عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ | 6 راهکار وقتی عشقم جواب پیامم رو نمیده

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ زمانی که با چنین مشکلی روبرو شدید، در وهله اول باید میزان جدیت در رابطه را مورد بررسی قرار دهید. سپس طول مدت رابطه و در نهایت میزان صمیمیت را اولویت قرار دهید. همه ما چنین تجربه ها گنگ و نامفهومی را تجربه کرده ایم. حال این رفتار در شرایط مختلفی مانند روابط دوستانه یا خانوادگی رخ می‌دهد. بنابراین همه چنین تجربه ای را داشته اند. در تمام شرایط باید دلیل این رفتار را ریشه یابی کنید. و به کمک روانشناس در جستجوی راهکار باشید. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟

چرا عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟

اینکه عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ بستگی به شرایط رابطه دارد. قبل از هر سوالی باید جدیت روابط را مشخص کنید. میزان صمیمیت در رابطه بسیار بستگی به ارائه راهکار دارد. بنابراین در اقدام اول باید شرایط رابطه مورد سنجش قرار بگیرد. اگر مدت زمان زیادی را با شریک احساسی خود سپری کرده اید، مدتی صبر کنید و دوباره پیام دهید تا به پیام شما پاسخ دهد.

اگر هم رابطه جدیدی دارید، نباید خیلی پیگیر باشید و خود را وابسته نشان دهید. اما نوع پیام خود را بررسی کنید. شاید پیام سوالی نداشته باشید، یا شاید با عصبانیت پیام داده باشید. بنابراین باید مدل پیام خود را مورد بررسی قرار دهید. شاید واقعا پاسخی برای پیام شما وجود نداشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جواب ندادن تلفن کلیک کنید.

چرا عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟

بارها پیش آمده که خانم ها یا آقایان در رابطه ای وارد شده باشند که شخص مقابله اشتیاقی برای صحبت به آنها نشان نمی‌دهد. بنابراین به دنبال این سوال هستند که چرا عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ معمولا در این شرایط، جدیت رابطه و نوع پیام شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. در ادامه برخی از دلایل را توضیح داده ایم.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

فروشگاه آرامیس

? شاید به شیوه ای پیام داده اید که نیازی به پاسخ نیست. مثلا ” امروز روز خوبیه ” درستش این  است که پاسخ بگیرید. اما برخی از افراد شخصیتی دارند که فقط به سوالات جواب می‌دهند. مثلا “امروز روز خوبی داری؟” یا از این قبیل پیام های سوالی.

? یکی از دلایل این سوال که چرا عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ با عصبانیت پیام دادن است. برخی از اشخاص به دلیل اینکه شما در آن شرایط عصبانی هستید پاسخ به پیام را بیهوده تلقی می‌کنند.

? پیام های بی تفاوت یکی از دلایل سوال چرا عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ زمانی که پیام های بی تفاوت می‌دهید. نباید انتظار پاسخ داشته باشید.

? یکی از دلایل این سوال که چرا عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ عدم علاقه است. شاید زمانی که وارد رابطه جدید شده اید، شخص مقابل علاقه به شما ندارد و دلیل برای پاسخ به پیام شما نمی‌بیند.

? یکی از دلایل این سوال که چرا عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ عدم شناخت است. اوایل رابطه به دلیل اینکه شناخت کافی از شخص مقابل ندارید، شاید این سوءتفاهم ها پیش بیاید. بنابراین باید صبوری کنید تا به شناخت کافی برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه کلیک کنید.

راهکار برای عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟

عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ در این بخش از مقاله راجع به راهکارهای مفید جهت رفتار ارائه داده ایم.

?صبر پیشه کنید

یکی از راهکار های این سوال که عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ صبوری کردن است. 24 تا 72 ساعت صبر کنید. شاید مشکلی برای شریک احساسی شما پیش آمده است. در این مدت هرگز پیام دیگری ندهید. در این شرایط وابستگی بیش از حد خود را نشان می‌دهید، در واقع دردسر بزرگی را برای خود درست کرده اید.

? تفکرات بیهوده را دور بریزید

یکی از رفتارهای شما جهت این سوال که عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ باید دوری از تفکرات بیهوده باشد. افکار مزاحم را با راه های آرام سازی از خود دور کنید. اگر دائم در حال تفکرات بیهوده باشید، با آسیب های روانی زیادی روبرو خواهید شد. تنها خود را بیمار کرده اید و شریک احساسی تان زندگی با آرامشی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه سالم کلیک کنید.

? برای خود احترام قائل باشید

معمولا این رفتار در دخترها بیشتر مشاهده می‌شود که بسیار به پسران تکیه می‌کنند. اگر دنبال این موضوع هستید که عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ باید به شما بگویم که پیگیری در این شرایط اشتباه است. بنابراین برای خود ارزش قائل باشید. اگر کسی برای شما احترام نمی‌گذارد یا چند ثانیه از وقت خود را صرف جواب پیام به شما نمی‌کنید. دوری و احترام به خود را در اولویت قرار دهید.

? پی خوشگذارنی باشید

یکی از روش های رفتاری در رابطه با این سوال “عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟” خوشگذرانی است. دائما تلفن خود را چک نکنید و پیام دوباره ارسال نکنید. با دوستان خود به بیرون بروید و بیشتر وقت را در کنار خانواده سپری کنید.

? پیام دوباره ارسال نکنید

اگر پس از گذشت 24 تا 72 ساعت همچنان پاسخی دریافت نکردید، پیام جدید ارسال نکنید. اگر قصد پاسخ دهی ندارد هرگز اصرار نکنید، اگر پیام را دیده و پاسخ نمی‌دهد، احتمالا فرد مورد احترامی نیست. مخصوصا اگر پیام شما سوالی باشد.

? بهانه های او را جدی نگیرید

زمانی که پسری پیام شما را جواب نمی‌دهد، اگر پس از چند وقت دوباره برگردد با بهانه های مختلفی تلاش می‌کند شما را راضی کند. بنابراین اگر با چنین موردی روبرو شدید هرگز اشتباه قبلی را دوبار تکرار نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کات کردن رابطه کلیک کنید.

کلام آخر

پاسخ به این سوال که عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ باید توسط روانشناس مشخص شود. بررسی ویژگی های شخصیتی و نحوه رفتار شما با شریک احساسی بسیار حائز اهمیت است. گاهی ماندن در رابطه اشتباه است، و در برخی مواقع ترک کردن رابطه نادرست است.

برای تشخیص این موضوع باید حتما از روانشناس کمک بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه عشقم جواب پیامم رو نمیده، چیکار کنم؟ می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره