مشاوره ازدواج تلفنی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مشاوره ازدواج تلفنی چیست و چه خدماتی را به مردم ارائه می‌دهد؟ امروزه به دلایل مختلفی نظیر مشغله‌های کاری زیاد، گسترش بیماری‌های واگیردار نظیر کرونا یا نبود دسترسی به متخصصین حرفه‌ای در برخی مناطق کشور، بسیاری از افراد امکان مراجعه حضوری نزد درمانگران را ندارند. از همین رو برخی مراکز روانشناسی اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی کرده‌اند.

درنتیجه بسیاری از کسانی که به دنبال دریافت مشاوره تلفنی ازدواج هستند و به هر دلیلی از جمله احساس خجالت زدگی و معذب بودن نمی‌توانند به‌طور حضوری مراجعه داشته باشند نیز امروزه راه‌حلی برای خود دارند و به راحتی می‌توانند مباحث خود را از پشت تلفن مطرح نمایند و راهکارهای مناسب را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تلفنی ازدواج و شرایط آن تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره تلفنی ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

مشاوره ازدواج تلفنی | محور های مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره ازدواج یکی از خدماتی است که توسط روانشناسان و مشاوران ارائه می‌شود. در این سبک از مشاوره درمانگران تلاش می‌کنند تا در مورد ویژگی‌های پایدار شخصیتی طرفین اطلاعات کسب کنند و میزان سازگاری آن‌ها را با یکدیگر بسنجند. علاوه بر این، آن‌ها در مورد مسائل مالی، نیازهای عاطفی، جذابیت‌های جنسی، میزان اشتراکات عقیدتی و مذهبی، سبک‌های زندگی و سایر موضوعات مهمی نظیر تمایل به بچه دار شدن مباحثی را مطرح می‌کنند.

به این ترتیب زن و مرد می‌توانند آزادانه در مورد دیدگاه‌های خود پیرامون این موضوعات صحبت کرده و با هدایت درمانگر به این نتیجه برسند که تا چه حد می‌توانند در آینده با هم کنار بیایند. با این تفاسیر محورهای جلسات مشاوره قبل ازدواج چه به صورت تلفنی و چه حضوری، موضوعات بسیار گسترده‌ای را در برمی‌گیرد که اولویت مطرح شدن هرکدام متناسب با نیازهای طرفین می‌تواند متفاوت باشد. می‌توانید به انتخاب خودتان خدمات حضوری و یا غیرحضوری را از مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو دریافت نمایید. پیشنهاد داریم که حتما درباره روانشناسی ازدواج بخوانید.

مشاوره تلفنی ازدواج در چه زمینه هایی به زوج کمک می کند؟

مشاوره تلفنی ازدواج

فروشگاه آرامیس

شما با مراجعه حضوری یا تلفنی به مشاوره قبل ازدواج به غیر از مسائلی که برایتان سوال و ابهام ایجاد کرده، متخصص در سه زمینه زیر هم رابطه تان را بررسی می کند.

اختلافات فرهنگی

تفاوت های فرهنگی از جمله مسائلی است که بیشتر دختر و پسرها آن را نادیده می‌گیرند. پرداختن به این مسائل در مشاوره تلفنی ازدواج حتما صورت می‌گیرد. این موضوع در خصوص ازدواج هایی که از شهر و زبان های مختلفی هستند بیشتر مطرح می‌شود. در کشورمان اقوام مختلفی با زبان و فرهنگ‌های متفاوت در کنار هم زندگی می‌کنند. اما برای زندگی در یک خانه باید شناخت و آگاهی بیشتری به این تفاوت ها داشته باشند. درک متقابل، احترام به فرهنگ ها، انعطاف پذیری و گذشت از جمله ویژگی هایی است که دو طرف باید بیش از دیگر زوج ها در خود پرورش دهند.

شناخت واقعی زن و مرد از یکدیگر

انسان ذاتا موجود میپیچیده ای است. شناخت هر کسی زمان بر است و شما برای رسیدن به این شناخت باید توجه و فرصت بیشتری در موقعیت های مختلف داشته باشید. بنابراین دختر و پسر و خانواده ها هر چقدر هم که با برای این شناخت زمان بگذارند، باز هم لایه های پنهانی در طرفین وجود دارد که حتی خودشان هم از آن‌ها بی‌اطلاع اند. متخصصان روانشناسی در مشاوره تلفنی ازدواج با استفاده از تست های روانشناسی و تکیه بر علمشان می‌توانند به عمیق ترین بخش های روانی شما پی برده و در مورد ازدواج تان نظر بدهند.

رفع سوء تفافهم ها و اختلافات

ازدواج در هر شکل و نوعی نیاز به ارتباط در سطوح مختلف دارد. در این میان دختر و پسر، خانواده ها و روابط هر کدام از آن‌ها با خانواده خود یا خانواده همسر آینده شان می‌تواند چالش هایی به وجود بیاورد. خیلی از ازدواج ها در پی سوء تفاهم و اختلافات این دوره به شکست ختم شده است. در این میان زوجین با دریافت خدمات مشاوره تلفنی ازدواج می‌توانند راحت تر این دشواری ها را پشت سر بگذارند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

اهمیت دریافت مشاوره ازدواج تلفنی برای زوجین

در بسیاری از موارد اختلافات و شکست‌های مرتبط با زندگی مشترک زمانی اتفاق می‌افتد که زن و مرد تصورات متفاوتی را از یکدیگر شکل داده و وقتی زیر یک سقف قرار می‌گیرند احساس می‌کنند با فرد متفاوتی روبه‌رو هستند. در واقع آنچه از یکدیگر در زندگی واقعی می‌شناسند با تصورات قبلی آن‌ها بسیار متفاوت است. همین امر آتش بسیاری از مشکلات را شعله ور می‌سازد. شما در هر جایی که هستید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی ازدواج ذهن نو بهرمند شوید. 

از همین رو در مشاوره ازدواج تلفنی تلاش می‌شود تا افراد به تصویری واقع‌گرایانه‌تر از یکدیگر دست یابند و مشکلات پیش رو در زندگی مشترک را بشناسند. درمانگر به افراد کمک می‌کند تا مهارت‌های مقابله‌ای خود را بالاتر برده و برای روبه‌رو شدن با اختلافات یا تعارض‌های مختلف آماده باشند. این مسئله تا حد زیادی به افزایش مقاومت روانی زوجین یاری می‌رساند. هم‌چنین باعث می‌شود که آن‌ها پس از ازدواج رضایت روانی بالاتری را احساس کرده و در مواقع بروز بحران نیز توانمندی‌های بالاتری را از خود نشان دهند.

برای اطلاع از مهم ترین معیارهای انتخاب همسر کلیک کنید.

جلسات مشاوره ازدواج تلفنی

امروزه دلایل مختلفی نظیر نبود متخصصین حرفه‌ای در برخی مناطق یا وجود بیماری‌های واگیردار نظیر ویروس کرونا باعث می‌شود که بسیاری از افراد برای مراجعه حضوری نزد مشاور تمایل چندانی نداشته باشند. هم‌چنین برخی افراد ممکن است به طور کلی در مراجعه حضوری احساس خوشایندی نداشته و مسائلی نظیر شرم و خجالت در آن‌ها مانع از مطرح کردن مسائل مهم شود.

در این شرایط گزینه مشاوره تلفنی ازدواج گزینه‌ای است که می‌تواند تا حد زیادی به شما در این زمینه کمک نماید. در جلسات مشاوره تلفنی معمولاً درمانگر جلسات فردی جداگانه‌ای را با هردو طرف برگزار می‌کند و در نهایت جمع‌بندی نهایی را در اختیار زوجین قرار می‌دهد. این جلسات از نظر محتوا و محور جلسات تفاوت چندانی با جلسات مشاوره حضوری ندارند و می‌توانند در گرفتن یک تصمیم واقع بینانه تا حد زیادی به شما کمک کنند.

مزیت‌ها و محدودیت‌های مشاوره ازدواج تلفنی

از جمله مهم‌ترین مزیت های و محدودیت های مشاوره ازدواج تلفنی می توان به موار زیر اشاره داشت :

با این حال این روش مزیت‌های خاص خودش را دارد که باعث می‌شود بسیاری از افراد از آن استقبال کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. برای مثال  هم‌چنین اگر یک یا هردوی شما برای رفتن نزد مشاور احساس معذب بودن می‌کنید در مشاوره تلفنی می‌توانید راحت‌تر حرف بزنید و آزادانه تر مباحث موردنظر خود را مطرح کنید.

✅ موضوعات مشاوره روانشناسی

یکی از محدودیت های مشاوره ازدواج تلفنی این است که برقراری جلسات به صورت دو نفره دشوار است و درمانگران اغلب مجبور می‌شوند به طور جداگانه با زن و مرد صحبت کنند. با این حال تحقیقات نشان داده که نتیجه بخشی مشاوره تلفنی در موضوعات فردی به تکی بسیار بالاتر از مشاوره حضوری می باشد.

✅ امکان دسترسی آسان 

شما از هرجای کشور می‌توانید با بهترین متخصصین ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی بیشتری نمایید و از خدمات بالایی بهرمند شوید.

✅ هزینه مشاوره

مشاوره تلفنی ازدواج به دلیل مزیت هایی که دارد بسیار ارزان قیمت تر از مشاوره حضوری می باشد. شما برای دریافت مشاوره تلفنی نیازی به جابجایی ندارید و مرکز مشاوره روانشناسی نیز فضای کمتری را برای متخصص در نظر می گیرد. به همین دلیل با حفظ کیفیت شما خدمات ارزان تری بهرمند خواهید شد.

✅ نتیجه بخشی بالاتر مشاوره

بر اساس تحقیقات انجام شده مشاوره تلفنی ازدواج بخصوص مشاوره های فردی در بسیاری از موارد از نتیجه بهتری نسبت به حضوری داشته چرا که بیان مشکلات و مسائلشان به صورت تلفنی بسیار راحت تر از حضوری می باشد. 

چه زمانی باید برای مشاوره تلفنی ازدواج اقدام بکنیم؟

شما پیش از آن که تصمیم به ازدواج با کسی بگیرید، به نحوی آشنا شده اید و با او برای رسیدن به این تصمیم قدم برداشته اید. بهترین زمان برای دریافت مشاوره تلفنی ازدواج همین زمان است. یعنی زمانی که قصد ازدواج با کسی را دارید و می خواهید از تصمیم خود مطمئن بشوید. شاید زمان زیادی برای این رابطه صرف کرده باشید و یا با توجه به تجربیات خودتان شک دارید که این فرد برای شما مناسب باشد پس نیاز به شناخت و زمان بیشتری دارید.

در تمامی این حالت ها متخصص روانشناسی به شما کمک می کند که خیلی سریع‌تر به نتیجه برسید. به دلیل تجربه و دانش روانشناس احتمال خطا نیز بسیار پایین می‌آید.

برای آشنایی با مهم‌ترین سوالات قبل از ازدواج کلیک کنید.

آیا همه باید مشاوره تلفنی ازدواج بگیرند؟

بیشتر ما این شانس را داشته ایم که فردی فرزانه و با تجربه در کنارمان داشته باشیم. این شخص می‌تونه پدربزرگ، مادر بزرگ، مادر، پدر، خاله، عمو یا حتی یک دوست باشد. شاید فکر کنید که نظر این افراد برای ازدواج شما کافی باشد. و چون این شخص در زندگی و ارتباطاتش موفق بوده می تواند نتیجه گیری خوبی هم از رابطه شما داشته باشد. اما باید در مقایسه با مشاور در نظر بگیرید که اولا متخصص به دلیل تعداد مراجعانی که داشته قطعا تجربه بیشتری دارد. و ثانیا علاوه بر تجربه دانش و علمی که متخصصان ازدواج و خانواده دارند برای بررسی یک ازدواج ضروری است.

پس تنها یک متخصص می‌تواند در این زمینه نظر دقیق بدهد. همچنین همه ما بخش هایی از زندگی مان را از دوست و آشنا پنهان می‌کنیم چرا که نگران قضاوت ها و دخالت های بعدی شان هستیم. در حالی که شما بدون هیچ نگرانی می توانید درباره از مساله ای در مشاوره تلفنی ازدواج صحبت کنید. پس این امکان را دارید که یک نگاه اجمالی هم به خودتان بیاندازید. حتما درباره مراحل ازدواج بخوانید.

دریافت مشاوره ازدواج تلفنی در مرکز ذهن نو

از آنجایی که ازدواج تصمیمی بسیار مهم و حساس در زندگی است بسیاری از افراد در پیدا کردن یک مشاور متخصص در این زمینه دچار مشکل می‌شوند و نمی‌دانند باید به چه کسی مراجعه نمایند. انتخاب یک مرکز معتبر که متخصصین حرفه‌ای در آن فعالیت می‌کنند از جمله نکاتی است که به شما کمک می‌کند با اطمینان بیشتری پیش بروید و نتایج بهتری نیز دریافت کنید. مرکز مشاوره ذهن نو با داشتن سامانه خطوط تلفنی و برخورداری از روانشناسان حرفه ای در زمینه زوج و خانواده می‌تواند خدمات لازم برای مشاوره تلفنی ازدواج را در اختیارتان قرار دهد.

برای دریافت مشاوره تلفنی ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

سؤالات متداول

آیا ممکن است که مشاور نگذارد ازدواج کنیم؟

روانشناسان حرفه‌ای هرگز در مشاوره تلفنی ازدواج به جای افراد تصمیم نمی‌گیرند. آن‌ها تلاش می‌کنند هم چون آینه‌ای ویژگی‌های مثبت و منفی درون هریک از شما را آشکار کرده و مهارت‌های مقابله‌ای شما را در برخورد با مشکلات به چالش بکشند. درنهایت این خود شما هستید که باید نتیجه بگیرید چه تصمیمی برای زندگی‌تان بهتر است و از رفتن در چه مسیری احساس رضایت می‌کنید.

در مشاوره ازدواج تلفنی چه مسائلی را باید مطرح کنیم؟

در مشاوره موضوعات مختلف و متنوعی می‌تواند مطرح شود و محدودیتی در این باره وجود ندارد. هرآنچه که برای شما مهم است و ممکن است کیفیت زندگی شما را در آینده تحت تأثیر قرار دهد می‌تواند به‌عنوان محور جلسه مشاوره قبل از ازدواج مورد بحث قرار بگیرد. در نتیجه از مطرح کردن هیچ موضوعی نترسید و تلاش کنید آزادانه در مورد ملاک‌ها و ارزش‌های خود صحبت نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫31 دیدگاه ها

  1. سلام من دو ماهه که عقد کردم ولی هنوز دخترم و رابطه نداشتم نامزدم خیلی دلش میخواد که با هم باشیم ولی من خیلی استرس دارم بهشون هم میگم ولی نا احت میشه میگه ما که زن و شوهریم ، میشه راهنمایی کنید که چطور بهش بگم فعلا زوده؟

    1. سلام دوره نامزدی تعریف یکسانی برای همه خانواده ها نداره، بعضی ها این دوران رو برای شناخت و بعضی ها این دوران رو برای گرفتن فرصتی جهت آمادگی شروع زندگی مشترک در نظر می گیرند. با خوندن صیغه محرمیت هر تعریفی که خانواده از این دوران داره اگر بر سر حدود رابطه صحبت نشده باشه (حتی گاه با اینکه صحبت شده) توقعات و پیچیدگی هایی پیش میاد. جدا از دید خانواده ها و صحبت ها شما در حال حاضر از نظر قانونی زن و شوهر هستید اما آیا همین موضوع کافی است؟ ما به عنوان متخصصان خانواده همیشه شفاف سازی و صحبت درباره زمان این اتفاق رو به زوج های جوان پیشنهاد میدیم. هر چی بیشتر شما و همسرتون در این باره با هم صحبت کرده باشید بهتر می تونید نظر همدیگه رو درک کرده و به یک وجه اشتراک برسید . اگر با وجود تمام صحبت ها نتونستید همدیگر رو قانع بکنید حتما از مشاوره خانواده و زوج درمانگر کمک بگیرید. با شماره های درج شده تماس گرفته ومشاوره دریافت کنید.

  2. سلام وقتتون بخیر متاسفانه من نتونستم شماره ای برای واتسپ پیدا کنم که باهاتون ارتباط برقرار کنم
    من خارج از ایران هستم و میخواستم یه سری سوال در مورد مشاور تلفنی و هزینه هر جلسه مشاوره رو‌بدونم ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام بهتون ایمیل داده شد، می تونید برای تنظیم وقت به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید و به ادمین پیام دهید. (لینک اینستاگرام پایین مقالات هست)

        1. می توانید به صفحه اینستاگرام ذهن نو مراجعه کنید و دایرکت پیام دهید. ( لینک های اینستاگرام روی همین صفحه درج شده است)
          برای ارتباط در واتس آپ با شماره های درج شده تماس بگیرید هماهنگی های لازم جهت ارتباط انجام می شود.

    1. بله مشاوره ازدواج به صورت تلفنی هم امکان پذیر هست، می تونید با شماره های درج شده تماس بگیرید و از نحوه انجام مشاوره قبل از ازدواج اطلاعات بیشتری کسب کنید.

  3. مرسی از مشاوره ای که دادید الان بعد دو ماه از تصمیمی که گرفتم خیلی راضیم اولش از حرفایی که مشاور بهم زد عصبانی شدم ولی وقتی خوب فک کردم و اجراش کردم الان حالم خیلی بهتره

      1. غزل عزیز برای مشاوره ازدواج حضور هر دو نفر به شما کمک می کنه تا نتیجه دقیق تری از مشاوره بگیرید، اما در صورتی که نامزدتون راضی به مشاوره نیست بهتره خودتون به صورت تکی مشاوره تلفنی یا حضوری برای ازدواج بگیرید تا بتونید نتیجه مناسبی در مورد ازدواج تان داشته باشید

  4. سلام ممنون از سایته خوبتون. من از خدمات مشاوره تلفنی ازدواج ذهن نو استفاده کردم. خیلی راضی بودم بازم ممنون

  5. تا حالا من چند بار تجربه مشاوره روانشناسی رو به صورت حضوری و تلفنی داشتم ولی واقعا شما کارتون خوبه ممنون

  6. مشاوره ازدواج کلا به نظرم چرته من پارسال ازدواج کردم مشاوره ازدواج ام نگرفتم الانم دارم طلاق می گیرم. پس کلا زندگی رو زیاد جدی نگیرید مشاوره تلفنی ازدواج اینام به نظرم به درد نمی خوره

  7. مشاوره ازدواج کلا به نظرم چرته من پارسال ازدواج کردم مشاوره ازدواج ام نگرفتم الانم دارم طلاق می گیرم. پس کلا زندگی رو زیاد جدی نگیرید مشاوره تلفنی ازدواج اینام به نظرم به درد نمی خوره

  8. من با یه خانمی آشنا شدم یه چند سالی از من بزرگ تره و قبل از من هم رابطه جنسی داشته به نظرم ولی خودش انکار می کنه. به نظر شما این ازدواج می تونه ازدواج موفقی باشه ؟؟؟؟

    1. چیزی که در این رابطه میتونه موفقیت اون رو به خطر بندازه ، شک و نبود صداقت هست. مسلما گذشته ایشون هر چه که باشه تاثیرش بستگی به دیدگاه شما و ایشون نسبت به مسائل داره. هر رابطه ای نقاط قوت و نقاط ضعفی داره که با براورد اون ها میشه موفقیت ازدواج رو پیش بینی کرد. با دریافت مشاوره ازدواح و انجام تست های پیش از ازدواج می توانید تصمیم گیری مطمئنی بگیرید.

  9. سلام من یه سوال در مورد مشاوره تلفنی ازدواج داشتم . یه چند سالی هست که من با یه آقایی آشنا شدم که دانشجوی دکتری هست. چند وقته متوجه شدم زن داره یعنی همین الان هم متاهل کله این چند سال داشته به من دروغ می گفته. نمی دونم باید چی کار کنم همش بهم می گه من زنمو دوست ندارم. ازدواجم اجباری بوده و از این حرفا ؟؟؟ گیر داده بیاد خواستگاریم هر چی می گم خب حداقل زنتو طلاق بده اونم طلاق نمی ده . دست از سره منم بر نمی داره واقعا نمی دونم چی کار کنم. تو رو خدا کمکم کنید.

    1. سلام به نظر میاد وابستگی عاطفی شما به ایشون و امیدتون به طلاق دادن همسر اولشون باعث شده که نتونید در مورد این مساله تصمیمی قطعی بگیرید. سوالات زیادی در مورد این اقا هست که احتمالا فکر می کنید پاسخ به آن ها میتونه تصمیم گیری رو برای شما آسان کنه و خوب ایشون هم با توجه به شرایطی که دارند صداقت کامل نمی تونن داشته باشن ، پس بنا به تمام دلایل گفته شده و نشده حتما باید مشاوره ازدواج و یا مشاوره رابطه دریافت نمایید.

  10. ممنون صادق زاده از خدمات مشاوره تلفنی ازدواج ذهن نو استفاده کردم. خواستم تشکر کنم خیلی مفید بود ممنون

  11. سلام خسته نباشید من در مورد شرايط مشاوره تلفنی سؤال داشتم
    جدا از هزینه این چیزا
    یعنی میشه به نتیجه بهتر رسید

    1. سلام برای به نتیجه رسیدن مشاوره ازدواج مهم تر از همه چیز توانایی و مهارت متخصص روانشناسی است. اما سهم خودتان را نباید در این مسیر نادیده بگیرید. اگر دیدگاه منفی و مایوس کننده ای به مشاوره روانشناسی دارید، پس به احتمال کمتری به نتیجه خواهیدرسید.

  12. سلام وقت بخیر
    من دختری ۲۸ساله هستم چهل روزه عقد کردم
    یک ماه نامزد بودم تو اون بک ماه همسرم مدام میگفت دوسم داره برام ارزش قایل هست
    منم بر اساس اینکه دوسم داره و براش ارزش دارم باهاش ازدواج کردم
    اما الان چهل روز میگه هیچ حسی بهت ندارم
    بی محلم میکنه و اصلا بهم اهمیت نمیده
    دلیلش رو میپرسم میگه خونواده تو نمیزارن ما بریم بیرون و تو نامزدی نذاشتن در حالی ک خودش قبول کرده این قضیه رو
    البته شوهرم ۳۸سالشه و یه بچه هم داره من چون خودم شرایط بچه مثل خودم بود قبول کردم براش مادری کنم
    اما الان اینکه همسرم میگه حسی بهم نداره اذیتم میکنه
    میشه کمکم کنید
    چون بعضی وقت ها واقعا ب جدایی فکر میکنم

    1. سلام و وقت به خیر. شرایطی که خانواده شما تعیین کردن چیزی نامتعارف نیست. اون ها بر اساس عرف و دیدگاه خودشون و با توافق طرفین برای یک ماه نامزدی شرایطی تعیین کرده اند که هر آقایی که به بلوغ رسیده باید این وضعیت رو درک بکنه. از طرفی حتی اگر خانواده شما شرایط غیر منطقی پیش پاشون می زاشتن هم ایشون قبول کرده اند. حال با گذشت این بازه زمانی کوتاه و تغییر عقیده اشون میتونیم بگیم که همسرتون نسبت به خواسته ها و شرایط برآورده شدنشون بینش کافی ندارن. همسرتان با وجود پذیرش شروط خانواده همچنان به رابطه ادامه داده و حال مانند کودکی رفتار می کند که قصد انتقام دارد. چنین رفتارهایی سلامت ازدواج شما را در آینده ای نه چندان دور به خطر میندازه. در نهایت به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از ایشون و شما و سایر شرایط ازدواج نمیتونیم نظر دقیقی بدیم. پس لطفا به این جواب کوتاه ما اکتفا نکرده و برای تصمیم گیری نهایی درباره جدایی یا ادامه زندگی مشاوره ازدواج دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره