شوهر ولخرج | 6 دلیل رفتار با شوهر ولخرج

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

شوهر ولخرج شاید اوایل برای خانم ها باب میل و مورد پسند باشد، اما پس از مدتی که هیچ پس اندازی در زندگی نداشته باشد، باعث حال بدی شما می‌شود. زمانی شوهر ولخرج خوب است که بتوانید در زمینه سرمایه گذاری پیشرفت کنید. اما در غیر این صورت همیشه لنگ سرمایه و پول خواهید بود. به همین دلیل است که مدیریت مالی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اما سوال اینجاست که مدیریت مالی چگونه است؟ چگونه می‌توانیم همسر خود را هدایت کنیم تا برنامه ریزی مالی داشته باشد. در این مقاله دلایل ولخرجی شوهر را توضیح داده ایم. و همچنین راهکارهایی را برای بهبود رفتار و برنامه ریزی مالی توضیح داده ایم. در این زمینه حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. جهت دریافت مشاره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوهر ولخرج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

شوهر ولخرج کیست؟

شوهر ولخرج کیست؟

یکی از گله ها و شکایت های زنان به نسبت برخی از مردان، ولخرجی شوهر است. این خانم ها می‌گویند که شوهرم به فکر آینده و سرمایه گذاری نیست. چرا اصلا برای آینده برنامه ریزی نمی‌کند؟ راهکار چیست؟ دلایل زیادی در رفتار شوهر ولخرج دخیل هستند. که در این مقاله به تمامی آنها اشاره کرده ایم. این موضوع سخت است که شوهر ولخرج هیچ سرمایه ای ندارد و همه مال خود را در عرض چند روز از دست می‌دهد.

زمانی که در اوایل ازدواج قرار داشته باشید؛ برای شما دلنشین است که هرچه می‌خواهید همسرتان تهیه می‌کند. اما پس از مدتی به عمق فاجعه پی خواهید برد. آن زمان است که باید به دنبال راه و روش های مدیریت مالی باشید. در ازدواج به این موضوع دقت داشته باشید شوهر خسیس و شوهر ولخرج باید جایگزین شوهر با مدیریت مالی مناسب باشد.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

دلایل رفتاری شوهر ولخرج

شوهر ولخرج به دلایل خاصی است که چنین رفتاری را از خود نشان می‌دهد. در این بخش مقاله راجع به دلایل شوهر ولخرج توضیح داده ایم.

? برای راحت زندگی کردن پول خرج می‌کند

یکی از دلایل شوهر ولخرج این است که برای زندگی راحت پول خرج می‌کند. در واقع حاضر هستند تا پول زیاد برای تهیه ماشین، خانه، ویلا یا مکانی برای تفریح پرداخت کنند. علاقه دارند تا مسافرت بروند و استراحت های تجملاتی داشته باشند. زندگی راحتی داشته باشند و از تفریح لذت ببرند. این افراد به زندگی حال فکر می‌کنند. که دنیا دو روزه و زندگی در لحظه حال را به سرمایه گذاری های طولانی مدت به آینده ترجیح می‌دهند. چنین افرادی با این دلیل به افسردگی و ترس از آینده مبتلا نمی‌شوند.

پیشنهاد می شود که حتما درباره زندگی مشترک موفق بخوانید.

? واقعا چیزی که نیاز دارد را تهیه می‌کند

عده ای از افراد هستند که برخی از چیزهای گرانی که می‌خرند را احتیاج دارند. گاهی شوهر ولخرج نیز به دلیل اینکه به چیزی نیاز دارد تهیه می‌کند. شوهر ولخرج نیز در برخی از موارد به دلیل اینکه به چیزی نیاز دارد تن به خرید می‌دهد.

? عادات خانوادگی | شوهر ولخرج

یکی از دلایل مهم و اصلی شوهر ولخرج، عادات خانوادگی است. برخی از افراد به دلیل اینکه خانواده شان چنین رفتاری داشته است؛ از آنها یاد گرفته اند و تصور می‌کنند که این شیوه خرج کردن روند طبیعی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زیگموند فروید کلیک کنید.

? اعتیاد به خرید کردن

اعتیاد به خرید هم یکی از دلایل شوهر ولخرج است. افرادی که به خرید اعتیاد دارند توانایی مدیریت مالی ندارند. مردان بیشتر اعتیاد به خرید ماشین و لوازم مردانه دارند؛ خانم ها نیز اعتیاد به پوشاک و وسایل زنانه دارند.

? عدم توانایی در مدیریت مالی

از دیگر دلایل شوهر ولخرج، عدم توانایی در مدیریت مالی است. برخی از افراد هیچ آموزشی در زمینه مدیریت مالی ندیده اند. خرج های الکی و اضافی می‌کنند و حساب پولشان در دستشان نیست. این افراد با مشکلات مالی زیادی هم سر و کله می‌زنند اما باز هم به این روند ادامه می‌دهند.

? بحران میانسالی | شوهر ولخرج

یکی از دلایل شوهر ولخرج، بحران میانسالی است. افرادی که در رده سنی 35 تا 55 سال قرار دارند، شاید به این بحران دچار شوند. در این دوران فرد برای کسب قدرت و احساس ارزشمندی شاید پول زیادی را از دست بدهد. و وسایل گران قیمت تهیه کند. در این دوران به دلیل اینکه فرد احساس پوچی و بی ارزشی دارد؛ با این کار قصد سرکوب این احساس را دارد.

حتما دباره وظایف مرد در زندگی بخوانید.

نحوه برخورد با شوهر ولخرج

نحوه برخورد با شوهر ولخرج

برخورد با شوهر ولخرج شاید دشوار باشد. آنها هیچ سرمایه گذاری ندارند و هرگز نحوه مدیریت مالی را آموزش ندیده اند. اما روش هایی وجود دارد که با آن می‌توانید در برخورد با شوهر ولخرج عملکرد بهتری داشته باشید.

? بودجه تعیین کنید

یکی از روش های رفتاری با شوهر ولخرج، تعیین بودجه بندی است. باید با همسر خود به این نتیجه برسید که برای سرمایه گذاری خرج تعیین کنید. برای خرید لباس باید به شیوه ای سرمایه گذاری داشته باشید و به برنامه ریزی ها پایبند باشید. تا شوهرتان نیز مانند شما پایبند به برنامه ریزی ها باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پول گرفتن از شوهر با چند روش ساده کلیک کنید.

? با عشق و احترام با همسرتان صحبت کنید

برای برخورد با شوهر ولخرج، باید محترمانه و با عشق سخن بگویید. زیرا رفتار با بی احترامی باعث دروغ همسر به شما می‌شود. بی احترامی، طعنه و سرزنش شوهر ولخرج بین شما و همسر اختلاف می‌اندازد. باید این عادت بد را فراموش کنید و با او به شیوه ای صمیمانه رفتار کنید. این رفتار باعث می‌شود که شما نظارت بیشتری بر سرمایه گذاری و اموال داشته باشید.

? اهداف واقع بینانه بلند مدت و کوتاه مدت داشته باشید

برای برخورد با شوهر ولخرج، باید اهداف خود را کوتاه مدت و بلند مدت کنید. مثلا تعیین کنید که در دو هفته یا یک ماه چقدر پول در حساب شما باشد. در سال های آینده چقدر سرمایه گذاری باید داشته باشید؟ سعی کنید با کمک هم به اهداف مالی برسید و این اهداف به شما کمک می‌کند که سرمایه گذاری داشته باشید.

? از زوج درمانگر کمک بگیرید

برای برخورد با شوهر ولخرج باید از زوج درمانگر کمک بگیرید. با برنامه ریزی ها و راهکارهایی که روانشناس به شما ارائه می‌دهد؛ زندگی با اهداف بهتری خواهید داشت. تا این مشکلات بررسی شود و راهکارهایی را برای رفع آن به شما ارائه شود. با استفاده از راهکارها می‌توانید مدیریت بهتری داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه های جلوگیری از ولخرجی کلیک کنید.

کلام آخر

شوهر ولخرج تنها سالهای اولیه زندگی برای شما جذاب است. اما زمانی که نیازمند سرمایه گذاری برای آینده و فکر به نیازمندی ها می‌افتید؛ دنبال راه چاره می‌گردید. راه چاره شما کمک از روانشناس است. تا ابتدا با کمک روانشناس ریشه و دلیل رفتار شوهر ولخرج را پیدا کنید و سپس راهکار مناسب برای شما ارائه می‌شود. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوهر ولخرج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

یک دیدگاه

  1. وای خوش به حال اینایی که کلا خرپولن همش حسرت و عقده تپ.دلشون نیست از بیکاری بگیر، تا حسرت زندگی شیک خدایا یه شوهر عاشق بده عین چی با هم خرج کنیم مجرد کاملم 😍😍عاشق هم باشیم هر دومون ارتقا پیدا کنیم 😏😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره