فراموش کردن کسی که دوستش داریم | 10 راهکار فراموش کردن کسی که دوستش داریم

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

فراموش کردن کسی که دوستش داریم بعد از جدایی یا ترک کار ساده ای نیست. حتی اگر دلیل تمام شدن رابطه خودتان باشید، فراموشی بسیار سخت است. معمولا افرادی که دوره های سوگ را نگذرانده باشند، به سختی با فراموشی دست و پنجه نرم می‌کنند. جهت سپری کردن روزهای پس از جدایی، گام مهم کمک از روانشناس است.

تجسم آینده ای روشن به شما این انگیزه را می‌دهد که راحت تر عشق سابق را فراموش کنید. همه ما می‌دانیم که فراموشی کار ساده ای نیست. اما برای فراموش کردن کسی که دوستش داریم به دلایل جدایی فکر کنید. تا زمانی که خودتان را قانع نکرده اید که رابطه گذشته مال گذشته است، فراموشی سخت خواهد شد. در این مقاله راجع به تمامی راهکارها جهت فراموشی عشق سابق صحبت کرده ایم.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

فراموش کردن کسی که دوستش داریم

چگونه کسی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

جدایی، ترک، مرگ، طلاق و … هرگز کار آسانی نبوده است. جدای موضوع جدایی، اگر به فرد مقابل علاقه داشته باشید فراموش کردن سخت تر می‌شود. فراموش کردن کسی که دوستش داریم پروسه راحتی نیست. عشق و علاقه به خودی خود به وجود نمی‌آید که به خودی خود نیز از بین برود.

پس از جدایی منطقی، فراموشی الزامیست. اگر فراموش کردن کسی که دوستش داریم را انجام ندهیم، با مشکلات روحی و روانی زیادی روبرو خواهید شد. احتمالا بعد از جدایی پشیمانی و شوق برگشت دوباره دارید. اما این موضوع را خوب به خاطر داشته باشید. فردی که رفته و جدا شده است، به دلیل منطقی از نظر خودش این کارو کرده. پس اگر دوباره بازگردد، جدایی امکان پذیر است.

فروشگاه آرامیس

بنابراین فراموش کردن کسی که دوستش داریم بعد از جدایی باید صورت بگیرد. در غیر اینصورت مشکلات بزرگ تری برای روان اتفاق می‌افتد. برای فراموشی حتما از روانشناس کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

چگونه کسی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

چگونه کسی که دوستش داریم را فراموش کنیم؟

جهت فراموش کردن کسی که دوستش داریم باید به برخی از نکات توجه کنید. استفاده از راهکارهای روانشناسی به شما برای فراموشی کمک بزرگی خواهد کرد. در این بخش مقاله روش های مفید فراموش کردن کسی که دوستش داریم را ذکر کرده ایم.

? دور ریختن یادگاری ها را برای فراموش کردن کسی که دوستش داریم انجام دهیم

یکی از اولین گام هایی که باید برای فراموش کردن کسی که دوستش داریم برداریم، دور ریزی یادگاری ها می‌باشد. با نگاه به کادوهایی که فرد مورد علاقه تان تهیه کرده است، تنها حال بد برای شما باقی می‌گذارد. اگر علاقه ای به دور ریختن وسایل ندارید، پس وسایل را داخل جعبه ای قرار دهید و به دور از چشم بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پاک کردن گذشته کلیک کنید.

? از برقراری تماس جدا خودداری کنید

اگر قصد فراموش کردن کسی که دوستش داریم را داشته باشید، باید با او تماس برقرار نکنید. جدا از این کار خودداری کنید. اگر فکر می‌کنید که با عشق سابق دوست خواهید ماند، سخت در اشتباهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عشق یک طرفه در زندگی کلیک کنید.

?جهت فراموش کردن کسی که دوستش داریم، برای تقویت روحیه تلاش کنید

جهت فراموش کردن کسی که دوستش داریم باید روحیه خود را تقویت کنیم. به کارهای مورد علاقه خود بپردازید. مثلا ورزش کنید، فعالیت های هنری انجام دهید. و برای زیبایی ظاهری خرج کنید. ورزش به صورت منظم، پیدا کردن شغل و کمک از روانشناس بهترین گزینه برای تقویت روحیه هستند.

? روابط اجتماعی را تقویت کنید

یکی دیگر از گام های فراموش کردن کسی که دوستش داریم، تقویت روابط اجتماعی است. به این منظور که تنها نمانید تا به نشخوار فکری پناه نبرید. با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، تفریح داشته باشید و از کنار خانواده بودن لذت ببرید.

? روی خود متمرکز شوید | فراموش کردن کسی که دوستش داریم

برای فراموش کردن کسی که دوستش داریم باید برای خودتان ارزش قائل باشید. به جای اینکه به عشق سابق فکر کنید و زمان خود را صرف تفکر کنید. ویژگی های مثبت خود را تقویت کنید. برای خودتان احترام قائل باشید. خوشبختی سهم شما نیز هست. خوشبختی و زندگی شاد را از خود دریغ نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فراموشی شکست عشقی کلیک کنید.

? فعالیت داشته باشید

جهت فراموش کردن کسی که دوستش داریم، پس از قبول کردن جدایی حال نوبت شروع فعالیت است. برای اینکه حال خودتان را خوب کنید باید فعالیت های پی در پی داشته باشید. مثلا زبان جدید بخوانید، مسئولیت بیشتری بر عهده بگیرید، آموزش ساز، مسافرت و … در دسته فعالیت های جدید قرار می‌گیرد.

? جهت فراموش کردن کسی که دوستش داریم، رابطه سالم آغاز کنید

آغاز رابطه سالم گام دیگر فراموش کردن کسی که دوستش داریم است. پس از جدایی مدتی را به تنهایی سپری کنید تا زخم های وارد شده از رابطه قبلی ترمیم یابد. چند ماه بعد از جدایی اگر شخص جدیدی به قصد رابطه هدف دار به شما پیشنهاد داد، او را بپذیرید. از شکست عشقی هراس نداشته باشید و اجازه ورود به شخص جدید را بدهید.

? افکار مزاحم را دور کنید

برای فراموش کردن کسی که دوستش داریم باید افکار مزاحم را از خود دور کنید. با افکار مزاحم و تفکر پی در پی راجع به اتفاقات گذشته، چیزی را درست نخواهید کرد. تنها آینده و زمان حالتان را خراب کرده اید. به جای افسوس، از اتفاقات گذشته درس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فراموش کردن رابطه عاشقانه کلیک کنید.

? آینده نگری کنید | فراموش کردن کسی که دوستش داریم

قبول دارم که فراموش کردن کسی که دوستش داریم سخت است! اما آینده شما از حسرت های پی در پی مهم تر است. اگر آینده را جدی نگیرید، هرگز رنگ خوشبختی را نخواهید دید. بنابراین برای ساخت آینده ای بهتر، باید آینده نگری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فراموش کردن همسر سابق کلیک کنید.

? از روانشناس کمک بگیرید

یکی از راه های فراموش کردن کسی که دوستش داریم، کمک از روانشناس است. روانشناسان با ارائه راهکارهای مفید به شما کمک خواهند کرد که چگونه دوره های فراموشی را سپری کنید. با کمک مشاورین و روانشناسان افکار مزاحم از شما دور می‌شود. و زندگی زیبا تری خواهید داشت.

کلام آخر

فراموش کردن کسی که دوستش داریم راهکارهایی دارد. که در این مقاله آشنا شده اید. با مطالعه این مقاله حتما به این نتیجه خواهید رسید که آینده مهم تر از گذشته است. گذشته را باید فراموش کرد تا برای آینده و دستیابی به موفقیت ها تلاش کرد. به طور کلی افرادی که از زندگی ما حذف می‌شوند باید فراموش شوند. در غیر اینصورت زندگی تا آخرین لحظه عمر تحت سلطه آنها خواهد بود. برای فراموشی بهترین راهکار موجود، کمک از روانشناس است.

دریافت خدمات روانشناختی حتما باید توسط متخصصین مجرب صورت بگیرد. متاسفانه افراد سودجوی زیادی بدون داشتن صلاحیت لازم اقدام به ارائه خدمات درمانی می‌کنند. بنابراین شما باید از صحت و تخصص درمانگر خود اطمینان پیدا کنید. برای این منظور کافی است که از مراکز معتبری مثل ذهن نو خدمات دریافت کنید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه فراموش کردن کسی که دوستش داریم می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره