رابطه با مرد متاهل

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

رابطه با مرد متاهل یکی از روابط آسیب‌زایی است که متاسفانه در جوامع امروزی رو به افزایش است. زنان در این گونه روابط ممکن است تجربیات خوشایندی داشته باشند اما معمولا با آسیب‌های متعدد روحی و روانی مواجه می‌شوند. بسیاری از زنان به دلیل مشکلات مالی، شانس پایین ازدواج و یا به قصد تلافی کردن به سمت رابطه با مرد متاهل سوق پیدا می‌کنند و نفر سوم رابطه‌ای دیگر می‌شوند.

فهرست مطالب

با این حال باید توجه داشته باشید که فریب حرف‌های مرد متاهل را نخورید و بدانید که نمی‌توانید او را برای خود داشته باشید. ممکن است ابتدا همه چیز خوب پیش برود اما به مرور مشکلات زیادی گریبان گیر شما خواهد شد. در صورتی که هنوز رابطه شما به عقد رسمی منجر نشده است هرچه سریعتر باید به آن پایان دهید. در این راه حتما باید از کمک یک مشاور و روانشناس نیز بهره ببرید. برای دریافت خدمات مشاوره خیانت کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه با مرد متاهل می توانید از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

رابطه با مرد متاهل یعنی چه؟

روانشناسان در تعریف خیانت به تجربه هرگونه لذت با فردی به‌غیراز همسر اشاره می‌کنند. به عبارتی مصادیق تجربه لذت، در یک پیوستار قرار می‌گیرند. یک سر این پیوستار ارتباط‌های از راه دور و گفت‌وگوهای عاشقانه‌ای را دربرمی‌گیرد که ممکن است هرگز حتی به یک دیدار از نزدیک نیز تبدیل نشود و در انتهای دیگر این پیوستار نیز برقراری رابطه جنسی با فردی به‌غیراز همسر قراردارد.

به‌طورکلی هر رابطه‌ای که شما براساس عرف و فرهنگ محل زندگیتان می‌بایست صرفاً با همسرتان برقرار کنید درصورتی‌که با فرد دیگری برقرار شود، از مصادیق خیانت هست. با توجه به این تعریف برخلاف باور عموم خیانت صرفاً محدود به برقراری رابطه جنسی با فردی به‌غیراز همسر نمی‌شود. برای آشنایی بیشتر با علل خیانت به همسر کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : عاشق مرد متاهل شدن 

دلایل رابطه با مرد متاهل

هر خانمی دلش می‌خواهد که نفر اول برای همسرش باشد. اما وقتی چرا برخی خانم ها حتی آگاهانه وارد رابطه با مرد متاهل می‌شوند؟

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

1. شانس پایین ازدواج برای بعضی از خانم‌ها

ازدواج برای هر فرد یکی از حقوق طبیعی و مسلم وی در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال با توجه به فرهنگ و باورهای موجود در یک جامعه ممکن است شانس ازدواج برای یک خانم با دلایلی نظیر طلاق، فوت‌همسر، مشکلات جسمی، فقر و یا هر دلیل دیگری کمتر باشد. به همین خاطر این خانم‌ها به سمت ازدواج با مردان متاهل و به عبارتی قرار گرفتن در جایگاه همسر دوم یا معشوقه سوق پیدا می‌کنند.

2. احتیاج به داشتن سرپرست از دلایل رابطه با مرد متاهل

دلایلی نظیر فقر، داشتن فرزندانی که احتیاج به سرپرستی دارند یا هر دلیل دیگری، باعث می‌شود که بعضی از خانم‌ها به داشتن یک مرد به‌عنوان سرپرست یا شوهر احتیاج داشته باشند. از آن جایی که شانس ازدواج با یک مرد مجرد برای این افراد کمتر از حد معمول است، به همین خاطر آن‌ها از روی ناچاری و به دلیل احتیاجی که به داشتن سرپرست دارند وارد رابطه با یک مرد متاهل می‌شوند.

3. فریب خوردن خانم‌ها

در برخی از موارد، مردان متاهل برای به دست آوردن یک خانم، او را فریب می‌دهند. این فریب می‌تواند شامل مواردی نظیر پنهان کردن تاهل، بیان اینکه فرد در شرف طلاق است و یا بیان شرایط نامناسب خانه برای تحت تأثیر قرار دادن او باشد. به‌طورکلی در این شرایط هدف آقایان تحت تأثیر قرار دادن احساسات خانم‌ها هست. هنگامی‌که احساسات یک زن تحت تأثیر قرار بگیرند او ممکن است به رابطه با یک مرد متاهل تن دهد. برای تشخیص مرد متاهل کلیک کنید.

4. ارضا نشدن نیاز خانم‌ها در خانه از علل رابطه با مرد متاهل

یکی از اصلی‌ترین دلایل خیانت زوجین این است که آن‌ها احساس می‌کنند نیازهایشان چه به لحاظ عاطفی و چه به لحاظ جنسی چندان که باید در خانه و از جانب همسرشان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. تصور این بی‌توجهی، باعث می‌شود تا آن‌ها محبت و ارتباط جنسی را درجایی خارج از خانه جستجو کنند.

5. ارتباط با فردی دیگر به ‌قصد تلافی کردن

یکی از دلایلی که باعث ورود خانم‌ها یا آقایان به روابط فرا زناشویی می‌شود، این است که همسرشان به آن‌ها خیانت کرده و آن‌ها درصدد تلافی این موضوع هستند.

بیشتر بخوانید : تمایل به رابطه سه نفره

رابطه با مرد متاهل چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت؟

1️⃣ از بین رفتن کانون خانواده

برقراری ارتباط با یک مرد متاهل، باعث از بین رفتن و یا سست شدن بیشتر کانون خانواده او خواهد شد. در این شرایط شما شانس بهبود روابط را از این زوج می‌گیرید. از طرفی اگر همسر، متوجه ارتباط شوهرش با شما بشود، احتمال فروپاشی خانواده وجود دارد. فروپاشی یک خانواده زمانی تبعات سنگین‌تری به دنبال دارد که فرزندانی نیز، از این ازدواج به وجود آمده باشند.

2️⃣ عذاب وجدان بابت رفتار غیراخلاقی

از بین بردن یک خانواده و یا بی‌توجهی به حقوق همسر فردی که با او در ارتباط هستید، باعث به وجود آمدن عذاب وجدان در شما خواهد شد. مردان متاهلی که وارد این قبیل روابط می‌شوند نیز، در صورتی که به سمت زندگی خود بازگردند همیشه از خیانتی که نسبت به همسر خود روا داشته‌اند، شرمگین خواهند بود.

3️⃣ یک پایان تلخ

بر اساس تجربه می‌توان گفت که روابط خارج از چهارچوب ازدواج، هرگز روابط ماندگاری نخواهند بود. در پایان این رابطه، شما به‌عنوان فردی که با یک مرد متاهل در ارتباط بوده است، احتمالاً فشار روانی و ناراحتی بسیاری را تجربه خواهید کرد. شما زمان و احساس خود را در رابطه‌ای صرف کرده‌اید که نتایج دلخواهی به دنبال نداشته است.

4️⃣ ایجاد مشکلات و بیماری‌های روحی

در رابطه با یک مرد متاهل شما مشکلات بسیاری را تجربه خواهید کرد. فشار ناشی از سرزنش‌ها و قضاوت‌های اطرافیان و یا تعارضی که از حضور طرف مقابلتان در کنار زنی دیگر به شما دست می‌دهد، باعث می‌شود مشکلات روحی بسیاری نظیر افسردگی یا اضطراب را تجربه کنید.

برای شناخت بیشتر در زمینه علائم افسردگی کلیک کنید.

5️⃣ یک زندگی در سایه

هنگامی‌که به‌عنوان نفر سوم وارد یک رابطه می‌شوید، باید بپذیرید که زندگیتان در سایه زندگی اول قرار دارد. شما نمی‌توانید مانند یک زوج عادی، همیشه در کنار هم باشید. نمی‌توانید آزادانه برای گردش بیرون رفته و یا بسیاری از تجربیات ساده دیگر، از شما دریغ خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با آسیب های روابط فرازناشویی کلیک کنید.

نکاتی که باید در صورت‌ رابطه با مرد متاهل توجه داشته باشید

حال که خطر و پیامدهای رابطه با مرد متاهل را به جان خریده‌اید، باید بدانید که ادامه این رابطه دیر یا زود برای شما پیامدهایی در پی دارد. اما بیشترین کسی که در این میان آسیب می‌بیند خودتان هستید. رابطه با مرد متاهل همیشه شما را در پله دوم قرار می‌دهد. هیچ خانمی دلش نمی‌خواهد مقایسه شود. اما شما در رابطه با مرد متاهل خواه ناخواه در حال قیاس شدن هستید. در ادامه به برخی دیگر از نکاتی که در رابطه با مرد متاهل باید بدانید را شرح داده‌ایم.

1. خانه و خانواده اصلی جای دیگری است

ممکن است شما در رابطه با مرد متاهل جملات و رفتارهای زیادی از او ببینید که نشان می‌دهند عاشق شماست. بااین‌حال به خاطر داشته باشید که به‌احتمال‌زیاد این جملات صرفاً برای راضی نگه‌داشتن شما بیان می‌شوند. اگر طرف مقابل صرفاً به شما علاقه‌مند بود، برای اینکه با شما تشکیل خانواده بدهد اقدام می‌کرد. متأسفانه در این رابطه شما صرفاً فردی هستید که هنگام ناراحتی‌های موجود در فضای خانه یا خستگی به سمتتان خواهد آمد.

2. ممکن است پیامدهای ناگواری در انتظارتان باشد

همواره این احتمال وجود دارد که همسر اول مردی که با او در ارتباط هستید، از رابطه شما آگاه شده و مشکلاتی را برایتان ایجاد کند. حتی اگر شما به لحاظ قانون و یا شرع مرتکب اشتباهی نشده باشید، رابطه با مرد متاهل به لحاظ عرف جامعه ناپسند بوده و برملا شدن آن، می‌تواند ضربه سنگینی به حیثیت و وجهه اجتماعی شما وارد کند.

3. هرگز قرار نیست او همسرش را طلاق دهد

برقراری رابطه‌ خارج از چهارچوب، برای اکثر مردان به دلیل تنوع‌طلبی و یا از سر هوس هست‌. به خاطر داشته باشید که کمتر از 5درصد از مردان، همسر اول خود را در چنین شرایطی طلاق می‌دهند. درنتیجه اگر تصمیم گرفته‌اید که وارد رابطه با مرد متاهل بشوید به این نکته توجه کنید که شما در سایه زندگی دیگری، زندگی خواهید کرد.

چگونه رابطه با یک مرد متاهل را پایان دهیم؟

قطعا رابطه با مرد متاهل برای شما وابستگی هایی را هم ایجاد کرده است. و این مساله سختی پایان دادن این رابطه را بیشتر می‌کند. اما باید بدانید که این وابستگی تنها به خاطر عشق و عاشقی نیست. اگر این طور فکر نمی کنید حتما مقاله نشانه های عشق واقعی را بخوانید. و حتما برای پایان دادن به رابطه با مرد متاهل قدم های زیر را بردارید.

1. با خودتان صادقانه صحبت کنید

سعی کنید به این سؤالات پاسخ دهید که هدف و انگیزتان از چنین رابطه‌ای چیست؟ چه آینده‌ای برای آن تصور کرده‌اید؟ آیا طرف مقابل حاضر است خانواده‌اش را برای شما کنار بگذارد؟ سعی کنید به‌خوبی برای خودتان روشن کنید که در چه شرایطی قرار دارید.

2. از خودتان بپرسید که آیا ارزشش را دارد؟

برای خودتان چه میزان ارزش و اعتبار قائل هستید؟ آیا واقع قصد دارید همواره به‌عنوان فردی مزاحم که زندگی‌ای را ویران کرده است با شما برخورد شود؟ آیا واقعا احتمال نمی‌دهید که بتوانید با یک مرد مجرد ارتباط برقرار کرده و رابطه سالمی داشته باشید؟

3. درگیر احساسات نباشید

هنگامی‌که برای قطع یک ارتباط تصمیم می‌گیرید، احساسات و خاطراتی که داشته‌اید، در ذهنتان روشن‌شده و مانع تصمیم‌گیری‌تان می‌شود. از طرفی هنگامی‌که طرف مقابلتان متوجه تصمیم شما بشود، سعی می‌کند تا با جملات عاطفی و جلب ترحم شما، از این تصمیم منصرفتان کند. اگرچه بسیار سخت، اما تلاش کنید تا بدون دخالت احساسات تصمیم بگیرید.

4. جلسه خداحافظی ترتیب دهید

به اعتقاد روانشناسان پایان دادن ناگهانی یک رابطه، تأثیر نامطلوبی در روحیه و احساس هردو طرف خواهد گذاشت. درصورتی‌که برای پایان رابطه تصمیم گرفته‌اید، با طرف مقابلتان دراین‌باره صحبت کنید، با او خداحافظی کرده و به رابطه پایان دهید.

چرا نمی توانم رابطه با مرد متاهل را پایان دهم؟

اگر می‌دانید که ادامه رابطه با مرد متاهل اشتباه است، اما باز هم خود را به طرق مختلف قانع می‌کنید که حالا برای مدتی هم که شده به این رابطه ادامه دهید. باید بدانید که شما تنها کسی نیستید که در این مساله گرفتار شده اید. خیلی از خانم ها به دلیل وابستگی ها، ترس ها، ناراحتی ها، و مسائل دیگری که در زندگی دارند نیاز به فردی قوی تر از خود پیدا می کنند. و یا گاهی با تکیه بر چنین مردانی به دنبال آرامش روح آزار دیده خود هستند. (معمولا این دست مردان خیانتکار از این نیازهای وجودی شما مطلع شده و از همین رو شما را مورد سواستفاده قرار می‌دهند).

اما در پاسخ به اینکه چرا نمی توانید تصمیمی قطعی برای پایان دادن به رابطه با مرد متاهل بگیرید؛ باید این موضوع را در خود جستجو کنید. شما احتمالا در ناخودآگاه تان مسائلی وجود دارد که نیاز به کشف و بررسی بیشتری دارند. بهتر است در این باره حتما خدمات مشاوره روانشناسی دریافت کنید.

سخن آخر

طبق آمارهای به دست آمده از زنانی که وارد رابطه با مرد متاهل شده‌اند؛ خیلی از آن‌ها شروع رابطه را خارج از کنترل خود دانسته و پیشروی آن را بی اختیار توصیف کرده اند. در نگاه اول تجربیاتشان را به عشق واقعی نسبت می دادند، اما با گذر زمان از به وجود آمدن این مساله پشیمان شده و به دنبال راهی برای خروج بوده اند.

تمامی این ها نشان میدهد که رابطه با مرد متاهل ، دو سر دارد. و برای جلوگیری از بروز چنین مساله ای هر دو طرف باید نسبت به پیامدهای آن آگاه باشند. اما هم خانم و هم آقا به عنوان فردی بالغ موظف است که قبل از ورود به چنین روابطی بررسی های لازم را به عمل آورد تا اشتباهاتی ازین دست پیش نیاید. و در صورت ایجاد رابطه با مرد متاهل نسبت به پیامدهای آن آگاه شده و برای جلوگیری از آن اقدامات لازم صورت بگیرد.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه با مرد متاهل می توانید از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سؤالات متداول

چرا رابطه با یک مرد متاهل اشتباه است؟

در چنین روابطی شما به‌عنوان نفر سوم، وارد یک زندگی شده و باعث از بین رفتن خانواده می‌شوید. حتی در شرایطی که چنین مسائلی برایتان اهمیت ندارد، آسیب‌هایی که به خودتان وارد می‌شود، بسیار زیاد است. شما در این قبیل روابط تعارض و فشار روحی بسیاری را تحمل خواهید کرد و باید بپذیرید که خانواده اصلی مرد، کسی به‌غیراز شماست. برای آگاهی بیشتر در این زمینه و دریافت راهکارهایی برای پایان دادن به رابطه خود با مرد متاهل بهتر است جهت مشاوره خیانت اقدام کنید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام . من دختری هستم 35 ساله . یک ازدواج ناموفق داشتم عقد کردیم و خیلی زود از هم جدا شدیم. بعد از اون چند رابطه داشتم و تو هر رابطه طرف مقابل تحقیرم میکرد و میرفت بعد مدتی باز برمیگشت و من استقبال میکردم و تحقیر ادامه داشت . این ارتباط ها چند بار اتفاق فتاد و من خودمو تحقیر میکردم. دلیل این تحقیر چیه و چرا ادمهای این شکلی رو جذب میکنم .

    1. سلام سایه خانم ، شرایط شما برای من کاملا قابل درکه و خیلی ها مثل شما گرفتار این تله هستن. به این وضعیت در روانشناسی میگیم تله محرومیت هیجانی که در ادامه توضیح می‌دم دقیقا چی هست و چطور شما رو در رابطه گرفتار می‌کنه. اگر آدم طی زندگی‌ش به خصوص در دوران کودکی و در رابطه با والدینش به اندازه کافی محبت نبینه، تایید نشه، درک نشه، مورد پذیرش قرار نگیره، مدام حس کنه برای محبت دیدن کار خاصی باید انجام بده و همیشه در تلاش برای راضی کردن والدین باشه گرفتار تله محرومیت هیجانی میشه و این وحالت ممکنه برای خیلی ها وجود داشته باشه و اون رو به شکل های مختلف نشون بدن. این آدم ها وفتی بزرگ میشن معمولا حس می‌کنند درک نمیشن ، نادیده گرفته می‌شن و بی‌توجهی دیگران آزارشون می‌ده، معمولا احساس بی‌پناهی دارن و در یک کلام فکر می‌کنن هیچ کس نمی‌تونه تنهایی اون‌ها رو پر بکنه و توقع‌شان برای محبت از دیگران سیری‌ناپذیره و هیچ وقت راضی نمیشن. این افراد وقتی در رابطه هستند همیشه طرف مقابل متهم به بی‌توجهیه این جملات را از این دسته از افراد زیاد می‌شنویم: چرا دیر جواب دادی؟ چرا نسبت به قبل توجه‌ات کم شده؟ دیگه دوستم نداری؟ اصلا منو دوست داری؟ چرا به دوستت زودتر از من زنگ زدی؟ چرا تو مهمونی حواست از من پرت شد چند دقیقه؟ چرا پیام‌هام رو زود سین نمی‌کنی؟ منو بیشتر دوست داری یا مامانت رو؟ و … متاسفانه اغلب این افراد تسلیم این تله میشن و هرچی این تله امر میکنه اطاعت می‌کنن! حرف اصلی تله یا طرح‌واره محرومیت هیجانی اینه که هیچ کس تو را به اندازه کافی دوست نداره پس حواست باشد هرکاری کردن نادیده بگیری و محبت بیشتری طلب کنی. اون‌ها هم تسلیم این خواسته تله می‌شن و شروع می‌کنن التماس و گدایی محبت و توجه از دیگران و اگر دریافتش نکنن آشفته میشن و از همه مهم‌تر، جذب افراد بی‌عاطفه و سرد می‌شوند تا بتونن به این گدایی محبت ادامه بدن. خبر خوب اینه که امروز در مورد تله‌های روانشناسی خیلی تحقیقات زیادی انجام شده و راه و روش مبارزه و از بین بردن این تله‌ها سال‌هاست توسط روانشناس‌ها استفاده می‌شه و اثرات خیلی خوبی هم داشته پس دست به کار شو! روشی که باید استفاده بشه برای شما طرح‌واره درمانیه، طرحواره درمانی یه روند علمی و پیچیده است که نیازمند درمانگران حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه است. البته که آگاهی داشتن از نوع طرحواره‌هایی که داریم قدم بسیار بزرگی برای شکست اون‌هاست اما این تمام ماجرا نیست. اول باید به کمک تست‌های تشخیصی طرحواره، طرحواره شما تایید بشه بعد مراحل درمان شروع می‌شه. تا قبل از اون سعی کن از روابطی که باعث فعال شدن تله محرومیت هیجانی شما می‌شه دوری کنی تا باعث پیشرفت اون نشی. تا زمانی که مطمئن نشدی از پس این تله بر اومدی، رابطه جدیدی رو شروع نکن عزیزم.

  2. سلام من دختری هستم 18ساله مجرد با مرد متاهل وارد رابطه شدم خیلی دوستش دارم و خیلی عذاب وجدان دارم که نفر سوم زندگی کسیم و این خیلی اذیتم میکنه اما هر بار که میخوام رابطه رو تموم کنم نمیتونم و دلم نمیاد همه روش هارو هم امتحان کردم حتی یک بار گفتم تموم اما خودم دوباره گفتم نمیتونم و باز برگشتیم باهم

    1. سلام سوگند عزیز خیلی موقع ها با وجود اینکه میدونیم کاری اشتباهه و نتیجه ای که میخواهیم نمیتونیم بگیریم، بخشی از وجودمون دائم در حال جنگ برای مخالفت با منطقمون هست. تو این جور موارد بهتره برای خودتون مشخص کنید که چه ویژگی های این اقا انقدر شما رو به خودش جذب کرده؟ چه احساسی در سوگند در کنار این اقا ایجاد میشه که لذت بخشه؟ نبود این اقا چه احساسی در سوگند ایجاد میکنه؟ ریشه این احساسات در کجاست؟
      با پاسخ به سوالات این چنینی می تونید آگاهی بیشتری نسبت به خودتون پیدا کنید. پیشنهاد می کنم حتما برای مشاوره رابطه و مشاوره ازدواج با شماره های درج شده تماس بگیرید.

      1. سلام من متاهلم و با مردی که متاهل و ۱۵سال از من بزرگتره وارد رابطه شدم ،در زندگی خصوصی خودم هیچ مشکلی با همسرم ندارم و نداشتم اما نمیدونم چطور شد که سر از این جا درآوردم و هنوز تو شوکم و نمیدونم باید چکار کنم،انگار مغزم فرمون نمیده ،الان حدود ۳ماه شده ،البته اون آقا ۵ساله که رو من فکر میکردن و بروز به من گفتن که عاشقمن و …،و من واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ،انگار قدرت و توان فکر کردن از من گرفتن☹️?

        1. سلام نگار عزیز، خواسته یا ناخواسته همه ما آدم ها تحت فرمان ناخودآگاهمون هستیم و دلیل انجام خیلی از کارهامون رو نمی تونیم با منطق بدیم. اینکه شما نتونستید در مقابل این فرد ایستادگی کنید دلایل مختلفی میتونه داشته باشه که تو جلسه درمان میتونیم بهش بپردازیم دونستن این دلایل کمک می کنه تا شما بتونیدبا مساله اصلی رو به رو بشید و به دنبال راهی برای حل اون باشید. پیشنهاد می کنم ارتباط تون رو قطع کنید و به خودتون زمان بدید تا بتونید با احساسات واقعی و افکار درونی خودتون مواجه بشید. برای رسیدن به آرامش ابتدا خودتون رو ببخشید.

  3. سلام من یه دختر ۳۸ ساله و مجرد هستم چند ماهی است که با یکی از همکارهای اقا که متاهل هست وارد رابطه شدم . شروع رابطه از طرف اون صورت گرفت . با توجه به اینکه میدونم این رابطه یه رابطه ممنوعه هست ولی با توجه به اینکه خیلی دوسش دارم و به شدت وابستش شدم نمیتونم این رابطه رو تموم کنم حتی بارها به خودکشی فکر کردم ،
    اون اقا هم با توجه به اینکه خیلی دوسم داره ولی بارها ازم خواسته چون زندگیشو دوس داره رابطه رو تموم کنیم . ولی من بدون اون میمیرم
    نمیدونم باید چیکار کنم

    1. سلام خانم تداعی عزیز ، قبل از هر چیز بهتره به این فکر کنید که چه چیزهایی در این رابطه دریافت می کنید و متقابلا چه چیزهایی به طرف مقابلتان می دهید ، پاسخ به این سوال به شما کمک می کنه تا متوجه بشید که چرا تمام کردن این رابطه برای هردو و مخصوصا شما نشدنی و دشوار است. بعد از آن که پاسخی صادقانه دادید احتمالا متوجه علت این وابستگی خواهید شد. با این حال برای گذر از این مرحله و پیدا کردن راهی مناسب حتما به یه متخصص و فردی آگاه صحبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره