گله کردن از خانواده همسر | 8 راه گله از خانواده شوهر

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

گله کردن از خانواده همسر هرگز نباید با تندخویی و بدرفتاری باشد. اول اینکه همسرتان را اولویت قرار دهید. و اگر موضوعی نیز رخ داد به فراموشی بسپارید. اما اگر این موضوع بارها تکرار شد و باعث آسیب به زندگی مشترک شما شد، بهتر است که به شیوه‌ای خیلی نرم شکایت خود را بیان کنید که دعواهای بیشتری رخ ندهد. در صورت گله کردن از خانواده همسر، از همسرتان نیز کمک بگیرید. و به او بگویید که طرز رفتارش چه تاثیری بر روند زندگی شما گذشته است. برای اطلاع از راهکارهای بیشتر حتما از روانشناس و مشاورین خانواده راهنمایی بگیرید. جهت دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه گله کردن از خانواده همسر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

گله کردن از خانواده همسر

گله کردن از خانواده همسر چیست؟

همه ما با افرادی سر و کله زده ایم که دائم در حال گله کردن از خانواده همسر هستند. اما زندگی موفق باید اولویت شما باشد. در وهله اول به صحبت ها و حرف هایی که خانواده همسر می‌زنند توجهی نداشته باشید. اما زمانی که این شکایت ها آسیب های زیادی به زندگی شما وارد کرد؛ حتما به خاطر داشته باشید که فاصله خود را محدود کنید و با راهکارهایی که در این بخش مقاله ذکر کرده ایم بدون تنش به گله کردن از خانواده شوهر بپردازید. برای اطلاع از روش های اصولی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

روش ها گله کردن از خانواده همسر چگونه است؟

روش ها گله کردن از خانواده همسر چگونه است؟

برای گله کردن از خانواده همسر رعایت چند نکته اصولی الزامی است. در این بخش مقاله راهکارهای مفیدی که به گله کردن از خانواده شوهر بدون تنش می‌پردازد اشاره کرده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صحبت با مادر شوهر کلیک کنید.

? به صورت مستقیم گله نکنید

یکی از راه های گله کردن از خانواده همسر این است که به صورت مستقیم این کار را انجام ندهید. بهتر است که در صورت کدورت و ناراحتی بین شما و خانواده همسر، گله صورت نگیرد. و اجازه دهید که همسرتان به تنهایی با خانواده خود به بحث بپردازد.

? به آرام سازی خود مشغول شوید | گله کردن از خانواده همسر

یکی از راه کارهایی که قبل از  گله کردن از خانواده همسر باید استفاده کنید؛ آرام سازی خود است. در این شرایط حتما باید در نظر داشته باشید که خشم شما باید فروکش شود. وگرنه گله مندی با تنش روبرو خواهد شد. قبل از گله مندی در رابطه با احساسات خود صحبت کنید. صحبت در رابطه با احساسات این شانس را به شما می‌دهد که همسرتان از شما دفاع کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دخالت مادر شوهر کلیک کنید.

? به حرف های خانواده همسر هم گوش دهید

یکی از راهکارهایی که باید در گله کردن از خانواده همسر انجام دهید، این است که به حرف های آنها نیز گوش دهید. نشان دهید که شما نیز به مشکلات آنها اهمیت می‌دهید و تمایل دارید تا آنها را درک کنید. در این شرایط احترام به خانواده همسر را فراموش نکنید.

? خواسته های خود را بیان کنید | گله کردن از خانواده همسر

هنگام گله کردن از خانواده همسر باید خواسته های خود را بیان کنید. اینکه چه نیازهایی دارید و در قبال کارهایی که انجام می‌دهید چه انتظاراتی دارید. این خواسته ها را محترمانه بیان کنید. تا خانواده همسر نیز به درک بهتر شما بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قطع رابطه با خانواده همسر کلیک کنید.

? بدگویی از خانواده همسر ممنوع

برای گله کردن از خانواده همسر نباید بدگویی کنید. اگر قصد دارید که همسرتان از شما دفاع کند بهتر است که از خانواده او بدگویی نکنید. تنها مشکلات و نیازها را بیان کنید و با احترام سخن بگویید. برای گله کردن از خانواده شوهر باید ابتدا آرامش خود را کسب کنید و به دور از عصبانیت و تنش به آنها انتظارات خود را بیان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با مادر شوهر بی ملاحظه کلیک کنید.

? همسرتان را گناهکار نکنید | گله کردن از خانواده همسر

یکی از اشتباهاتی که زوجین انجام می‌دهند این است که نباید همسر خود را گناهکار کنید. سعی کنید که او را مورد حمله قرار ندهید و متهمش نکنید. بهترین کار این است که اتفاقات را با همسر در میان بگذارید و اجازه ندهید که افکارهای شما به همسرتان تحمیل شود.

? به پیشنهاد های همسر نیز توجه کنید

در گله کردن از خانواده همسر با هم فکری همسر به دنبال راه چاره باشید. بهتر است که به پیشنهاد های همسر اعتماد کنید. زیرا او رفتارهای خانواده خود را بهتر می‌داند و از واکنش های آنها مطلع است. اما در این شرایط به این موضوع نیز توجه داشته باشید که در این شرایط اختلاف نظر با همسر طبیعی است. و می‌توانید که این اختلافات را به صورت محترمانه حل کنید. به قدری مسائل را بالا و پایین کنید که به نقطه نظر برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با خانواده همسر کلیک کنید.

? از روانشناس راهنمایی بگیرید | گله کردن از خانواده همسر

برای گله کردن از خانواده همسر بهتر است که همراه همسر به روانشناس مراجعه کنید. روانشناس با کمک راهکارهای مفید به شما این شانس را می‌دهد که با احترام به همسر و خانواده او نظر خود را اعلام کنید. و از روش های محترمانه برای اظهار انتظارات استفاده کنید. در این شرایط هم برخورد شما مناسب بوده است و هم خانواده همسر به درک مناسبی از شما رسیده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سیاست های زنانه در مقابل خانواده شوهر کلیک کنید.

کلام آخر

گله کردن از خانواده همسر باید با ادای احترام و محبت باشد. هرگز نباید با خانواده همسر برخورد تند و بدی داشته باشید. هنگامی هم که قصد گله کردن از خانواده شوهر را داشتید؛ از شریک احساسی خود سوال بپرسید تا از واکنش های خانواده او اطلاع داشته باشید.

قبل از این کار حتما آرامش خود را حفظ کنید و با خونسردی کامل به سوی گله کردن از خانواده شوهر بروید. در این راه کمک روانشناس را فراموش نکنید که بزرگ ترین راهنما برای شما می‌باشد. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه گله کردن از خانواده همسر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره