شوهرم با همه خوبه به جز من | 3 دلیل بد رفتاری شوهر با زن

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

شوهرم با همه خوبه به جز من! این موضوع یکی از معظلات بین زوجین است. که به یکی از چالش های زندگی مشترک تبدیل شده است. و معمولا در این شرایط رضایت زوجین به سختی به دست می‌آید. زوجین باید برای یکدیگر اولویت باشند و دقیقا به شیوه ای رفتار کنند که همسرشان نیز این موضوع را درک کند. اما معمولا این سوال برای خانم ها پیش می‌آید که آیا لازم است که هرکاری برای جلب رضایت همسر انجام دهیم؟ اصلا اینکه همسر من تنها در کنار دیگران حال خوبی دارد درست است؟ چه لزومی دارد که همسر من با دیگران حال خوبی دارد، اما نسبت به من احساس خاصی ندارد؟

تمامی این سوال در ذهن خانم ها نقش می‌بندد و باعث نشخوار فکری می‌شود. حقیقت این است که تمامی زوجین باید اولویت یکدیگر باشند؛ در غیر این صورت زندگی از کیفیت خوبی برخوردار نمی‌شود. راهکارهایی نیز برای رفع جمله “شوهرم با همه خوبه به جز من” وجود دارد. که در این مقاله توضیح کاملی داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز از روانشناس راهنمایی بگیرید. جهت دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوهرم با همه خوبه به جز من می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

شوهرم با همه خوبه به جز من

چرا شوهرم به همه اهمیت میده به جز من

زمانی که یک خانم دائم در گیر این موضوع است که شوهرم با همه خوبه به جز من، باید به رفتارهای خودش نیز دقت کند. معمولا این خانم ها به دلایل رفتارهای نادرستی که دارند؛ همسرشان را از خود دور می‌کنند. زندگی مشترک باید همراه با احترام و ادب باشد. زمانی که زوجین حرف یکدیگر را متوجه شوند و به نظرات یکدیگر احترام بگذارند؛ زندگی مشترک از کیفیت بالایی برخوردار خواهد شد.

اما هنگامی که احترام و درک متقابل وجود داشته باشد، زوجین به جای اینکه با دیگران رفتارهای خوب داشته باشند؛ تمام وقت و زمان خود را با همسرشان سپری می‌کنند. در این مقاله راجع به دلایل و رفتارهای این سوال خانم ها که چرا شوهرم با همه خوبه به جز من صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه؛ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چرا شوهرم با همه خوبه به جز من؟ | دلایل ‌بد بودن شوهر با زن

در پاسخ به این سوال که چرا شوهرم با همه خوبه به جز من، پاسخ های منطقی وجود دارد. در این بخش مقاله دلالی بد رفتاری همسر را توضیح داده ایم.

? در خانه مردانگی اش ارضا نمی‌شود

در پاسخ به سوال چرا شوهرم با همه خوبه به جز من؟ باید به دنبال نحوه رفتار با او باشید. زن و مرد هر دو نقش هایی را باید در زندگی ایفا کنند، در صورتی که این نقش ها ارضا نشود؛ تنش در خانه به وجود می‌آید. خانم ها از مردی که هیچ نقش محکمی نداشته باشد، فراری هستند. و احساس خوبی دریافت نمی‌کنند.

همچنین آقایان از خانم هایی که زنانگی ندارند، فراری هستند. به همین دلیل بهتر است که هر فردی نقش خود را بازی کند. اگر قدرت مردانگی را از همسر خود بگیرید و زنانگی نداشته باشید؛ او را از خود دور خواهید کرد. مستقل، هدفمند و با برنامه باشید اما نقش خود را به فراموشی نسپارید.

? نیازهای منطقی همسرتان را درک نمی‌کنید

در پاسخ به سوال چرا شوهرم با همه خوبه به جز من؟ می‌توان به عدم درک نیازهای منطقی همسر اشاره کرد. همه افراد علاقه دارند تا نیازها منطقی آنها درک شود. نیازهای منطقی یعنی اینکه همسر خود را از لحاظ امنیت، تعهد، صمیمیت، نیاز جنسی و هیجان تامین کنید. تا زمانی که این موضوع درک نشود، همسرتان برای رفع این عناوین به دنبال فرد دیگری خواهد گشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نیازهای همسر کلیک کنید.

? تحقیر در خانه توسط همسر

یکی از دلایل بد رفتاری شوهر با زن، تحقیر شدن توسط همسر است. خانم هایی که گله مند از رفتارهای همسر خود هستند و به دنبال سوال چرا شوهرم با همه خوبه به جز من، هستند؛ باید به رفتارهای خود توجه کنند. انسان ها نیازمند دریافت عزت نفس هستند و زمانی که توسط فردی تحقیر شوند؛ از او دور می‌شوند.

افراد از اعتماد به نفس و عزت نفس خود دفاع می‌کنند. زمانی که با شکست روبرو شوند؛ با فرد دیگری به برقراری ارتباط می‌پردازند تا احترام و عزت نفس را دریافت کنند. به همین دلیل، تحقیر همسر مواجهه شدن با فاصله و دوری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتباط صحیح با همسر کلیک کنید.

چه رفتاری در مقابل سوال شوهرم با همه خوبه به جز من، باید انجام داد؟

راهکارهایی برای برخورد با سوال شوهرم با همه خوبه به جز من وجود دارد. که در این بخش مقاله به آن اشاره کرده ایم.

? اولین راه برای برخورد با این رفتار این است که از خودتان شروع کنید. رفتارهای خود را بررسی کنید و با دقت به واکنش های همسر خود توجه کنید.

? نقاط ضعف و قبرخورد با همسرم با بقیه خوبه و اون نهوت خود را بررسی کنید.

? در برابر انتقاد های همسر خود جبهه نگیرید. و نسبت به این رفتارها واکنش های تند نشان ندهید.

? نقاط ضعف خود را بر طرف کنید و نقاط مثبتتان را تقویت کنید.

?با همسر خود صحبت کنید و برای بهبود روابط به دنبال روش های مناسب باشید.

? از روانشناس و مشاورین متخصص کمک بگیرید. تا روابط شما کیفیت بیشتری داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه احترام به همسر کلیک کنید.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله گفته شد، کیفیت روابط به هر دو زوج بستگی دارد. وقت آن رسیده است که نقاط ضعف خود را پیدا کنید و در مقابل آن ها بایستید. حتما در این زمینه از زوج درمانگر راهنمایی بگیرید. انتقاد ها را رها کنید و از دیگران راهنمایی هایی مانند عمه تراپی دریافت نکنید. با همسر خود صحبت کنید تا با اصلاح رفتارها به رضایت برسید.

حتما از روانشناسان و مشاورین راهنمایی بگیرید تا به بهترین نحو رابطه خود را مدیریت کنید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوهرم با همه خوبه به جز من می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره