تمایل به رابطه سه نفره

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تمایل به رابطه سه نفره شاید برای‌تان موضوع عجیبی به نظر برسد بااین‌حال برخی از زن و شوهرها نسبت به این موضوع تمایل دارند یا آن را امتحان کرده‌اند. کسب لذت جنسی بیشتر، مخفی کردن عیوب جنسی و جلوگیری از خیانت ازجمله موضوعاتی هستند که این زوجین به‌عنوان دلیلی برای این تمایل بیان می‌کنند، اما در کنار لذت بیشتر مسائلی مانند از بین رفتن صداقت و محبت در زندگی یا بروز بسیاری از پیچیدگی‌ها و مشکلات در رابطه عاطفی ازجمله پیامدهایی هستند که به دنبال میل به این رابطه شکل می‌گیرند.

پس بهتر است راجع به این تمایل در خود یا همسرتان حساس باشید و اگر احساس می‌کنید به‌تنهایی قدرتی در برطرف کردن آن را ندارید حتما از مشاوره تلفنی خیانت کمک بگیرید.

تمایل به رابطه سه نفره

هر کسی ممکن‌است تمایلات جنسی خاصی داشته باشد. اما وقتی تمایل به رابطه سه نفره دارید، و یا قصد اجرای آن را یافته اید، آن وقت باید منتظر مشکلات آتی آن نیز باشید. تمایل به رابطه سه نفره معمولا ریشه های روانی قابل ردیابی دارند. شما با پی بردن به این ریشه ها می‌توانید آن ها را از بین ببرید. اگر این نوع روابط را تجربه کرده‌اید، باید بدانید که پیامدهای ناگوار زیادی گریبان گیر تان خواهد کرد. پس هر چه زودتر برای غلبه بر تمایل های خود به رابطه سه نفره از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده نمایید.

چه کسانی تمایل به رابطه جنسی سه نفره دارند؟

رابطه جنسی سه‌نفره شکل جدید اما در حال گسترشی از برقراری رابطه جنسی است که در آن سه نفر به‌صورت هم‌زمان حضور دارند. شاید اصلی‌ترین دلیل بروز این شکل از رابطه این باشد که طرفین احساس می‌کنند رابطه آن‌ها گرمای کافی را ندارد و باید تغییراتی در آن ایجاد کنند.

بر اساس آماری که از یک تحقیق منتشرشده درصد بالایی از مردان/زنان تمایل به رابطه سه نفره دارند و حداقل در تخیلات جنسی خود آن را تصور می‌کنند اما گروه دیگری هستند که به دنبال تحقق بخشیدن به تخیلات جنسی خود هستند و سعی می‌کنند رابطه جنسی سه‌نفره را تجربه کنند.

اگرچه تمایل به رابطه سه نفره موضوعی است که در بسیاری از مواقع جدی گرفته نمی‌شود و خیلی‌ها آن را به‌عنوان یک تنوع‌طلبی در نظر می‌گیرند، اما با توجه به پیامدهای مخربی که این شکل از رابطه به همراه خواهد داشت، بهتر است درصورتی‌که شما یا شریک احساسی‌تان این تمایلات را در ذهن دارید، قبل از هر چیز ابتدا راجع به این موضوع از یک مشاور راهنمایی بگیرید.

بیشتر بخوانید : رابطه با زن شوهردار

دلایل تمایل به رابطه سه نفره

تنوع‌طلبی جنسی

برقراری رابطه جنسی طولانی‌مدت با یک نفر برای برخی افراد دشوار است و آن‌ها پس از مدتی احساس می‌کنند رابطه جنسی‌شان نیاز به تنوع دارد. با توجه به اینکه برقراری رابطه جنسی هم‌زمان با بیش از یک نفر یکی از رایج‌ترین فانتزی‌های جنسی است، احتمالاً این تصور پیش از سایر راهکارها برای ایجاد تنوع به ذهن می‌رسد.

تمایل به رابطه جنسی سه نفره برای کسب لذت بیشتر

برقراری رابطه جنسی با بیش از یک نفر یا تماشای رابطه میان دیگران برای بعضی‌ها لذت جنسی بیشتری به همراه دارد. و آن‌ها به همین خاطر به دنبال رابطه سه‌نفره هستند. این درخواست برای کسب لذت بیشتر معمولاً از طرف آقایان مطرح می‌شود و نفر سومی که وارد رابطه می‌شود، زن است. اما در برخی مواقع این درخواست از جانب زنان مطرح می‌شود و مرد دیگری به‌عنوان نفر سوم وارد رابطه می‌شود. تمایل به رابطه سه نفره در هر دو جنس گاه ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید : رابطه با مرد متاهل

الگوبرداری از پورنو گرافی

رابطه‌های سه نفره یا حتی بیش از سه نفر یکی از شایع‌ترین و پرطرفدارترین شکل‌های برقراری رابطه جنسی در صنعت پورنوگرافی است که باعث می‌شود این شکل از رابطه به‌عنوان الگویی در ذهن مخاطبین شکل بگیرد و آن‌ها تصور کنند برای دستیابی به لذت جنسی می‌بایست این شیوه از رابطه را تجربه کنند. تمایل به رابطه سه نفره می‌تواند یک حس کاذب باشد.

تمایل به رابطه سه نفره برای جلوگیری از خیانت

گاهی اوقات ترس از خیانت شریک عاطفی فرد را به سمت برقراری رابطه جنسی سه‌نفره سوق می‌دهد. این افراد احساس می‌کنند اگر روابط همسر یا شریک عاطفی آن‌ها زیر نظر خودشان اتفاق بیفتد و یا به او در این مسائل کمک کنند احتمال پنهان‌کاری یا مواجه‌شدن با خیانت در آینده کمتر خواهد شد.

ترس از تنهایی

هنگامی‌که همسرتان از شما می‌خواهد وارد رابطه سه‌نفره شوید، چه احساسی را تجربه خواهید کرد؟ بسیاری از زنان/مردان چون می‌ترسند همسرشان (شریک جنسی‌شان) به خاطر بی‌توجهی به نیازهای جنسی او را ترک کند، پس برای باقی ماندن در رابطه عاطفی به این خواسته تن می‌دهد.

اما در این شرایط بهتر است به این موضوع فکر کنید که با قبول چنین شرایطی عملاً خود را در همان تنهایی که از آن می‌ترسیدید قرار خواهید گرفت. پس بهترین راه دریافت مشاور خانواده است. متخصص علل بروز تمایل به رابطه سه نفره همسرتان را بررسی می کند. سپس راهکارهای درمانی مناسب ارائه خواهد داد.

تمایل به رابطه سه نفره برای مخفی نگه‌داشتن ناتوانی‌های جنسی

یکی از دلایل تمایل به رابطه سه نفره این است که مرد/زن می‌خواهد با کمک گرفتن از دیگران ناتوانی‌های جنسی خود را مخفی نگه دارد. نداشتن اعتمادبه‌نفس جنسی یا احساس کافی نبودن برای لذت دادن به شریک احساسی باعث خواهد شد تا به دنبال برقراری روابط سه‌نفره باشد و از این طریق شرایط لذت جنسی را برای طرف مقابل فراهم کند.

درخواست رابطه سه نفره از جانب همسر

وقتی با چنین درخواستی از جانب همسرمان مواجه می‌شویم، باید چه برخوردی داشته باشیم؟ این سؤال برای بسیاری از کسانی که درگیر چنین پیشنهادی شده‌اند ایجاد خواهد شد. در اولین قدم بهتر است به‌جای هرگونه رفتار تند و پرخاشگرانه با همسرتان صحبت کنید و ببینید دلیل درخواست وی از شما چیست؟

در بسیاری از مواقع این درخواست به دلیل تمایل به کسب لذت بیشتر یا تنوع در رابطه جنسی مطرح می‌شود. در چنین شرایطی با همسرتان صحبت کنید و سعی کنید مشکلاتی که در رابطه جنسی شما پیش آمده را شناسایی کرده و برای برطرف کردن آن‌ها با کمک یکدیگر راه‌حل‌هایی را در نظر بگیرید. می‌توانید در این زمینه از مشاورین متخصص درزمینهٔ روانشناسی مسائل جنسی کمک بگیرید.

 اگر با این درخواست مخالف هستید و علی‌رغم همه تلاش‌هایی که برای بهبود شرایط می‌کنید همسرتان همچنان تمایل به برقراری رابطه جنسی سه نفره دارد، شاید بهترباشد راجع به رابطه عاطفی خود با یک متخصص خانواده صحبت کنید و تصمیمات جدی‌تری را برای رابطه خود بگیرید. برای حذف نفر سوم رابطه کلیک کنید.

عواقب رابطه سه نفره برای زن و شوهرهایی که با توافق همدیگه رابطه سه نفره برقرار می کنند، در بلند مدت مشخص می شود.

چرا باید تمایل به رابطه سه نفره را سرکوب کرد؟

مخالفت با برقراری این شکل از رابطه به این خاطر است که اگرچه رابطه جنسی سه‌نفره می‌تواند در کوتاه‌مدت لذت بیشتری را برای شما فراهم کند، اما در ادامه باعث بروز پیامدهای منفی جدی در رابطه خواهد شد که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

1- از بین رفتن صمیمیت میان زوجین

تعهد در تمامی زمینه‌ها و به‌خصوص مسائل جنسی یکی از مهم‌ترین عواملی است که رابطه عاطفی شما را در شرایط مطلوب نگه می‌دارد. هنگامی‌که شما خودتان این تعهد را از بین می‌برید باید انتظار داشته باشید که رابطه عاطفی با همسرتان نیز دچار مشکلات جدی خواهد شد.

برخی افراد تصور می‌کنند رابطه جنسی از سایر بخش‌های زندگی آن‌ها جداست و به‌خوبی می‌توانند تمایل به رابطه جنسی سه نفره و پیامدهای آنرا مدیریت کرده یا از کل زندگی خود کنار بگذارند. اما درواقع نتایج تحقیقات نشان‌دهنده این است که این شکل از برقراری رابطه دیر یا زود باعث از بین رفتن صمیمیت عاطفی میان زوجین خواهد شد و رابطه آن‌ها را دچار چالش خواهد کرد. گاهی اوقات طلاق و جدایی نیز به دنبال این شرایط ایجاد خواهد شد.

2- تمایل به رابطه سه نفره و بروز مشکلات روحی

مشکلات روحی به‌خصوص از دست دادن اعتمادبه‌نفس جنسی، احساس پوچی و همین‌طور سرخوردگی و افسردگی ازجمله پیامدهای برقراری رابطه جنسی سه‌نفره هستند. درواقع این شکل از رابطه این احساس را در فرد ایجاد می‌کند که او به‌تنهایی برای ایجاد لذت و آرامش در همسر خود کافی نیست و یا همسرش دیگران را به وی ترجیح می‌دهد. این موضوع باعث خواهد شد تا مشکلات روحی بسیاری برای فرد ایجاد شود.

3- گسترش پیدا کردن خواسته‌های جنسی

یکی از مشکلات برقراری رابطه جنسی سه‌نفره این است که این رابطه‌ها تبدیل به آغازی برای حرکت به سمت سایر ناهنجاری‌های جنسی نظیر رابطه با تعداد افراد بیشتر خواهد شد. همان‌طور که پس از مدتی برقراری رابطه جنسی دونفره برای فرد یکنواخت شده و تمایل به رابطه سه نفره پیدا کرده، دیر یا زود این شکل از رابطه نیز برای فرد عادی شده و او به دنبال کسب تجارب لذت‌بخش دیگر نیز خواهد بود. به همین خاطر بهتر است از ابتدا مرزهای خود را در این روابط مشخص کرده و نسبت به آن‌ها پایبند باشید.

4- تمایل به رابطه سه نفره | شما چیزی به دست نخواهید آورد

اگر احساس می‌کنید موافقت‌کردن با این درخواست همسرتان باعث می‌شود از خیانت وی جلوگیری کنید و یا محبت و حضور او را برای خود نگه دارید؛ بهتراست بدانید که تن دادن به تمایل او به رابطه سه نفره ، هیچ دستاورد خوبی برای شما نخواهد داشت و تنها باعث می‌شود تا همه‌چیز را با دست خودتان و هرچه سریع‌تر از بین ببرید. به همین خاطر به این موضوع توجه داشته باشید که با موافقت با این قبیل روابط شما سودی را برای خود ایجاد نخواهید کرد.

برای دریافت مشاوره خیانت و در زمینه تمایل به رابطه سه نفره می توانید از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سؤالات متداول

در مقابل تمایل همسرم برای رابطه جنسی سه نفره چطور واکنش نشان دهم؟

بهتر است با همسرتان صحبت کنید و دلایل او را برای این پیشنهاد بررسی کنید. سپس سعی کنید با یکدیگر راهکارهای دیگری را برای حل مشکلاتتان پیدا کنید. اگر احساس می‌کنید به‌تنهایی قادر نیستید در برابر این شرایط مقاومت کنید بهتر است از یک مشاور خانواده کمک بگیرید.

چرا برخی افراد تمایل به برقراری رابطه جنسی سه نفره دارند؟

کسب لذت بیشتر یا ایجاد تنوع در رابطه جنسی، الگوبرداری از فیلم‌های پورن و یا تمایل به مخفی کردن ناتوانی‌های جنسی ازجمله دلایل این موضوع هستند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫11 دیدگاه ها

  1. مدتیه شوهرم ازم میخواد با یکی از خانمای فامیل رابطه جنسی سه نفره داشته باشیم،چطور منصرفش کنم

    1. معمولا کسانی که دارای مشکلات جنسی، اختلال مانیک و شیدایی، پورنوگرافی، و سایر مسائل شخصیتی هستند، این نوع درخواست ها را مطرح می کنن. خوب مسلما اولین کاری که باید بکنید اینه که محکم و باقاطعیت همسرتان را متوجه کنید که با این نوع روابط موافق نیستید و به هیچ عنوان حاضر به قبول کردن آن نخواهید بود. اما ازونجا که این موضوع به همینجا ختم نمیشه، پیشنهاد می کنیم که حتما زوج درمانی و یا مشاوره جنسی دریافت کنید.

    2. سلام من مرد هستم ۳۴ سالمه منم جدیدا به شدت به این موضوع علاقه افراطی پیدا کردم که سکس سه نفره داشته باشیم واین تفکر رو به شکل اینکه همسرم در خفا بهم خیانت نکنه مطرح میکنم یعنی بهش میگم اگر دوس داری با یه مرد دیگه هم میتونی سکس داشنه باشی اگر ممکنه منم راهنمایی کنین

      1. سلام فرهاد عزیز، همونطور که در پاسخ به سارا مطرح کردیم، ریشه چنین تمایلاتی به کودکی و یا تجربیات اولیه جنسی بر میگرده. معمولا مردان به طور طبیعی تمایل به در اختیار داشتن کامل همسرشان را دارند ، در واقع تمایل شما برای به اشتراک گذاشتن جسم همسرتان نشان از یک نوع تعارض داره. پس حتما برای ارزیابی و تغییر این افکار لازمه با متخصص جنسی مشاوره دریافت نمایید.

      2. سلام فرهاد خان، وقتی که مردای کثیفی مث شما رو میبینم حالم به هم میخوره ابروی هر مردی بوده از بین بردید. قرار نیست هر لذتی که به اون ذهن کثیفتون میرسه رو پیاده بکنید. از همچین ادمایی چه بچه هایی قرار تحویل جامعه بشه. خاک بر سرتون فقط

      3. یعنی زنت باس تو رو ….اویزون کنه چجور ریشه ایرانی رو با تبر زدن که اینقدر بی رگ و بی شرف شدن بعضیا

  2. سلام من همسرم فقط چت سه نفره میخاد ومیخاد من مطرح منم چون ازهم دوریم این آرومش میکنه تو واقعیت نمیخاد نمیدونم چیکار

  3. مشکلات این قبیل افراد را باید در رفتار پدران و مادرانشان جستجو کرد فقط از یک زن زناکار برمیاد چنین کثافتی رو تحویل جامعه بده که عین خوک بشینه و از لذت بردن دیگران از ناموسش لذت ببره لابد یا حرومزاده هستند یا حرومخور یا هر دو قد و اندازه یه خروس هم غیرت ندارند خروس را سر می برند بی گناه، چرا چنین آدمهای کثیفی باید زنده باشند و ما از هوای کثیفی تنفس کنیم که قبلا در ریه اونها رفت و آمد کرده

  4. از هرچی مرده متنفرم از هرچی مرد متنفرررررم
    نمیبخشم نمیبخشممممممم نمیبخشم
    از مردا متنفرررررررم حالم بهم میخوره از وجود مرد
    به سنگینی بغضم و اشکام لعنتت میکننننننننننننننننم اشغال پست فطرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره