ماه عسل | 7 راه که در ماه عسل چیکار کنیم؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

ماه عسل فردای روز عروسی است که زوجین اولین سفر دوتایی را تجربه می‌کنند. روزهای ابتدایی یک زندگی مشترک همیشه دلچسب و شیرین است. خانم و آقا حس های جدیدی را تجربه می‌کنند که تا قبل از ازدواج از آن غافل بودند. حس هایی که سرشار از لذت است. روزهای ابتدای زندگی مشترک فارغ از بیهودگی های دنیا و سختی است. زوجین تمام افکار خود را صرف ساخت آینده ای بهتر می‌کنند.

اهمیت زیادی دارد که ماه عسل و اولین سفر دوتایی زوجین به چه صورت باشد. به دلیل کسب تجربه های جدید حتما مقصد سفر را به خوبی انتخاب کنید. تحقیقات لازمه را انجام دهید تا در سفر اذیت نشوید. این سفر باعث شناخت عادت های خوب و بد یکدیگر می‌شود. حتی در این سفر صمیمیت بین زوجین افزایش می‌یابد. در این مقاله سعی کرده ایم تمامی کارهایی که در ماه عسل باید انجام دهید را توضیح دهیم.

برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو کلیک نمایید.

ماه عسل

ماه عسل چیست؟

ماه عسل آغاز زندگی مشترک است. زندگی که با عادت ها، چالش ها و آغاز روابط جنسی روبرو است. برای ماه عسل حتما باید آمادگی لازم را داشته باشید. زیرا اولین سفر با همسر شما را با مسائل زیادی روبرو می‌کند. تجربه های زیادی کسب خواهید کرد و قطعا با عادت های خوب و بد همسر آشنا خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل ازدواج در ایران کلیک کنید.

در سفر ماه عسل به راحتی می‌توانید همسر خود را زیر نظر بگیرید و تعاملات او را بررسی کنید. به طور کل زوجین در این سفر سعی دارند که بهترین خود را ارائه دهند تا خوب به نظر برسند. ام سعی کنید خودتان باشید و ویژگی های اصلی تان را بروز دهید. بسیاری از افراد نیز توانایی چگونه برقراری ارتباط با همسر خود را در ماه عسل ندارند که باید حتما از روانشناس کمک بگیرند. برای دریافت مشاوره ازدواج کلیک کنید.

در ماه عسل چیکار کنیم؟

در ماه عسل چیکار کنیم؟

در ماه عسل اتفاقات فراوانی رخ می‌دهد که باعث کسب تجربه می‌شود. بنابراین باید در ماه عسل رفتارهایی از خود نشان دهید که در ادامه توضیح داده ایم.

? روابط جنسی در ماه عسل

یکی از کارهایی که اکثر زوجین در ماه عسل انجام می‌دهند، برقراری رابطه جنسی است. اگر قبل از ماه عسل و در دوران نامزدی رابطه جنسی برقرار نکرده باشید، حتما در این سفر با آرامش بیشتری این کار را انجام دهید. به دلیل اینکه سفر خوبی را تجربه کنید، حتما در کمال آرامش و پیشنوازی فراوان رابطه برقرار کنید. قبل از شروع رابطه جنسی انتظارات خود را بیان کنید و با برنامه پیش بروید. فضای رمانتیکی در نظر بگیرید و از همسر خود غافل نشوید. از ایده ها و آرزوهایتان در رابطه جنسی سخن بگویید و معاشقه طولانی مدت داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش شب زفاف کلیک کنید.

آرامش در ماه عسل را اولویت قرار دهید و هرگز پرخاشگرانه رفتار نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اولین رابطه جنسی کلیک کنید.

? بررسی رفتارهای همسر

زن و شوهر در دوران نامزدی به میزان زیادی با رفتارهای یکدیگر آشنا می‌شوند. اما احتمالا شنیده اید که آدم ها را می‌توان در سفر شناخت! به دلیل اینکه زندگی چند روزه در کنار هم باعث آشنایی از ویژگی های فردی، عادات، رفتار و واکنش های مختلف به رفتار دیگران می‌شود. به همین دلیل است که ماه عسل باعث افزایش شناخت هرچه بیشتر می‌شود.

در ماه عسل به رفتارهای همسر خود با دقت بیشتری نگاه کنید. نگاه های او به جنس مخالف را در نظر بگیرید. نحوه غذا خوردن، خوابیدن، عادت های خواب، عادت های بیدار شدن، شادی ها، صحنه های منزجر کننده و … را زیر نظر داشته باشید.

در ماه عسل ژولیده ترین حالت های همسر خود را مشاهده خواهید کرد. و به طور کلی در این سفر با چالش های بسیار زیادی روبرو خواهید شد. که حل آنها باعث افزایش کیفیت رابطه در آینده خواهد شد.

? انتظارات خود را بیان کنید

شاید در طول رابطه با همسر خود در رابطه با مسائل گوناگونی صحبت کرده باشید. اما اینکه چه انتظاری در سفر از همسر خود دارید فرق دارد. حتما در طول سفر به او بگویید که انتظارات شما چیست و چه درخواستی دارید. گاهی اوقات افراد از برآوردن انتظارات همسر غافل می‌شوند که یادآوری آن ایرادی ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عدم تفاهم جنسی با همسر کلیک کنید.

? میزان صمیمیت خود را افزایش دهید

ماه عسل دوران خوبی برای افزایش صمیمیت است. مثلا اگر در طول نامزدی از همسر خود خجالت می‌کشیدید؛ حال زمان آن رسیده که با کمال آرامش میزان صمیمیت را افزایش دهید. زمانی که زوجین به شناخت وسیع تری از یکدیگر برسند، حتما صمیمت نیز شکل خواهد گرفت.

? احساسات خود را بگویید

ماه عسل بهترین زمان برای بیان احساسات است. به همسرتان ویژگی های شخصیتی خود را شرح دهید و بگویید که در چه مواردی احساس خوب یا بد به شما دست می‌دهد. از میزان حساسیت های خود نیز توضیح دهید تا به شناخت کامل تری از یکدیگر برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وقت گذاشتن برای همسر کلیک کنید.

? ساده بگیرید

برای اینکه ماه عسل برای شما اولین تجربه شیرین باشد، بهترین راه ساده گرفتن است. اگر سفر را برای خود و همسرتان سخت کنید، اولین مسافرت زندگی شما با یاد بد ماندگار خواهد شد. بنابراین سعی کنید تا جای ممکن ساده بگیرید. اگر اتفاقی رخ داد به راحتی از آن عبور کنید و هر موقعیت دشوار را به آرامش تبدیل کنید. در این شرایط حتما زندگی بهتری خواهید داشت و این سفر شیرین و ماندگار در ذهن شما جا خواهد گرفت.

? از سفر لذت ببرید

به جای غر زدن های بیهوده بر سر تمامی مسائلی که در سفر رخ می‌دهد، از ماه عسل لذت ببرید. چنین تجربه شیرینی تند به تند وارد زندگی افراد نمی‌شود. بنابراین برای داشتن ماه عسلی سرشار از خاطره خوب، حتما از سفرتان نهایت لذت را ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفر با همسر کلیک کنید.

کلام آخر

ماه عسل یکی از سفرهای جذاب و دوست داشتنی است. تصور اینکه با عشق و همسر خود به سفر چند روزه پس از عروسی خواهید رفت شیرین است. چه بسا این اتفاق واقعی باشد. زمانی که زوجین در دوران نامزدی سپری می‌کنند، پس از استرس است. اما ماه عسل دوران بدون استرس و سرشار از احساس خوب است. بنابراین نحوه برخورد و رفتار مناسب در این دوران از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه رفتار در ماه عسل، حتما از روانشناس کمک بگیرید.

مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ماه عسل می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

1.چه کارهایی برای ماه عسل باید انجام داد؟

رابطه جنسی سالم، لذت از سفر، ساده زیستی، افزایش صمیمیت، بیان احساسات و بررسی رفتارهای همسر از کارهای مهم در ماه عسل است.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره