رابطه بدون دخول | رابطه سطحی مخصوص نامزدها

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

رابطه بدون دخول یا لاپایی به زوج های جوان این امکان را می دهد تا در دوران نامزدی شناخت و آرامش بیشتری در کنار همسر آینده خود بیابند. زوج ها می توانند با رابطه بدون دخول یکدیگر را به ارگاسم و لذت جنسی برسانند. معمولا زوج هایی که هنوز زندگی مشترکشان در یک خانه شروع نشده، از این نوع روابط استفاده می کنند. البته رابطه بدون دخول بعد از شروع زندگی مشترک در روزهای خاص ماه نیز به زوج ها برای حفظ گرمی رابطه شان کمک می‌کند.

رابطه بدون دخول شامل بوسیدن، بغل کردن، لمس کردن، بوییدن و… می‌شود. با آگاهی از مراحل انجام رابطه جنسی بدون دخول می‌توانید کیفیت رابطه جنسی خود را ارتقا دهید. برای این منظور می‌توانید از مشاوره جنسی نیز کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه بدون دخول یا لاپایی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

رابطه بدون دخول یا لاپایی

در رابطه بدون دخول، دو طرف به رابطه جنسی می‌پردازند و حتی می‌توانند به اوج لذت جنسی هم برسند اما دخول اتفاق نمی‌افتد. برقراری رابطه بدون اعمال دخول علت‌های متعددی همچون پیشگیری از بارداری و پریود بودن زن دارد. عدم توانایی در رابطه جنسی و همچنین مشکلات جنسی نیز از دیگر دلایل تمایل افراد به سوی رابطه بدون دخول است. رابطه بدون دخول یا لاپایی به لمس و مالیدن آلت جنسی بین ران ها گفته می شود. همجنسگرایان مردی که دخول را کوچک شمردن می دانند از این طریق ارتباط برقرار می کنند. برای روان شدن نیز از ژن لوبریکانت یا روغن استفاده می شود.

بسیاری از مردم بر این باور دارند که زن و مرد تنها با برقراری یک رابطه جنسی همراه با دخول می‌توانند به ارگاسم برسند و اوج لذت جنسی را تجربه کنند، اما در واقع با داشتن رابطه بدون دخول نیز می‌توان لذت جنسی راتجربه نمود. اما به شرطی که این نوع رابطه به روش صحیح و اصولی انجام شود و هر دو طرف رابطه، از علاقه و رضایت کافی برخوردار باشند.

به زوج ها پیشنهاد می شود که حتما مقاله آموزش سکس را بخوانند.

مراحل انجام رابطه بدون دخول یا لاپایی

به زن و شوهرها نیز انجام رابطه بدون دخول توصیه می شود. خیلی از مردان و زنان می گویند قبل شروع زندگی مشترک رابطه لذت بخش تری نسبت به بعد ازدواج داشته اند. این دقیقا به این خاطر است که آن‌ها قبل ازدواج تنها بر دخول برای لذت بردن تمرکز نمی‌کردند. در ادامه مراحل رابطه بدون دخول را برای کسب لذت آورده ایم.

1. نگاه کردن

نگاه کردن به اندام و قسمت‌های تحریک آمیز شریک جنسی اولین مرحله شروع یک رابطه جنسی بدون دخول بوده و در واقع از مقدمات اولیه این نوع رابطه به شمار می‌رود.

2. لمس کردن

لمس کردن یکدیگر، معمولا قبل از انجام رابطه و جهت افزایش میل جنسی قبل از نزدیکی صورت می‌گیرد. لمس کردن می‌تواند مواردی همچون لمس کردن دست‌های همدیگر، نوازش صورت، نوازش گوش‌ها و ساق پا، وارد آوردن ضربه‌های ملایم به قسمت ران، ماساژ گردن و شانه‌ها و… را شامل شود. در واقع عملکرد بدن انسان به گونه‌ایست که نسبت به لمس کردن نقاط خاص واکنش نشان داده و به شدت تحریک می‌شود. در این نوع رابطه نیز دو طرف باید با نواحی تحریک پذیر بدن یکدیگر به طور کامل آشنا بوده و با لمس کردن این نواحی، لذت رابطه را افزایش دهند.

3. بوسیدن

بوسیدن لب‎ها به صورت عمیق و ادامه دار، از جمله بخش‌های اصلی یک رابطه بدون دخول است و در واقع نقش مهمی در رسیدن به اوج لذت جنسی و ارگاسم ایفا می‌کند. می‌توانید همزمان با بوسیدن، به نوازش کردن سایر اعضای تحریک پذیر بدن همچون گردن، شانه، پشت و جلوی بدن، نوازش موها و… مشغول شوید. همچنین سعی کنید در حین انجام این حرکات به طرف مقابل نگاه کرده و علاقه‌تان را به صورت زبانی بیان کنید. انجام دادن این تکنیک می‌تواند قبل از نزدیکی و برقراری رابطه جنسی نیز برای رسیدن به اوج لذت جنسی بسیار مفید و تاثیر گذار باشد.

4. تماس بدنی

تماس بدنی شامل لمس کردن نواحی حساس و تحریک پذیری از بدن مانند لمس پستان‌ها، باسن، ران و… می‌باشد. سعی کنید در انجام دادن این تکنیک، از هر گونه عجله و شتاب‌زدگی بپرهیزید. همچنین تماس بدنی در صورتی تاثیر گذار است که با دقت و حوصله انجام شود. بنابراین برای داشتن یک رابطه بدون دخول لذت بخش، باید تمامی این فنون را فرا بگیرید.

5. تجربه کردن اوج لذت جنسی و لاپایی

پس از انجام تکنیک‌های ذکر شده، حالا نوبت به اوج لذت جنسی و ارگاسم می‌رسد. در این بخش باید حساس‌ترین نواحی بدن مانند اندام‌های تناسلی به وسیله نوازش و لمس کردن تحریک شوند. شما با انجام دادن این اعمال به صورت صحیح، می‌توانید لذتی فراتر از لذت حاصل از رابطه جنسی را تجربه کنید. این نوع رابطه مزایای بی‌شماری دارد که عدم بارداری از جمله جنبه‌های مثبت این نوع رابطه محسوب می‌شود. پس این نوع رابطه برای افرادی که در دوران نامزدی به سر می‌برند و تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارند، می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

برای انجام لاپایی که معمولا زوج ها در اوایل انجام میدهند، بهتر است از یک روان کننده مثل ژل لوبریکانت استفاده کنید. البته در این حالت احتمال بارداری وجود دارد. پس حتما باید مراقبت های لازم برای جلوگیری از این موضوع را نیز به کار ببرید.

حتما درباره ارتباط صحیح با همسر بخوانید.

احتمال بارداری در رابطه بدون دخول چقدر است؟

در این نوع رابطه احتمال بارداری بسیار کم اما ممکن است. در این نوع رابطه امکان وارد شدن مایع منی در اثر قرار گرفتن آلت تناسلی در نزدیکی واژن وجود دارد. هنگامی که اسپرم در نزدیکی واژن قرار بگیرد، می‌تواند همراه با سایر مایعات وارد واژن شده و باعث بارداری شود. هر چند که  میزان بارداری در این روش بسیار کم بوده و به ندرت اتفاق می‌افتد، اما در واقع احتمالات را نیز باید در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیشگیری از بارداری می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

برای آشنایی با روش ها و احتمال بارداری دختر باکره کلیک کنید.

خطرات و مضرات رابطه بدون دخول یا لاپایی

از آنجایی که در این نوع رابطه دخول صورت نمی‌گیرد، پس احتمال بروز خطرات و بیماری‌های ناشی از آن نیز بسیار کمتر از رابطه جنسی با دخول است. اما در رابطه جنسی بدون دخول نیز احتمال انتقال بیماری‌های مقاربتی دور از انتظار نیست. برخی از بیماری‌های مقاربتی که بدون دخول نیز انتقال می‌یابند عبارتند از:

تب خال: این بیماری می‌تواند از طریق بوییدن، بوسیدن و همچنین تماس دهان به دهان به فردی دیگر منتقل شود.

زگیل تناسلی: زگیل تناسلی شباهت بسیار زیادی با تب خال دارد اما ویروس آن با تب خال متفاوت است. انتقال این بیماری از طریق تماس آلت تناسلی فرد آلوده با فرد سالم می‌باشد.

شپش عانه: این نوع بیماری به شپش ناحیه تناسلی نیز معروف است و از طریق تماس پوستی با فرد آلوده منتقل می‌شود.

سفلیس: سفلیس از طریق بوسیدن به فردی دیگر انتقال می‌یابد. اما در واقع درصد شیوع این بیماری بسیار ناچیز است.

تریکومونیازیس: شیوه انتقال این بیماری از طریق اشتراک گذاری اسباب بازی‌های جنسی و همچنین تماس مایعات دستگاه تناسلی فرد آلوده با فرد سالم می‌باشد.

نکته: احتمال انتقال بیماری از طریق این نوع رابطه بسیار کم است اما توصیه می‌شود که محض احتیاط، هنگام برقراری رابطه به این روش از کاندوم استفاده کنید و از سلامت شریک جنسی خود اطمینان داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روابط جنسی حتما عضو کانال تلگرامی ذهن نو بشوید.

آیا رابطه بدون دخول یا لاپایی قابل تشخیص است؟

انجام لاپایی با کمک روان کننده ها معمولا هیچ نشانی بر جای نمی گذارد. اما کسانی که برای حفظ بکارت از این روش لاپایی استفاده می کنند، نمی توانند با همسرشان رابطه ای بر پایه اعتماد بسازند. چرا که یک ازدواج جنبه های مختلفی داره و شما با پنهان کاری و دروغ نمی توانید به طور کامل اعتماد همسرتان را جلب کنید. چه بسا نگرش خودتان هم در این رابطه صادقانه نخواهد بود. از این رو توصیه می شود که اگر به دنبال راهی برای پنهان کاری از خواستگار یا همسر آینده تان هستید، حتما از مشاوران روانشناسی در خصوص نحوه گفتن حقیقت مشورت بگیرید.

سخن آخر

رابطه بدون دخول و یا لاپایی یکی از روش هایی است که زوج ها می توانند در دوران نامزدی و یا روزهای خاص ماه (قاعدگی خانم) برای حفظ گرمای رابطه از آن استفاده کنند. معمولا زوج های در دوران عقد چالش های بسیاری در ارتباط با ترس از دست دادن بکارت یا حاملگی دارند. متاسفانه انجام لاپایی و رابطه بدون دخول در دوستی ها نیز بسیار زیاد است که مضرات آن را در بالا شرح داده‌ایم. شما نیز اگر در ارتباط با لاپایی و رابطه بدون دخول دچار چالش هایی شده اید می توانید با متخصصان سکستراپی مجموعه ذهن نو صحبت نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه بدون دخول یا لاپایی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول

آیا در رابطه بدون دخول نیز امکان بارداری وجود دارد؟

بله این امکان بسیار کم است اما در صورتی که اسپرم یا مایع منی نزدیک واژن شود، می‌تواند منجر به بارداری گردد.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام میخواستم بدونم برای آزمایشات قبل ازدواج رابطه بدون دخول گزشته قابل تشخیصه؟
    تا چ مدت قابل تشخیصه

    1. سلام در آزمایشات قبل از ازدواج دخول مورد بررسی قرار نمیگیره مگر اینکه خود خانم راضی به انجام ازمایشات مربوط به بکارت باشه. در صورتی که دخول انجام شده باشه پزشک متخصص زنان می تونه تشخیص بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره