کم محلی به پسر مورد علاقه | بی محلی به مردان

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

کم محلی به پسر مورد علاقه یکی از روش هایی که زنان از آن در رابطه استفاده می‌کنند. این رفتار در مواردی نشانه خامی و بی تجربگی دختران است. در این مورد باورهای اشتباه زیادی وجود دارد که زنان را وادار به بروز برخی از رفتارها می‌کند. از طرفی وجود علاقه و ابراز احساسات در رابطه یکی از ملزومات آن است که دو طرف باید به آنها بپردازند.

برخی از زنان بر این باورند که در رابطه فقط آنان باید مورد توجه و محبت قرار بگیرند و مردان فاقد احساسات هستند. اما این درست نیست. بی محلی کردن به مردان، همیشه هم منجر به اتفاقات خوبی نخواهد شد. افراد باید به نکات وعوامل زیادی در رابطه توجه داشته باشند و همچنین در صورت ناآگاهی، از دیگران کمک بگیرند. پس برای دریافت مشاوره رابطه دختر و پسر کلیک کنید.

بی محلی به مردان

هر رابطه ای شرایط و پیچیدگی های خود را دارد و نمی‌توان از یک روش در همه موقعیت های استفاده کرد. کم محلی به پسر مورد علاقه، شاید در مواردی منجر به جلورفتن رابطه شود. اما گاهی با زیاده روی در اینکار، فرد به طور کلی از علاقه شما به او دلسرد شده و تلاشی نمی‌کند. فراموش نکنید که مردان تاجایی برای ادامه رابطه تلاش می‌کنند؛ و اگر اقدامی از طرف شما نبینند؛ آنها نیز ناامید خواهند شد. اگر این رفتار برای مدت زمان طولانی از طرف دختر ادامه یابد؛ قطعا عواقب بدی در رابطه خواهد داشت. برای اطلاع از نشانه های عشق دختر به پسر کلیک کنید.

دلایل کم محلی به پسر مورد علاقه

دلایل-کم-محلی-به-پسر-مورد-علاقه

دختران برای کم محلی به پسر مورد علاقه، دلایل مختلفی دارند. در برخی موارد که رابطه هنوز آغاز نشده؛ آنها برای جذب کردن طرف مقابل خود، او را نادیده می‌گیرند. اما در موارد دیگر شاید به دلیل رفتار بدی که پسر مرتکب آن شده است، از بی محلی استفاده می‌کنند. به هر حال، در هر دو صورت، این رفتار سالمی نبوده و دختران باید رفتار دیگری را جایگزین آن بکنند. برای جلوگیری از بروز سوتفاهم در رابطه کلیک کنید.

?تقلید از دیگران

برخی از دختران به دلیل تقلید از دوستان و خانواده خود رفتار کم محلی به پسر موردعلاقه خود را نشان می‌دهند. برای مثال آنها تصور می‌کنند که به دلیل موفقیت روابط اطرافیان که از این رفتار استفاده کرده اند؛ آنان نیز با استفاده از آن می‌توانند رابطه خود را بهبود ببخشند. مورد دیگری که در این زمینه بسیار موثر است؛ مشاهده رفتارهای والدین با یکدیگر است. دخترانی که شاهد کم محلی مادران خود به پدران شان هستند؛ به صورت ناخودآگاه، آنان نیز از این رفتار استفاده می‌کنند.

? کم محلی به پسر مورد علاقه | راهی برای جذاب به نظر رسیدن

دسته ای دیگر تصور می‌کنند که با این رفتار، بیشتر جذاب به نظر رسیده و دست نیافتنی تر هستند. شاید اینگونه رفتار کردن برای مدتی، موثر واقع شود. اما با گذشت زمان، موجب آسیب دیدن طرف مقابل می‌شود. چراکه او همه تلاش خود را برای جلب توجه شما کرده؛ اما از طرف شما بازخوردی دریافت نمی‌کند. دختران باید بر ویژگی های شخصیتی دیگر خود برای جذاب تر به نظر رسیدن، کار کرده و از روش های درست تری استفاده کنند.

پیشنهاد می شود که مقاله چطور دوست پسر پیدا کنیم را بخوانید.

?ویژگیهای شخصیتی

بروز رفتار کم محلی به پسر مورد علاقه برای برخی از دختران، کاملا غیرعادی است. به این معنی که آنها عامدانه این رفتار را نشان نمی‌دهند. به طور کلی اخلاق و رفتارآنها با دیگران به شکلی است که انگار در حال نادیده گرفتن اطرافیان هستند. اما در واقع این گونه نبوده و آنها در این زمینه تلاشی نمی‌کنند. آنها نمی‌توانند به راحتی به دیگران ابراز علاقه کرده و یا حتی با آنها معاشرت کنند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

پیامدهای کم محلی به پسر مورد علاقه

پیامدهای-کم-محلی-به-پسر-مورد-علاقه

اگر رفتار کم محلی کردن به پسر مورد علاقه برای مدت زمان طولانی ادامه یابد و همچنین دختران از آن به عنوان اهرم فشاری استفاده کنند؛ به زودی شاهد بروز مشکلاتی در روابط شان خواهند بود. با اینکار به طرف مقابل احساس ناامنی و رهاشدگی داده و او را در معرض بروز واکنش های نامناسبی قرار می‌دهید. برخی از مشکلاتی که این رفتار در رابطه با جنس مخالف ایجاد می‌کند؛ شامل موارد زیر می‌شود. برای اطلاع از بایدها و نبایدهای دوستی دختر و پسر کلیک کنید.

?کاهش صمیمیت

کاهش صمیمیت میان دختر و پسر، یکی از پیامدهای کم محلی به پسر مورد علاقه است. وقتی دختران در این مورد زیاده روی می‌کنند؛ پسران نیز دست تلاش و ابراز علاقه به دختر می‌کشند. حتی گاهی پسران احساس می‌کنند که اعتماد به نفس خود را به دلیل از دست داده و برای احترام و اهمیت دادن به خود رابطه را به پایان می‌رسانند.

با اینکه احتمالا دختران این رفتار را پیش بینی نمی‌کنندو انتظار دارند تا طرف مقابل آنها برای مدت زمان زیادی با آنها همراهی کند؛ اما قطعا رابطه با چنین رفتارهایی، برای زمان طولانی ادامه نخواهد یافت.

?بروز اختلافات در رابطه

در مواجهه با رفتار کم محلی به پسر مورد علاقه، پسران نیز واکشن نشان داده و یا بعد از مدتی خسته می‌شوند. همین موضوع باعث بروز اختلافات و تعارضات زیادی میان آنها شده و روان آنها را فرسوده خواهد کرد. بی محلی کردن به مردان، رفتار یک دختر بالغ نیست. چنین فردی قطعا رفتارهای مخرب دیگری هم خواهد داشت که موجب شکل گیری یک رابطه سمی می‌شود. در چنین رابطه ای اعتماد و همدلی، از بین خواهد رفت و افراد مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند.

برای آشنایی با نحوه پیشبرد یک دوستی به قصد ازدواج کلیک کنید.

?مقابله به مثل

طبیعی است که مردان در مواجهه با رفتار کم محلی به پسر مورد علاقه دختران، واکنش نشان دهند. قطعا رفتار آنان نیز بعد از مدتی تغییر خواهد یافت و به نحوه دیگری با این موضوع برخورد می‌کنند. او دچار احساس بی ارزشی شده و دیگر انگیزه ای برای جلب توجه شما ندارد. با وجود این رفتار در رابطه باید انتظار چنین رفتاری را با خودتان هم داشته باشید. در واقع اگر به این موضوع فکر کنید؛ احتمالا به  مردی که به آن علاقه دارید؛ کم توجهی نخواهید کرد.

تا چه حد کم محلی به پسر مورد علاقه قابل قبول است؟

به طور کلی ایجاد حس تعلیق و همچنین سنجیدن میزان صبر افراد در رابطه، جزو اصول رابطه محسوب می‌شود. اگر اینکار به روش درستی صورت گیرد و با افراط همراه نباشد؛ نه تنها باعث جذابیت بیشتر می‌گردد؛ بلکه در فرایند رابطه نیز موثر خواهد بود. معمولا افراد به چیزهایی که به سختی به دست می‌آورند؛ توجه بیشتری می‌کنند.

اما این موضوع نباید باعث بروز رفتارهای بیمارگونه شود. کم محلی به پسر مورد علاقه، در اوایل رابطه، شاید رفتار معقولی به نظر برسد. اما نباید برای مدت زمان طولانی ادامه یابد. افراد باید در کنار یکدیگر در این زمینه تلاش کرده و به شناخت یکدیگر برسند.

برای آشنایی بیشتر حتما مقاله چطور شوهر پیدا کنیم را بخوانید.

سخن پایانی

بی توجهی به دیگران و نادیده گرفتن آنها به طور کلی رفتاری دور از ادب و ناشایست است. مردی که به آن علاقه مند هستید نیز از این قاعده مستثنی نیست. باید به روش های مختلفی توجه و علاقه خود را به او نشان داده و در انجام این رفتار زیاده روی نکنید.

همچنین حتی اگر برای نشان دادن اشتباهاتش تصمیم به محلی کردن دارید؛ بازهم این واکنش خوبی نخواهد بود و می‌توان از روش های بهتری در این زمینه استفاده کرد. برای اطلاع از نحوه برخورد مناسب با پسر مورد علاقه و همچنین جلوگیری از بروز مشکلاتی در رابطه، می‌توانید از روانشناس نیز در این زمینه کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کم محلی به پسر مورد علاقه می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره زناشویی از طریق شماره 02191002360  و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره