چطور دوست پسر پیدا کنیم

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

چطور دوست پسر پیدا کنیم ؟ این سوالی است که ذهن دختران را از اوایل جوانی درگیر می‌کند. به عبارت بهتر می‌توان این سوال را این گونه نیز مطرح کرد که یک دختر چگونه می‌تواند پسر مناسبی را جهت برقراری رابطه عاطفی و در نهایت ازدواج انتخاب کند. از اولین و مهم‌ترین مهارت ‌هایی که یک دختر برای پیدا کردن دوست پسر باید به آن توجه داشته باشد، این است که فرق دوستی‌های بی هدف را از دوستی‌های هدفمندی که به ازدواج منتهی می‌شود، تشخیص دهد تا از بروز مشکلات عاطفی نیز جلوگیری شود و پس از شکل گیری رابطه نیز سعی کند طرف مقابل را همانگونه که هست بشناسد.

اگر می‌خواهید بدانید که چطور دوست پسر پیدا کنید تا به آنچه که نیاز دارید برسید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید و در صورت هر گونه سوال مشاوره رابطه دختر و پسر دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیدا کردن دوست پسر و پاسخ به سوال چطور دوست پسر پیدا کنیم می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

چطور دوست پسر پیدا کنیم ؟

اولین نکته‌ای که پیرامون موضوع ” چطور دوست پسر پیدا کنیم ” وجود دارد، این است که در این مقاله صرفا کلمه دوست پسر، رابطه‌های دوستی بی‌هدف و بی‌معنا نیست و منظورمان رابطه‌های سالمی است که به منظور آشنایی جهت ازدواج شکل می‌گیرد. بنابراین توضیحاتی که در ادامه آمده اشاره بر راهی برای انتخاب مناسب همسر و شریک زندگی است. برای آشنایی بیشتر با مزایا و معایب دوستی دختر و پسر کلیک کنید.

پیدا کردن دوست پسر و وارد شدن در یک رابطه عاطفی

یکی از موضوعاتی که در شروع رابطه عاطفی و تصمیم برای ازدواج مطرح می‌شود، سن است. اینکه یک فرد چه زمانی و در چه سنی می‌تواند تصمیم بگیرد که با یک کسی آشنا شده و وارد رابطه عاطفی شود، بستگی به بلوغ فکری و جسمی او دارد. پیدا کردن دوست پسر برای برخی به معنای یافتن همسر و برای برخی دیگر سرگرمی است.

فروشگاه آرامیس

نکته: برای شروع یک رابطه عاطفی و پیدا کردن دوست پسر هیچ سنی تعریف نشده، پس زمانی که فرد آمادگی شکل‌گیری یک رابطه را داشته باشد، می‌تواند با فرد مورد نظر خود آشنا شود و طی یک رابطه سالم ازدواج کند.

متاسفانه تنها چیزی که برخی از دختران به آن فکر نمی‌کنند، داشتن آمادگی برای شروع یک رابطه است و فقط به خاطر اینکه از مسابقه‌ای که دیگر دختران بخاطر داشتن دوست پسر راه انداخته اند، جا نمانند، به دنبال پیدا کردن دوست پسر هستند.

نکته‌ای که این دسته از دختران از آن غافل هستند، این است که داشتن دوست پسر یک امتیاز محسوب نمی‌شود و نوعی تفریح و یا سرگرمی نیست، چراکه اگر رابطه‌ای بی هدف آغاز شود، ممکن است به دلیل ایجاد وابستگی مشکل عاطفی به وجود بیاید. این وابستگی می‌تواند از طرف پسر ایجاد شده و آسیب بزند.

برای آشنایی با نحوه استفاده از ترفند کم محلی به پسر مورد علاقه کلیک کنید.

چطور دوست پسر پیدا کنیم | دوری از رابطه های یک طرفه با هدف سوء استفاده

دختران در سنین پایین بسیار احساسی هستند و حتی اگر یک رابطه هدف خاصی را نیز دنبال نکند، احتمالا به طرف مقابل وابسته می‌شوند. وابستگی در رابطه‌های بی هدف تازه اول ماجراست، چراکه احتمال دارد دوست پسرتان از شما به هر طریقی سوءاستفاده کرده و در نهایت ترک کردن و تحمل شکست عاطفی دشوار خواهد شد.

بنابراین پیدا کردن دوست پسر و دوست پسر داشتن چندان هم راحت نیست، ولی بدین معنی هم نیست که تمامی رابطه‌ها بدین شکل به پایان می‌رسد. شما باید به دنبال کسی باشید که عاشقانه شما را دوست داشته باشد و پس از شناخت یکدیگر بتوانید اهداف مشترکی برای زندگی‌تان داشته باشید و پایان رابطه هر چه هم که شد توانایی پذیرش آن را داشته باشید. آگاهی خانواده در این باره به آرامش هر چه بیشتر شما کمک می کند.

راه حل پیدا کردن فرد مورد اعتماد

شما در درجه اول برای پیدا کردن دوست پسر باید به خودتان توجه داشته باشید تا خود را از بروز هرگونه آسیبی حفظ کنید. اگر آمادگی شروع یک رابطه را دارید و فرد مورد نظر را پیدا کرده‌اید، وارد یک رابطه سالم و کنترل شده که قصد هر دوی شما ازدواج باشد، بشوید و در نهایت نیز اگر شناخت کاملی بهم داشتید، تصمیم خود را برای ازدواج قطعی کنید.

لازم است بدانید که برای پیدا کردن دوست پسر نیز نباید منفعل باشید و منتظر بمانید تا فرد مورد نظر به سراغ شما بیاید. اولین قدم می‌تواند حضور در اجتماع و دیده شدن باشد.

برای ارتباط گرفتن با افراد مختلف، اجتماعی بودن بسیار مهم است. اگر در این مورد مشکل دارید، بیشتر مطالعه کنید و یا از یک مشاور کمک بگیرید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

دوست پسر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اما چه پسری در واقع دوست پسر خوبی است و می‌توان برای زندگی با او برنامه ریزی کرد؟ دوست پسر خوب می‌تواند از نگاه هر دختری معانی و تعاریف متفاوتی داشته باشد.

برای شما به عنوان یک دختر، پیدا کردن دوست پسر باید بر اساس ویژگی‌های مورد نظرتان باشد. هر فردی از شخصی که در زندگی اوست انتظارهایی دارد و برای او ملاک‌هایی تعریف کرده است. بنابراین باید این سوال را از خود بپرسید که می‌خواهید دوست پسرتان چه ویژگی‌های رفتاری، شخصیتی، ظاهری و یا خانوادگی داشته باشد. پاسخ شما، در واقع معیارهای یک دوست پسر خوب را مشخص می‌کند.

سعی کنید پیرامون لیستی که تهیه می‌کنید نیز از اطرافیان و یا مشاور نیز نظر بخواهید تا بتوانید برای خواستگارهای خود این لیست را اجرا کنید.

چطور دوست پسر پیدا کنیم | ارتقاء سبک زندگی

اگر ایده آل شما پیدا کردن دوست پسری باشد که تمامی معیارهای لازم را دارد، بنابراین بهتر است شما نیز در خودتان تغییراتی را ایجاد کنید. می‌توانید روی جذابیت‌های ظاهری خود و یا اعتماد بنفس‌تان کار کنید.

یا برای خود سبک زندگی‌تان را تعریف کنید و سعی کنید با دنبال کردن اهداف خاصی همچون تحصیلات و یا کار زندگی کنید. دختران مستقل معمولا در این مواقع اعتماد به نفس کافی خواهند داشت و پسران بیشتری مجذوب آن‌ها می‌شوند.

چطور دوست پسر پیدا کنیم | برقراری ارتباط

اگر در مسیر زندگی کسی را مطابق ایده آل‌های خود پیدا کردید، می‌توانید از طریقی به او نزدیک شوید. اشتباه نکنید و به هیچ عنوان در اولین ارتباط ابراز احساسات و علاقه نکنید، چراکه حتی پس از شکل گیری رابطه نیز به مشکل می‌خورید. برای پیدا کردن دوست پسر باید با دقت زیادی پیش بروید.

پس سعی کنید در نظر فرد مورد نظر دیده شوید و توجه او را به خود جلب نمایید و یا یک گفتگوی ساده را با او شروع کنید.

برای آشنایی با نشانه های دوستی به قصد ازدواج کلیک کنید.

چگونه به یک پسر نزدیک شوم؟

مثلا اگر در محیط دانشگاه از پسری خوش‌تان آمده، سعی کنید با سوالات درسی شروع کنید و از او کمک بخواهید اما نه به طور مداوم و هر روز. اینکار به مرور باعث ایجاد یک رابطه دوستانه خواهد شد که اگر طرف مقابل نیز تمایلی به شروع رابطه عاطفی با شما داشته باشد، رابطه شکل خواهد گرفت.

دوست پسر مجازی

شکل‌گیری رابطه‌ها به واسطه فضای مجازی نوع دیگری از دوستی‌ها را به وجود آورده که ریسک بالاتری دارد. نمی‌توان گفت تمامی رابطه‌ های شکل گرفته از طریق فضای مجازی به شکست منتهی شده است، اما درصد بالایی از پیشنهادهای دوستی در شبکه‌های مجازی با اهداف دیگری همچون سوء استفاده عاطفی، مالی، جنسی و … می‌باشد. پس اگر به دنبال پاسخی برای چطور دوست پسر پیدا کنیم هستید، صفحات مجازی انتخاب خوبی نیست.

پیدا کردن دوست پسر و آشنایی به واسطه فضای مجازی تنها می‌تواند یک شروع باشد و اگر نسبت به فرد مقابل خوشبین هستید، بایستی با رعایت احتیاط و بررسی جوانب به صورت حضوری پیش بروید.

چت کردن و یا تماس نمی‌تواند شما را به فرد ایده آلی که در نظر دارید، برساند و او را آن گونه که هست نمی توانید بشناسید. چراکه شما ممکن است با شنیدن حرف‌های طرف مقابل یک تصویر رویایی و به دور از واقعیت بسازید که پس از رویارویی با حقیقت به مشکل بر بخورید.

چطور دوست پسر پیدا کنیم و هدف نهایی از ارتباط با دوست ‌پسر

اگر قصد شما از پیدا کردن دوست پسر ازدواج است؛ بایستی از اول شروع رابطه محکم شروع کنید. بدین معنی که معیارها و خط قرمزهای خود را مشخص کنید و هدف از برقراری رابطه خود را نیز بگویید و تعیین کنید که هدف‌تان ازدواج است. (در این صورت حتما مقاله چطور شوهر پیدا کنیم را هم بخوانید).

با پسری که از روزهای اول می‌گوید که شرایط ازدواج ندارد و یا از شما خواسته‌های جنسی دارد، وارد رابطه عاطفی نشوید. چراکه پسری که از اول قصد ازدواج ندارد، بعدا هم نخواهد داشت، پس بهتر است خودتان را گول نزنید.

پس از شکل‌گیری یک رابطه هدفمند، بایستی تمامی تلاش خود را در شناخت فرد مقابل بکنید. رابطه عاطفی هدفمند، اختلاف‌ها را برطرف می‌کند و دعواها را کوچک نشان می‌دهد. می‌توانید برای یادگیری مهارت‌های لازم برای پایدار کردن یک رابطه با مشاوران مرکز ذهن نو تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیدا کردن دوست پسر و پاسخ به سوال چطور دوست پسر پیدا کنیم می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫6 دیدگاه ها

  1. چگونه دوست پسر پیدا کنم؟!الان این خیلی واجبه؟این خیلی مهمه؟اگه نداشته باشیم چیزی میشه؟

  2. سلام من گیر یه پسر افتادم که ازم استفاده جنسی تو فضای مجازی میکنه و شماره مو داره چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره