چرا همه پسرها سکس می خوان | با هر کی اشنا میشم اولش میگه رابطه جنسی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

چرا همه پسرها سکس می خوان اما تعهد و مسئولیتی در قبال این رفتار ندارند. به جای استفاده از راهکارهای مناسب و کاربردی جهت حفظ رابطه، معمولا فقط به دنبال سکس و برقراری رابطه جنسی هستند. دلایل متعددی نیز در درخواست رابطه جنسی وجود دارد که شامل ترس از تعهد، حضور خانم های آزاد، نادیده گرفتن خط قرمز ها و … می‌شود. بسیاری از خانم ها با چنین شرایطی روبرو شده اند و خود را مقصر این قضیه نیز می‌دانند. اما خود را مقصر ندانید، زیرا جامعه به سمت همچین درخواست هایی در حرکت است. از روانشناس کمک بگیرید و برای داشتن رابطه هدفمند تلاش کنید. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک کنید.

چرا همه پسرها سکس می خوان

چرا همه پسرها سکس می خوان و دنبال رابطه جنسی اند؟

رابطه جنسی نیاز غریزی است که در همه افراد وجود دارد. زمانی که فردی هیچ نیاز جنسی را در خود احساس نکند، برای حل مشکل باید اقدام کند. اما رابطه جنسی به سادگی مقالات و کلام قابل حل نمی‌باشد. طبق آمار جدیدا پیشنهادات ازدواج کم شده است اما پیشنهاد رابطه جنسی به شدت افزایش یافته است. دلایل متعددی نیز برای این درخواست وجود دارد که شامل ترس از تعهد، عدم وفاداری، علاقه به روابط پی در پی و … می‌شود.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که هرگز مجبور به قبولی و تن دادن به این روابط را ندارید. پس اگر با این شرایط موافق نیستید هرگز تن به رابطه جنسی ندهید. و در جستجوی رابطه پایدار و هدفمند باشید. پیشنهاد داریم که حتما مقاله چطور شوهر پیدا کنیم را بخوانید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

دلایل رابطه جنسی خواستن پسرها

چرا همه پسرها سکس می خوان؟ دلیل اینکه رابطه جنسی برای آقایان بسیار مهم است، چیست؟ چرا بیشتر مردان بدون شناخت شما خواهان رابطه جنسی هستند؟ در این بخش از مقاله راجع به دلایل درخواست رابطه جنسی از سوی آقایان را توضیح داده ایم.

? چیزی بیش از سکس از رابطه جنسی نمی‌خواهند

یکی از مهمترین و اصلی ترین پاسخ ها به سوال “چرا همه پسرها سکس می خوان؟” این است که، این افراد رابطه عاطفی را فقط برای سکس می‌خواهند. بنابراین برای برقرای رابطه عاطفی و شناخت تلاشی نخواهند کرد. عده ای از افراد تنها دلیل برای رابطه را سکس می‌دانند.

بنابراین برای خود انتخاب آزادانه دارند و تلاشی برای برقراری رابطه سالم از سوی این افراد شکل نمی‌گیرد. مسئولیت پذیر نیستند و هر فردی نیز این افراد را نمی‌پذیرد. این افراد تعداد زیادی دارند، مراقب باشید تا در دام این افراد نیوفتید! برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نشانه های رابطه بی سرانجام کلیک کنید.

? شناخت را اولویت قرار نمی‌دهند | چرا همه پسرها سکس می خوان

برای شروع یک رابطه باید در وهله اول شناخت صورت بگیرد. پس از بررسی و آشناییت با شخص مقابل برای رابطه جنسی اقدام کنید. هر نوع رابطه جنسی نیازمند شناخت کافی است تا به شما آسیب وارد نکند. اما عده زیادی از افراد که امروزه در جامعه نیز زیاد مشاهده می‌شوند، قبل از شناخت و در صحبت های اولیه شروع به درخواست رابطه جنسی می‌کنند. بنابراین یکی از پاسخ ها به شناخت چرا همه پسرها سکس می خوان؟ این است که علاقه ای به شناخت شخص مقابل ندارند. و اهمیتی نیز نمی‌دهند.

? خط قرمزهای شما را نادیده می‌گیرند

هر فرد سالمی برای زندگی خود خط قرمز هایی دارد که باید اطرافیان به آن احترام بگذارند. اما زمانی که با فردی رابطه ای را آغاز می‌کنید، و در رابطه با خط قرمز های خود با آن صحبت می‌کنید. نسبت به آنها بی احترامی می‌کند و اهمیتی قائل نیست. این افراد برای خواسته ها و رفع نیازهای خود تلاش می‌کنند. بنابراین پاسخ به سوال چرا همه پسرها سکس می خوان؟ این جواب هم می‌شود که اهمیتی به خط قرمز های شما نمی‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه سمی کلیک کنید.

 ? دلایل دیگر | چرا همه پسرها سکس می خوان

✔ خانم های زیادی در دسترس قرار دارند. که به راحتی شریک جنسی می‌شوند.

✔ روابط چهارچوب بندی مناسبی ندارد.

✔ فرد خودخواه است و تنها برای خواسته های خود تلاش می‌کند.

✔اختلال جنسی دارد.

✔ ترس از تعهد.

✔ علاقه به روابط پی در پی.

برای آشنایی با حدود رابطه در دوستی دختر و پسر کلیک کنید.

آیا رابطه عاطفی بدون رابطه جنسی ممکن است؟

رابطه عاطفی بدون رابطه جنسی هم ممکن است و هم خیر. اما در شرایط مختلف این موضوع متفاوت است. مثلا برخی از افراد به شناخت کافی از یکدیگر نرسیده اند و زمان زیادی را با یکدیگر نبوده اند. بنابراین برای اینکه رابطه جنسی و عاطفی مناسبی داشته باشید باید شرایط زیر را در نظر بگیرید.

? زمان | چرا همه پسرها سکس می خوان

اما امروز آقایان در همان ابتدای رابطه عاطفی، خواهان سکس هستند. و این سوال برای خانم ها پیش می‌آید که چرا همه پسرها سکس می خوان؟ به طور کلی رابطه عاطفی همراه با رابطه جنسی نیازمند زمان مناسب است. برخی از افراد از سنین 11 سالگی که بدن آماده رابطه است، رابطه جنسی برقرار می‌کنند. اما عده ای دیگر در سنین بالا نیز توانایی برقراری رابطه جنسی ندارند.

بنابراین باید زمان مناسب رابطه جنسی فراهم باشد تا دو نفر از برقراری ارتباط لذت ببرند. اگر رابطه جنسی در زمان مناسب خود رخ ندهد، لذتی هم نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اولین رابطه جنسی کلیک کنید.

?شناخت

زمانی که شناخت کافی از یکدیگر نداشته باشید، رابطه جنسی تنها جهت رفع غرایز رخ می‌دهد. تمامی پستانداران برای رفع نیازها و حفظ بقای نسل رابطه جنسی برقرار می‌کنند. اما بدون شناخت چرا همه پسرها سکس می خوان؟ قبل از برقراری رابطه جنسی باید حتما شناخت کافی وجود داشته باشد. زمانی که هیچ صمیمیتی در رابطه شما وجود ندارد. و رابطه جنسی صرفا برای رفع نیازهای اولیه است، آسیب های زیادی را به شما وارد خواهد کرد.

? آگاهی | چرا همه پسرها سکس می خوان

احتمالا برای شما نیز سوال پیش آمده که چرا همه پسرها سکس می خوان؟ بدون اینکه آگاهی داشته باشید نباید رابطه جنسی برقرار کنید. آگاهی از بدن و لذت های شخص مقابل، شناخت نیازهای جنسی و … باید قبل از شروع رابطه رخ دهد. قبل از شروع رابطه جنسی باید مطالعه داشته و با مشاورین صحبت نمایید.

? هدف

بدون تعیین هدف از رابطه عاطفی، نباید رابطه جنسی برقرار کرد. چرا همه پسرها سکس می خوان؟ آیا هدف مشخصی از این رابطه دارند یا صرفا برای رفع نیازها می‌خواهند رابطه داشته باشند؟ برای برقراری رابطه جنسی باید از شریک عاطفی خود اطمینان حاصل کنید. هدف یکسان داشته باشید و به صورت یکسانی برای آینده تصمیم بگیرید.

رفتار با پسری که فقط سکس می خواد چگونه باید باشد؟

رفتار با این افراد باید چگونه باشد؟

برقراری ارتباط با افرادی که خواهان رابطه جنسی هستند الزامی نیست. این که چرا همه پسرها سکس می خوان سوال عمومی است. که در بندهای قبلی مقاله توضیح داده ایم. اما چگونگی رفتار با این افراد از اهمیت بالاتری برخوردار است. بنابراین برای راهکارهای رفتار با این افراد این بند از مقاله را مطالعه کنید.

1️⃣ اهدافتان را بررسی کنید

یکی از مهم ترین روش های رفتاری جهت اینکه چرا همه پسرها سکس می خوان، مقایسه اهداف یکسان است. در اقدام اول باید اهداف خود و شریک عاطفی را بررسی کنید. اگر اهداف مشخص و یکسانی با یکدیگر داشته باشید رابطه جنسی معنای دیگری پیدا می‌کند. اما اگر اهداف شخص مقابل تنها رابطه جنسی بود، و تعهدی نسبت به شما نداشت، فورا از رابطه خارج شوید و تن به رابطه ب هدف ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شروع روابط عاشقانه کلیک کنید.

2️⃣ لزومی به برقراری ارتباط نیست

با توجه به اینکه در جامعه امروزی تعداد افرادی که رابطه جنسی می‌خواهند بیش از افراد با رابطه هدفمند است. و اگر با این مساله مشکل دارید که چرا همه پسرها سکس می خوان. قطعا به دنبال رابطه امن و هدفمند هستید.

بنابراین مجبور به سازگاری در این روابط نیست. برای خود و تصمیم گیری هایتان احترام قائل باشید و تن به این روابط ناامن ندهید. تنهایی به سلامت روان شما آسیب وارد می‌کند. اما وارد رابطه بدون هدف و تنهای برای رفع نیازهای جنسی شدن، آسیب بیشتری به سلامت روان شما وارد می‌کند. بنابراین در این شرایط تنهایی را ترجیح دهید.

3️⃣ نگران نباشید

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا همه پسرها سکس می خوان؟ چرا همه از من رابطه جنسی می‌خواهند؟ اصلا نگران نباشید. این موضوع به قدری زیاد شده است که تنها شما با این مشکل روبرو نیستید. بنابراین خود را مقصر ندانید. به دنبال روابط امن و پایدار باشید. برای رهایی از بند و بار روابط ناامن، خود را سرگرم کنید و مهارت های ارتباطی را افزایش دهید.

برای آشنایی با نشانه های پسری که به دنبال دوستی به قصد ازدواج است کلیک کنید.

کلام آخر

احتمالا همه خانم ها با پیشنهاد رابطه جنسی مواجه شده اند. و همیشه این سوال برای آنها پیش می‌آید که چرا همه پسرها سکس می خوان؟ چرا در جامعه امروزی پسرهای متعهد و وفادار کم شده است؟ خیلی از خانم ها خود را مقصر می‌دانند. اما هرگز نباید خود را مقصر پیشنهادات بدانید.

جهت کنترل رابطه و استفاده از راهکارهای ساخت رابطه هدف دار باید از روانشناس کمک بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه چرا همه پسرها سکس می خوان می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره