شوگر ددی چیست | معایب و مزایای شوگر ددی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

شوگر ددی که به معنای داشتن رابطه با مردی بسیار بزرگتر از خود است؛ امروزه تبدیل به یکی از انواع رابطه در جوامع شده است. در دنیای غربی، روابط شکل تازه ای به خود گرفته اند و افراد با اهداف مختلفی به آن‌ها وارد می‌شوند. برخی از افراد چون حاضر به تلاش نیستند و یا حتی شرایط کار کردن را ندارند؛ تصمیم به برقراری رابطه با مردی پولدار، با اختلاف سنی بسیار زیاد با خود می‌شوند. حتی گاهی آقا در این نوع از رابطه دارای همسر و فرزند است؛ اما با این حال علاقه به برقراری رابطه با دختران جوان دارند.

معمولا هدف از این رابطه، تامین نیازهای جنسی است و در قبال آن، مرد هزینه های زیادی را برای دختر متحمل می‌شود. فراموش نکنید که آینده خوبی در انتظار این گونه روابط نبوده و هم برای خود این افراد و حتی جامعه مخرب هستند. برای درک بهتر مساله در ادامه با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوگر ددی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

شوگر ددی

شوگر در انگلیسی به معنای شکر و ددی به معنای پدر است. اما کلمه شوگر ددی در اصطلاح عامیانه به معنای مرد سالمند و پولداری است که با اهداف گوناگون، با دخترانی که اختلاف سنی زیادی با آنان دارد؛ وارد رابطه می‌شود. در مقابل هزینه هایی که مرد برای دختر انجام می‌دهد؛ این رابطه شیرین محسوب شده و دختران زیادی را برای ورود به آن وسوسه می‌کند. اما فراموش نکنید که همه چیز در رابطه پول نیست و افراد باید مسائل دیگری را نیز در نظر داشته باشند. برای اطلاع از دلایل ازدواج به خاطر پول و موقعیت اجتماعی کلیک کنید.

انواع مختلف شوگر ددی

انواع-مختلف-شوگر-ددی

افرادی که شوگر ددی محسوب می‌شوند؛ برای دوست شدن با دختر بسیار کوچکتر از خود؛ اهداف مختلفی دارند. برخی از آنها حتی به معنی واقعی کلمه نیز شوگر ددی محسوب نشده و تنها به دلیل اختلاف سنی زیاد با دختر، این اصطلاح را به آنها نسبت می‌دهند. برخی از انواع این نوع رابطه، شامل موارد زیر می‌شود.

شوگر ددی برای برطرف کردن نیاز جنسی: در این نوع رابطه مرد با شریک خود در محافل وارد نشده و تنها از او رابطه جنسی می‌خواهد و در ازای آن به آن پول پرداخت می‌کند.

برقراری رابطه عاطفی: در چنین شرایطی شوگر ددی تنها بوده و محبت کافی را از همسر و فرزندانش دریافت نمی‌کند؛ به همین دلیل دوستی خود را با دختری که بسیار از او جوان تر است آغاز می‌کند.

همراهی جبرانی: در این نوع از رابطه شوگر ددی تنها به دلیل همراهی دختر با او در برخی از جمع ها، پول پرداخت می‌کند و هیچ رابطه عاطفی میان آنها نیست.

رابطه بلند مدت: در روابط بلند مدت با شوگر ددی، افراد باید هم از نظر عاطفی و هم مالی یکدیگر را حمایت کنند. همچنین در همه مکان ها نیز با یکدیگر ظاهر می‌شوند. اطرافیان از وجود چنین رابطه ای کاملا مطلع هستند.

تاریخچه شوگر ددی

تاریخچه پدیدایی شوگر ددی به سالها پیش برمی‌گردد؛ زمانی که یک رقاصه های ژاپنی برای سرگرمی مردم، بدون نیاز به رابطه جنسی حقوق دریافت می‌کردند. با گذشت زمان و شیوع این تفریح در جوامع مختلف، در جنگ جهانی مردان به زنان پول پرداخت می‌کردند تا با آنها رابطه جنسی داشته و آنها را سرگرم کنند. اطلاعات در این زمینه هنوز کامل نیست. اما به طور کلی با توجه به اهمیت رابطه جنسی و همچنین میل جنسی در افراد سالمند؛ می‌توان متوجه نحوه تغییر شکل روابط در طول تاریخ شد.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

معایب و مزایای داشتن شوگر ددی

معایب-و-مزایای-شوگر-ددی

این نوع از رابطه، مانند تمام انواع دیگر روابط، دارای معایب و مزایایی است. افراد در روابط خود به دنبال اهداف مختلفی هستند؛ و همچنین عوامل زیادی بر انتخاب آنها موثر خواهد بود. در این قسمت به بررسی نقاط قوت و ضعف رابطه با شوگر ددی خواهیم پرداخت.

?معایب داشتن شوگر ددی

در یک رابطه عاطفی، افراد احتمالا زمان زیادی را با یکدیگر گذرانده و در مکان های مختلفی حضور می‌یابند. وقتی سن افراد با یکدیگر متناسب نباشد؛ روحیات آنها نیز بسیار متفاوت خواهد بود و نمی‌توانند همه چیز را با یکدیگر تجربه کنند. از طرفی گاهی ورود به این نوع روابط سبب خیانت و حتی جدایی یک زوج می‌گردد. آمارها نشان دهنده بالا رفتن میزان سقط جنین با شیوع رابطه با شوگر ددی است.

همچنین نمی‌توان عواقب روانی این نوع از رابطه را نادیده گرفت.بعد از مدتی دختران احساس برده جنسی را دارند که تنها در ازای داشتن کمی رفاه، باید به خواسته های فردی که بسیار از آنها بزرگ تر است تن دهند. حتی شاید این افراد دارای جذابیت جنسی و ظاهری نیز نباشند؛ اما به دلیل داشتن ثروت، قادر به داشتن هرچیزی هستند. برای اطلاع از تاثیرات اختلاف سنی زیاد در ازدواج کلیک کنید.

?مزایای داشتن شوگر ددی

تنها مزایایی که ارتباط با شوگر ددی دارد؛ دسترسی به امکانات رفاهی مختلف و همچنین هزینه های زیادی است که در قبال آنها باید خدماتی نیز انجام دهید. همچنین او احتمالا در بیشتر موارد به شما اهمیتی نخواهد داد؛ که شاید این موضوع برای برخی از دختران مزیت محسوب شده و می‌توانند به انجام فعالیت های دیگر نیز بپردازند. در ارتباط با چنین فردی احتمالا دیگر نگران تامین هزینه های زندگی خود نخواهید بود و زندگی نسبتا مفرحی خواهید داشت. اما فراموش نکنید که این دوران موقت است.

شوگر بیبی

شوگر بیبی به دختری گفته می‌شود که با شوگر ددی وارد رابطه شده و از او از لحاظ مالی استفاده می‌کند. معمولا این دسته از دختران، وضع اقتصادی و خانوادگی خوبی نداشته و حتی از روی اجبار به چنین روابطی تن می‌دهند. اما این توجیه خوبی برای ورود به این گونه روابط نیست.

بهتر ست افراد حتی در صورت داشتن علاقه به شریک خود، مرزها و قواعد مشخصی در رابطه داشته و به آنها پایبند بمانند. شوگر بیبی می‌تواند در ابتدای رابطه با شریک خود صحبت کرده و شرایط خود را به او توضیح دهد. برای آشنایی بیشتر شوگر مامی کلیک کنید.

سخن پایانی

به هر حال تصمیم گیری برای ورود به رابطه با شوگر ددی، به خود افراد بستگی دارد. به طور کلی این گونه روابط عاقبت خوبی ندارند و حتی تاثیرات مخربی بر زندگی شخصی افراد می‌گذارند. اما نمی‌توان این موضوع را به همه روابط تعمیم داد. به همین دلیل افراد باید در این مورد به خوبی فکر کنند و حتی از دیگران نیز کمک بگیرند. بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلف در این زمینه، با یک روانشناس مشورت کرده و از او کمک گرفت. مشاور جنبه های مختلف این نوع از رابطه را به شما نشان داده و شما را از خطرات احتمالی مطلع می‌کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوگر ددی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره ازدواج از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره