اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر دلایل مختلفی دارد. نیاز جنسی یک نیاز طبیعی در همه افراد است که بعد از ازدواج، افراد از همسر خود انتظار دارند تا آن را رفع کند. فراموش نکنید که تنها هدف ازدواج، رفع نیاز جنسی نیست. اما به طور کلی بخش بزرگی از روابط زناشویی تحت تاثیر رابطه جنسی قرار دارد.

زوجین هر دو باید در این زمینه تلاش کرده و به یکدیگر اهمیت دهند. گاهی فقط زنان موظف هستند تا نیاز جنسی همسر خود را برطرف نمایند و خود هیچ لذتی از رابطه نمی‌برند. این موضوع نیز می‌تواند پیامدهای زیادی داشته باشد. به همین دلیل بهتر است در این مورد با هم

سر خود صحبت کرده و با نیازها و تمایلات یکدیگر آشنا شوید. برای دریافت مشاوره جنسی تلفنی و حضوری کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر

گاهی در زندگی مشترک، شرایطی ایجاد می‌شود که زنان هیچ میلی به برقراری رابطه جنسی با همسر خود ندارند. به طور کلی کاهش میل جنسی در دوره هایی از زندگی برای مردان و زنان طبیعی است. اما اگر این وضعیت برای مدت زمان طولانی، مخصوصا در زندگی مشترک، ادامه یابد؛ مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد.

زوجین باید علت این موضوع را شناسایی کرده و با کمک یکدیگر و مراجعه به روانشناس از این دوره عبور کنند. اهمیت ندادن خانم ها به نیازجنسی همسر، دلایل متعددی دارد؛ که در این قسمت آنها را ذکر خواهیم کرد. برای اطلاع از دلایل بی میلی جنسی زنان کلیک کنید.

برخی از دلایل اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر

دلایل اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر

گاهی اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر به صورت ناخودآگاه اتفاق می‌افتد و گاهی خود زنان از این موضوع مطلع هستند. مشکلات درون زندگی مشترک زیاد هستند و در برخی مواقع بر زندگی جنسی افراد هم تاثیر می‌گذارند. همچنین این شرایط گاهی کاملا شخصی بوده و همسر مسبب آنها نیست. به طور کلی برخی از دلایل این بی اهمیتی به نیاز های همسر را در این قسمت ذکر می‌کنیم. برای آشنایی با علت کم شدن میل جنسی کلیک کنید.

?بی میلی جنسی

میل جنسی افراد با یکدیگر متفاوت است و همین موضوع می‌تواند گاهی در ازدواج مشکل ساز شود. برخی از زنان که میل جنسی کمتری نسبت به همسر خود دارند؛ نیاز به رابطه جنسی کمتری داشته و به همسر خود توجه نمی‌کنند. اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر در این شرایط به دلیل اختلاف در میل جنسی و عدم برقراری تعادل در دفعات رابطه جنسی است.

میل جنسی افراد با عوامل زیادی تغییر می‌کند. به همین دلیل بهتر است؛ در این زمینه راهکارهای مختلفی را امتحان کنند. برای اطلاع از خصوصیات زنان سرد مزاج کلیک کنید.

?رعایت نکردن بهداشت توسط همسر

یکی از اصلی ترین دلایل برای اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر؛ عدم رعایت بهداشت توسط همسر است. در رابطه جنسی، افراد بیشتری نزدیکی را با یکدیگر تجربه می‌کنند؛ به همین دلیل باید به بهداشت شخصی خود اهمیت داده و مواردی را رعایت کنند. زنان زیادی به این دلیل از هم بستر شدن با همسر خود اجتناب می‌کنند.

فراموش نکنید که دو نفر باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند. گاهی مردان فقط از همسر خود توقع دارند که زیبا و آراسته باشد و خود در این زمینه هیچ تلاشی نمی‌کنند.

?وجود مشکلات روانی یا جنسی

با ابتلای زنان به برخی از اختلالات روانی و شخصیتی و یا حتی مشکلات جنسی، دیگر رابطه جنسی اهمیت نداده و یا آن را در اولویت قرار نمی‌دهند. برای مثال با وجود افسردگی، اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر طبیعی است. و یا اگر فرد به واژینیسموس مبتلا باشد؛ از برقراری رابطه جنسی امتناع کرده و به نیاز همسر خود نیز اهمیتی نمی‌دهد. البته در این شرایط همراهی و همکاری همسر نیز بسیار اهمیت دارد. او باید به شریک زندگی خود کمک کرده تا از این دوران عبور کرده و مشکلات خود را برطرف کند. ‎‌

?وجود اختلافات میان زوجین

یک رابطه جنسی خوب، مستلزم داشتن رابطه ای گرم و صمیمی خارج از اتاق خواب است. با وجود اختلافات زیاد و چالش های متعدد با یکدیگر، اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر نیز بروز می‌کند. افراد باید مشکلات خود را حل کرده تا بتوانند رابطه جنسی خوب و با کیفیت داشته باشند.

زنان به ارتباط عاطفی با همسر خود بسیار اهمیت می‌دهند. به همین دلیل اگر به هر دلیلی این رابطه از هم گسسته شود؛ بر ارتباط جنسی زوجین نیز موثر خواهد بود. البته به طور کلی رابطه جنسی و میزان صمیمیت زوجین، با یکدیگر ارتباط دو طرفه داشته و بر یکدیگر تاثیر دارند. در این شرایط، زوجین باید به هر دوی آنان اهمیت داده و بر مهارت های ارتباطی خود کار کنند.

?خستگی

یکی دیگر از دلایل اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر، خستگی است. زنان شاغل و یا زنانی که کل روز را در حال کارکردن در فضاهای مختلف هستند؛ تحت تاثیر خستگی، دیگر انرژی کافی برای رابطه جنسی ندارند و به نیاز همسر خود نیز اهمیتی نمی‌دهند. اما افراد باید میان زندگی شخصی و حرفه ای خود تعادل برقرار کرده و برای هریک انرژی و زمان کافی اختصاص دهند. در این شرایط مردان می‌توانند با کمک کردن به زنان در بخش های مختلف زندگی، رابطه خود را از یکنواختی خارج کرده و سبب بالارفتن کیفیت رابطه جنسی شوند.

?اهمیت بیشتر به فرزندان

برحخی از زنان بعد از فرزندآوری، دیگر تمام وقت خود را به بچه ها اختصاص داده و به همسر و حتی خودشان، اهمیتی نمی‌دهند. این دسته از زوجین، دچار مشکلات زیادی خواهند شد. اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر به دلیل وقت گذرانی بیشتر با فرزندان، دلیل منطقی نیست. افراد باید به بخش های مختلف زندگی مشترک به اندازه توجه کنند و همه انرژی خود را تنها به یک مورد اختصاص ندهند. زنان نباید فراموش کنند که همسرشان همیشه اولویت است؛ چرا که اگر همسرشان نبود، فرزندی نیز نداشتند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

پیامدهای اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر

پیامدهای اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر

اگر زنان برای مدت زمان طولانی نیاز جنسی خود و همسر را نادیده بگیرند؛ دچارتعارضات زیادی در زندگی مشترک خواهند شد. اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر، حتی بر سلامت روان خودشان نیز تاثیرگذار است. زوجین بهد از مدتی، عشق و علاقه خود را نسبت به یکدیگر از دست داده و از روش های دیگر برای برطرف کردن نیاز جنسی خود بهره می‌گیرند.

ادامه یافتن این شرایط برای طولانی مدت، افراد را مستعد خیانت و حتی جدایی می‌کند. از طرفی اعتیاد به خودارضایی یا تماشای پورن نیز از دیگر عوارض این شرایط است.

سخن پایانی

اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر، به عوامل محتلفی بستگی داشته و نمی‌توان به همه آنها پی برد. رابطه جنسی یک ارتباط عمیق میان زوجین است که بهتر است برای حفظ آن تلاش کرده و نسبت به آن بی اهمیت نباشند. این امر تا حد زیادی بستگی به ویژگی های شخصیتی افراد داشته و به طور کلی میزان علاقه ای که به یکدیگر دارند. بهتر است در این مورد با یکدیگر صحبت کرده و مشکلات خود را در میان بگذارید. همچنین در این زمینه می‌توانید از یک مشاور جنسی و زوج درمانگر کمک گرفته و با او مشورت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اهمیت ندادن خانم ها به نیاز جنسی همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره