست،آیا راه حل دیگری به جز استفاده از این قرص ها هست ؟

    1. سلام بله داروهای جنسی درمان موقتی هستن و نباید در بلند مدت مصرف بشن با شماره های درج شده برای دریافت مشاوره جنسی تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره