قرص وگادول

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

آیا تا به حال نام قرص وگادول را شنیده‌اید؟ این قرص از جمله محصولاتی است که در بازار برای درمان زود انزالی به فروش می‌رسد. این دارو مورد تائید پزشکان و متخصصان نیست و عوارض بسیار زیاد و جدی برای فرد مصرف کننده به همراه دارد. همچنین بهتر است بدانید که این قرص با وجود اینکه بر روی عملکرد زود انزالی افراد موثر است اما عوارض بسیار زیادی را در بلند مدت برای فرد به همراه خواهد داشت و روش‌های دارویی و غیردارویی بسیار موثرتری نیز در این زمینه وجود دارند. با آگاهی از عوارض و پیامدهای مصرف این قرص، می‌توانید با آگاهی بیشتری برای مصرف یا عدم مصرف آن تصمیم بگیرید. 

 

قرص وگادول

قرص وگادول برای موارد مختلفی مصرف می‌شود و کاربردهای متعددی دارد. از این موارد می‌توان به دردهای شدید جسمی یا درمان مشکلات جنسی از جمله زود انزالی مردان اشاره کرد. این قرص به نحوی عمل می‌کند که حتی نصف آن می‌تواند بیشتر از چهل دقیقه انزال مرد را به تاخیر بیاندازد. قرص وگادول در کشور هند تولید می‌شود؛ پیدا کردن آن کار آسانی نیست و فروش آن در ایران به صورت غیرقانونی انجام می‌شود. این قرص معمولا به صورت اینترنتی یا به صورت غیرقانونی در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد. البته در صورت مشاهده شدن این موارد توسط مراجع قانونی، با آن برخورد می‌شود. برای آشنایی با داروهای جایگزین وگادول مقاله قرص تاخیری را بخوانید.

 

قرص وگادول از چه ترکیباتی ساخته شده است؟

در ظاهر این قرص به عنوان یک ماده گیاهی به فروش می‌رسد. اما در واقع قرص وگادول از دو ماده ترامادول و سیلدنافیل ساخته شده است. هر دو این مواد برای درمان مشکلات جنسی از جمله زود انزالی کاربرد دارند. در قرص وگادول 100 گرم سیلدنافیل و 50 گرم ترامادول وجود دارد. ترامادول را می توان یک ماده اعتیاد آور در نظر گرفت که باعث اعتیاد و وابستگی جسمی فرد می‌شود. قرص‌های اعتیادآور احتمال بیش مصرفی و اوردوز را در مصرف کننده بالا می‌برند. در واقع اصلا لازم نیست برای درمان زودانزالی یا دیگر مشکلات جنسی به مصرف این قرص رو بیاورید. راه‌های ساده تری برای درمان مشکلات جنسی وجود دارد.

 

فروشگاه آرامیس

تفاوت قرص وگادول زرد و قرمز چیست ؟ 

تفاوت قرص وگادول زرد و قرمز چیست ؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفت قرص وگادول زرد و قرمز رنگ دارای ترکیبات یکسان می باشند بنابراین از لحاظ عوارض هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری آنها می باشد.

 

عوارض قرص وگادول

عوارض مصرف قرص وگادول

البته که این قرص و قرص‌های مشابه آن در درمان زودانزالی کمک کننده هستند، اما باید بدانید که این قرص اثرات جبران ناپذیری را به روی بدن فرد می‌گذارد. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

سکته قلبی به صورت ناگهانی

افت شدید فشار خون

سردرد و سرگیجه

مصرف این قرص عوارضی همچون تهوع و استفراغ را در پی دارد.

ممکن است بدن برخی افراد به این قرص واکنش‌های آلرژیک نشان بدهد، به این معنی که صورت و بدن آن‌ها خارش و سوزش داشته باشد. بعد از مصرف قرص وگادول داشتن درد معده عارضه‌ای طبیعی به شمار می‌آید. قرص وگادول در عملکرد قسمت بینایی مغز تاثیر می‌گذارد. همچنین این قرص در ایجاد نارسایی‌های کلیوی، عفونت ادرار، سوءهاضمه و… نیز موثر است. باید دقت داشته باشید که با مشاهده هر یک از این علائم فورا به پزشک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : درمان زود انزالی

مصرف قرص‌های تاخیری؛ خوب یا بد است؟

درمان مشکلات جنسی از جمله زود انزالی چه در آقا و چه در خانم راه‌های مختلفی دارد. به عنوان مثال مراجعه کردن به یک مشاور و کمک گرفتن درباره مسائل جنسی می‌تواند یکی از بهترین راهکارها باشد. مشاوره علاوه بر اینکه عوارضی ندارد، راهکارهایی جهت بهبود رابطه جنسی‌تان نیز به شما ارائه می‌دهد. از جمله این راهکارها یاد دادن برخی تمرینات بدنی، رفتارها یا ماساژجنسی به زوجین می‌باشد. مراجعه به یک مشاور جنسی بی‌خطرترین راه‌حل برای درمان زودانزالی شمرده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

البته بسیاری از افراد به خاطر بی صبری که دارند حاضر نیستند تا یاد گرفتن تمرینات صبر و حوصله به خرج دهند. این افراد دنبال آنند که هر چه سریع‌تر به مقصود خود برسند. به همین علت است که دست به روی قرص‌های بالابردن زمان انزال می‌گذارند. متاسفانه این افراد به عوارض شدید و خطرناکی که این قرص‌ها دارند دقت نمی‌کنند.

ترکیبات تشکیل دهنده قرص وگادول باعث می‌شود که خاصیت اعتیاد آورندگی شدیدی داشته باشد. مصرف این قرص در بدن فرد مصرف کننده وابستگی بوجود می‌آورد. خاصیت وابستگی این قرص به علت وجود ماده ترامادول در آن می‌باشد. فرد با وابسته شدن به قرص، به مصرف بیشتر آن ترغیب می‌شود. مانند همه داروهای اعتیاد آور بعد از مدتی فرد مصرف کننده مجبور است دوز مصرف را بالا ببرد تا خاصیت‌های قبلی دارو خود را نشان دهد. مصرف بالای این دارو موجب افت شدید ضربان قلب، کاهش اکسیژن خون، احساس خفگی، انقباضات عضلانی، عدم تعادل در حرکت و نهایتا موجب سکته قلبی و مغزی می‌شود.

 

سخن آخر

قرص وگادول با عوارض بسیار زیاد و جدی که دارد معمولا از طرف متخصصان توصیه نمی‌شود. بهتر است که برای درمان اختلالات جنسی از سایر روش‌ها و یا داروهای تائید شده استفاده نمایید. متخصصان و روانشناسان مرکز مشاوره ذهن نو در خدمت شما هستند تا در هر کجا که هستید، به صورت تلفنی در این زمینه یاری‌تان کنند. برای آشنایی با انواع روش‌های درمان اختلالات جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشکلات جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید و یا از منوی سایت در قسمت درگاه پرداخت اقدام به رزرو وقت نمایید.

 

مصرف همزمان قرص وگادول و الکل چه تاثیری بر بدن می گذارد؟

قرص وگادول از مواد ترامادول و سیلدنافیل ساخته شده است. این ترکیبات اگر در داخل بدن با الکل قاطی شوند، می‌تواند احتمال مرگ فرد مصرف کننده را بالا ببرند. افرادی که الکل و قرص وگادول را با یکدیگر مصرف کرده‌اند با عوارض جبران ناپذیری مواجه شده‌اند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫42 دیدگاه ها

  1. من وگادول میخوردم خیلی رابطه ام بهتر شده بود.ولی الان دو ماهی هست اصلا تاثیر ندارهچه قرصی به جاش بخورم؟

    1. داروهایی مثل وگادول تنها برای مدت کوتاهی موثر هستن. هر داروی دیگه ای هم همین اثار رو داره . برای درمان بهتره از مشاوره جنسی استفاده کنید تا موضوع زود انزالی برای همیشه حل بشه

  2. من یه مدته قرص وگادول مصرف می کنم. یهو از هفته پیش هیچی تاثیر ندارد. به نظرم مشکل زود انزالیمم بدتر شده

    1. قرص هایی مثل وگادول همونطور که در مقاله شرح داده شده تنها برای مدت کوتاهی موثر هستن و برای درمان و رفع دائمی مساله زود انزالی نمی تونن مورد استفاده قرار بگیرند. لذا بعد از مدتی عوارض اون بیشتر از فوایدش میشه و چه بسا مشکل رو هم شدیدتر می کنه. پس توصیه ما همیشه برای کسانی که با مشکل زود انزالی مراجعه می کنند استفاده از روش های غیر دارویی است. با دریافت مشاوره جنسی می تونید درمان غیر دارویی دریافت کنید

  3. سلام وقت بخیر، من ۳۳ سالمه وانواع قرصهای تاخیری را ۲ ساله مصرف میکنم الان چند وقت بطور سریع دندانهایم داره خراب میشه آیا قرصهای تاخیری به روی دندانها تاثیر گذارند؟
    ممنون میشم پاسخ منو بدید و راهنماییم بفرمایید،
    با تشکر

    1. سلام عوارض قرص های تاخیری در مقاله آورده شده است. با این حال ممکنه عوارض نادری هم ایجاد بکنند. حتما برای رفع عوارض وگادول به متخصصین مراجعه کنید. برای درمان زود انزالی یا مشکات نعوظ اگر مساله جسمانی وجود نداشته باشه می تونید مشاوره جنسی دریافت کنید.

  4. اگر از نظر جسمانی مشکلی به متخصص مراجعه کردید و مساله ای وجود نداشته لازمه جهت ارزیابی و دادن نظر با متخصص و مشاوره جنسی صحبت کنید.

  5. سلام من ۱۲سال ترامادول مصرف میکردم ۲سال وگادول مصرف میکنم مشکلی برام پیش نیومده ولی میخوام پاک زندگی کنم بدون روان شناس باید چه کار کنم راهنمای کنید خیلی خیلی ممنون .

    1. سلام با توجه به صحبت های خودتون که تا حالا مشکلی پیش نیامده اما تصمیم به ترک گرفتید پس همین وابستگی به این داروها موجب آزار و ناراحتی برای شما شده. برای ترک اول باید وضعیت جسمانی و روانی شما بررسی بشه. درمانگر پس از ارزیابی به شما برنامه ترک میده. اگر از ما که کارمون ترک و درمان هست می پرسید توصیه می کنیم بدون کمک متخصص ترک نکنید و اگر قصد ترک خودسرانه را دارید بهتره اصلا از ترک منصرف بشید. چرا که ترک نادرست آسیب بیشتری نسبت به عوارض دارو داره. پس برای شروع درمان می تونید با شماره های درج شده تماس گرفته و برای درمان اقدام کنید.

  6. سلام این قرص رو چند دقیقه قبل از رابطه باید خورد تا موقع رابطه با زود انزالی مواجه نشی

    1. سلام برای ظاهر شدن اثر دارو حداقل نیم ساعت زمان لازم هست، اما در دستور مصرف معمولا توصیه میشه که چند ساعت قبل از رابطه دارو خورده بشه (جدود 4 تا 5 ساعت در بدن باقی می ماند)

  7. وقت بخیر ، با مصرف قرص وگادول هم نعوظ خواهیم داشت هم تاخییر در انزال؟
    یعنی با مصرف قرص وگادول احتیاجی به مصرف قرص های نعوذ دیگر نداریم؟
    با تشکر

    1. وقت شما هم به خیر در صورت مصرف داروهای جنسی مثل وگادول هم نعوظ و هم تاخیر در انزال را تجربه می کنید در صورتی که وابستگی به این داروها اتفاق افتاده باشه اثر اولیه رو از دست داده و برای تجربه مجدد نیاز به مصرف دوز بیشتر هست. یعنی یه نوع اعتیاد پس در بلند مدت توصیه می کنیم از این داروها استفاده نکنید وبه جاش از روش های غیر دارویی که درمان قطعی هستند استفاده کنید. برای گرفتن درمان های غیر دارویی مشاوره جنسی دریافت کنید

    1. سلام وگادول در دفعات اول تاثیر مثبت داره ولی بعد از چند بار استفاده دیگه اثر اولیه رو نداره و در صورت عدم مصرف موجب بدتر شدن شرایط نعوظ و طول مدت ارضا میشه. پس به هیچ عنوان خودسرانه مصرف نکنید و طبق دستور متخصص عمل کنید. می تونید برای اطلاع از روش های غیر دارویی با شماره های درج شده در سایت ذهن نو تماس بگیرید.

  8. سلام معمولا این مساله به خاطر استرس ایجاد میشه. رابطه با شریک های جنسی مختلف، باور به نداشتن بدنی مردانه و جذاب، خستگی، بی خوابی، ترس های مختلف، نگرانی از بارداری ووو از علت های این مساله می تونن باشن. بهتره از داروها خودسرانه استفاده نکنید و قبل از هر اقدامی مشاوره جنسی دریافت کنید.

    1. عوارض داروی وگادول در مقاله ذکر شده است. در صورتی که مشکلات قلبی و یا بیماری جسمی دیگری دارید حتما قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

    1. سلام داروهای جنسی می تونن حتی در دفعات کم هم عوارضی داشته باشند، بهتره برای اجتناب از این عوارض و اطلاع از روش های غیر دارویی مشاوره جنسی دریافت کنید.

      1. سلام.خوب هستید.شما که از استفاده این دارو مارو دور نگه میدارید وپرهیز میکنید…چه دارویی را جایگزین این دارو قرارمیدهید؟

        1. سلام حسن عزیز
          دارو تنها در موارد خاص توسط پزشک تجویز میشه . با انجام تمرینات خاص و حذف برخی عوامل می تونید بدون نیاز به دارو و عوارض آن مساله زود انزالی و یا نعوظ را حل کنید.

        2. سلام فقط یکی دو ساعت قبل جماع حدودا 7 تا دانه خرما بخورید و بعد آن هم اصلاً آب نخورید اگه یک ساعت قبل خرما آب خورده باشید هیچ اشکالی ندارد موفق و پیروز باشید.

  9. سلام داروهای جنسی برای کسانی تجویز میشه که در رابطه زناشویی دچار مشکل هستند. در واقع هدف از مصرف وگادول بالا بردن کیفیت رابطه است و تنها در مواردی که روش های غیر دارویی موثر نبوده باشه به عنوان درمان ارائه میشه.

  10. سلام جناب خسته نباشی من بار اولمه تو عمرم میخوام رابطه داشته باشم و دوستم وگادول رو معرفی کرد و نمیخوام اولین رابطم رو تو چند ثانیه اول ارضا بشم و آبروم بره… و قرصو از داروخانه گرفتم و ۵ عددش ۵۰ تومن یعنی دونه ای ۱۰ تومنه(اصله یا نه؟)
    جناب سوالم اینه الان من فقط با یکی دو بار مصرف میتونه عوارض شدیدی نشون بده ک موجب مرگ بشه یا کارم ب دکتر برسه؟ حتی اگه نصفشو مصرف کنم؟؟؟
    درضمن میخوام ی بار قبل رابطه ام دست کنم و خودارضایی کنم باهاش تا ببینم موجب تاخیرم شده یا ن و اگه عوارضی داشت بفهمم…
    داداش والا عوارضاشک خوندم ترسیدم الان هم قرصو هزینه کردم و خریدم و هم هفته بعد قرار رابطه دارم با دوس دخترم… یعنی بنظرتون این یکی دو بار رو هم نخورم؟؟؟(چون قرار نیس دائما استفاده کنم)
    راستی اگه اینقدر خطرناکه اگه یک سوم یا یک چهارمشو مصرف کنم چطور میشه دکترجان؟

    1. سلام این داروها برای سانی تجویز میشه که مشکل در زودانزالی و رابطه دارن. مساله شما اضطراب ناشی از رابطه اس و بهتره خودتونو درگیر این داروها و عوارضشون نکنید. روی مهارت ارتباطی و بالا بردن اعتماد به نفستون کار کنید

  11. سلام من برای اولین بار از نصف قرص استفاده کردم حدود یک ساعت قبل از رابطه ولی کوچکترین تاثیری نداشت آیا باید بیشتر مصرف کنم؟

    1. سلام بهتره به اورولوژیست مراجعه کنید تا ابتدا مشخص بشه که مشکل جسمانی وجود نداره، قرص وگادول کمک می کنه تا انزال به تاخیر بیافته ولی در قدرت نعوظ تاثیر چندانی نداره، گاه پزشک به همراه این دارو از داروهای ضد اضطراب و یا ویتامین ها برای موثر واقع شدن استفاده میکنه. بنابراین بدون تجویز از این دارو یا سایر مشتقات آن خودسرانه استفاده ننمایید.

  12. این قرص ترکیب ترامادول و سیلدنافیلد هستش که میشه جدا جدا تهیه کرد و مصرف کرد بجای این قرص وگادول یا کینگدول. ترامادول بدلیل وجود مورفین تخیر در انزال میده ولی مورفین در نعوظ کمی مشکل ایجاد میکنه که سیلدنافیلد این مشکل در نعوظ رو برطرف میکنه،در اصل یکی تخیر میده یکی نعوظ رو کامل میکنه. جدا جدا بگیرید مصرف کنید ولی سیلدنافیلد ایرانی سردرد میده و فشار خون رو بالا میبره. کینگدول یا وگادول یدونش زیاده برای هر بار مصرف ،از نصف قرص شروع کنید. از اونجایی که خارجیه جنسش خوبه از ایرانی بهتره نیاز نیست کل یه قرص رو مصرف کنید. و اینکه تو مقاله سایت نوشته ۵۰ میل ترامادول که اشتباهه، ۱۰۰ میل ترامادول داره ۱۰۰ میل سیلدنافیلد. میزان مصرف به بدن افراد بستگی داره، ورزشکار باشی پیر باشی یا جوون. سعی کنید ورزش کنید و سکس منظم داشته باشید دیگه به این قرص ها نیازی پیدا نمیکنید ،مگر اینکه جوون هستید ولی سکس منظم ندارید و بعد از مدتی موقعیت سکس پیش میاد و میخواید یه رابطه خوب داشته باشید که میخواید بعد از اولین انزال دوباره نعوظ خوب داشته باشید و دیر انزال داشته باشید، که با مصرف این قرص ها به نتیجه میرسید ،ولی سعی کنید طبیعی به این مرحله برسید، که با ورزش، تغذیه خوب و قرص های ویتامین به این مرحله میرسید. مولتی ویتامین و ویتامین ای E روزانه مصرف کنید ،تغذیه مناسب داشته باشید ورزش کنید به هیچ قرصی نیاز نخواهید داشت.
    اگر خواستید جدا جدا این قرص رو مصرف کنید یعنی قرص وگادول یا کینگدول پیدا نکردید برید قرص سیلدنافیل بگیرید با ترامادول ، بعد نصف یه ترامادول ۱۰۰ یعنی ۵۰ میل ترامادول مصرف کنید ولی از قرص سیلدنافیل که ۱۰۰ میلی گرم هست یک سومش کفایت میکنه چون سردرد میده و فشار خون رو بالا میبره جوری که بعد از ۳ بار سکس باز هم نعوظ پیش میاد ولی میلی و جونی برای سکس نداری، پس ۱۰۰ میلی گرم سیلدنافیلد زیاده همون یک سومش کافیه.

    1. مصرف این دست داروها بهتره تحت نظر متخصصین باشه. چرا که هر کدوم اون ها عوارض به خصوص خودشون رو دارن و برای طولانی مدت آسیب زا هستند. پس حتما در این باره با متخصص صحبت کنید.

    1. سلام این مساله میتونه علل مختلفی داشته باشه. اما در بیشتر موارد زودانزالی تنها باور خود فرد هست. پس برای تشخیص و درمان باید به متخصص مراجعه نمایید. می توانید با شماره های درج شده جهت دریافت مشاوره جنسی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره