چطور شوهر پیدا کنیم ؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

چطور شوهر پیدا کنیم ؟ اینکه چگونه خواستگار مناسب برای ازدواج پیدا کنیم، دغدغه بسیاری از دخترانی است که آمادگی ازدواج را دارند، اما فرصتی برای آشنایی با مردانی با معیارهای مورد نظرشان را ندارند. ازدواج کردن و پیدا کردن همسر ایده آل از نیازهای ذاتی تمامی انسان هاست، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که همیشه برخی از افراد موفق به پیدا کردن شخص مورد نظر و ایده آل خودشان نمی‌شوند. مشکل دیگر اینجاست که برای دختران، بیان کردن این موضوع نیز آسان نیست. در ادامه راهکارهایی برای پیدا کردن همسر برای بانوان جوان را آورده‌ایم. می‌توانید با دریافت مشاوره رابطه دختر و پسر در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه چطور شوهر پیدا کنیم می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره رابطه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

چطور شوهر پیدا کنیم ؟

دخترانی که قصد ازدواج دارند و به عبارتی دنبال شوهر خوب هستند، خوشایند نیست که برای پیشنهاد رابطه و یا ازدواج پیش قدم شوند، حتی اگر ارتباط شکل بگیرند، چنین شروعی برای آن‌ها مشکل ساز خواهد شد.

اما به گفته‌ روانشناسان این دسته از خانم‌ها می‌توانند از برخی راه‌ها استفاده کنند، تا بیشتر دیده شوند. برای آشنایی با پیامدهای پیشنهاد دوستی دختر به پسر کلیک کنید.

فروشگاه آرامیس

✅ داشتن فعالیت اجتماعی 

اگر به دنبال پاسخی برای چطور شوهر پیدا کنیم هستید؛ بدیهی است که اگر دائما در خانه باشید، فرصت آشنایی با اشخاص جدیدی را نیز نخواهید داشت. سعی کنید درس بخوانید و وارد محیط دانشگاه شوید یا سرکار بروید و ضمن مستقل شدن با افراد جدیدی نیز آشنا شوید.

برای گذران اوقات فراغت و البته در اجتماع بودن می‌توانید به کتابخانه بروید، در کنسرت‌های مختلف حضور داشته باشید و یا با تورهای سفرهای کوتاه، رفتن به جنگل و یا کوه نوردی را امتحان کنید. تمامی این فعالیت‌ها باعث می‌شود که دایره کسانی که شما با آن‌ها در ارتباط هستید، گسترش پیدا کند. چه بسا ممکن است در این میان شوهر ایده آل خود را نیز پیدا کنید.

✅ چطور شوهر پیدا کنیم | به دیگران بگویید قصد ازدواج دارید!

بهتر است اگر قصد ازدواج دارید و از خود می پرسید که چطور شوهر پیدا کنیم ، به دوستان و خانواده خود بگویید. آن‌ها دلسوزترین افراد نسبت به شما هستند و می‌توانند یک پسر خوب و مناسب شما را برای آشنایی معرفی کنند. اگر از این طریق با کسی آشنا شده‌اید و قصد دوستی دارید، حتما مقاله دوستی به قصد ازدواج را بخوانید.

✅ اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید

آنچه که بیشتر از ظاهر، باعث جذب خواستگار می‌شود، اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید و نداشتن خواستگار را از ضعف‌های خود حساب نکنید. برای تمرین داشتن اعتماد به نفس می‌توانید از پوشیدن لباس‌های شاد شروع کنید و به هیچ وجه خودتان را با زن‌های دیگر مقایسه نکنید.

ورزش کنید و بر روی زیبایی‌ها و نقاط قوت خودتان تمرکز کنید. سعی کنید در وهله اول خودتان را دوست داشته باشید. اهمیت دادن به خود یکی از نشانه‌های داشتن اعتماد به نفس است.

برای باطل کردن دعای بستن بخت کلیک کنید.

✅ چطور شوهر پیدا کنیم | به ظاهرتان بیشتر توجه نشان دهید

داشتن ظاهر زیبا و آراسته حتی در اسلام نیز توصیه شده است. همیشه به خودتان برسید و سعی کنید لباس‌های آراسته و زیبا و البته تمیز و مرتب بپوشید. لباس‌هایی را انتخاب کنید که متناسب شخصیت شما باشد و شما را موقر نشان دهد. اگر برای پاسخ به سوال چطور شوهر پیدا کنیم در ظاهر خود زیاده روی کنید حتما نتیجه عکس می‌گیرید.

✅ خودتان را به درستی معرفی کنید

بسیاری از رابطه‌ها پس از شکل‌گیری در مراسم خاستگاری به پایان می‌رسد. به طور کلی شما به عنوان یک دختر برای جذب خواستگار و شوهر باید حتما بدانید که چگونه در جلسه خواستگاری خودتان را معرفی کنید.

نیازی نیست نقش بازی کنید، اما برای جذب طرف مقابل بایستی که از بهترین، ساده‌ترین و جذاب‌ترین محاسن خود آغاز کنید. اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشید از پس این کار به خوبی بر می‌آیید.

✅ در انتخاب شوهر سخت گیری نکنید

برای دریافت نتیجه در  جواب چطور شوهر پیدا کنیم توقع تان را کم کنید. کم کردن توقع به معنای وارد رابطه عاطفی شدن با هر مردی نیست. اما همانطور که به راحتی از مردانی که ایده آل شما نیستند، می‌گذرید؛ بهتر است در دیگر موردهایی که قابل فکر کردن هستند، جدی‌تر عمل کنید.

به عنوان مثال معیارهای زیبایی و مالی برخی دختران واقعا دست یافنتی نیست و آن‌ها به دنبال پولدارترین و زیباترین شوهر هستند. اگر کمی واقع بین باشید بایستی از این معیارهای خود کمی عقب نشینی کنید و اعتدال را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید : دوستی دختر و پسر

✅ چطور شوهر پیدا کنیم | از واسطه‌ها کمک بگیرید

در بسیاری از ازدواج‌ها، دو طرف مقابل به کمک واسطه‌ها با یکدیگر آشنا شده‌اند. می‌توانید از خانواده خود بخواهید که از واسطه‌ها نیز کمک بگیرند. البته مراکز همسریابی نیز در این روزها فعالیت‌های گسترده‌ای دارند که می‌توانید به این مراکز نیز مراجعه کنید.

اگر در طی این آشنایی ها طرف مقابل از شما رابطه بی قید و شرط خواست آیا می دانید که چه کار باید بکنید؟ پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله چرا همه پسر ها سکس می خوان را بخوانید.

✅ چطور شوهر پیدا کنیم | او را مجذوب خود کنید

اگر فرد ایده آل خود را پیدا کرده‌اید، این بار باید خودتان دست به کار شوید، تا او را مجذوب خود کنید. برقراری تماس چشمی می‌تواند از اولین جذب‌ها میان شما باشد. بنابراین نباید از او چشم بردارید و سعی کنید از طریق تماس چشمی احساس خود را به او بگویید و در واقع در روح او نفوذ کنید.

علاقه خود را با لبخند زدن نشان دهید. از مرد مورد علاقه خود بخواهید که از خودش بیشتر صحبت کند و خودش را معرفی کند و به همین ترتیب پیش بروید. اگر قبل از ازدواج قصد آشنایی و دوستی دارید، حتما مقاله چطور دوست پسر پیدا کنم را بخوانید.

✅ منتظر شوهر نباشید تا از زندگی لذت ببرید

شما باید از دوران مجردی خود لذت ببرید، حتی اگر این لذت در نوشیدن یک قهوه با دوستان‌تان باشد. اگر هدف خود را فقط به پیدا کردن شوهر معطوف کنید و از بودن در کنار دوستان و انجام کارهای هیجان انگیز لذت نبرید، در واقع هیچ تجربه‌ای نخواهید داشت. بهتر است زمان‌هایی را به خود اختصاص دهید تا حتی اگر فرد مورد نظر را نیز پیدا کنید، به نظر او درمانده و وابسته نباشید و بتوانید از کارها و خاطرات خود برای او صحبت کنید..

✅ چطور شوهر پیدا کنیم | مهارت و آگاهی‌تان را در زمینه ازدواج بالا ببرید

در زندگی هدف پیدا کردن شوهر و ازدواج نیست. هدف انسان‌ها رسیدن به آرامش است و ازدواج نیز می‌تواند برای برخی این آرامش را به همراه داشته باشد. بسیاری از آدم‌ها با هدف برآورده کردن نیازها و خواسته‌های خود اقدام به ازدواج می‌کنند که پس از مدتی از ازدواج دچار احساس پوچی شده و ناسازگاری و نارضایتی را شروع می‌کنند. بهتر است ابتدا آگاهی خود را نسبت به ازدواج افزایش دهید، تا هدف خود را از این امر روشن نمایید.

✅ برای شوهر کردن عجله نداشته باشید

لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که سن ازدواج در نسل جدید افزایش یافته است. به طوری که الان دختران در سن سی سالگی و یا بیشتر ازدواج می‌کنند. بنابراین نیازی نیست که عجله داشته باشید و فقط سعی کنید فرد مورد علاقه و ایده آل خود را پیدا کنید که شریک مناسبی برای زندگی‌تان باشد.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

✅ چطور شوهر پیدا کنیم | توکل کنید و از خدا کمک بخواهید

در نهایت نیز بهتر است برای پیدا کردن یک شوهر خوب، به خدا توکل داشته باشید و از او کمک بخواهید که فرد ایده آل شما را برای ازدواج در مسیر زندگی‌تان قرار دهد. خداوند برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است و اگر افراد با تقوا و ایمان باشند، برای‌شان اتفاقی خواهد افتاد که انتظار آن را نداشته‌اند.

سخن آخر

هر دختر جوانی برای ساختن زندگی مشترک خود به دنبال همسری بر اساس معیارهای به خصوص خودش است. اینکه چطور شوهر پیدا کنیم و چطور این رابطه را پیش ببریم؛ آینده شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای پیدا کردن شوهر چندین راهکار به شما ارائه دادیم، اما با توجه به شرایط و موقعیت شما ممکنه روش های دیگری نیز برای یافتن شوهر وجود داشته باشد. آنچه که در هر صورت باید برای پیدا کردن شوهر به آن توجه کنید، احتمال موفقیت در ازدواج است. این مورد نیز علاوه بر نظر و شناخت های شما از یکدیگر نیاز به بررسی های متخصصین ازدواج نیز دارد. در این خصوص می‌توانید از مشاوران ازدواج ذهن نو کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه چطور شوهر پیدا کنیم می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره رابطه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سوالات متداول

چطور شوهر پیدا کنیم ؟

با بالا بردن اعتماد به نفس، حضور در اجتماع، معرفی از طرف اطرافیان، افزایش مهارت های اجتماعی، صبوری و….

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام من جوون ها رو بهم معرفی میکنم
    آقایون برای ازدواج دائم دختر خانمی هستن ۲۳ ساله اهل تهران فوق دیپلمه بسیار خوش اخلاق نماز خون اهل حلال و حروم و با چادری بودن هم مشکلی ندارند خانواده دار و نجیب بسیار کم توقع آقا پسری نجیب و ساده در تلگرام بنده پیام بزارند تا بهم معرفیتون کنم
    Yaaaa********

    1. سلام . به نظرم خدا می‌دونه خودش آدم ها رو برای ازدواج سر راه هم قرار بده . تو که از خدا خداتر نیستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره