انواع بوسه عاشقانه | آموزش لب گرفتن

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

انواع بوسه عاشقانه در روابط عاطفی مورد استفاده قرار گرفته و دو طرف باید مهارت های لازم  برای برقراری ارتباط فیزیکی به این شکل را داشته باشند. بوسیدن انواع مختلفی دارد که بسته به شرایط و همچین میزان علاقه، افراد از آن استفاده می‌کنند. همه ما برای نشان دادن احترام و علاقه اطرافیان خود را بوسیده و ابراز احساسات می‌کنیم. اما بوسه عاشقانه معمولا برای زوجین استفاده می‌شود و حتی راهی برای بالابردن میزان صمیمیت و علاقه است. بوسه ها معانی مختلفی داشته؛ اما همیشه لزوما به آن معنی به کار نمی‌روند. بهتر است زوجین در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کرده و همچنین به یکدیگر نیز کمک کنند. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع بوسه عاشقانه می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

انواع بوسه عاشقانه

بوسیدن گاهی به عنوان یک هنر و حتی مهارت میان زوجین تلقی می‌شود. بسیاری از افراد نسبت به لمس شدن حساس بوده و یا تمایلی به تماس فیزیکی ندارند. به همین دلیل در مورد استفاده از انواع بوسه عاشقانه بهتر است از شریک خود شناخت کافی داشته و همچنین از رضایت او اطمینان حاص کنید.

انواع بوسه ها ویژگی های مشترکی دارند اما در نحوه انجام آنها نیز تفاوت هایی هست. بروز این رفتار به ارزش های اخلاقی رابطه همچنین مرزهای افراد نیز وابسته است. این رفتار کاربرد های زیادی داشته و همچنین فوایدی نیز دارد.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

فواید انواع بوسه عاشقانه

فواید انواع بوسه عاشقانه

براساس تحقیقات انجام شده؛ انواع بوسه عاشقانه، فواید زیادی داشته، بر سلامت جسمانی و روانی موثر است. این مورد شاید بر رفتارهای عاطفی و احساسی زوجین تاثیر گذاشته و آنها را ترغیب به انجام آن کند. برخی از مزایای بوسیدن دیگران و یا بوسیده شدن، شامل موارد زیر می‌شود.

?شادی آور

انواع بوسه عاشقانه باعث ترشح هورمون های شادی آور شده و روحیه زوجین را بالا می‌برد. هورمون های اکسی توسین، سروتونین، دوپامین در اثر فعالیت های عاشقانه مثل بوسیدن نیز ترشح می‌شوند. همچنین بوسیدن استرس را تا حد زیادی کاهش داده در نتیجه از ترشح هورمون کورتیزول نیز جلوگیری می‌کند. در واقع بوسه نوعی داروی ضدافسردگی طبیعی است.

?صمیمیت بیشتر

به طور کلی برقراری تماس فیزیکی باعث صمیمت بیشتر بین زوجین شده و ارتباط آنها را بهبود می‌بخشد. بوسیدن یکی از راه های پیش نوازی بوده و حتی مقدمه ای برای رابطه جنسی است. اما فراموش نکنید که همیشه این رفتار به معنای تمایل فرد برای رابطه جنسی نیست. گاهی افراد تنها برای نزدیک شدن به یکدیگر، از بوسه استفاده می‌کنند. انواع بوسه عاشقانه رابطه را لذت بخش ترکرده و مهر و محبت را افزایش می‌دهد.

?تاثیرات جسمانی

از آنجایی که انواع بوسه عاشقانه در میزان ترشح هورمون ها تاثیر دارد؛ تاثیرات جسمانی آن نیز به وضوح دیده می‌شود. بوسه هم برای فردی که می‌بوسد و هم برای کسی که بوسیده می‌شود؛ باعث کاهش فشار خون و ضربان قلب، افع گرفتگی عضلات، از بین رفتن سردرد، قوی تر شدن سیستم ایمنی، درمان آلرژی، کاهش میزان کلسترول خون، بهداشت دهان، بالارفتن میل جنسی، کالری سوزی و همچنین ورزشی برای عضلات صورت است. برای اطلاع از فواید و پیامدهای استفاده از آب دهان در رابطه کلیک کنید.

معانی انواع بوسه عاشقانه

همانطور که پیش تر هم گفته شد؛ انواع بوسه عاشقانه، معانی مختلفی داشته و تعابیر آن فرق می‌کند. البته این موضوع تا حد زیادی به خود زوج نیز بستگی دارد که برای آنها معنی های مختلفی در نظر بگیرند. برای مثال لب گرفتن به معنی خاص و جذاب بودن برای طرف مقابل است. بوسه بر پیشانی میان زوج هایی استفاده می‌شود؛ که هنوز به قدر کافی با یکدیگر صمیمی نشده اند و یا برای نشان دادن محبت از آن استفاده می‌کنند.

بوسیدن دست شریک عاطفی به معنی قائل شدن ارزش و احترام برای اوست. نوع دیگری از بوسه که بر روی گوش است؛ بیشتر برای پیش نوازی و شروع رابطه جنسی است. بوسیدن چشم و گونه شریک عاطفی نیز نشان دهنده عشق و محبت آنهاست.

انواع مختلف بوسه عاشقانه

برخی از انواع بوسه عاشقانه

بوسه انواع مختلفی داشته که در فرهنگ ها و شرایط مختلف، معانی متفاوتی دارند. در قسمت قبلی در مورد برخی از تدابیری که از انواع بوسه عاشقانه می‌شود؛ صحبت کردیم. در این قسمت به بررسی نحوه انجام و همچنین معرفی انواع بوسه می‌پردازیم.

?فرانسوی

بوسه فرانسوی یکی از مشهورترین انواع بوسه عاشقانه است که معمولا با صدا همراه است. همچنین زوجین در حین بوسیدن از ناحیه لب، زبان های یکدیگر را نیز لمس می‌کنند. این بوسه به راحتی قابل انجام است؛ اما نیاز به مهارت و همچنین تمرین دارد. نکته اصلی در این نوع از بوسه حالت افراد است که نباید بیش از حد مهربانانه و یا پرخاشگرانه باشد.

?پروانه ای

در بوسه پروانه ای، صورت زوجین بسیار به یکدیگر نزدیک شده به حدی که مژه های آنان به هم برخورد می‌کند. در چنین شرایطی وقتی افراد همزمان با یکدیگر پلک می‌زنند؛ حالتی مانند بال زدن پروانه ایجاد می‌شود. حتی گاهی یک نفر می‌تواند به تنهایی به صورت طرف مقابل نزدیک شده و شروع به پلک زدن بکند.

?بوسه بر گونه

بوسیدن گونه یکی از ساده ترین انواع بوسیدن است در انواع روابط نیز شایع است. در این حالت افراد باید لب های خود را در حالت بسته به طرف به گونه طرف مقابل زده و بعد از مدت زمان کوتاهی لب های خود را بردارند. بوسه بر گونه در موارد تشکر کردن از یک فرد، تبریک گفتن و حتی سلام و خداحافظی، نیز استفاده می‌شود.

?گوشواره

گوشواره نیز یکی دیگر از انواع بوسه عاشقانه است که فرد با لب های خود لاله گوش طرف مقابل را گرفته و به طرف بیرون می‌کشد. این مورد بیشتر در موارد پیش نوازی و شروع رابطه جنسی استفاده می‌شود. حتی افراد می‌توانند در این نوع بوسه از زبان خود نیز استفاده کنند. در این حالت طرف مقابل گرمای تنفس شما را نیز احساس کرده و همین مورد در تحریک شدن او موثر خواهد بود.

?مرد عنکبوتی

این نوع از بوسه عاشقانه به تازگی رواج پیدا کرده است و برگرفته از فیلمی با همین نام است. از آنجایی که مرد عنکوبی به صورت برعکس در مقابل صورت شریک عاطفی اش قرار می‌گرفت و او را می‌بوسید؛ این نوع از بوسیدن، محبوبیت زیادی پیدا کرده و زوجین می‌توانند از آن استفاده کنند.

?خون آشام

بوسه خون آشام یکی دیگر از انواع بوسه عاشقانه بوده که در آن یکی از زوجین که معمولا مردان هستند؛ ناحیه گردن را به صورت محکم می‌بوسند. این بوسه می‌تواند بسیار دردناک باشد. و از آنجایی که خون آشام معمولا از ناحیه گردن خون افراد را می‌خورد؛ به این نام معروف است. برای انجام این نوع بوسه بهتر است از رضایت و همچنین آمادگی شریک خود مطمئن شوید.

آموزش لب گرفتن

به طور کلی لب گرفتن یکی از انواع بوسه عاشقانه است که بیشتر زوجین از آن استفاده می‌کنند. اما رعایت برخی نکات به شما و همسرتان کمک می‌کند تا در این مورد بهتر عمل کنید. در هنگام بوسیدن از دست ها کمک گرفته و بدن طرف مقابل را نیز لمس کنید.

فراموش نکنید که این نوع بوسه را به صورت مداوم انجام نداده و حتی می‌توانید در این حین صحبت کردن و یا بخندید. از طرفی بهداشت دهان و دندان ها را رعایت کرده و به چشمهای یکدیگر نیز نگاه کنید. اینکار نیاز به تمرین داشته و بهتر است از زبان نیز زیاد استفاده نکنید. برای اطلاع از تاثیرات بوی بد دهان همسر کلیک کنید.

سخن پایانی

فراموش نکنید که استفاده از انواع بوسه عاشقانه به تنهایی برای برقراری رابطه ای نزدیک و صمیمی با شریک عاطفی، کافی نیست. افراد باید در این مورد خلاقیت داشته و همچنین از دیگر رفتارها مانند در آغوش گرفتن، استفاده از سخنان عاشقانه و… نیز استفاده کنند.

سعی کنید در این زمان از خود انعطاف پذیری نشان داده و به خود و همچنین شریک عاطفی تان سخت نگیرید. بهداشت فردی را رعایت کرده و در این مورد با شریک خود همکاری کنید. از طرفی می‌توانید برای کسب اطلاعات و همچنین یادگیری روش های معاشقه، از یک روانشناس کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع بوسه عاشقانه می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره