مشاوره خیانت تلفنی | حضوری و آنلاین

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مشاوره خیانت تلفنی، حضوری و آنلاین یکی از بهترین راهکارهایی است که می‌توانید از آن در چنین شرایط بحرانی استفاده کنید. خیانت یکی از جدی‌ترین مشکلاتی است که در زندگی مشترک پیش می‌آید. روبه‌رو شدن با این مشکل بسیاری از مواقع باعث می‌شود که شما احساسات منفی بسیاری را تجربه کنید.

در این شرایط ما نمی‌دانیم که بهترین تصمیم چیست. به‌علاوه خیانت‌همسر موضوعی نیست که به‌سادگی راجع به آن با دیگران حرف بزنیم. همه این شرایط دلیل خوبی برای استفاده از مشاوره خیانت تلفنی و حضوری هستند. مشاورین بدون این که شما را قضاوت کنند و همین‌طور با توجه به تخصص و تجربه‌ای که دارند کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم را بگیرید. به همین خاطر در این مطلب راجع به مشاوره خیانت و جنبه‌های مختلف آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. برای کسب اطلاع از اقدامات لازم در زمان خیانت به همسر کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره خیانت تلفنی حضوری و آنلاین می توانید از طریق تلفن 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 جهت ارتباط با متخصصان مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس بگیرید.

مشاوره خیانت

مشکل بسیاری از آنهایی که در شرایط خیانت شریک زندگی از مشاوره کمک نمی‌گیرند این است که با این خدمات آشنایی ندارند. به همین خاطر بهتر است در ابتدا کمی بیشتر راجع به مشاوره‌خیانت صحبت کنیم. مشاوره خیانت تلفنی یا حضوری یکی از انواع مشاوره‌های تخصصی است که توسط یک زوج درمانگر یا مشاور متخصص در زمینه خانواده انجام می‌شود. شما در شرایط زیر می‌توانید از این مشاوره استفاده کنید. برای دریافت مشاوره خیانت تلفنی با متخصصان ذهن نو تماس بگیرید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

تصور خیانت

بسیاری از مواقع ما هیچ مدرکی نداریم که نشان بدهد همسرمان واقعاً در حال خیانت کردن است. اما احساسمان به ما می‌گوید که یک چیزی سر جای خودش نیست. یا ممکن است شما از آن دسته افرادی باشد که دائماً نگران خیانت شریک زندگیتان هستید.

فروشگاه آرامیس

این افکار منفی می‌تواند مشکلات بسیاری را در زندگی مشترک شما به وجود بیاورد. به‌علاوه درگیری دائم با این مدل فکرها باعث می‌شود که شما انرژی کافی برای انجام کارهای دیگر نداشته باشید. یا ممکن است درگیر بیماری‌های روحی مثل اضطراب و افسردگی بشوید. در این شرایط مشاورین به شما کمک می‌کنند که ترس‌هایتان را کنار بگذارید و یک تصمیم‌گیری درست داشته باشید.

کنترل احساسات منفی

خیانت یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌ها در زندگی هرکدام از ما است. وقتی با خیانت شریک زندگی مان مواجه می‌شویم احساسات منفی بسیاری را تجربه خواهیم کرد. احساساتی مثل غم و خشم از طرف مقابل بسیار طبیعی هستند. به‌علاوه بسیاری از ما وقتی متوجه می‌شویم همسرمان به ما خیانت کرده اعتماد به نفسمان را از دست می‌دهیم.

حتی بسیاری از مواقع دیده شده که خانم یا آقا دلتنگ همسر و زندگی خود می‌شود؛ و این می‌تواند باعث سردرگمی بیشتر شما برای تصمیم‌گیری باشد. در چنین شرایطی بهترین کار این است که حداقل مشاوره خیانت تلفنی بگیرید. مشاورین به شما کمک خواهند کرد تا این احساسات را کنترل کنید. و احتمال بروز بیماری‌های روحی برای شما کمتر بشود.

کمک به تصمیم‌گیری

تصمیم‌گیری برای ادامه زندگی بعد از خیانت بسیار سخت خواهد بود. شما ممکن است احساس کنید که دیگر به همسرتان اعتماد ندارید. اما از سوی دیگر دلایلی مثل فرزندان، مشکلات اقتصادی و یا حتی علاقه به همسر و زندگی مشترک باعث می‌شوند که نتوانید به‌درستی تصمیم بگیرید.

در چنین شرایطی شما بر سر دوراهی بین ادامه زندگی یا پایان‌دادن به آن قرار می‌گیرید. کمک‌گرفتن از مشاوره خیانت در این شرایط باعث می‌شود بهترین تصمیم را بگیرید. مشاور به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم منطقی و درستی را به دور از احساسات بگیرید.

ساختن مجدد زندگی

اگر تصمیم گرفته‌اید زندگی خود را ادامه بدهید مشاوره خیانت تلفنی یا حضوری یکی از کلیدی‌ترین کارهایی است که باید انجام بدهید. اعتماد دوباره به کسی که یک‌بار خیانت کرده بسیار مشکل خواهد بود. به‌علاوه اگر شما دلایل خیانت را پیدا نکنید احتمال تکرار آن در زندگی شما وجود خواهد داشت. در چنین شرایطی مشاورین به شما کمک می‌کنند تا زندگی مشترک خود را بهبود ببخشید. برای اطلاع از اصول بخشش خیانت کلیک کنید.

سؤالات متداول در جلسه مشاوره خیانت تلفنی ، حضوری و آنلاین

بعضی از سؤالات تقریباً در تمامی جلسات مشاوره خیانت تکرار می‌شوند. اگر شما هم این سؤالات را در ذهن دارید می‌توانید با کمک‌گرفتن از مشاوره خیانت تلفنی یا حضوری آنها را برطرف کنید. مهم‌ترین این سؤالات را در ادامه باهم بررسی می‌کنیم

  • آیا زندگی مشترکمان پس از خیانت مثل روز اول خواهد شد؟
  • چه دلایلی باعث این رفتار همسرم شد؟
  • چرا وقتی همه کار برای همسرم کردم باز هم به من خیانت کرد؟
  • چطور خیانت زن/شوهرم را ببخشم؟
  • آیا ممکن است خیانت همسرم دوباره تکرار بشود؟
  • آیا بعد از خیانت همسرم حق ندارم بیشتر او را کنترل کنم؟
  • چقدر به دفاع‌های همسرم از خودش توجه کنم؟

تاثیر مشاوره خیانت تلفنی ، حضوری و آنلاین

یکی دیگر از سؤالاتی که باید به آن جواب بدهیم این است که مشاوره خیانت تلفنی و حضوری چه تأثیری خواهد داشت؟ بسیاری از ما فکر می‌کنیم که خیانت پایان زندگی مشترک است و هیچ مشاوره‌ای نمی‌تواند فایده داشته باشد. اما بهتر است بدانید بسیاری از زوجینی که این تجربه را داشته‌اند بعد از مشاوره خیانت تلفنی و حضوری زندگی خوبی را شروع کرده‌اند.

وقتی شما متوجه اشتباهات و مشکلاتی که در زندگی‌تان وجود داشته شده باشید طبیعتاً آن‌ها را برطرف می‌کنید و این می‌تواند باعث شود که زندگی بهتری را شروع کنید. برای آشنایی با روش های درمان خیانت کلیک کنید.

هدف از مشاوره خیانت تلفنی ، حضوری و آنلاین

همان‌طور که گفتیم اولین هدف از مشاوره خیانت این است که شما بتوانید زندگی مشترک بهتری را در کنار همسرتان بسازید. مشاورین به شما کمک خواهند کرد اشتباهات خودتان و مسائل آسیب‌زا در زندگی را مشخص کنید. سپس با یادگیری مهارت‌های زندگی مشترک می‌توانید این مشکلات را برطرف کند.

اما مشاوره خانواده به غیر از این هدف‌های دیگری نیز دارد. درمان آسیب‌های روحی که شما از خیانت شریک زندگیتان دیده‌اید، جلوگیری از  بروز مجدد خیانت و همین‌طور ترمیم اعتماد ازدست‌رفته از جمله هدف‌هایی هستند که با استفاده از مشاوره خیانت تلفنی و حضوری به آنها خواهید رسید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره خیانت تلفنی و حضوری می توانید از طریق تلفن 02191002360 با متخصصان مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس بگیرید.

مشاوره خیانت تلفنی

مشاوره خیانت همسر تلفنی | مشاوره خیانت با تلفن

خیانت یکی از ضربه‌های بسیار مهم در رابطه عاطفی با همسر است که با آسیب زدن به اعتماد بین فردی بنیان و پایه‌های اصلی زندگی مشترک را تهدید می‌کند.

افراد در زمان مواجه شدن با خیانت شریک زندگی هیجانات منفی بسیار شدیدی را تجربه می‌کنند. ناتوانی در کنترل خشم، احساس غم و نفرت شدید که هم زمان با احساس دوست داشتن تجربه می‌شوند می‌توانند تعادل روانی شما را به هم زده و باعث ایجاد سردرگمی و آشفتگی بشوند.

بیشتر بخوانید : انواع خیانت 

در این شرایط مشاوره خیانت تلفنی که توسط روانشناسان متخصص در حوزه زوج درمانی ارائه می‌شود به شما کمک می‌کند تا تسلط بیشتری بر احساسات خود داشته باشید و شتاب زده عمل نکنید. همچنین درمانگر می‌تواند در مورد علل بروز خیانت و عواملی که موجب تکرار آن می‌شود به شما آگاهی بدهد.

در جلسات مشاوره خیانت تلفنی شما و همسرتان یاد می‌گیرید الگوهای رفتاری جدیدی را تمرین نمایید و در مورد ادامه دادن یا قطع ارتباط خود با با دید بازتری تصمیم بگیرید. دریافت مشاوره خیانت به شما کمک می کند تا بتوانید از نشانه های خیانت مردان و نشانه های خیانت زن آگاه شوید.

مشاوره خیانت تلفنی همسر با توجه به علل بروز خیانت

بسیاری از افراد وقتی با خیانت شریک زندگی خود مواجه می‌شوند دائما از خود می پرسند “چرا این اتفاق رخ داده است”. یافتن این چرایی می‌تواند مدت زیادی ذهن فرد را مشغول کرده و در نهایت به یک مشغولیت ذهنی دائمی و آزاردهنده تبدیل شود. در جواب به این سوال که چرا افراد خیانت می‌کنند یا علت خیانت همسر من چیست ؟ باید گفت این مشکل پدیده‌ای چندعلیتی است و فقط یک عامل خاص باعث بروز آن نمی‌شود.

در واقع همه ما مستعد انجام رفتارهای آسیب زایی نظیر خیانت هستیم و هیچ کس از خطا و اشتباه مصون نیست. با این حال اینکه چطور این آسیب پذیری در نهایت به انجام رفتار غلط می‌انجامد به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در کنار یکدیگر و در تعامل باهم منجر به رخ دادن خیانت می‌شوند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

– عدم تجربه دوران نامزدی یا دوران عاشقی کافی قبل از ازدواج

– سبک زندگی تنوع طلبی و داشتن روابط بی قید و بند زیاد پیش از ازدواج

– برآورده نشدن صحیح نیازهای روانی اولیه در رابطه با همسر نظیر نیاز به امنیت روانی، آزادی بیان، استقلال و…

– قرار گرفتن در شرایط محیطی تحریک کننده برای خیانت نظیر داشتن دوستانی که این کار را پیش پا افتاده جلوه می‌دهند.

– وجود تعارض و اختلافات زیاد در رابطه

– تجربه فشارهای شغلی زیاد و نداشتن تفریحات سالم

– نبود صمیمیت عاطفی کافی در ارتباط با همسر

باید توجه داشته باشید که دلایل خیانت در مردان و زنان تا حدودی با هم متفاوت است به همین دلیل توصیه می کنیم مقالات دلایل خیانت مردان و علت خیانت زن را مطالعه نمایید. 

ترس از خیانت شریک زندگی یکی از مهمترین موضوعات جلسه

در بسیاری از جلسات مشاوره خیانت تلفنی و حضوری شاهد آن بودیم که بعضی‌ها دائما از این موضوع واهمه دارند که همسرشان به آن‌ها بی‌‍وفایی کرده و به پیمان زناشویی خود پایبند نباشد.

این شرایط که تحت عنوان ترس از خیانت شناخته می‌شود ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیاید. برای مثل شخصیت‌های بسیار بدبین (شخصیت های پارانوئیدی) معمولا به همه چیز مشکوک هستند و هرگز نمی‌توانند به سادگی اعتماد کنند.

فهم علل و ریشه‌های ترس از خیانت باعث می‌شود که بتوانید مشکل خود را بهتر بشناسید و به طور موثرتری برای غلبه بر آن اقدام نمایید. اگر نمی‌دانید که چه چیز باعث شده آنقدر در مورد وفاداری همسرتان حساس باشید بهتر است از یک روانشناس برای بررسی بیشتر این موضوع کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : تست خیانت همسر  

اهمیت مشاوره خیانت تلفنی در تصمیم‌گیری آینده

خیانت رویداد آسیب زایی است که تاثیر بسیار زیادی بر روان انسان می‌گذارد. هرچقدر یک رابطه عاطفی عمیق‌تر باشد و هیجانات مثبت بیشتری در آن تجربه شود بروز خیانت در آن موجب فروپاشی روانی بیشتری از جانب فرد خیانت دیده می‌شود. با این حال برملا شدن خیانت برای فردی که مرتکب این کار شده نیز می‌تواند فشار روانی بسیار شدیدی را به بار بیاورد و به این ترتیب زندگی هردو طرف را در سیطره هیجانات منفی قرار دهد.

با توجه به اینکه ذهن انسان در شرایطی که احساسات غالب هستند توانایی‌های شناختی خود را از دست می‌دهد نمی‌توان انتظار داشت که زن و مرد در این شرایط بتوانند تصمیمات درستی بگیرند.

بیشتر بخوانید : درمان خیانت

بسیاری از مواقع افراد در این موقعیت اقداماتی انجام می‌دهند که بیشتر از سر ناتوانی در مدیریت هیجانات است و با گذشت زمان تنها موجب پشیمانی می‌شود. روان شناس در مشاوره خیانت تلفنی به شما کمک می‌کند تا آرامش خود را بازیابید و تصمیم گیری را به زمانی موکول نمایید که از نظر روانی از حالت بحران خارج شده باشید.

در طول این مدت باید یاد بگیرید چگونه تعارض‌های درونی خود نظیر احساس هم زمان خشم، نفرت و عشق را بپذیرید و بتوانید به شرایط عادی زندگی خود برگردید. در واقع کمک به تصمیم گیری در زمان درست یکی از مهم‌ترین اهداف زوج درمانگر در مشاوره خیانت تلفنی است که به شما کمک می‌کند از بروز آسیب‌های جدی تر در آینده پیشگیری کنید و راه حل‌های سالم برای برطرف کردن مشکلات زندگی خود را یاد بگیرید. برای اطلاع از روش های پیشگیری از خیانت کلیک کنید.

مشاوره خیانت تلفنی و مزایای آن

مراجعه حضوری نزد روانشناس نیازمند انگیزه و انرژی روانی خاصی است که ممکن است افراد هنگام مواجهه با خیانت از آن بی بهره باشند. برای مثال شاید فکر کنید زندگی شما دیگر هرگز درست نمی‌شود یا این بدترین اتفاقی بوده که برای شما رخ داده. این افکار اغلب جلوی مراجعه حضوری نزد یک متخصص را از شما می‌گیرند و باعث می‌شوند که نتوانید به درستی مشکل خود را مدیریت نمایید.

در این شرایط گزینه مشاوره تلفنی به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانید از یک روانشناس مشورت بگیرید و بر موانع موجود نظیر در دسترس نبودن مرکز مشاوره مورد اطمینان، نداشتن وقت و حوصله کافی غلبه کنید. شما با گذشت چندین جلسه از مشاوره تلفنی در صورت تمایل می‌توانید جلسات خود را به صورت حضوری ادامه دهید و زوج درمانی به صورت مشترک با همسرتان را نیز تجربه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره خیانت تلفنی حضوری و آنلاین می توانید از طریق تلفن 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 جهت ارتباط با متخصصان مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس بگیرید.

سؤالات متداول

آیا اعتماد کردن دوباره به همسرم پس از چند بار خیانت کار درستی است؟

اگر همسرتان از رفتاری که انجام می‌دهد پشیمان نیست و دوباره آن را تکرار می‌کند بهتر است تصمیم جدی تری برای زندگی خود بگیرید. به‌علاوه شما می‌توانید با کمک‌گرفتن از مشاورین خانواده دلیل مشکلتان را پیدا کنید و برای برطرف‌کردن آن تلاش کنید.

برای مشاوره خیانت باید به چه کسی مراجعه کنیم؟

مشاورین خانواده و زوج درمانگران بهترین گزینه‌ای هستند که برای مشاوره خیانت می‌توانید از آنها کمک بگیرید. برای این کار بهتر است به یک مرکز مشاوره معتبر مراجعه کنید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره