مردان مغرور | نحوه برخورد با مردان مغرور

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مردان مغرور یکی از سخت‌ترین گروه‌ها برای برقراری ارتباط هستند. این افراد معمولاً خودشان را بهتر و بالاتر از دیگران می‌بینند. به‌علاوه رفتار آنها به شکلی است که انگار یک مرز نامرئی به دور خود کشیده‌اند؛ و همین مسئله ارتباط با آنها را سخت می‌کند. بااین‌حال به هر دلیلی ممکن است شما به یک مرد مغرور علاقه پیدا کنید. در این شرایط مهم‌ترین سؤالی که برای ما پیش می‌آید این است که راه‌های جذب مردان مغرور چیست؟ شناخت این راه‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید خودتان را در دل طرف مقابل جا کنید؛ و یک رابطه سالم و شاد بسازید.

پس اگر این سؤال برای شما نیز مهم شده است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. اگر در این باره نیاز به مشورت دارید، حتما برای خدمات مشاوره رابطه کلیک کنید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

مردان مغرور

هرکدام از ما ویژگی‌های مثبت و منفی بسیاری داریم. وقتی قرار است یک نفر با دیگری ارتباط برقرار کند شناخت این ویژگی‌ها می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. زیرا چه بخواهیم و چه نخواهیم این ویژگی‌ها در رابطه و نحوه برخورد طرف مقابل با ما تأثیر می‌گذارد. غرور نیز از جمله همین ویژگی‌هاست. به‌طورکلی غرور به این معناست که فرد ارزش و احترام بالایی برای خودش قائل است. و این موضوع گاهی اوقات می‌تواند رابطه ما را سخت کند. به همین خاطر شناخت نشانه‌های مردان مغرور و راه‌هایی که برای برقراری ارتباط با آنها داریم از جمله مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

برای آشنایی با راه های شناخت مردان کلیک کنید.

نشانه‌های مردان مغرور

به‌سادگی با دیگران ارتباط نمی‌گیرند

همه ما افرادی را دیده‌ایم که بسیار خودمانی و خونگرم هستند. آنها به‌سرعت با شما وارد رابطه می‌شوند؛ و طوری رفتار می‌کنند انگار مدت‌هاست که یکدیگر را می‌شناسید. اما مردان مغرور دقیقاً رفتاری برعکس دارند. آنها معمولاً فقط با گروه خاصی از افراد وارد رابطه می‌شوند. حتی اگر شما از آن دسته کسانی باشید که شانس ورود به حریم این مردان را پیدا کرده‌اید بازهم زمان زیادی لازم است تا آنها ارتباطشان با شما را صمیمی کنند.

خودمحوری

مردان مغرور اهمیت بالایی برای خودشان قائل هستند. خواسته و نظر آنها برایشان باارزش‌تر از هر چیز دیگری است. به همین خاطر شاید احساس کنید که نظر شما را راجع به مسائل مختلف نمی‌پرسند و هرطور که خودشان می‌خواهند رفتار می‌کنند.

انعطاف‌ناپذیری

مردان مغرور تصور می‌کنند که هرچه خودشان می‌گویند درست است. احتمال اینکه آنها بپذیرند اشتباه کرده‌اند یا دیگران نیز در مسائل مختلف حقی دارند بسیار کم است. به همین خاطر انعطاف‌ناپذیری از جمله ویژگی‌هایی است که شما در این افراد می‌بینید.

برای آشتی پیشقدم نمی‌شوند

انعطاف‌ناپذیر بودن یا اهمیت‌دادن بیش از حد به خود، باعث می‌شود که یک مرد مغرور خیلی کم برای آشتی پیش‌قدم شود. آنها معمولاً احساس می‌کنند دلجویی از دیگران به معنای خورد کردن خودشان است. و به همین خاطر از این کار اجتناب می‌کنند.

برای آشنایی با ویژگی های مرد ایده آل کلیک کنید.

نحوه جذب مردان مغرور

1- صبور باشید

اگر به یک مرد مغرور علاقه پیدا کرده‌اید باید بگوییم که برای جذب او راه آسانی پیش رویتان نیست. آنها برخلاف سایر آقایان خیلی سریع تحت‌تأثیر محبت و توجه شما قرار نمی‌گیرند. به‌علاوه بسیاری از مواقع ممکن است رفتارهایشان برای شما آزاردهنده باشد. به همین خاطر اولین ویژگی که باید در خودتان ایجاد کنید صبوری است. شما یک‌شبه نمی‌توانید وارد قلب این افراد بشوید. و باید نقش گذشت زمان را جدی بگیرید.

2- علاقه‌مندی‌های طرف مقابل را بشناسید

یکی از مفیدترین راهکارها برای واردشدن به دنیای هر مردی این است که این دنیا را بشناسید. پس سعی کنید با ارزش‌ها و علائق طرف مقابل آشنا شوید. از طریق دقت‌کردن در رفتار فرد، دنبال‌کردن علاقه‌مندی‌های وی در صفحات مجازی و یا صحبت‌کردن با دوستان مشترک متوجه خواهید شد که چه مسائلی برای این افراد مهم است. سعی کنید به این مسائل اهمیت نشان بدهید. با او راجع به این موضوعات صحبت کنید و بخواهید که در مورد آنها برایتان توضیح بدهد. این کار شما را در نظر طرف مقابل جذاب‌تر خواهد کرد.

برای آشنایی با نشانه های مردان مناسب برای ازدواج کلیک کنید.

3- به غرور آنها احترام بگذارید

شکستن غرور مردان می‌تواند کار ارتباط شما را بسیار سخت کند. پس تا جایی که می‌توانید مراقب باشید که مرتکب چنین اشتباهی نشوید. دقت کنید که طرف مقابل شما روی چه مسائلی حساس است و به آنها احترام بگذارید. این کار درعین‌حال که باعث می‌شود رابطه شما از آسیب‌ها دور بماند، علاقه طرف مقابل به شما را نیز بیشتر خواهد کرد. زیرا او احساس می‌کند که شما ارزش‌هایش را می‌شناسید و برای خواسته‌هایش احترام قائلید.

4- بیش از حد توجه نکنید

مردان مغرور از رفتارهای افراطی خوششان نمی‌آید. پس حتی در محبت کردن نیز افراط نکنید. یادتان باشد احترام به خود از بالاترین ارزش‌های این مردان است. پس طبیعتاً اگر مخالف آن را در یک فرد دیگر ببینند هم نمی‌پسندند.

5- خودتان را توانمند کنید

شما چه توانایی‌هایی دارید؟ چرا یک نفر می‌بایست شما را برای رابطه عاطفی انتخاب کند؟ این یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی است که باید به آن جواب بدهید. هرچقدر شما قوی‌تر و توانمندتر باشید طبیعتاً بدون اینکه نیاز داشته باشید خودتان را به یک نفر اثبات کنید در نظرش جذاب خواهید شد. به‌علاوه همان‌طور که گفتیم احترام به خود در این مردان اهمیت بالایی دارد. وقتی او احساس کند که شما هم به خود و زندگی‌تان احترام می‌گذارید به سمت شما جذب خواهد شد.

6- به او نشان بدهید بهترین مرد زندگی‌تان است

همه مردان دوست دارند که از نظر شریک عاطفی‌شان بهترین و کامل‌ترین باشند. این ویژگی در مردان مغرور به‌مراتب بیشتر از دیگران است. پس اگر می‌خواهید رابطه خوبی داشته باشید به او نشان بدهید که از نظر شما یک مرد رؤیایی است. برای مثال در مسائل مختلف نظرش را بپرسید. یا برای انجام کارهایتان از او کمک بگیرید. اجازه بدهید او احساس کند برای شما مفید است.

7- در رابطه‌تان شادی و آرامش ایجاد کنید

اصلی‌ترین هدف همه ما از ورود به یک رابطه عاطفی این است که در کنار طرف مقابل به آرامش برسیم. پس یک راه‌حل خوب برای عاشق کردن مردان مغرور رساندن آنها به این آرامش است. سعی کنید لحظه‌های خوب و خوشایندی را در رابطه‌تان خلق کنید. این کار باعث می‌شود طرف مقابل شما را فردی جذاب در نظر بگیرد که به بودن در کنار او علاقه دارد.

برای آشنایی بیشتر با راه های جذب مردان کلیک کنید.

مشاور چه کاری برای شما در ارتباط با مردان مغرور انجام خواهد داد؟

برخورد با مردان مغرور، ذهن نو

وقتی قرار است وارد یک رابطه بشویم بهترین کار این است که از یک مشاور کمک بگیریم. خیلی وقت‌ها ما نمی‌دانیم که بهترین راه برای برخورد با طرف مقابل چیست؛ و شاید همین مسئله روی ارتباط ما تأثیر بگذارد. شاید اگر شما ویژگی‌های شخصیتی یک نفر و راه‌های کنار آمدن با آنها را به‌درستی بشناسید بتوانید رابطه‌تان را به‌خوبی پیش ببرید. به‌علاوه یک رابطه بعد از شروع شدن نیاز به مراقبت و توجه دارد. آیا راه‌های مراقبت کردن از رابطه و ساختن یک ارتباط عاطفی ایده‌آل را می‌شناسید؟

صحبت‌کردن با یک مشاور به شما کمک می‌کند که با این مسائل به شکل درست آن برخورد کنید. مشاورین باتوجه‌به تخصص و تجربه‌ای که دارند به‌خوبی می‌توانند شرایط را بررسی کرده و راه کارهای لازم را به شما آموزش بدهند. پس اگر به دنبال ساختن یک رابطه باکیفیت هستید کمک‌گرفتن از متخصصان را در اولویت برنامه‌هایتان قرار بدهید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مردان مغرور می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره رابطه با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

آیا بی محلی کردن به مردان مغرور باعث جذب شدن آنها می‌شود؟

مردان مغرور از توجه بیش از اندازه خوششان نمی‌آید؛ اما این به معنای آن نیست که شما باید به‌طورکلی این افراد را نادیده بگیرید. بهترین کار این است که در رابطه خود با این افراد حد تعادل را نگه دارید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره