مشاوره آنلاین با متخصص

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مشاوره آنلاین روانشناسی یکی از جدیدترین خدماتی است که برخی مراکز مشاوره اقدام به ارائه آن می‌کنند. با توجه به مشکلاتی نظیر نبود مراکز مشاوره معتبر در همه جای کشور، نبود متخصصان فارسی زبان در خارج کشور و یا شیوع ویروس کرونا امروزه استفاده از خدمات غیرحضوری نظیر مشاوره آنلاین روانشناسی بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است. خدمات مشاوره آنلاین، فضای مجازی نظیر تلگرام و مشاوره تحت وب را در برمی‌گیرد و می‌تواند یک جلسه مشاوره حضوری را برای شما شبیه سازی کرده و خدمات مورد نیاز را فراهم نماید. در ادامه تمامی جوانب این خدمات را شرح داده‎ایم. 

شما می توانید با گذاشتن کامنت در پایین همین مقاله و ارسال ایمیل یا شماره واتس اپ با ما ارتباط برقرار کنید.

مشاوره آنلاین روانشناسی چیست؟

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین روانشناسی یکی از جدیدترین خدمات مشاوره روانشناسی است که امروزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. خدمات مشاوره آنلاین می‌تواند در فضای مجازی خاصی نظیر تلگرام یا به صورت مشاوره تحت وب ارائه شود. در مشاوره تحت وب درمانگر می‌تواند جلسات حضوری را از طریق تماس‌های تصویری و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کند تا کاملاً فضای مشاوره حضوری را شبیه سازی نماید.

جهت ارتباط از طریق صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو کلیک نمایید.

مزایای کمک گرفتن از مشاوره آنلاین روانشناسی

مشاوره آنلاین روانشناسی نسبت به مشاوره حضوری مزیت‌هایی دارد که امروزه بسیاری از افراد آن را ترجیح می‌دهند. ما در ادامه به مهم‌ترین فاکتورهای برتری خدمات آنلاین نسبت به حضوری اشاره کرده‌ایم.

فروشگاه آرامیس

✔️ کاهش یافتن مقاومت مراجعان

بسیاری از مراجعان نسبت به مراجعه حضوری احساس خوبی ندارند و در برابر روانشناسان و درمانگران احساس معذب بودن می‌کنند. این افراد اغلب یا برای مشاوره اقدام نمی‌کنند یا اینکه در طول جلسات کمتر در مورد مشکلات اصلی خود حرف می‌زنند؛ اما در جلسات مشاوره آنلاین تا حدی این مسئله کاهش پیدا کرده و افراد می‌توانند آزادانه‌تر مسائل خود را مطرح نمایند.

✔️ صرفه جویی در وقت و هزینه

در بسیاری از مواقع افراد دسترسی نزدیکی به مراکز مشاوره تخصصی ندارند؛ اما مشاوره آنلاین روانشناسی تمام فاصله‌ها را از بین برده و باعث می‌شود که افراد بتوانند از هرجای کشور با بهترین مشاوران و روانشناسان تماس بگیرند. این مسئله با از میان برداشتن بعد فاصله و مسائل مرتبط با رفت و آمد می‌تواند تا حد زیادی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌های شما شود.

✔️ دسترسی آسان‌تر با مشاوره آنلاین

در مراجعه حضوری متخصصین نمی‌توانند در هر ساعتی در دفتر کار خود حاضر شده و به شما خدمات مشاوره را ارائه دهند؛ اما در مشاوره آنلاین رواشناسی روانشناسی شما آزادی عمل بیشتری دارید و می‌توانید در ساعات مختلف شبانه روز با مرکز مشاوره مورد نظر خود تماس بگیرید و از خدمات مشاوره بهره مند شوید.

نحوه استفاده از خدمات مشاوره آنلاین روانشناسی

برای کمک گرفتن از خدمات مشاوره آنلاین روانشناسی کافی است در قسمت کامنت‌های مرتبط با هر پست در سایت کامنت بگذارید یا به آدرس تلگرام درج شده در سایت و یا پشتیبانی اینستاگرام ذهن نو پیام بدهید. روانشناسان و مشاوران متخصص همواره آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند. جهت دریافت خدمات از مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو کلیک کنید.

مشاوره آنلاین چت

مشاوره آنلاین با چت نیز یکی دیگر از فرم های ارائه خدمات مشاوره روانشناسی است که این روزها در صفحات مجازی شایع شده است. مشاوره آنلاین با چت هر چند که محدودیت های زیادی دارد، اما باز هم کسانی هستند که طالب این روش مشاوره باشند. از جمله محدودیت های مشاوره آنلاین چت به شرح زیر است.

? مشاور کمترین راه ارتباطی را داشته بنابراین پیشبرد جلسه بسیار دشوار می شود. 

? زمان بیشتری برای صحبت نیاز دارد.

? امکان بروز خطای شناختی بالا می رود. 

? امکان ارائه تمرینات عملی کاهش پیدا می کند.

? همه مشکلات روانشناختی در مشاوره آنلاین چت قابل درمان نیستند.

با توجه به محدودیت های ذکر شده، ترجیحا برای دریافت خدمات مشاوره آنلاین از چت دوری نمایید. با این حال شما می توانید این خدمات را متخصصان مجموعه ذهن نو نیز دریافت کنید.

موضوعات مشاوره آنلاین

در مشاوره آنلاین نسبت به مشاوره حضوری یا مشاوره تلفنی محدودیت خاصی برای مطرح کردن موضوعات و مشکلات وجود ندارد. از جمله موضوعاتی که در مورد آن‌ها می‌توانید از خدمات این نوع مشاوره استفاده کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مشاوره کودک : به بررسی مسائل مرتبط با کودک و نوجوان پرداخته می شود. 
  • مشاوره ازدواج و ارتباط با جنس مخالف : مسائل مرتبط با روابط عاطفی و تصمیم گیری برای ازدواج مطرح می گردد.
  • مشاوره جنسی : مشکلات مرتبط با مسائل زناشویی را مورد بررسی قرار می دهد.
  • مشاوره خانواده : تنش‌ها و اختلاف‌های موجود در خانواده مورد بررسی قرار می گیرند.
  • مشاوره روانشناسی : در این جلسات درگیری با انواع اختلالات روان‌شناختی نظیر افسردگی، اضطراب، وسواس، اعتیاد و … پرداخته می شود.
  • مشاوره شغلی : به بررسی مسائل مرتبط با شغل
  • مشاوره تحصیلی : به بررسی مسائل مرتبط با تحصیل می پردازد.

ملاک‌های انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی آنلاین

متأسفانه امروزه بسیاری از افراد غیرمتخصص و سودجو در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات مشاوره آنلاین می‌کنند و در فضاهایی نظیر چت و دایرکت جلسات درمانی برگزار می‌کنند. از آنجایی که هویت این افراد در بسیاری از موارد مشخص نیست بسیار اهمیت دارد که در این باره هوشیار باشید و از هرکسی درخواست کمک نکنید. مطمئن‌ترین افراد کسانی هستند که در مراکز مشاوره معتبر و با مجوز رسمی از سوی نهادهایی نظیر سازمان نظام روانشناسی یا بهزیستی فعالیت می‌کنند و دارای حداقل تحصیلات کارشناسی ارشد در حوزه روانشناسی هستند.

مجموعه ذهن نو با گرد هم آوری مجموعه از متخصصان با تجربه و مورد تایید روانشناسی به شما خدمات لازم در حوزه مشاوره آنلاین و مشاوره آنلاین چت را ارائه می دهد. پس با شماره های درج شده تماس بگیریدو یا به در صفحات مجازی ما را دنبال کنید.

برای دریافت مشاوره آنلاین روانشناسی در زمینه های مختلف می‌توانید در هر ساعت از روز از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سؤالات متداول

آیا می‌توان جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی را به حضوری تبدیل کرد؟

بله شما علاوه بر مشاوره روانشناسی آنلاین، می‌توانید با شماره‌های مرکز تماس گرفته و برای جلسه حضوری با درمانگر مورد نظر خود  نوبت مشاوره دریافت کنید.

ممکن است برخی مشکلات حتماً به مشاوره حضوری نیاز داشته باشند؟

بله در برخی شرایط ممکن است درمانگر از شما بخواهد که شیوه جلسات را تغییر داده و به صورت حضوری مراجعه نمایید. برای مثال مادرانی که در مورد مشکلات هوش فرزندشان سوال می‌کنند ممکن است نیاز داشته باشند تا همراه فرزند خود به مرکز مشاوره مراجعه کرده و خدماتی نظیر انجام آزمون‌های هوش و استعدادیابی را از جانب متخصصین دریافت نمایند.

آیا می‌توانیم در مورد مشکلات جنسی به جای خدمات مشاوره حضوری از مشاوره روانشناسی آنلاین استفاده کنیم؟

بله متأسفانه بسیاری از افراد به دلیل مسائلی نظیر شرم و خجالت در مورد مشکلات جنسی خود هرگز از یک متخصص کمک نمی‌گیرند و حتی ممکن است سال‌های سال خود را با این موضوع عذاب دهند. مشاوره آنلاین روانشناسی، به شما کمک می‌کند تا بتوانید آزادانه‌تر مسائل خود را مطرح کنید و در این زمینه راهنمایی‌های مفید را دریافت نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫2 دیدگاه ها

    1. هزینه مشاوره به تعداد جلسات ، تایم و نحوه ارائه خدمت بستگی داره، برای اطلاع میتونید با شماره دفتر مرکزی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره