خوشحال کردن مردان

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

خوشحال کردن مردان و شوهر یکی از اصول مهم موفقیت در رابطه زناشویی است. افزایش عشق و علاقه از این طریق باعث استحکام روابط بین زن و شوهر می‌شود. برخلاف تصور عموم مردم این محبت نباید فقط از جانب شوهر به خانمباشد، بلکه دوطرفه بودن این محبت‌ها و توجه‌ها حائز اهمیت است. همان قدر که محبت کردن به زنان و خوشحالی آن‌ها مهم است محبت کردن به مردان نیز برای حفظ کانون خانواده اهمیت دارد. در صورتی که نمی‌دانید چطور مردی را خوشحال کنید و یا راهی برای این کار پیدا نمی‌کنید، حتما از خدمات مشاوره خانواده استفاده بفرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شاد کردن مردان می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

بهترین راه های خوشحال کردن مردان

خوشحال کردن مردان به وضوح تاثیر مثبتی در بهبود رابطه زناشویی دارد. شاد کردن همسرتان می‌تواند به شکل کلامی و یا غیر کلامی ایجاد شود. محبت کردن به شوهرتان مساله‌ایست که باید آن را مرتبا تکرار کنید تا به شکل یک عادت خوب و سازنده دربیاید. قطعا بعد از مدتی تاثیر جاری کردن این محبت را در خانه مشاهده خواهید کرد. در ادامه با بیان تکنیک‌های مهمی دراین باره سعی داریم این مسیر را برایتان هموارتر کنیم. برای آشنایی با ویژگی‌های خانواده سالم کلیک کنید.

چگونگی شاد کردن شوهر

چگونگی خوشحال کردن مردان

خوشحال کردن مردان راه های مختلفی دارد که زنان باید با توجه به روحیه و علائق مردان از آنها استفاده نمایند. در این قسمت به توضیح این راه های می‌پردازیم.

✨با روحیات شوهرتان آشنا شوید

برای خوشحال کردن هر انسانی در درجه اول نیاز است خوب او را بشناسید. آشنایی با روحیات و اخلاق هر فرد شاه کلید پیدا کردن راه خوشحال کردن اوست. پس سعی کنید برای خوشحال کردن مردان در ابتدا آنها را بشناسید. بعضی مردان با محبت کلامی به شادی می‌رسند در حالی که در بعضی دیگر این مساله کمرنگ‌تر است. سعی کنید با مطالعه تیپ‌های شخصیتی به این درک برسید که همسرتان جز کدام تیپ شخصیتی قرار می‌گیرد. سپس از روش‌های مختلف خوش حال کردن متناسب با تیپ شخصیتی او استفاده کنید. برای اطلاع از نحوه برخورد با همسر کلیک کنید.

✨برای خوشحال کردن مردان به میزان کافی به او توجه کنید

توجه به مردان به ویژه از لحاظ ظاهری یکی از راه های نشان دادن علاقه به آنهاست. پس برای شادکردن مردان گاهی در مورد لباس و تیپ آنها نظردهید. اگر لباس امروز همسرتان زیباست به او بگویید که با این لباس جذاب‌تر به نظر می‌رسد. با این کار علاوه بر اینکه اجازه می دهید مردتان احساس کند برای شما اهمیت دارد به او این پیام را می‌رسانید فرد مهمی برای شماست و عزت نفس او را در فضای خانه افزایش می‌دهید. برای آشنایی با راه‌های وقت گذاشتن برای همسر کلیک کنید.

✨برای خوشحال کردن مردان به شادی خودتان اهمیت بدهید

هر یک از زوجین نقشی در ایجاد فضای شاد در خانه دارند. در محیط خانواده شادی زن زمینه ساز شادی همسر و فرزندان می‌باشد. بنابراین در درجه اول برای خوشحال کردن مردان به نیازهای خودتان و خوشحالی خودتان توجه کنید. سعی کنید در کنار همسرتان خندان باشید و این احساس رضایت را به او نیز منتقل کنید. لباس‌های مرتب بپوشید و از عطرهای خوشبو استفاده کنید.

✨ویژگی های مثبت مردتان را به او یادآوری کنید

شنیدن تحسین و تعریف برای همه ما امری مطلوب است و کمتر کسی پیدا می‌شود که تمایلی به شنیدن ویژگی‌های مثبتش نداشته باشد. بازگویی ویژگی‌های مثبت همسرتان به منزله تایید و پذیرش همه جانبه اوست. تایید شدن مردان از جانب همسرشان حس رضایت مندی آنان را از زندگی بالا می‌برد و به حفظ سلامت روانی آن‌ها کمک می‌کند. این راه موثری در مورد خوشحال کردن مردان است. برای آموزش همسرداری برای خانم ها کلیک کنید.

نکته مهمی که باید در مورد شاد کردن شوهر در نظر بگیرید این است که نباید فضای تعریف و تمجیدتان حالت مصنوعی به خود بگیرد. در تعریف از همسرتان اغراق نکنید. زیرا مردان به خوبی متوجه افراط شما در این زمینه می‌شوند. واقع بینانه صفات همسرتان را بررسی کنید و ویژگی‌های مثبتش را به او گوشزد کنید.

✨محبت کلامی و غیر کلامی را فراموش نکنید

یکی دیگر از راه های خوشحال کردن مردان محبت کلامی و غیرکلامی به آنان است. استفاده از الفاظ مناسب برای خطاب کردن همسرتان در فضای خانه، ارسال پیام‌های عاشقانه و تهیه هدیه برای او باعث افزایش صمیمت و همدلی بین زوجین می‌شود. اغلب زوج‌های جوان محبت‌های کلامی و غیرکلامی مناسبی را در ابتدای زندگی مشترک به نمایش می‌گذارند. با گذشت زمان معمولا شاهد کاهش چشمگیر این محبت‌ها هستیم. لازم است بدانید محبت‌های کلامی و غیرکلامی نقش موثری در ایجاد تنوع در روابط زناشویی و افزایش حس رضایت مندی از زندگی ایفا می‌کنند.

✨به مردتان فضا بدهید

گاهی اوقات مردان نیاز دارند که تنها باشند و یا با دوستان خود به تفریح بروند. به آنان اعتماد کنید و اجازه دهید اوقاتی را با دوستان خود بگذرانند. هر فردی بعد از ازدواج نیاز به روابط دوستانه، البته به شکل اخلاقی را دارد. منع کردن همسرتان در این زمینه به مرور باعث حس سرخوردگی وافسردگی او می‌شود. بنابراین نیاز همسرتان در این زمینه را درک کنید و به او فرصت خوشگذرانی با دوستانش را بدهید. این راه مهمی برای خوشحال کردن مردان محسوب می‌شود.

✨اهمیت به کیفیت رابطه جنسی

از آنجایی که مردان به رابطه جنسی اهمیت زیادی می‌دهند؛ توجه کردن به این موضوع در زندگی مشترک و همچنین بالابردن کیفیت آن بسیار اهمیت دارد. برای خوشحال کردن مردان در این زمینه می‌توانید از روش های جدید استفاده کرده و حتما از یک مشاوره جنسی نیز کمک بگیرید. در واقع رفتار جنسی به مردان احساس قدرت داده و اعتماد به نفس آنها را افزایش می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با نکات همسرداری کلیک کنید.

✨به او اجازه مدیریت دهید

بسیاری از زنان به قدری مدیریت و کنترل همه چیز را در رابطه به عهده می‌گیرند که اعتماد به نفس مردان را خدشه دار کرده و همچنین اراده انجام او را نیز از آنها سلب می‌کنند. اما مردان به داشتن این حس در خانه و یا حتی خارج از خانه نیاز دارند. از این رو بهتر است در امور مختلفی به آنان اجازه دخالت و حتی تصمیم گیری بدهید. خوشحال کردن مردان از طریق دادن احساس رهبری و مدیریت می‌تواند در روند زندگی مشترک نیز تاثیر مثبتی بگذارد.

✨فرستادن پیام های عاشقانه

فرستادن پیام های عاشقانه برای آنان نیز راه دیگری برای خوشحال کردن مردان است. در واقع برخلاف آنچه که بیشتر افراد تصور می‌کنند؛ مردان به این موضوعات بسیار اهمیت داده و همین کار ساده می‌تواند بسیار آنها را خوشحال کند.

اشتباهات رایج زنان در مورد خوشحال کردن مردان

البته زنان در مورد خوشحال کردن اشتباهاتی نیز انجام می‌دهند. طبیعی است که همواره نتوان مردان را خوشحال نگه داشت. اما به طور کلی برخی از رفتارهای زنان می‌تواند تلاش های آنان را در مورد شاد کردن مردان از بین ببرد. برای مثال عجول بودن در مورد محبت کلامی و غیرکلامی می‌تواند بروز احساسات را سرکوب کند. بهتر است بعد از هر اقدامی کمی صبر کرده و سپس به سراغ دیگری بروید. بزرگنمایی کردن نیز می‌تواند در مورد شادکردن شوهر مخرب باشد. کارهای شما قطعا ارزشمند هستند؛ اما نباید بیش از اندازه از آنها تعریف کرده و یا به طور مداوم در مورد آنها صحبت کنید.

اهمیت خوشحال کردن مردان در زندگی مشترک

اهمیت خوشحال کردن مردان

این موضوع را در نظر داشته باشید که خوشحال کردن مردان آثار زیادی بر زندگی مشترک نیز دارد. در واقع هر چه مردان شادتر باشند؛ زوجین می‌توانند زندگی مشترک بهتری را تجربه کنند. از همین رو این موضوع تاثیرات فردی نیز بر خانمها نیز داشته و روحیه آنان را نیز بالاتر می‌برد. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که علاوه بر خوشحالی مردان به طور کلی رابطه نیز بهتر شده و بعد از مدتی هر دو نفر می‌توانند خوشحال تر باشند.

سخن آخر

یکی از مولفه‌های دوام بخشیدن به رابطه زناشویی حس خوشحالی طرفین است. با در نظر گرفتن این تکنیک‌ها می‌توانید به سادگی محبت را در قلب همسرتان جاری کنید و به بهبود رابطه خود با او کمک کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز از مشاوران و روانشناسان در زمینه خوشحال کردن مردان نیز کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شاد کردن مردان می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره