قرص تاخیری | بهترین قرص تاخیری قوی بدون عوارض

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

قرص تاخیری امروزه به دلیل طولانی مدت تر شدن رابطه جنسی، رفع مشکلات زود انزالی و تاخیر در زمان ارضا مصرف می‌شود. آیا از انواع قرص تاخیری و عوارض مصرف آن‌ها آگاهی دارید؟ امروزه اختلالات جنسی بسیار شایع شده و مشکلات زیادی را برای افراد در زندگی مشترک به وجود می‌آورد.

یکی از مشکلات بسیار شایع در میان مردان زود انزالی است؛ برای درمان این مشکل داروهای زیادی همچون قرص تاخیری وجود دارد که می‌توان تحت نظر پزشک از آن‌ها استفاده کرد. توجه داشته باشید که استفاده بی‌رویه و خودسرانه می‌تواند باعث بروز مشکلات جدید و بسیار جدی شود. با آگاهی از انواع قرص‌های تاخیری و کمک گرفتن از یک فرد متخصص می‌توانید گامی در جهت مشکلات جنسی خود بردارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

قرص تاخیری

انواع قرص تاخیری، ذهن نو

 

قرص تاخیری یا Delay pills به منظور به تاخیر انداختن زمان ارضا شدن در افراد، جلوگیری از انزال زودرس، کمک به طولانی تر شدن مدت رابطه جنسی و بهبود نتیجه رابطه استفاده می‌شود. به طور کل قرص های تاخیری در دو دسته قرار دارند. 1) قرص های تاخیری بدون تجویز پزشک. 2) قرص های تاخیری با تجویز پزشک.

فروشگاه آرامیس

قرص تاخیری بدون تجویز پزشک در داروخانه ها و سایت های بهداشتی موجود می‌باشد. قرص های تاخیری‌بدون تجویز پزشک از ترکیبات گیاهی اپیدیوم یا علف بز شاخدار تشکیل شده است. ترکیبات گیاهی موجود در این قرص ها در زمنیه های بهبود روابط جنسی کاربرد دارند. به یاد داشته باشید که این قرص ها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تائید نشده است. بنابراین سعی کنید تا تبلیغات را جدی نگیرید.

اما بهترین روش استفاده از قرص تاخیری با تجویز پزشک است. پزشکان برای درمان مشکلات زود انزالی از این دسته داروها استفاده می‌کنند. این داروها در دسته مهار کننده های بازجذب سروتونین قرار می‌گیرند و برای درمان استرس قابل استفاده می‌باشند. که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تائید قرار گرفته اند. اما به طور کل برای درمان قطعی زود انزالی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

مکانیسم دفاع قرص تاخیری

اکثر قرص های تاخیری مهار باز جذب سروتونین دارند. قرص تاخیری که برای درمان زود انزالی مصرف می‌شوند در سته داروهای بی حسی معمولی قرار می‌گیرند و مانند مهار کننده های فسفودی استر نوع 5 قرار می‌گیرند.

جایگزین قرص تاخیری

انزال زودرس و عدم نعوذ به موقع در مردان یکی از بیماری‌های جنسی است که می‌تواند برای هر فردی رخ دهد. البته به جز استفاده از قرص تاخیری روش‌های درمان متفاوتی برای این درد وجود دارد. در اصل فرد با چنین مساله‌ای هیچ لذتی از رابطه نمی‌برد و نمی‌تواند نیازهای جنسی خود و همسرش را بر آورده کند. بنابراین این مشکل چه به صورت موقت باشد و یا چه دائم، برای هر دو طرف آزار دهنده بوده و به لحاظ روحی آن‌ها را تخریب می‌کند و در زندگی زناشویی آن‌ها خلل ایجاد می‌شود.

در واقع زود انزالی باعث سردی در رابطه زناشویی و نارضایتی می‌گردد، البته به جز استفاده از قرص‌ تاخیری و داروهای موجود در بازار تکنیک تجسم نیز می‌‌تواند به افراد کمک بسیار زیادی بکند. زیرا بسیاری از افراد پس از انجام روش‌های تجسم ذهنی در کنار دارو و یا بدون نیاز به دارو توانسته‌اند مشکلات خود را در این زمینه برطرف نمایند. برای آشنایی با عوارض و نحوه مصرف اسپری تاخیری کلیک کنید.

قرص تاخیری و انواع آن

قرص تاخیری در دو دسته مهار کننده بازجذب سروتونین و مهار کننده فسفودی استر 5 بوجود آمده اند. قرص‌های تاخیری بر اساس دسته بندی این دو گروه به شرح زیر هستند.

1. مهارکننده‌های بازجذب سروتونین

یکی از انواع قرص‌ تاخیری مهار کننده‌‌های انتخاب‌ شده باز جذب سروتونین هستند. که این نوع قرص‌ها طول رابطه جنسی را افزایش داده و زود انزالی را درمان می‌کنند. البته ناگفته نماند که این محصول نیز دارای تاثیرات و عوارض جانبی است و باید در هنگام خرید به این نکته توجه کنید. این قرص گاهی با عارضه روانی، واکنش و حساسیت‌های پوستی و آنتی کولینرژیک، اختلال در وزن و گاهی اوقات کاهش میل جنسی همراه است. از داروها و محصولات این زیر مجموعه می‌توان به سیتالوپرام، فلوکستین و سرترالین اشاره کرد. البته این دارو بسیار قدرتمند است و مدت زمان استفاده و تاثیر آن دو الی سه هفته می‌باشد. این قرص‌ها باید طبق تجویز متخصص مصرف شوند.

مهار کننده های بازجذب سروتونین برای درمان افسردگی تشکیل شده اند. این مهار کننده ها با تجمع سروتونین در مغز به کاهش میزان استرس کمک می‌کنند. برخی از داروهای حاوی سروتونین مانند سرترالین در درمان زود انزالی بسیار موثر هستند. سرترالین با نام تجاری زلفت یکی از رایج ترین قرص تاخیری در دسته تجویزی پزشکان است. البته بر اساس تحقیقات، مصرف روزانه یا مقدار زیاد این قرص ها علائم زود انزالی را در صورت مصرف روزانه کاملا بر طرف می‌کند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قرص وگادول کلیک کنید.
 

2. قرص ویاگرا یا مهارکننده فسفودی استر نوع 5

دیگر محصول و قرص تاخیری برای زود انزالی و ناتوانی جنسی در مردان ویاگرا یا سیلدنافیل است. نام دیگر آن ارکتو است و به صورت خوراکی مصرف می‌شود. حدود ۵۰ میلی گرم از آن باید در موعد برقراری رابطه استفاده گردد و همچنین زمان استفاده از آن یک ساعت قبل از رابطه جنسی می‌باشد. این محصول باید روزی یک بار استفاده شود و بیشتر از آن برای بدن ضرر دارد.

خانواده این داروهای بازدارنده فستفودی استراز هستند و در واقع جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می‌ دهند و اختلال نعوظ را رفع می‌کنند. این قرص به گونه‌ایست که ابتدا باید آن را بسیار کم مصرف کرد و به تدریج مقدار آن را افزایش داد. البته افزایش آن بستگی به شما و بدنتان دارد و این که قرص تاخیری چه تاثیری بر بدنتان می‌گذارد. همچنین ممکن است استفاده بیش از اندازه این قرص باعث تاری دید شما شود و همچنین اختلالات شنوایی از عوارض این قرص است که باید پس از مشاهده چنین عوارضی به متخصص مراجعه کنید.

قرص تاخیری مهار کننده فسفودی استر نوع 5 شهرت جهانی در درمان اختلالات زود انزالی و نعوظ دارد. سیلدنافیل باعث افزایش فشار خون در آلت تناسلی مردان می‌شود و مدت زمان رابطه جنسی را افزایش می‌دهند. هم چنین قرص تاخیری که در دسته مهار کننده فسفو دی استر نوع 5 قرار دارد مدت زمان برای تحریک جنسی آقایان را کاهش می‌دهد و به زودانزالی کمک می‌کند که پس از گذراندن مدت زمان کوتاهی از رابطه دوباره تحریک شوند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قرص داپوکستین کلیک کنید. 

3. تادالافیل

تادالافیل یا سیالیس از انواع قرص تاخیری است که عملکرد مشابه با ویاگرا دارد اما قدرت و قوی بودن آن بیشتر است. ماده‌ای که در این قسمت به عنوان تاثیر گذارترین ماده به کار برده شده و تادالافیل نام دارد. برای رابطه جنسی کوتاه بسیار مفید است و همچنین تمامی اختلالات شایع در زندگی جنسی مردان توسط این قرص رفع می‌شود. زمان مصرف این قرص باید توسط پزشک تشخیص داده شود و در هر زمان باید فقط یک قرص استفاده گردد. ممکن است زمان استفاده از آن نیم تا ۴۰ دقیقه قبل از رابطه جنسی باشد. خوردن آب خنک پس از مصرف این قرص باعث جذب بهتر آن می‌شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درمان زودانزالی کلیک کنید.
 

نحوه مصرف قرص تاخیری

برای مصرف قرص تاخیری باید از پزشک مشورت بگیرید. برند های مختلف قرص تاخیری تفاوت دوچندانی با یکدیگر ندارند اما در ادامه در رابطه با نحوه مصرف انواع قرص‌تاخیری توضیح داده‌ایم.

1. مقدار مصرف سرترالین

قرص تاخیری سرترالین را می‌توانید روزی 1 بار با غذا یا بدون غذا مصرف کنید. برای مصرف روزانه سرترالین باید هر روز سر ساعت مشخصی استفاده شود. مصرف سرترالین برای بزرگسالان روزی 50 میلی گرم است و احتمالا با شروع مصرف باید از مقدار کم آغاز کنید و سپس به روزی 200 گرم در طول روز افزایش دهید.

برای افراد با اختلالات کبدی، قرص تاخیری سرترالین به مقدار کمتری تجویز می‌شود. و اگر با اختلالات خواب دست و پنجه نرم می‌کنید بهتر است تا سرترالین را هر روز صبح مصرف کنید.

2. مقدار مصرف سیلدنافیل

سیلدنافیل یا ویاگرا مشهور ترین قرص تاخیری در سطح جهان است که برای درمان زود انزالی تجویز می‌شود. مصرف سیلدنافیل همراه با غذا ممنوع است. و حتما باید 1 تا 2 ساعت پس از غذا مصرف شود. اما اگر انکان صبر کردن بعد از غذا برای مصرف این داروی تاخیری وجود ندارد، بهتر است از غذاهای کم چرب و سبک استفاده کنید. مصرف غذاهای چرب و الکل با ویاگرا باعث کاهش عملکرد این دارو می‌شود.

قرص تاخیری سیلدنافیل 11 دقیقه پس از مصرف اثرات خود را بر جای می‌گذارد اما باید 1 ساعت پس از مصرف صبر کنید تا تاثیرات حداکثری اعمال شود. ماندگاری ویاگرا حدود 3 تا 5 ساعت است. و مصرف روزانه آن 50 میلی گرم است. اگر با این مقدار به نتیجه نرسیدید با پزشک مشورت کنید و تا 100 میلی گرم مقدار مصرف را افزایش دهید. اگر عوارضی با مصرف این دارو نمایان شد حتما مقدار آن را به 25 میلی گرم کاهش دهید.

3. مقدار مصرف تادافیل

تادافیل یکی از انواع قرص تاخیری است که اگر در حال مصرف آن هستید باید حدود 10 تا 20 گرم از این قرص استفاده کنید. مقدار مصرف این قرص روزانه نیست و فقط باید قبل از رابطه جنسی استفاده شود. 30 دقیقه قبل از رابطه جنسی تادافیل مصرف کنید اما دقت داشته باشید که اثر دارو تا 36 ساعت پابرجاست و نباید در عرض 24 ساعت بیش از یک بار تادافیل مصرف کرد.

اگر مقدار مصرف قرص تاخیری تادافیل 2.5 تا 5 گرم است. روزانه مصرف کنید و هر روز زمان مناسبی را برای مصرف انتخاب کنید. این قرص را می‌توانید همراه غذا یا بدون غذا مصرف کنید. اما توجه داشته باشید که تادافیل حتما باید با آب استفاده شود.

با مصرف قرص تاخیری تادافیل، گریپ فروت مصرف نکنید. نوعی ماده شیمیایی داخل گریپ فروت قرار دارد که میزان تادافیل خون را افزایش می‌دهد. و حتما با عوارض جانبی همراه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قرص تادافیل کلیک کنید.

بهترین قرص تاخیری

قرص های تاخیری مشهور و پر طرفداری وجود دارد که به دسته های مختلف تقسیم می‌شوند. در سال 2021 بر اساس تحقیقات پرطرفدار ترین قرص‌های تاخیری را دسته بندی کرده اند. در ادامه در رابطه با بهترین قرص تاخیری اشاره کرده ایم.

1. قرص تاخیری Prosolution Plus

قرص تاخیری Prosolution Plus بالاترین جایگاه را در سال 2021 گرفت. این قرص فرمول بسیار قدرتمندی دارد که در دیر ارضا شدن، افزایش قوای جنسی، افزایش اعتماد به نفس و افزایش مدت زمان رابطه نقش اساسی ایفا می‌کند. مزایای این قرص‌تاخیری شامل موارد زیر می‌شود.

  • کاهش 64 درصدی زود انزالی
  • افزایش طول مدت رابطه جنسی
  • بهبود کیفیت عملکرد جنسی و نعوظ

2. قرص تاخیری PrematureX

قرص تاخیری PrematureX از مواد گیاهی با کیفیتی تشکیل شده است و در دسته داروهای پر طرفدار آقایان برای درمان زود انزالی قرار دارد. این دارو با کیفیت بالایی تولید شده است و از هزینه کمتری برخورداری است. این دارو با جذب 98 درصدی شدت اثر گذاری بالایی دارد. مزایای این دارو شامل موارد زیر است.

  • مصرف روزانه
  • تشکیل شده از مواد گیاهی و با کیفیت
  • تاثیر گذاری کمتر از 15 دقیقه

3. قرص تاخیری Max Preformer

قرص تاخیری Max Preformer بیشتر از داروهای دیگر به سلامت جنسی افراد اهمیت می‌دهد. این قرص تاخیری برای بهبود آلت تناسلی، کیفیت میلی جنسی و کیفیت نعوظ مفید است. این قرص ساخته شده از مواد طبیعی و مطمئنی است که گردش خون را در آلت تناسلی آقایان افزایش می‌دهد. از مزایای این قرص‌تاخیری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش لذت رابطه جنسی
  • افزایش طول مدت رابطه جنسی
  • افزایش قدرت نعوظ

4. قرص تاخیری VigRX

قرص تاخیری VigRX به طولانی مدت شدن رابطه جنسی کمک می‌کند. فرمول بسیار پیشرفته ای دارد که اثر گذاری کمتر از 10 دقیقه را نشان می‌دهد. مزایای استفاده از این قرص‌تاخیری شامل موارد زیر است.

  • افزایش توانایی جنسی فرد
  • ثاتیر گذاری کمتر از 10 دقیقه
  • افزایش مدت زمان رابطه جنسی
  • افزایش میزان لذت در رابطه جنسی

5. داپیکو

داپیکو قرص تاخیری است که از مهار کننده بازجذب سروتونین بوجود آمده است. این قرص را باید 1 تا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی و برای درمان زود انزالی استفاده کرد.

6. ارکتو

ارکتو جز بهترین قرص تاخیری موجود است و از 100 میلی گرم سیلدنافیل تشکیل شده است. این دارو برای درمان اختلالات نعوظ به کار برده می‌شود. انزال با مصرف این قرص‌تا حد بسیار زیادی به تاخیر می‌افتد.

7. دایان مکس

دایان مکس یکی از انواع قرص تاخیری گیاهی است که کمترین عوارض را برای افراد به دنبال دارد. عصاره اصلی این دارو تمر هندی است و برای درمان زود انزالی بهترین می‌باشد.

8. زینگا لایف

زینگا لایف قرص تاخیری برای تقویت قوای آقایان است. از گیاهانی مانند خارخاسک، جنسینگ و جینکو به وجود آمده است و برای بهبود اختلالات نعوظ و زود انزالی کمک کننده است.

9. وگادول

وگادول قرص تاخیری است که برای درمان مشکلات مفاصل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی هستند عوارض جدی را به دنبال دارد. برای مصرف این دارو حتما با پزشک مشورت کنید.

10. آفرودیت

قرص تاخیری گیاهی آفرودیت از زعفران، دارچین، زنجبیل و خارخاسک تشکیل شده است. مصرف این قرص قوای جنسی اقایان را تقویت می‌کند و میل جنسی را در خانم ها بالا می‌برد.

11. داپرولانگ

یکی از بهترین ها در قرص تاخیری، داپرولانگ است. این قرص از داپوکسیتین تشکیل شده است و مصرف روزانه آن مجاز نیست. مصرف این دارو در گروه سنی 18 تا 64 ساله قرار دارد.

12. داپوژیل

مصرف قرص تاخیری داپوژل علاه بر تاخیر در زمان انزال، باعث کنترل بیشتر زمان در رابطه جنسی می‌شود. بدون غذا یا با غذا مصرف شود. 1 تا 3 ساعت قبل از نزدیکی باید قرص تاخیری را استفاده کنید.

13. تادارکس

تادارکس قرص تاخیری است که برای بهبود اختلال نعوظ استفاده می‌شود.تادارکس باعث افزایش جریان خون آلت تناسی آقایان می‌شود. 30 دقیقه قبل از نزدیکی و روزانه 1 عدد مصرف مجاز است.

14. اس دی اف

قرص تاخیری اس دی اف به مشکلات زود انزالی و اختلال نعوظ کمک رسان است. این قرص به افزایش فشار شریان خون ریوری کمک می‌کند که مصرف 100 میلی گرم به بهبود شرایط کمک می‌کند.

15. دیلی کیم ممسک

دیلی کیم ممسک قرص تاخیری کاملا گیاهی است که مشکلات زود انزالی را بر طرف می‌کند. این قرص از تمر هندی تشکیل شده است و عوارض کمی برای بدن دارد. باید حتما 2 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود.

16. کینگ دول

کینگ دول قرص تاخیری است که به درمان مشکلات جنسی آقایان کمک کننده است. مصرف این قرص باید 1 تا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی باشد.

17. سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما

یکی از انواع بهترین قرص تاخیری سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما است. این دارو گیاهی است و از گیاهانی مانند جنسینگ، یوهمبین و جینکوبیاوبا تشکیل شده است. این دارو بدون تجویز پزشک قابل مصرف است. به رفع اختلال نعوظ، خستگی، افزایش قوای جنسی و درمان زود انزالی کمک می‌کند. روزی دو بار همراه با غذا مصرف شود.

عوارض قرص تاخیری

با دقت بسیار پس از مصرف قرص تاخیری به تغییرات اعمال شده بدن دقت کنید. گاهی تغییرات به قدری افزایش می‌یابد که حتما باید به پزشک مراجعه کنید. در ادامه در رابطه با عوارض دو دسته مهار کننده بازجذب سروتونین و مهار کننده فسفودی استر نوع 5 توضیح داده ایم.

  • گر گرفتگی
  • سر درد
  • گرفتگی بینی
  • اختلال در هضم غذا
  • تغییرات در بینایی
  • درد در ماهیچه ها

عوارض جانبی قرص تاخیری ویاگرا در برابر سیالیس 3 برابر بیشتر است. تقریبا درصد کمی از افرادی که قرص ویاگرا مصرف می‌کنند چند ساعت همه جا را آبی می‌بینند. عوارض جانبی SSRI ها عبارتند از.

  • اسهال
  • اضطراب
  • لرزش دست ها
  • اختلال در هضم غذا
  • کاهش وزن
  • کم اشتهایی
  • تاری دید
  • خشکی دهان
  • تعریق زیاد
  • اختلال نعوظ در آقایان
  • ارگاسم سخت در طول رابطه جنسی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دیر انزالی کلیک کنید.

موانع مصرف قرص تاخیری

در نهایت باید اشاره کنیم در مواردی افراد باید از مصرف این نوع قرص‌ها پرهیز کنند. در زیر موارد منع مصرف قرص تاخیری را برایتان شرح می‌دهیم.

  1. بیماران قلبی: افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی نباید چنین داروهایی را مصرف کنند.
  2. افراد مبتلا به پریاپیسم: این افراد با مصرف این دارو ها مشکل خود را شدیدتر می‌کنند و این قرص‌ها باعث سرطان در بدن آن‌ها شده و کم‌کم استخوان‌های آنان را می‌شکنند و کلیه آن‌ها نارسایی می‌گیرد. کم خونی نیز از عوارض مصرف قرص‌ها برای این بیماران است.
  3. افرادی که دارای مشکلات بینایی هستند: این افراد نیز نباید از این قرص‌ها استفاده کنند. زیرا تاثیر تمامی قرص‌های تاخیری ابتدا بر بینایی افراد می‌باشد.
  4. کسانی که نارسایی کلیه دارند: عوارض جانبی برای این افراد جبران ناپذیر است و به کبد آن‌ها آسیب وارد می‌شود.
  5. افراد پیر و سن بالا: افراد پیر نباید از این قرص‌ها استفاده کنند زیرا ممکن است حساسیت‌هایی داشته باشند که از آن مطلع نباشند و به دلیل قدرتمند بودن این داروها احتمال از پای در آمدن آن‌ها بسیار است. برای آشنایی با انواع روش‌های درمان اختلالات جنسی کلیک کنید.

دلایل زود انزالی در آقایان

زمانی که در عرض 2 دقیقه پس از رابطه جنسی آقایان ارضا شوند به زود انزالی مبتلا هستند. 2 دلیل برای زود انزالی آقایان وجود دارد که در ادامه در رابطه با این دلایل توضیح داده ایم.

  • دلایل روحی: مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب، استرس، تجاوز در سن پایین منجر به بروز زود انزالی می‌شود.
  • دلایل بیولوژیکی: عدم تعادل در هورمون ها، عفونت ها، التهاب ها، مشکلات ژنتیکی و بیماری تیروئید از جمله دلایل بروز زود انزالی در آقایان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زود انزالی کلیک کنید.

کلام آخر

قرص تاخیری در مواردی استفاده می‌شود که آقا از مشکلات زود انزالی رنج می‌برد. آقایانی که کمتر از 2 دقیقه ارضا شوند به زود انزالی مبتلا هستند. یکی از روش های درمان زود انزالی، مصرف قرص‌تاخیری است. اما بسیار افرادی هستند که به دلیل اضطراب و استرس به اختلالات عملکرد جنسی مبتلا می‌شوند. با کمک از روانشناس به بهبود کیفیت عملکرد جنسی ناشی از استرس بپردازید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی خدمات روانشناسی به مراجعان ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص‌تاخیری می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول

آیا مصرف قرص تاخیری صحیح است؟

مصرف این قرص‌ها می‌تواند مشکلات مردان را برای داشتن یک رابطه جنسی موفق رفع نماید ولی به طور کلی راهکارهای جایگزین مثل روش تجسم نیز برای این مشکلات وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. همچنین گاهی قرص‌های تاخیری عوارضی برای بعضی از بیماران به همراه دارند که باید به آن‌ها توجه نمود.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫17 دیدگاه ها

  1. سلام من قدیما از این قرص های تاخیری استفاده می کردم خیلی خوب بود ، البته زیاد هم استفاده نمی کردم ماهی یک بار اما الان چند ماهی هست که هر چقدر میخوردم تاثیری نداره ….! علتش چیه؟

    1. سلام این قرص ها در بدن تحمل ایجاد می کنن. درست مانند مواد اعتیاد اور که بعد از مدتی برای تجربه احساس اولیه دوز باید بالا رود، این داروهای تاخیری هم بدن بهشون اعتیاد پیدا می کنه وممکنه بعد از مدتی بدون این داروها نتوانید به نعوظ برسید.

  2. من خودم ازین قرص های تاخیری میخوردم اولش خیلی خوب بود واقعا رابطه ام خوب شده بود هم خودم راضی بودم هم زنم ولی بعد یه مدت برای اینکه همون قد خوب باشه هی مجبور میشدم بیشتر بخورم یهم به خودم اومدم دیدم معتاد شدم یعنی یه طوری که اصن بدون این قرصه نمیتونستم کاری با زنم بکنم اون مفهمیده بود دیگه خودش بهم گفت نخور ازینا ولی وضعم بدتر شد اصن دیگه … نمیشد دیگه دکتر رفتم بهم گفت عوارض این داروهاس کلی دوا درمون کردم ولی هنوز هم که هنوزه خوب خوب نشدم زنم ناراضی و اینا …. خاستم بگم نخورید من خوردم این شد شما نخور کسی هم گفت خوبه یه دونه بزن تو دهنش از من گفتن وظیفه دونستم بگم که چه بلایی سرتون میاره این قرصا

  3. سلام وقت بخیر .من معتاد ب ترامادول و متادون بودم .با دوز بسیار بالا .الان زود انزالیم اصلا خوب نشده .حتی ژل تاخیری فایده نداره .میشه لطف کنید ی قرص معرفی کنید ک جواب منو بده ممنون میشم

    1. سلام اگر دیگه در حال مصرف ترامادول یا متادون نیستید ممکنه زود انزالی که دچار شدید ناشی از ترک ناگهانی این دو دارو بوده باشه و برای رفع آن حتما باید از خدمات مشاوره ترک استفاده کنید. اما اگر هنوز در حال مصرف حداقل یکی از این دو دارو هستید، بهتره از داروهای دیگر استفاده نکنید و برای تغییر این شرایط از مشاوره جنسی استفاده نمایید.

  4. سلام منو همسرم تقریبا یکی دوهفته میشه رابطه نداریم و همسرم رودستشو داره تاتو میزنه ی تاتوسنگین ، تو ساکش قرص دایان مکس و سیلدنافیل دیدم خیلی حالم بده بنظرتون میشه بخاطر درد و بی حسی از درد تاتو خورده باشه توروخدا جواب بدین

    1. سلام هر دو دارو چندان کمکی به کاهش درد نمیکنه اگر هم به این منظور مصرف شده باشن باید گفت که داروهای موثر تر و کم عارضه تری برای تسکین درد وجود داره

  5. سلام من به بیماری زود انزالی دچار شده م تمام داروهای شما را مطالعه کردم استرس دارم می ترسم مصرف کنم فشار خونم بالا بره رهنمایم کنی چه قرصی مصرف کنم

    1. سلام و درود حتما باید این موضوع رو با پزشکتون در میان بگذارید. طبق دستور متخصص عمل کنید در این صورت نیازی به نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره