سکوت در جمع خانواده همسر | 7 موقیت لازم به سکوت

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

سکوت در جمع خانواده همسر در بعضی شرایط لازم است. در برخی از خانواده ها دخالت های زیادی رخ می‌دهد و خانواده شوهر با صحبت های متفاوت عروس را تحت فشار می‌گذارند. تنش های خانواده همسر، رفتارهای مادر شوهر، دخالت های اشتباه و کنایه های متفاوت باعث می‌شود که سکوت در جمع خانواده همسر راهکار مناسبی به نظر آید. گاهی سکوت راه حلی برای نجات از تنش ها و مشکلات است. اما اگر توانایی سکوت در برابر ظلم ها و مشکلات خانواده همسر را ندارید؛ بهتر است که از یک روانشناس خانواده برای کسب آرامش خود کمک بگیرید. جهت دریافت خدمات مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سکوت در جمع خانواده همسر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

سکوت در جمع خانواده همسر

سکوت در جمع خانواده همسر چگونه است

بسیاری از عروس خانم ها از سکوت در جمع خانواده همسر هراس دارند. اینکه خانواده آنها شاید محبت خود را دریغ کنند و با او به شیوه صمیمی رفتار نکنند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند که همیشه فعال باشند و با خانواده همسر صحبت کنند. اما به جای پر حرفی و حتی سکوت بهتر است که برای خود و خانواده همسر قوانین شرح کنید. برنامه ریزی داشته باشید و برای رضایت زناشویی به دنبال راهکار مناسب باشید.

گاهی لازم است که حتما در برخی از موارد سکوت در جمع خانواده همسر را رعایت کنید. برخی از مواقع مانند حرف های تند، دعوای خانوادگی، تنش ها  و دخالت های متفاوت باید سکوت را رعایت کنید. در این مقاله مکان های مهم برای سکوت در جمع‌خانواده همسر را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه جاهایی باید سکوت در جمع خانواده همسر داشته باشیم؟

محل های سکوت در جمع خانواده همسر

سکوت در جمع خانواده همسر در برخی از موارد ضروری است. عروس و دامادهایی که تازه وارد یک خانواده شده اند، باید برخی از موقعیت ها را در نظر داشته باشند تا سکوت کامل را رعایت کنند. در این بخش مقاله راجع به مکان هایی که باید سکوت در جمع‌خانواده همسر وجود داشته باشد؛ صحبت کرده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه احترام به خانواده همسر کلیک کنید.

? دعوای خانوادگی بین آنها

یکی از موقعیت هایی که سکوت در جمع خانواده همسر ضروری است؛ دعوای خانوادگی آنها است. شما به عنوان عروس یا داماد هرگز نباید در دعوای بین آنها دخالت داشته باشید. بهتر است که خودتان را کنار بکشید، با خانواده همسر محترمانه صحبت کنید و هیچ نظری در دعوای خانوادگی آنها نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با خانواده شوهر کلیک کنید.

? تقسیم اموال بین فرزندان | سکوت در جمع خانواده همسر

یکی از مواردی که سکوت در جمع خانواده همسر باید حتما باشد، تقسیم اموال است. بسیاری از عروس ها و داماد ها هستند که در تقسیم اموال همسر با خواهر و برادر های خود، دائم در حال دخالت و نظر دادن هستند. اما توصیه می‌کنیم که حتما در تقسیم اموال سکوت را رعایت کنید و دخالتی در این زمینه نداشته باشید.

? تنش های زیاد

زمانی که خانواده همسر با تنش روبرو می‌شود، باید سکوت را رعایت کنید. گاهی صحبت های فراوان شما هیچ مزیتی نخواهد داشت و تنها تنش های آنها را بیشتر می‌کند. به همین دلیل در موقعیت های تنش زا، سکوت در جمع خانواده همسر را رعایت کنید و اجازه دهید که حتما خودشان مشکلاتشان را حل کنند. و تا زمانی که مستقیم از شما درخواست کمک نکرده اند، دخالت نکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قطع رابطه با خانواده همسر کلیک کنید.

? مشکل با فرزندی که همسر شما است | سکوت در جمع خانواده همسر

مشکل همسر با خانواده خود از دیگر مواردی است که شما باید سکوت در جمع خانواده همسر را رعایت کنید. گاهی شوهر یا زن شما با خانواده خود سر قضایای مختلف به مشکل بر می‌خورد. بهتر است که در این موقعیت اصلا خود را دخالت ندهید و تنها به آرامش همسر خود کمک کنید. احترام خانواده همسر را نگه دارید و ارتباط با آنها را به دلیل دعوا با یکدیگر قطع نکنید. زیرا به زودی زود همسر شما با خانواده خود آشتی خواهد کرد و این شما هستید که بد عالم خواهید شد.

? در نظر گرفتن مصلحت خانواده

زمانی که خانواده همسر در حال تصمیم گیری راجع به شرایط مختلف هستند؛ دخالت نکنید. در موقعیتی مانند مصلحت خانواد، سکوت در جمع خانواده همسر باید رعایت شود. حتما به خاطر داشته باشید که شما عروس یا داماد آنها هستید و دخالت در تصمیم گیری های آنها جایز نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حد و حدود رابطه با خانواده همسر کلیک کنید.

? در موارد بحران خانواده | سکوت در جمع خانواده همسر

یکی از موقعیت هایی که سکوت در جمع خانواده همسر ضروری است، موارد بحران است. گاه مشکل و مساله ای برای خانواده همسر پیش می‌آید که با بحران روبرو می‌شوند. در این شرایط اگر خانواده همسر از شما درخواست کمک کرد و اعلام نیاز به کمک کرد؛ وارد حل بحران شوید. در غیر این صورت هرگز دخالت نکنید.

? در صورتی که خانواده همسر حق داشته باشند

گاهی خانواده همسر با شما مخالفت هایی دارد که با تفکر زیاد از نظر شما منطقی است. بهتر است که در این شرایط حتما سکوت در جمع خانواده همسر را رعایت کنید. برخی از مواقع نیز شرایطی پیش می‌آید که شما را قانع می‌کنند که فلان رفتار اشتباهی از شما سر زده است. در این شرایط نیز خانواده همسر حق دارند و شما باید رعایت کنید که سکوت بهترین راه برای اعلام رضایت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سیاست های زنانه در مقابل خانواده شوهر کلیک کنید.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله راجع به سکوت در جمع خانواده همسر صحبت کرده ایم. سکوت در تمامی مراحل زندگی در برخی از موقعیت ها ضروری است. بهتر است که حتما موقعیت های مختلف را بررسی کنید و سپس شروع به صحبت یا سکوت کنید. در مساله ای مانند رفتار با خانواده همسر نیز توصیه می‌شود که از روانشناس و مشاورین متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سکوت در جمع خانواده همسر می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره