مسافرت با خانواده شوهر | 3 مزایای مسافرت با خانواده شوهر

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مسافرت با خانواده شوهر شاید برای عده ای از افراد جالب و خوشایند نباشد. اما زمانی که خودتان را جای همسرتان قرار دهید، متوجه خواهید شد که همانطور که شما علاقه دارید با خانواده خود به مسافرت بروید، همسرتان نیز علاقه دارد همراه با خانواده سفر کند.

همیشه شنیده ایم که اگر خوبی کنی، خوبی می‌بینی! به عنوان عروس یک خانواده باید به شیوه ای دوستانه و محترمانه با خانواده همسر برخورد کنید. در این شرایط به آنها آموزش خواهید داد که با شما نیز رفتار محترمانه داشته باشند. بنابراین مسافرت با خانواده شوهر در شرایط محترمانه آنقدر ها نیز دشوار نیست. اگر به همسرتان این حق را بدهید که دوست دارد با خانواده اش به سفر برود، آنوقت پذیرش سفر با آنها برای شما نیز راحت تر خواهد بود.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

مسافرت با خانواده شوهر

مسافرت با خانواده شوهر چیست؟

عده زیادی از افراد هستند که به دلیل عدم علاقه به خانواده همسر یا رفتار غیر محترمانه با آنها، هیچ علاقه ای به مسافرت با خانواده شوهر ندارند. اما برخی از عروس ها نیز به دلیل علاقه فراوان به خانواده همسر، عاشق سفر با آنها هستند. معمولا زمانی که رابطه خانواده ها با یکدیگر خوب نباشد، خانم ها علاقه به مسافرت با خانواده شوهر نشان نمی‌دهند.  به جای دوری از خانواده شوهر، به فکر راه چاره برای بهبود روابط باشید.

به طور کلی مسافرت با خانواده شوهر از معایب و مزایایی برخوردار است. که باید با آنها آشنا باشید. سپس بر اساس معیاربندی های خود، سفر با آنها را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعت بیشتر در زمینه مسافرت با خانواده شوهر حتما از روانشناس کمک بگیرید. برای دریافت مشاور خانواده کلیک کنید.

معایب مسافرت با خانواده شوهر

هم فرزندان علاقه دارند تا با خانواده خود به مسافرت بروند. اما مسافرت با خانواده شوهر برای آنها مانند عذاب الهی است. به نظر شما دلیل این طرز فکر چیست؟ در ادامه معایبی از مسافرت با خانواده شوهر توضیح داده ای که دلیلی برای عدم علاقه به سفر با آنها می‌باشد.

برای کسب اطلاعت بیشتر در زمینه سفر با همسر کلیک کنید.

? بی توجهی به عروس

یکی از معایب مسافرت با خانواده شوهر، بی توجهی به عروس است. اما شاید این بی توجهی ها بر اساس قصد عمدی نباشد. با توجه به اینکه والدین به فرزندان خود توجه بیشتری دارند، معمولا در مسافرت های خانوادگی زوجین ناراحت می‌شوند که چرا مادر شوهر و پدر شوهر فقط به شوهرشان توجه کرده است. به همین دلیل باعث آزرده خاطری عروس خانواده می‌شود.

? تاثیر بر رفتار همسر | مسافرت با خانواده شوهر

تاثیر بر رفتار همسر از دیگر معایب مسافرت با خانواده شوهر است. به دلیل اینکه فرزندان معمولا با مشاهده والیدن خود اندکی لوس می‌شوند، همسر تحت تاثیر رفتارهای والدین قرار می‌گیرد. رفتار حق به جانب دارد و معمولا به دلیل طرفداری های والدین، تغییر رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد. برای کسب اطلاعت بیشتر در زمینه قطع رابطه با خانواده همسر کلیک کنید.

? عدم تفریح دو نفره

یکی از معایب مسافرت با خانواده شوهر، عدم تفریح دو نفره است. همه زوجین علاقه دارند تا تفریحات دو نفره داشته باشند. زمانی که با خانواده شوهر به مسافرت می‌روید برای بازدید هر مکان دیدنی باید با آنها همراه باشید. برای کسب اطلاعت بیشتر در زمینه دعوا با خانواده همسر کلیک کنید.

? عدم حفظ حریم خصوصی | مسافرت با خانواده شوهر

مسافرت با خانواده شوهر باعث عدم حفظ حریم خصوصی می‌شود. زمانی که خانواده ها در سفرها همراه زوجین باشند، حریم خصوصی باقی نمی‌ماند. شاید در هر رفتار و بازخوردی دخالت کنند و میانه زوجین را بیشتر برهم بزنند. برای کسب اطلاعت بیشتر در زمینه رفتار با خواهر شوهر کلیک کنید.

? وابستگی همسر به خانواده

مسافرت با خانواده شوهر اگر به صورت تکراری و مداوم باشد، قطعا باعث عادت و وابستگی شوهر به خانواده می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق حتما سفرهای خود را یک بار در میان با خانواده خودتان نیز برنامه ریزی کنید. تا سفرهای شما مداوم با خانواده شوهر نباشد. برای کسب اطلاعت بیشتر در زمینه رفتار با مادر شوهر بی ملاحظه کلیک کنید.

مزایای مسافرت با خانواده شوهر

مزایای مسافرت با خانواده شوهر

همانطور که از معایب مسافرت با خانواده شوهر گفته شد. این سفر مزایایی هم به همراه دارد که در این بخش مقاله راجع به آن توضیح داده ایم.

? حمایت مالی خانواده همسر | مسافرت با خانواده شوهر

یکی از مزایای اصلی مسافرت با خانواده شوهر، حمایت مالی است. معمولا زمانی که با خانواد همسر به مسافرت بروید، اگر تازه عروس و داماد نیز باشید، خانواده همسر حمایت مالی خواهند کرد. اینکه تمام هزینه های سفر را خانواده همسر تقبل کند اصلا جالب نیست! اما اگر با مشکلات مالی روبرو شوید می‌توانید روی حمایت مالی خانواده همسر حساب باز کنید.

? تقویت روابط با خانواده شوهر

یکی از مزایای بزرگ مسافرت با خانواده شوهر، تقویت رابطه با خانواده همسر است. با مسافرت های پی در پی به شناخت بیشتری از خانواده همسر خواهید رسید. میزان صمیمیت نیز به مرور افزایش می‌یابد. حتی اختلافات نیز کمرنگ تر خواهد شد. برای کسب اطلاعت بیشتر در زمینه حد و حدود رابطه با خانواده همسر کلیک کنید.

? مراقبت از فرزندان | مسافرت با خانواده شوهر

اگر فرزند دارید، از مزایای مسافرت با خانواده شوهر؛ مراقبت از فرزندان است. معمولا خانواده ها نگهداری از کودکان را بر عهده می‌گیرند. و شما در این شرایط با خیال آسوده تری به مسافرت و خوشگذرانی خواهید پرداخت.

در مسافرت با خانواده شوهر چیکار کنیم بهمون خوش بگذره؟

اکثر عروس ها علاقه به مسافرت با خانواده شوهر ندارند. اما باید خودتان را جای همسرتان بگذارید و به او نیز حق بدهید که با خانواده خود وقت بگذراند. بنابراین به جای ناراحتی و افسوس، راهکارهایی که در ادامه توضیح داده ایم انجام دهید تا از سفر لذت ببرید. با توجه به این نکات هم به همسرتان توجه کرده اید و هم به شما خوش می‌گذرد.

? با دقت به رفتارهای خانواده همسر توجه کنید

? پس از بررسی رفتارهای خانواده شوهر، نحوه رفتار با آنها را بررسی کنید

?از سفر لذت ببرید

? ساده بگیرید تا اذیت نشوید

? با خانواده همسر رفتار محترمانه داشته باشید

?خانواده شوهر را مانند خانواده خود بدانید

? رفتار دوستانه با خانواده شوهر فراموش نشود

? هر صحبت و رفتاری را به خودتان نگیرید

?مهربان باشید

? از جاذبه های گردشگری به خوبی استفاده کنید

? تنها نباشید و رفتار در جمع را آموزش ببینید

?اگر خیلی اذیت می‌شوید، به صورت غیر مستقیم و با آرامش به همسرتان گزارش دهید

? از روانشناس برای آموزش رفتار مناسب کمک بگیرید

برای کسب اطلاعت بیشتر در زمینه رفتار با خانواده همسر کلیک کنید.

نمی خوام با خانواده شوهر برم مسافرت چیکار کنم؟

اگر به هر دلیلی مسافرت با خانواده شوهر برای تان غیر قابل تحمل است؛ برای جلوگیری از این مساله راه های زیادی هست. بهتر است به جای قهر و تیم کشی کمی سیاست به خرج داده و اجر و قرب خود را حفظ کنید. مطمئن باشید اگر حس های منفی خودتان را به آن ها انتقال دهید، نتیجه خوبی نخواهید گرفت. (هر چند که توصیه می کنیم همیشه انعطاف را در ارتباط با خانواده شوهر حفظ کرده و گاهی هم با آن‌ها در سفرهایتان همراه شوید). اما برای جلوگیری از مسافرت با خانواده شوهر چه کنیم؟برای این کار شما باید چند اصل را رعایت کنید.

1_ هرگز شوهرتان را از خود جدا نپندارید، پس از او نخواهید به همراه خانواده اش به جایی برود. شما و همسرتان حال یک خانواده هستید و با جدا کردن خود از خانواده اش شکاف ایجاد نکنید.

2- هرگز به طور مستقیم با خانواده شوهرتان در مورد اینکه نمی خواهید با آن ها جایی بروید، صحبت نکنید. این کار را به همسرتان واگذار کنید. هر چه باشد همسرتان به آن ها نزدیک تر است و حرف های او را به دل نمی گیرند.

3-  شوهرتان را بر سر دوراهی نگذارید. اگر برنامه ای ریخته شده از خود انعطاف نشان دهید. اما از او بخواهید در دفعات بعدی به خواسته شما اهمیت دهد.

4- نگاه تان را تغییر دهید. همیشه همه چیز بر وقف مراد ما نیست. پس نیمه پر لیوان را ببینید و از چیزهایی که دارید لذت ببرید.

5- کمی بررسی کنید و ببینید که ریشه برنامه مسافرت با خانواده شوهر از کجا نشات می گیرد. آیا به خاطر اطلاعاتی است که خودتان به آن ها داده اید؟ آیا بدون فکر حرفی زده اید و شوهر و خانواده او این برنامه را خواسته قلبی تان فرض کرده اند؟ آیا این برنامه از طرف همسرتان ریخته شده؟ پیدا کردن علت این مساله باعث میشه راحت تر بتوانید از آن جلوگیری کنید.

با توجه به تمام نکات ذکر شده اگر در این زمینه نمی توانید به یک نقطه مشترک با همسرتان برسید، حتما از خدمات مشاوره خانواده استفاده کنید. چنین مسائلی میتواند آسیب‌های شدیدی به شما و همسرتان وارد بکند.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه کرده اید، مسافرت با خانواده شوهر صرفا بد و خوب نیست. همیشه مباحث و چالش هایی وجود دارد که یک سفر را بدون نقص نخواهد کرد. اما با مطالعه و آگاهی از رفتارهای خانواده شوهر، می‌توانید حال خوب مسافرت با خانواده شوهر را افزایش دهید. که این کار توسط روانشنس راحت تر خواهد بود.

مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسافرت با خانواده شوهر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره