دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه، دلیلش چیه؟ چرا وقتی دوست پسرم باهام تماس نمی‎گیره حالم بد میشه؟ چه کارهایی باید انجام بدم تا اذیت نشم؟ احتمالا به دنبال جواب این سوال ها بودید که با این مقاله برخوردید. بسیاری از خانوم ها به دنبال دلیل زنگ نزدن دوست پسرشان هستند. مشغله فکری و کاری، فراموشی، مشکلات خاوادگی، خیانت دوست پسر و حضور یک فرد دیگر از عوامل روی دادن این اتفاق است. در ادامه در رابطه با دلایل، راهکار و نکاتی برای آموزش توضیح داده ایم.

چرا دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه؟

دلایل زیاد منطقی و غیر منطقی وجود دارد که باعث این اتفاق می‎شود. در ادامه انواع دلایل را اشاره کرده ایم.

مشغله کاری | دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه

آقایون مشغله های کاری زیادی دارند. بسیاری از همین مشغله ها باعث ایجاد فراموشی می‎شود. خانوم هایی که شاغل باشند بیشتر این موضوع را درک می‎کنند. خستگی کاری و جسمی ذهن انسان را درگیر می‎کند.

مشکلات خانوادگی

با وجود مشکلات در خانواده و بحث و تنش بسیاری از افراد آرامش ذهنی لازم را برای تماس ندارند. آقایون بیشتر درگیر مسائل خانوادگی می‎شوند ک همین موضوع باعث وقت کافی نداشتن برای تماس می‎شود.

فراموشی | دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه

فراموشی در آقایان زبانزد خاص و عام است. آقایان اصولا کارهای خود را نیز فراموش می‌کنند. زنگ زدن به شما بین مشغله های کاری و فکری فراوان باعث فراموشی می‎شود.

نیاز به تنهایی

آدمیزاد چه مرد و چه زن گاهی نیاز به آرامش و تنهایی دارد. از آنجایی که آقایان زودتر خسته می‎شوند. نیاز شدیدی به تنهایی دارند. اصولا برای حل مشکلات خود تنهایی فکر می‎کنند. و با کسی درد و دل نمی‎کنند. همین نیاز به تنهایی باعث زنگ نزدن دوست پسرتان می‎شود.

اهمیت ندارید

پس از بررسی های منطقی و اصولی به سراغ بررسی عاطفی می‌رویم. احتمالا یکی از دلایل زنگ نزدن دوست پسرتان بی اهمیت بودن نسب شما است. اگر شما برای دوست پسرتان بی اهمیت باشید و نقشی در زندگی او نداشته باشید به شما زنگ نمی‎زند! یکی از دلایل تماس های مکرر علاقه مندی به معشوق است.

حضور فرد سوم | دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه

یکی دیگر از دلایل تماس نگرفتن دوست پسرتان وجود نفر سوم است. اگر دوست پسر شما تماس نمی‎گیرد و دلایل منطقی برای این رفتار نمی‌آورد به او شک کنید. پیام در ساعات مشخص، دعواهای بی دلیل و رفتار نادرست یکی از دلایل حضور نفر سوم است.

راهکار برای جذب تماس از دوست پسر

چند راهکار در ادامه برای این رفتار آورده ایم.

گیر ندهید

بیش از اندازه گیر ندهید. با گیر دادن های مداوم دوست پسر شما فکر می‎کند که شما فرد وابسته ای هستید و بدون او حق زندگی کردن ندارید. به کارهای خود برسید و گاهی با یک پیام از این رفتار گذر کنید.

بیش ار اندازه شکایت نکنید | دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه

با شکایت های مداوم اعصاب خود و دوست پسرتان را خورد می‎کنید. با بیش از اندازه گله و شکایت خود را بی اعتماد به نفس و وابسته نشان می‎دهید. رها کنید.

متفاوت تر از گذشته رفتار کنید

رفتار خود را نسبت به گذشته تغییر دهید و باعث ایجاد حس کنجکاوی شوید. با رفتار نکردن مانند همیشه دوست پسر شما پیگیرتان می‎شود. و به دنبال دلیل می‎گردد.

توقع بیجا نداشته باشید

انتظارات بیجا گاهی باعث ایجاد سوءتفاهم می‎شود. شما به عنوان یک دوست دختر باید از دوست پسر خود انتظار داشته باشی نه یک همسر. گاهی شما نیز زنگ بزنید. پیام بدهید و از دوست پسرتان انتظار اینکه همیشه او این کارها را انجام دهد نداشته باشید.

پیام معمولی ارسال کنید

با ارسال یک پیام معمولی بگویید که با زنگ نزدن او احساس خوبی ندارید. با بازخورد او متوجه می‎شوید که دلیل زنگ نزدن دوست پسرتان چیست.

راهکار برای آرامش خانوم ها

خانم ها با تماس نگرفتن دوست پسرشان اصولا دچار استرس و اضطراب می‎شوند. در ادامه به راهکارهایی برای آرامش خانوم ها اشاره کرده‌ایم.

تصمیم درست بگیرید | دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه

زمانی که دوست پسرتان از شما فاصله می‎گیرد و تماس نمی‎گیرد. در طول این فاصله رابطه خود را بررسی کنید. آنالیز کنید و تصمیم بگیرید که آیا این رابطه برای شما خوب است یا خیر؟ آیا همیشه تنش دارید؟ آیا تنها مشکل شما زنگ نزدن دوست پسرتان است؟ با کمک از یک روانشناس در تصمیم گیری بیشتر دقت می‎کنید.

خود را سرگرم کنید

خود را مشغول کنید. سرکار بروید، کارهای خانه را انجام دهید، به زیبایی خود اهمیت دهید و به خود برسید. یکی از روش های آرامش رسیدن این است که خودتان را سرگرم کنید.

ورزش کنید

ورزش کردن و مدیتیشن راهکار فوق العاده ای برای کاهش استرس و اضطراب است. در تمام زمانی که شما مشغول ورزش کردن هستید استرس و اضطراب از شما دور می‎شود.

کلاس های مورد علاقه تان ثبتنام کنید

خود را با ثبتنام در کلاس های مورد علاقه تان مشغول کنید. آشپزی، نقاشی، طراحی، خیاطی و تمامی کلاس های آموزشی که دوست دارید ثبتنام کنید. با این کار فکر شما درگیر آموزش می‎شود. و از استرس دور می‎شوید.

کلام آخر در مورد دوست پسرم بهم زنگ نمیزنه

با مطالعه این مقاله به جواب سوالات اول رسیدید. بهترین راه حل کمک از یک روانشناس است. روانشناس به شما کمک به تشخیص و چگونگی رفتار می‎کند. حتما از یک متخصص و روانشناس در این زمینه کمک بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی به شما مراجعان خدمات ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه روابط  می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره