راه های جذب مردان

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

راه های جذب مردان می‌تواند برای بسیاری از خانم‌ها تبدیل به سؤالی شود که به دنبال جواب آن می‌گردند. بسیاری از افرادی که در روابط عاطفی خود شکست می‌خورند و یا نمی‌توانند یک رابطه عاطفی را شکل دهند ممکن است به این فکر بیفتند که راه های جذب مردان چیست؟ به‌طورکلی داشتن عزت‌نفس و علاقه‌ای که شما به خودتان داشته باشید یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای جلب‌توجه دیگران به شماست.

اما علاوه بر این شما می‌بایست برخی مهارت‌ها نظیر برقراری روابط اجتماعی را نیز به‌خوبی بدانید. اگر احساس می‌کنید در هر یک از این مسائل ضعیف هستید و یا دلیل شکست مکرر در روابط عاطفی‌تان را متوجه نمی‌شوید می‌توانید از یک مشاور کمک بگیرید. روانشناسان با بررسی الگوهای فکر و رفتار شما نقاط ضعفتان را شناسایی کرده و راه‌هایی را برای از بین بردن آن‌ها به شما آموزش خواهند داد. 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه های جذب مردان می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

راه های جذب مردان

راه های بسیاری برای جذب مردان وجود دارد. بااین‌حال بعضی از خانم‌ها در این زمینه با مشکلاتی مواجه می‌شوند و نیاز دارند تا نکاتی را دراین‌باره آموزش ببینند. به همین خاطر در این قسمت برخی از این راهکارها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

1- اعتمادبه‌نفس داشته باشید

افرادی که اعتمادبه‌نفس پایینی دارند معمولاً در روابط عاطفی شکست می‌خورند و نمی‌توانند برای طولانی‌مدت توجه فردی را به خود جلب کنند. هنگامی‌که شما خودتان برای شخصیت خود احترامی قائل نباشید نمی‌توانید از دیگران انتظار داشته باشید که به شما احترام بگذارند. شما می‌بایست در اولین قدم خود را باور داشته و اطمینان داشته باشید که لیاقت به دست آوردن بهترین‌ها را دارید.

اعتمادبه‌نفس پایین باعث ایجاد این باور در شما می‌شود که سایرین از شما بهتر هستند و رفتار کردن بر اساس چنین باوری دیر یا زود باعث انتقال این تصور به ‌طرف مقابل شما می‌شود که او از شما بالاتر است و دلیلی ندارد خود را به شما محدود کند. اگر احساس می‌کنید در زمینهٔ ارزش دادن به خود یا اعتمادبه‌نفس مشکل دارید می‌توانید از یک روانشناس در این زمینه کمک بگیرید. برای آگاهی بیشتر درباره راه های افزایش اعتماد به نفس کلیک کنید.

2- راه های جذب مردان | برنامه‌ریزی کنید

داشتن برنامه‌های متنوع برای طول روز یکی از موضوعاتی است که باعث جلب‌توجه طرف مقابل به شما می‌شود. بی‌برنامگی باعث می‌شود این تصور در طرف مقابل ایجاد شود که شما جز او برنامه‌ای ندارید یا به‌عبارت‌دیگر در هر ساعتی از شبانه‌روز که اراده کند شما را در کنار خود خواهد داشت؛ اما در شرایطی که شما برای تمامی ساعات روز خود برنامه مشخصی داشته باشید و به این برنامه احترام بگذارید طرف مقابل نیز خواهد فهمید که صرفاً زمان‌های مشخصی را برای ارتباط با شما فرصت دارد و این می‌تواند او را به سمت شما مشتاق‌تر کند.

علاوه بر این برنامه‌های متنوع به این معناست که شما مهارت‌های مختلفی را آموزش خواهید دید یا موضوعات بیشتری برای صحبت با شریک احساسی خود دارید و این می‌تواند شما را برای وی جذاب‌تر کند. درحالی‌که بی‌برنامگی باعث یکنواختی در جریان زندگی و ارتباط شما خواهد شد که این موضوع می‌تواند باعث سرد شدن روابط عاطفی میان شما باشد.

3- هویت داشته باشید

یکی از راهکارها برای جلب‌توجه مردان این است که برای خود هویتی مشخص و مستقل داشته باشید. شما می‌بایست اصول و باورهای مربوط به خود را داشته باشید و پایبندی خود را به آن‌ها نشان دهید. خانم‌هایی که همیشه از طرف مقابل خود حرف‌شنوی دارند علی‌رغم این تصور که همسر خود را راضی نگه‌داشته‌اند اما در حقیقت این پیام را به وی منتقل می‌کنند که او اجازه دارد برای آن‌ها تصمیم بگیرد. اگر می‌خواهید همسر یا شریک عاطفی‌تان را به سمت خود جذب کنید بهتر است به باورهای خود اهمیت بیشتری بدهید.

4- ابهام داشته باشید

یک اصل روانشناسی بیان می‌کند که پدیده‌های مبهم توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند. همه ما به تجربه متوجه این موضوع شده‌ایم که طرح‌ها و تصاویر پیچیده برای مدت بیشتری می‌توانند ما را به خود مشغول کنند. درنتیجه اگر به دنبال راه های جذب مردان هستید بهتر است تا حدودی در روابط خود مبهم رفتار کنید و همیشه طرف مقابل را در جریان همه‌چیز نگذارید. برای آگاهی بیشتر درباره شناخت مردان کلیک کنید.

5- راه های جذب مردان | نقش بازی نکنید

دروغ گفتن و تظاهر به آنچه نیستید اگرچه در کوتاه‌مدت باعث جذب افراد بسیاری به سمت شما خواهد شد بااین‌حال برملا شدن این موضوع می‌تواند ضربه‌ای به اعتماد طرف مقابل ایجاد کند که جبران آن گاهی غیرممکن خواهد بود. به همین خاطر بهتر است برای جلب‌توجه فردی به سمت خود از رفتارهای نمایشی یا ادعاهای خلاف واقع استفاده نکنید.

6- همراه خوبی باشید

یکی از مهم‌ترین مسائل برای جذب مردان یا هر فرد دیگری به سمت خود این است که دیگران احساس کنند شما حرف‌هایشان را می‌فهمید و می‌توانند روی کمکتان حساب کنند. برای رسیدن به این هدف مهم‌ترین موضوع این است که ارزش‌ها و روحیات طرف مقابل خود را بشناسید. آموختن راهکارهایی در ارتباط با گوش دادن فعال، مهارت صحبت کردن و همین‌طور شناخت موضوعاتی که می‌توانند به ‌طرف مقابلتان احساس آرامش یا نشاط بدهند معمولاً باعث علاقه وی به ادامه ارتباط خواهند شد.

7- با صراحت صحبت کنید

بسیاری از خانم‌ها انتظار دارند که طرف مقابل بدون صحبت کردن متوجه احساسات و خواسته‌های آن‌ها شده و دقیقاً مطابق میلشان رفتار کند. هنگامی‌که شما خواسته‌ها یا دلایل ناراحتیتان را با طرف مقابل در میان نمی‌گذارید باعث می‌شوید این احساس در وی شکل بگیرد که توانایی فهمیدن شما را نداشته و این می‌تواند باعث احساس سردرگمی و بی‌کفایتی در وی شده و حتی به قطع رابطه منجر شود. میان زنان و مردان در نوع رفتار تفاوت‌هایی وجود دارد که شناخت این تفاوت‌ها به بهبود ارتباط کمک می‌کند. برای اطلاع بیشتر درباره تفاوت زن و مرد از دیدگاه روانشناسی کلیک کنید.

8- خسته‌کننده نباشید

تکرار مداوم برخی رفتارها باعث خسته شدن طرف مقابل می‌شود. به همین خاطر بهتر است تا جای ممکن سعی کنید یکنواخت رفتار نکنید. قهر کردن دائم، غرغر کردن یا حتی تهدید مداوم به اینکه رابطه را ترک می‌کنید از موضوعاتی هستند که شاید در کوتاه‌مدت نتیجه‌بخش باشند اما در بلندمدت باعث خستگی طرف مقابل شده و احتمال پایان دادن به رابطه را بیشتر می‌کنند.

9- زبان بدن از راه های جذب مردان

استفاده از زبان بدن در مکان و زمان درست به شما این فرصت را می‌دهد تا شانس خود را برای جذب مرد مورد علاقه تان بالا ببرید. توجه داشته باشید که از نکات زیر به نحو درست استفاده کنید، چرا که ممکن است نتیجه عکس بدهد.

_ با او تماس چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید.

_ سوالی که او بهتر از هر کس می‌تواند پاسخ اش را بدهد بپرسید. مردان احساس برتری را دوست دارند.

_ در موقعیتی قرار بگیرید که او اگر خواست بتواند به راحتی با شما صحبت کند

_ هنگام صحبت کردن در مقابلش قرار بگیرید به طوری که بتواند صورتتان را ببیند.

_ دستان تان را به هم قفل نکنید، بهتر است دستان را در طرفین قرار دهید و هنگام صحبت از دستان تان هم کمی استفاده کنید.

10- برای جذب مردان ارزش خود را پایین نیاورید

هیچ ارزانی بی علت نیست. هر چه خود را دست کم بگیرید و برای خود شخصیت تان ارزش قائل نشوید، در چشم مردان نیز کوچک خواهید بود. پس مانند یک خانم با وقار رفتار کنید. شوخی های بی مورد، بلند خندیدن ها، آرایش های غلیط و… از راه های مناسب برای جذب مردان نیست.

برای آشنایی با نشانه های مردان مغرور کلیک کنید.

11- استقلال خود را از دست ندهید

یکی از راه های جذب مردان این است که استقلال خودتان را از هر نظری حفظ کنید. شاید بعد از شروع رابطه مسائلی تغییر کند. اما قبل از آنکه وارد رابطه با مردی شوید، بهتر است فردی مستقل باشید. مطمئن باشید این گونه مردان بیشتری جذب شما خواهند شد.

چه کارهایی در جذب مردان نتیجه عکس دارد؟

شاید هیجان و عشق چشمان شما را کور کند و تنها به دنبال راهی برای جذب مردان باشید. اصولا در این شرایط خانم ها تحت تاثیر احساسات و هیجانات خودشان ممکن است رفتارهای اشتباهی داشته باشند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

حتما مقاله مردان از چه رفتارهایی بیزارند بخوانید.

1- تمرکز بیش از حد روی یک مرد

به این فکر کنید که شما یک خواستگار دارید و به او جواب منفی داده‌اید. با این وجود او به ازدواج با شما اصرار کرده و به هر نحوی برای تان مزاحمت ایجاد می‌کند. در این شرایط شما به جای دلباختن به او، احساس ناامنی و ترس خواهید داشت. در مورد مردان نیز این موضوع صدق می‌کند. اگر تلاش های شما برای جذب مردی به نتیجه نرسیده بهتر است از اصرار دست بردارید و متوجه باشید که او نیز حق انتخاب دارد.

2- همه چیز را درباره خودتان نگویید

همانطور که در بالا نیز گفتیم، مبهم بودن بخش‌‎هایی از زندگی تان بیشتر باعث جذب مردان خواهد شد. پس اطلاعات اضافه درباره خودتان ندهید، اجازه بدهید که او خودش در طی زمان شما را کشف بکند. البته منظور این نیست که دروغ بگویید یا پنهان کاری کنید. بلکه با دادن پاسخ های کوتاه، فکر او را بیشتر از پیش به خود مشغول کنید.

3- رفتارهای ناسالم در تضاد با راه های جذب مردان

شاید رفتارهای ناسالمی بین شما و نزدیکان تان به معنای صمیمیت تعریف شده باشد. برای مثال دادن فحش‌های رکیک، شوخی های فیزیکی، خوردن مشروبات الکلی، مصرف دخانیات و… . این گونه رفتارها مخصوصا در دیدارهای اول نمی‌تواند عاملی برای جذب مردان باشد.

4- هرگز خود را محتاج محبت یا حضور طرف مقابل نشان ندهید

محتاج بودن در تضاد با مستقل بودن شماست. این همان رفتاری است که شما را در نقطه ضعف قرار داده و باعث عدم جذب مردان نسبت به شما می‌شود. در مواقعی هم که خود را محتاج حضور مادی و عاطفی طرف مقابل نشان دهید، به احتمال زیاد مورد سوءاستفاده واقع خواهید شد.

در چه مکان هایی می توانیم مردان را جذب کنیم؟

شاید کمتر خانمی به این مساله اعتراف کند اما نبود فضایی برای دیده شدن و آشنایی بزرگ ترین مشکل برخی از خانم‌هاست. جوانان ترجیح می‌دهند همسر آینده شان را خودشان انتخاب کنند، اما در کجا؟ در ادامه به برخی مکان ها و راه های جذب مردان اشاره کرده‌ایم.

1- شرکت در کلاس ها و مجامعی که به طرفین فرصتی برای شناختن می‌دهد. مثل دانشگاه، کلاس های آشپزی، کلاس زبان و…

2- شرکت در جشنواره ها و مراسم های خیریه

3- معاشرت و حضور در جمع دوستان و گروه های همسن

4- فعالیت در انجمن ها و نشست های سیاسی، اجتماعی، هنری و….

5- حضور در دوره همی های مذهبی

6- عضویت در شبکه های اجتماعی

راه های جذب مردان | درخواست دوستی از طرف خانم

پاسخ به این سؤال که آیا مطرح کردن درخواست آشنایی از جانب خانم‌ها صحیح است یا خیر، تا حد زیادی بستگی به شخصیت شما و طرف مقابلتان و همین‌طور محیطی که در آن زندگی می‌کنید دارد و به همین خاطر نمی‌توان به‌طورقطع به آن پاسخ داد. بااین‌حال با توجه به اینکه در فرهنگ کشور ما این تقاضا معمولاً از جانب آقایان مطرح می‌شود بهتر است به دنبال هنجارشکنی نباشید. مگر اینکه احساس کنید واقعاً می‌خواهید راجع به احساس خود با طرف مقابل صحبت کنید و همین‌طور پیامدهای آن را نیز خواهید پذیرفت.

راه های جذب مردان | نقش روانشناسی

بسیاری از خانم‌ها در روابط عاطفی خود مرتباً شکست می‌خورند اما دلیل آن را پیدا نمی‌کنند. همان‌طور که گفته شد بسیاری از مواقع دلیل شکست خوردن رابطه یا ناتوانی از ایجاد روابط جدید این است که فرد متوجه ایرادات رفتاری خود نیست. کمک گرفتن از مشاورین روانشناسی به شما این امکان را خواهد داد که با نقاط ضعف رفتار خود آشنا شوید و همین‌طور راه هایی را برای برطرف کردن آن‌ها به شما آموزش خواهد داد. همچنین شما می‌توانید با توصیف فرد موردنظرتان برای مشاور از میزان تناسب خود با وی نیز مطمئن شوید. برای دریافت مشاوره رابطه دختر و پسر کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه راه های جذب مردان می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

آیا مطرح کردن درخواست دوستی از طرف خانم‌ها کار اشتباهی است؟

پاسخ به این سؤال تا حد زیادی بستگی به دیدگاه‌های شما و طرف مقابل و همین‌طور میزان علاقه شما به وی دارد. با توجه به اینکه در فرهنگ کشور ما مطرح کردن درخواست دوستی می‌بایست از جانب آقایان صورت بگیرد، بهتر است برای این کار پیش‌قدم نشوید. بااین‌حال اگر احساس می‌کنید با توجه به شرایط موجود در ارتباط شما این موضوع پیامد چندانی برایتان ندارد می‌توانید درخواستتان را مطرح کنید.

چه راه‌هایی برای جذب مردان وجود دارد؟

داشتن اعتمادبه‌نفس، برنامه‌ریزی برای ساعات شبانه‌روز خود و همچنین انجام ندادن برخی رفتارها مانند تهدید به پایان رابطه یا اطاعت بیش‌ازحد از خواسته‌های طرف مقابل می‌تواند باعث جذب دیگران به سمت شما باشد.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره