شوهرم با من هیچ جا نمیاد | 7 دلیل اینکه شوهرم با من هیچ جا نمیاد

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

شوهرم با من هیچ جا نمیاد! یکی از مشکلات و شکایات خانم ها این است که همسرم با من جایی نمیاد. دلایل زیادی به این رفتار بستگی دارد و باید مورد بررسی قرار بگیرد. تعدادی از خانم ها به دلیل رفتارهای نامناسبی که با همسر دارند، بینشان فاصله می‌افتد. در این شرایط شوهر از رفت و آمد با خانم خود دوری می‌کنه؛ با همسر بیرون نمی‌ره و حتی خرید هم نمی‌کنه. حتی از حضور در مهمانی ها با همسر نیز پرهیز می‌کند.

دلایلی مانند تفاوت‌های فردی، ویژگی های شخصیتی، خجالتی بودن، سنت های خانوادگی، حسادت، مقایسه و … می‌توانند باعث فاصله در رفت و آمد با همسر شوند. برای رفع این رفتار راهکارهایی را در این مقاله توضیح داده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوهرم با من هیچ جا نمیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

شوهرم با من هیچ جا نمیاد !

چیکار کنم همسرم با من همراه بشه

یکی از شکایات خانم ها این است که “شوهرم با من هیچ جا نمیاد” و باید چیکار کنم؟ گاهی دلایلی مانند تفاوت های فردی، عدم توانایی در برقراری ارتباط با دیگران، گوشه گیری، ویژگی های شخصیت، سنت های خانوادگی و … در بروز این رفتار نقش دارند. گاهی به قدری این رفتار آزار دهنده می‌شود که اختلافات بزرگی پدید می‌آید. برای حل این مشکل ابتدا باید موضوع مهمی مانند دلیل و ریشه اصلی مشکل بررسی شود.

تا زمانی که دلیل این رفتار مشخص نشود؛ نمی‌توان به دنبال حل مشکل بود. برای حل این موضوع نیز باید از روانشناس و مشاورین متخصص راهنمایی بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه “شوهرم با من هیچ جا نمیاد” تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

دلیل اینکه شوهرم با من هیچ جا نمیاد چیست؟

همانطور که گفته شد؛ خانم ها در رابطه با موضوع “شوهرم با من هیچ جا نمیاد” شکایت دارند. این رفتار به دلایل بسیار زیادی بستگی دارد که در این بخش مقاله راجع به آن توضیح داده ایم.

? ویژگی های شخصیتی

یکی از دلایل عمده شکایت خانم ها در زمینه شوهرم با من هیچ جا نمیاد، ویژگی های شخصیتی است. گاهی همسر شما فردی درونگرا است و علاقه بسیار زیادی به مهمانی ها و دورهمی ها ندارد. در این شرایط تنها باید با مکالمه و صحبت های مداوم به توافق برسید. حتی گاه آسیب های روانی مانند افسردگی و اضطراب در بروز این رفتار نقش دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با همسر افسرده کلیک کنید.

? مقایسه همسر با دیگران | شوهرم با من هیچ جا نمیاد

مقایسه همسر با دیگران از دیگر دلایل شکایت خانم ها در زمینه شوهرم با من هیچ جا نمیاد است. خانم هایی که دائم همسر خود را با افراد دیگری مقایسه می‌کنند؛ فاصله را بین خود و همسرشان زیاد می‌کنند. در این شرایط شوهر احساس حقارت را تجربه خواهد کرد و ترجیح می‌دهد که تنها بماند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کنترل شوهر کلیک کنید.

? بد رفتاری با همسر

از دیگر دلایل این شکایت که شوهرم با من هیچ جا نمیاد، بد رفتاری با همسر است. بسیاری از خانم ها با همسر خود بسیار بد رفتار هستند و به شیوه ای ناجور با او رفتار می‌کنند. مخصوصا اگر این شیوه رفتاری در جمع باشد؛ فرد تصمیم می‌گیرد که دیگر با همسر خود جایی نرود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شوهر بی احساس کلیک کنید.

? شوهر خجالتی | شوهرم با من هیچ جا نمیاد

شوهر خجالتی از دیگر دلایل شکایت خانم ها در زمینه شوهرم با من هیچ جا نمیاد است. اگر همسری دارید که تمایلی به حضور در جمع ندارد و با دورهمی ها آرامش را دریافت نمی‌کند؛ بهتر است که او را به مهمانی ها دعوت نکنید. شخصیت او را بپذیرید تا این رفتار شما را آزار ندهند .

? دیدارهای افراطی

یکی دیگر از دلایل شکایت خانم ها در زمینه شوهرم با من هیچ جا نمیاد، دیدار های افراطی است. امکان دارد که برخی از خانم ها علاقه به دیدارهای افراطی و غیر ضروری دارند. در طول هفته دائم در مهمانی ها هستند که این موضوع آزار دهنده است. و شوهر شما حق دارد که علاقه ای به حضور نداشته باشد. در واقع با این رفتار آرامش همسر را سلب می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شوهرم با همه خوبه به جز من کلیک کنید.

? اختلاف با خانواده همسر | شوهرم با من هیچ جا نمیاد

اختلاف با خانواده همسر از دیگر دلایل شکایت خانم ها در زمینه شوهرم با من هیچ جا نمیاد است. اگر همسرتان با خانواده شما مشکل دارد؛ باید این موضوع را با صحبت و کمک روانشناس حل کنید. باید وضعیت همسر را درک کنید و با درایت کامل برخورد کنید. همسرتان را حمایت کنید و جنبه مثبت رفتارهای او را بسنجید.

برای آشنایی با نحوه وقت گذاشتن برای همسر کلیک کنید.

? ارتباط های اشتباه

یکی از مشکلات در زمینه شوهرم با من هیچ جا نمیاد، ارتباط های اشتباه است. گاه شما با افرادی در رفت و آمد هستید که همیشه باعث آزار و اذیت می‌شوند. در این شرایط قطعا همسر شما علاقه ای به رفت و آمد نخواهد داشت. حتی ارتباط با افراد اشتباه آسیب های زیادی به زندگی شما وارد خواهد کرد. بنابراین بهتر است که در این زمینه به او اصرار نکنید و از آدم های سمی دور شوید.

راه حل برخورد با شکایت “شوهرم با من هیچ جا نمیاد”

شوهرم با من هیچ جا نمیاد چیکار کنم

ویژگی های شخصیتی، تفاوت رفتاری، سبک تربیت، نوع رفتار و … دلایلی هستند که باعث بروز شکایت خانم ها در زمینه “شوهرم با من هیچ جا نمیاد” می‌شود. در برخورد با این رفتار ابتدا باید دلیل را بررسی کنید. و همینطور شیوه رفتار خود را مورد بررسی قرار دهید که آیا این رفتار باعث بروز چنین خواسته ای شده است یا خیر! برای حل مشکل حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. زوج درمانگران به شما کمک می‌کنند که ریشه مشکلات را پیدا کنید و به حل آن بپردازید.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله گفته شد، یکی از شکایت خانم ها این است که شوهرم با من هیچ جا نمیاد. باید حتما با کمک روانشناس و بررسی رفتار های خود ابتدا ریشه مشکلات را بررسی کنید؛ سپس شکایت خود را اعلام کنید. این شیوه رفتاری به دلایل مختلفی بستگی دارد و باعث آزار خانواده می‌شود. برای راهنمایی حتما از روانشناس کمک بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوهرم با من هیچ جا نمیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره