مشاوره در ترکیه | چگونه در ترکیه مشاوره دریافت کنم

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مشاوره در ترکیه به دلیل مهاجرت ایرانیان از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد زمانی که مهاجرت می‌کنند به غم غربت و افسردگی دچار می‌شوند. به همین دلیل کمک از روانشناس و مشاور الزامی است. هر کشوری نیز دارای فرهنگ ها و رسم‌های مخصوص به خود است. که با وجود مهاجرت این تغییر مکان باورها و شناخت فرد را مختل می‌کند.

بنابراین برای کسب خدمات باید با فردی صحبت کنید که شناخت کافی و مناسبی به مسائل، فرهنگ و چالش های اجتماعی شما داشته باشد. مشاوره روانشناسی به شیوه آنلاین و تلفنی برای فارسی زبانان مقیم ترکیه نیز فراهم شده است. به راحتی می‌توانید از طریق شبکه های اجتماعی، تلفن و به شیوه آنلاین با مشاورین متخصص ما ارتباط بگیرید. در ادامه مقاله توضیحات وسیع تری در رابطه با مشاوره در ترکیه داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره در ترکیه می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

مشاوره در ترکیه

راه های مشاوره در ترکیه

مشاوره در ترکیه یکی از الزامات همه افرادی است که مهاجرت کرده اند. منظور از مشاوره در ترکیه دریافت خدمات درمانی و روانشناختی است. برای دریافت مشاوره، مراجعین می‌توانند از طریق شبکه های اجتماعی، تلفنی و به شیوه آنلاین از مشاوره و روانشناس متخصص راهنمایی بگیرند. مهم ترین ویژگی مشاوره در ترکیه این است که فاصله بین درمانگر و درمانجو هیچ خللی در روند درمان ایجاد نمی‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دلتنگی در غربت کلیک کنید.

مشاوره در ترکیه دارای چندین مزیت است که یکی از آنها زبان مشترک مادری درمانگر با درمانجو است. و به همین دلیل روند درمان با کیفیت بالاتری ادامه خواهد داشت. از دیگر مزیت های مشاوره در ترکیه این است که درمانگر و درمانجو فرهنگ یکسانی دارند که روند درمان را با کیفیت بهتری پیش می‌برد. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

اهمیت دریافت مشاوره در ترکیه برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوره در ترکیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هر فردی که مهاجرت می‌کند؛ برای برنامه ریزی زندگی نیازمند کمک از روانشناس است. به دلیل اینکه مهاجرت همراه با غم غربت، افسردگی و دوری از خانواده همراه است؛ مهاجرین نیازمند صحبت و مکالمه با درمانگر هستند. دلتنگی، چالش های محیط جدید، تعارض های عقیدتی و فرهنگی از جمله مسائلی هستند که آسیب مهاجرین را بیشتر می‌کند.

در این شرایط با کمک روانشناس و خدمات مشاوره می‌توانید احساسات و هیجانات خود را مدیریت کنید و با کیفیت بالاتری زندگی کنید. به همین دلیل لازم است که درمانگران برخی از مهارت های لازم را به افراد بیاموزند تا در تعامل با افراد جدید؛ عملکرد بهتری داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه افسردگی مهاجرت کلیک کنید.

انواع خدمات مشاوره در ترکیه

ایرانیان مقیم ترکیه برای استفاده از خدمات مشاوره گزینه های متفاوتی پیش رو دارند. که هر کدام از مزیت های خاص خود برخوردار است. در این بخش مقاله راجع به انواع خدمات مشاوره در ترکیه توضیح داده ایم.

? خدمات مشاوره آنلاین

خدمات مشاوره آنلاین یکی از خدمات مشاوره در ترکیه است. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی این موضوع برای همه افراد در دسترس است. با برگزاری جلسات آنلاین، مراجعه کننده می‌تواند چالش های خود را با درمانگر در میان بگذارد. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که از هر جای دنیا با درمانگران خود ارتباط بگیرید و از خدمات روانشناسی برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره آنلاین با متخصص کلیک کنید.

? خدمات مشاوره حضوری

یکی از خدمات مشاوره در ترکیه، خدمات مشاوره حضوری است. مشاوره حضوری یکی از گزینه های مهم برای درمانجویان است. که اغلب نیز مشاوره حضوری را اولویت قرار می‌دهند. اما معمولا نیز برای مهاجرین با چالش روبرو است. مثلا تفاوت های فرهنگی و عدم اطلاع کافی از زبان درمانگر فرد نمی‌تواند بهره مناسبی از جلسات درمانی ببرد. و از سوی دیگر دسترسی به درمانگر فارسی زبان در کشور خارجی کار ساده ای نیست.

? مشاوره تلفنی

از دیگر خدمات مشاوره در ترکیه، مشاوره تلفنی است. خدمات مشاوره تلفی نیز مانند مشاوره آنلاین است. و در تمامی کشور های جهان این نوع مشاوره وجود دارد. مشاوره تلفنی برای همه افرادی که مهاجرت کرده اند و برای مشاهده چهره آماده نیستند، مفید است. این گزینه می‌تواند برای مراجعین خارج از کشور از لحاظ هزینه به صرفه نباشد.

مزایای مشاوره در ترکیه

Online Therapy Just As Effective As In-Person Sessions

مشاوره در ترکیه مزایای بسیار زیادی دارد. مجموعه ذهن نو این امکان را برای مهاجرین مقیم ترکیه فراهم می‌کند که با ایجاد بستری امن، درمانجویان با درمانگران فارسی زبان و با فرهنگی یکسان مشورت کنند. در این بخش مقاله مزایای مشاوره در ترکیه را شرح داده ایم.

? زبان مشترک

? دسترسی آسان

?ارتباط با متخصصین مجرب

? آشنا با فرهنگ و رسومات شما

? هزینه ای به صرفه

?رازداری و احساس امنیت

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خارج از کشور کلیک کنید.

انواع جلسات روان درمانی و مشاوره در ترکیه

جلسات روان درمانی و مشاوره در ترکیه به شیوه های مختلفی صورت می‌گیرد. این جلسات به صورت انفرادی، گروهی، زوجین و خانوادگی برگزار می‌شود. و در رابطه با مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب، سازگاری، تنهایی پس از مهاجرت و … می‌توانید از خدمات درمانی استفاده کنید. اما زمانی که مشکلات فرد بیش از ارتباط میان فردی باشد، مشاوره به شیوه خانوادگی، گروهی، زوج درمانی و … صورت می‌گیرد.

مشاوره در ترکیه به شیوه آنلاین، تصویری و تلفنی توسط متخصصین ذهن نو صورت می‌گیرد. این مرکز با سابقه چند ساله در حوزه روانشناختی به شما خدمات ارائه می‌دهد. تا در کوتاه تری زمان به نتیجه مطلوب و با کیفیت برسید. کمک از مشاورین ذهن نو را فراموش نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی مهاجرت کلیک کنید.

راه های ارتباطی برای مشاوره در ترکیه چیست؟

برای دریافت خدمات مشاوره در ترکیه می توانید به صفحات واتس آپ، تلگرام یا اینستاگرام ذهن نو مراجعه کنید و به ادمین برای دریافت خدمات مشاوره در ترکیه پیام دهید. در کوتاه ترین زمان هماهنگی های مربوطه صورت خواهد گرفت.

کلام آخر

مهاجرت همراه با دلتنگی، غم دوری، افسردگی، غم غربت و … است. احساس تنهایی که همه مهاجرین تجربه می‌کند باعث بروز افسردگی می‌شود. به همین دلیل ضروری است که همه مهاجرین برای افزایش حال خوب و تخلیه هیجانات از روانشناس و مشاورین متخصص راهنمایی بگیرند. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره در ترکیه می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره