ترک ترامادول | بهترین روش ترک ترامادول 100-200

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

ترک ترامادول 100 ، 200 و 225 چه روش هایی دارد ؟ متاسفانه امروزه اعتیاد به برخی داروهای غیر مجاز از جمله ترامادول در بین افراد رواج پیدا کرده است. این دارو به دلیل داشتن مواد تسکین دهنده و هم چنین اثرگذاری بر گیرنده‌های سروتونینی در مغز موجب احساس آرامش و شادی کاذب می‌شود. به همین خاطر افرادی که به طور طبیعی نمی‌توانند هیجانات مثبت را در زندگی خود تجربه کنند و کسانی که دچار دردهای مزمن هستند، ممکن است نادانسته جذب این ماده مخدر شده و تحت تاثیر حالات خوشایند ناشی از آن قرار بگیرند.

امروزه برای ترک ترامادول روش‌های گوناگونی ابداع شده که از جمله آن‌ها می‌توان به دارو درمانی، خانواده درمانی و رواندرمانی فردی اشاره کرد. جهتکسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روش های ترک ترامادول تا پایان مطلب با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مواد اعتیاد آور کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ترک می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید : تست ترامادول 

بهترین روش ترک ترامادول

بهترین روش ترک ترامادول

امروزه برای ترک مواد مخدر روش‌های گوناگونی ابداع شده است. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند که موانع درمانی نظیر تجربه حالات جسمانی ناخوشایند یا دغدغه‌های ذهنی مختلف را پشت سر بگذارید و دوران پرهیز و سم زدایی را با سهولت بیشتری طی نمایید.

فروشگاه آرامیس

برای انتخاب بهترین روش ترک، ابتدا لازم است مشاوره ترک ترامادول دریافت کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا در مسیری قدم بگذارید که متناسب با نیازها و خواسته‌های شما باشد. ما در ادامه به مهم‌ترین روش‌هایی که امروزه برای ترک ترامادول به کار می‌روند اشاره کرده‌ایم. برای آشنایی با سریع ترین روش های ترک مواد مخدر کلیک کنید.

نتیجه ترک خودسرانه ترامادول : بدتر شدن علل شروع مصرف و اضافه شدن عوارض قرص ترامادول

1. ترک به کمک متادون تراپی

متادون نوعی داروی شبه افیونی است که اثراتی مشابه با ترامادول در مغز ایجاد می‌کند. در واقع این دارو با اثر گذاری بر گیرنده‌های اپیوئیدی می‌تواند علائم ناخوشایند ناشی از ترک ترامادول را کاهش داده و به این ترتیب مسیر درمان را برای شما هموار نماید. البته توجه داشته باشید که متادون حتما باید طبق تجویز و دستور پزشک مصرف گردد چرا که این دارو نیز از قابلیت اعتیادآوری برخوردار است و مصرف نا به جای آن می‌تواند مشکل جدیدی را به مشکلات قبلی شما اضافه نماید.

2. ترک ترامادول به کمک ب 2 یا بوپرونورفین

ب 2 یا بوپرنورفین داروی دیگری است که همانند متادون در فرایند سم زدایی بدن از ترامادول به کار گرفته می‌شود. در واقع ب 2 نیز می‌تواند علائم ترک ترامادول را کاهش داده و باعث شود افراد بتوانند با رنج کمتری این مرحله را پشت سر بگذارند. با این حال این دارو هرگز نباید به طور خودسرانه مصرف شود. چرا که قابلیت اعتیادآوری داشته و حتما باید تحت نظارت و تجویز پزشک مصرف گردد.

3. روان درمانی فردی برای ترک ترامادول

امروزه متخصصان بر این باورند که اعتیاد می‌تواند از عوامل روانشناختی گوناگونی نشات بگیرد. برای مثال افرادی که به سوءمصرف ترامادول می‌پردازند در بسیاری از موارد از افسردگی رنج می‌برند و به دلیل ناتوانی در تجربه هیجانات مثبت به سرخوشی کاذب ناشی از مواد پناه می‌برند. روانشناسان در جلسات روان درمانی فردی با مد نظر قرار دادن ریشه‌های اصلی اعتیاد تلاش می‌کنند تا به طور بنیادی با عوامل تاثیر گذار در گرایش به مصرف مواد مبارزه کرده و با درمان آن‌ها به ترک پایدار و موفق مراجعان کمک نمایند.

4. خانواده درمانی برای ترک ترامادول

عوامل خانوادگی از جمله فاکتورهای بسیار مهم در زمینه ایجاد، تداوم و درمان موفقیت آمیز اعتیاد هستند. از همین رو امروزه بسیاری از درمانگران به جای تمرکز بر درمان‌های فردی تلاش می‌کنند کل خانواده را در فرایند ترک ترامادول درگیر نمایند و آموزش‌های لازم را در این زمینه به آن‌ها ارائه کنند.

با توجه به ناشناخته بودن داروی ترامادول و اثرات آن برای بسیاری از خانواده‌ها، در جلسات خانواده درمانی درمانگر در این زمینه نیز اطلاع رسانی می‌کند تا افراد بتوانند واکنش‌های مناسبی در برابر فرد مصرف کننده ترامادول داشته باشند و به بهترین شیوه به ترک موفقی آمیز او کمک نمایند.

5. سم زدایی برای ترک ترامادول

بسته به میزان مصرف سم زدایی ترامادول از خفیف تا شدید متغییر است. سم زدایی ترامادول حتما باید تحت نظر پزشک و متخصص ترک‌ترامادول انجام شود، که یک روش رایج برای کمک به ترک برای کسانی است که روند ترک را طی می کنند.

روش کاهش دوز مصرفی توسط پزشک تعیین می شود و این روش ممکن است چند هفته طول بکشد. به طور کلی در روش سم زدایی ترامادول یا کاهش دوز 5 تا 7 روز زمان می برد. بعد از این مدت به مرور تمام علائم ترک اعتیاد از بین می رود. 

ترک ترامادول چقدر طول می کشد ؟

علائم ترک ترامادول معمولا از چند ساعت بعد از قطع مصرف شروع می شود و تا سه روز به اوج خود می رسد. شدت علائم ترک ترامادول بسته به مدت مصرف، فیزیک بدن، دوز مصرفی و …. متفاوت است ولی به طور کلی می توان گفت که ترک ترامادول دو هفته طول می کشد و زمان بندی علائم آن به صورت زیر است 

روز اول تا سوم : علائم ترک کوتاه مدت از جمله آبریزش بینی، بالا رفتن فشار خون ، افزایش سرعت ریتم تنفس، درد جسمانی، اضطراب و استرس و … در فرد شروع می شود

روز چهارم تا هفتم : تمایل فرد به مصرف مجدد در این دوره به بیشترین مقدار خود می رسد و علائم بلند مدت ترک ترمادول ظاهر می شود. 

روز هشتم تا چهاردهم : در این مرحله از ترک علائم به مرور خفیف شده و فرد دچار احساس افسردگی، اضطراب و به طور کلی افکار غیر منطقی می شود و ممکن است این علائم در فرد ماندگار شود.

وضعیت همه کسانی که ترامادول را ترک می‌کنند عین هم نیست. به خصوص کسانی که دفعه اول ترکشون هست، خیلی راحت تر این روزها را می‌گذرانند. این همان چیزی است که باعث به وجود آمدن افکار اشتباهی درباره مواد مخدر و توانایی های خودشان در مقابل ترک می‌شود.

ترک ترامادول با دارو درمانی

ب2 یا بوپرنورفین از جمله داروهایی است که در روش سم زدایی ترک ترامادول با دارو از آن استفاده می شود. این دارو سبب کاهش علائم ترک می شود. اما با این حال استفاده خود سرانه از آن و بدون نظر پزشک می تواند سبب تداخل دارویی و حتی مرگ فرد مصرف کننده شود. به همین دلیل قبل از انجام هر اقدامی از یک متخصص ترک اعتیاد کمک بگیرید. 

برای ترک ترامادول چه بخوریم ؟ 

در طی فرایند ترک‌ترامادول قطعا بدن فرد بیمار با ضعف روبرو می شود به همین دلیل توجه به برنامه غذایی و استفاده از لبنیات، پروتیئن و ویتامین برای فرد از اهمیت بالایی برخوردار است. 

نوشیدن مایعات زیاد در طی این مدت به فرد کمک می کند تا راحت تر بتواند این مسیر را پشت سر بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد غذایی مفید برای ترک اعتیاد کلیک کنید. 

جایگزین های مناسب طبیعی با ترامادول چیست؟

شما می‌توانید بعد از پایان دوره ترک برای کاهش بی قراری و عطش مصرف مجدد، از دمنوش هایی مثل مریم گلی، آویشن و بابونه به همراه یک قاشق عسل و آبلیمو استفاده بکنید. ترکیبات دیگری نیز معمولا معرفی می‌شوند که بهتر است برای آن ها از متخصص خود راهنمایی دریافت کنید.

ترک ترامادول در خانه 

در زمان ترک ترامادول در خانه باید بدانید که حتما از قطع ناگهانی دارو پرهیز کنید. چرا که بسیاری بعد از قطع ناگهانی ترامادول دچار اوردوز می شوند و بسیاری علائم خفیف تا شدید ترک را تجربه می نمایند.

ترک خودسرانه‌ترامادول سبب بروز مشکلات و عوارض جبران ناپذیری برای فرد بیمار می شود. به همین دلیل ترک ترامادول در خانه حتما باید زیر نظر یک متخصص ترک اعتیاد صورت گیرد. 

همه چیز درباره قرص ترامادول

قرص ترامادول چیست ؟ ترک اعتیاد به ترامادول

ترامادول نوعی مخدر صنعتی است که بر گیرنده‌های اپیوئیدی و سروتونینی در مغز اثر می‌گذارد. در نتیجه منجر به احساس آرامش، کاهش دردهای جسمانی و تجربه سرخوشی مفرط می‌شود. این ماده با تحت تاثیر قرار دادن گیرنده‌های افیونی در مغز به مرور زمان منجر به ایجاد اثر تحمل می‌شود.

به این معنا که افراد با گذر زمان متوجه می‌شوند که مصرف دوزهای قبلی دیگر نمی‌تواند اثر خوشایند قبلی را برای آن‌ها ایجاد کند و در نتیجه مجبور می‌شوند دائما میزان مصرف داروی خود را افزایش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد مخدر کلیک کنید.

هم چنین ترامادول با ایجاد وابستگی جسمانی و روانی باعث می‌شود که افراد هنگام ترک‌ترامادول و تلاش برای کنار گذاشتن آن با علائم ناخوشایندی رو به رو شوند که این مسئله می‌تواند باعث ترس و اضطراب در آن‌ها شده و به مصرف هرچه بیشتر دامن می‌زند. هرچقدر افراد دیرتر برای ترک ترامادول اقدام کنند، اثرات تحمل و وابستگی با شدت بیشتری اتفاق می‌افتند و آسیب‌های گران بارتری را برای فرد به همراه می‌آورند.

بیشتر بخوانید : قرص ترامادول چیست؟

علائم ترک ترامادول

علائم ترک اعتیاد به ترامادول

همان طور که گفته شد ترامادول به دلیل ایجاد وابستگی جسمانی و روانی در افراد هنگام قطع مصرف منجر به بروز علائم ناخوشایندی می‌شود؛ علائم ترک‌ترامادول را می توان به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کرد :

علائم کوتاه مدت

از جمله مهم‌ترین علائم کوتاه مدت ترک ترامادول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • احساس درد در عضلات و مفاصل
    • آبریزش بینی، عطسه و سرفه
    • لرزش بدن
    • اضطراب و بی قراری
    • تنفس سریع
    • بروز علائم روان پریشی و سایکوز
    • دچار شدن به سندروم پاهای بی قرار
    • بالا رفتن فشار خون
    • سرعت یافتن ریتم تنفس
    • درد جسمانی ترک اعتیاد
    • احساس حساسیت بیش از حد نسبت به محیط پیرامون و گوش به زنگی

علائم بلند مدت 

از جمله مهم‌ترین علائم بلند مدت ترک ترامادول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • بروز علائم گوارشی نظیر حالت تهوع و استفراغ
    • تب و لرز
    • از دست دادن اشتها
    • گشاد شدن مردمک چشم 
    • مشکل در تمرکز یا تفکر
    • تحریک پذیری
    • هوس مواد مخدر
    • افسردگی 
    • عدم ثبات شخصیت
بیشتر بخوانید : علائم اعتیاد به ترامادول

توجه به این نکته حائز اهمیت است که شدت بروز علائم ترک‌ترامادول در افراد مختلف با توجه به دوز مصرف و نحوه قطع کردن دارو می‌تواند متفاوت باشد. در واقع اغلب افرادی که ترامادول را در دوزهای سنگین مصرف می‌کنند و کسانی که آن را به طور ناگهانی کنار می‌گذارند، علائم ترک با شدت بیشتری برایشان اتفاق می‌افتند. توصیه می کنیم حتما از قطع خودسرانه ترامادول جدا خودداری کنید و قبل از هر اقدامی برای ترک ترامادول به فرد متخصص در زمینه ترک اعتیاد مراجعه نمایید. 

بیشتر بخوانید : بهترین روش ترک اعتیاد

ترک ترامادول در زمان بارداری 

اعتیاد ترا در زمان بارداری 

اگر اعتیادبه‌ترامادول دارید و در این شرایط باردار هستید یا قصد بارداری دارید حتما در این شرایط به متخصص ترک ترامادول مراجعه نمایید. در صورتی که مصرف ترمادول در دوران بارداری به صورت مرتب انجام شود، می تواند نوزاد شما را دچار علائم ترک کند و حتی زندگی او را تهدید نماید. اگر کودک شما دارای علائم زیر است حتما به پزشک مراجعه نمایید : 

    • بیش فعالی
    • خواب غیر عادی
    • گریه زیاد
    • لرزش بدن
    • اسهال و استفراق
    • عدم رشد کودک

 

فواید ترک ترامادول چیست ؟ 

ترک ترامادول دارای فواید بسیاری برای فرد بیمار می باشد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ترمیم روابط شخصی
  • بهبود فرصت های شغلی
  • بهبود وضعیت مالی
  • تقویت سلامتی
  • بهبود عملکرد عاطفی

اگرچه خیلی از افرا فکر می کنند که ترامادول نسبت به سایر مواد مخدر بی خطر است اما واقعیت این است که مصرف ترامادول به تدریج سبب اعتیاد می شود و ترک آن در طولانی مدت با علائم ترک شدید همراه است. 

همین امر برای سلامتی مضر بوده و تمامی بعد های زندگی فرد از روابط فردی تا علمکرد او را تحت تاثیر قرار می دهد. 

خدمات مرکز ذهن نو

با توجه به تحقیقات انجام شده که در سایت وری ول مایند نیز ذکر شده است و توضیحات ارائه شده تا اینجا، ترک ترامادول به صورت خودسرانه پیامد های جبران ناپذیری برای فرد ایجاد می کند و زندگی شخص و اطراف او را تحت تاثیر قرار می دهد.

متخصصان حاضر در مجموعه ذهن نو با استفاده از درمان های نوین و تجربه چندین ساله در زمینه اعتیاد آماده ارائه خدمات ترک ترامادول به شما هستند. شما در هر جایی که هستید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری ذهن نو بهرمند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191002360 تماس بگیرید.  همچنین می توانید در صفحه اینستگرام ذهن نو با ما در ارتباط باشید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه ترک می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول در مورد ترک ترامادول

آیا ترامادول کشنده است؟

مصرف ترامادول در دوزهای بالا همواره با خطر اوردوز همراه است که با تضعیف سیستم تنفسی، می‌تواند به مرگ منجر شود. هم چنین مصرف هم زمان این دارو با داروهای دیگری نظیر ضد افسردگی‌ها می‌تواند منجر به سندروم سروتونین شده و عوارض جبران ناپذیری را به بار بیاورد که خطر مرگ نیز از جمله آن‌هاست.

ترک ترامادول چند روز طول می کشد ؟

ترک ترامادول بستگی به مصرف دارد ولی به طور کلی فرایند ترک ترمادول می تواند از 14 تا 28 روز زمان نیاز داشته باشد.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫74 دیدگاه ها

    1. ترامادول از خانواده افیون هاست و به اندازه سایر مشتقات افیونی اعتیاد سختی می تونه ایجاد بکنه ، ترامادول به عنوان مسکن برای جراحی های سنگین تجویز می شه و به هیچ عنوان برای درمان زود انزالی تجویز نمیشه بنابراین به هیچ عنوان خودسرانه ترامادول را مصرف نکرده و برای درمان زود انزالی به متخصصین جنسی مراجعه کنید

      1. سلام من متادون قرص ۲۰چهارسال مصرف میکنم روز ۱عدادحتی تدریجی کم کردم میخام باب۲ جایگزین کنم یا ترامادول واین مدت جایگزینی چندروز باشه؟شروع به کم کردن تدریجی کنم که درد کشنده متادن بدنم ازبین بره یه هفته هستش یک چهارم کردم ۵روزنتونستم بخابم ازشدت درد شدید پا لطفن دوره جایگزینی بگید ممنون

        1. سلام دوست عزیز برای جایگزینی دارو باید علت مشخصی داشت. عوارض دارو و یا نیاز به ترک گاه دلیل خوبی برای تغییر دارو هستند. اما صرفا این طور نیست. به هر حال ب2 میتونه جایگزین خوبی برای متادون باشه اما ترامادول به هیچ عنوان به عنوان داروی جایگزین متادون استفاده نمیشه (مگر طبق تشخیص متخصص و با دوز مشخص). در کل برای تغییر دوز دارو و یا جایگزینش نمیتونیم در دو خط پاسخ بدیم. شما برای یک سرماخوردگی و پنیسیلین باید بری دکتر و بعد معاینه بهتون دارو داده میشه. متادون ترامادول و ب2 داروهای سنگینی هستن که باید با دستور متخصص مصرف بشن. لطفا در این باره خودسر عمل نکنیدو به درمانگرتون مراجعه کنید.

      2. سلام خسته نباشید من ۱۲ سال قرص ترامادول مصرف میکنم یک بار ۳ماه ترک کردم ولی بدلیل افسردگی خیلی شدید باز سمتش برگشتم شمارا به خدا قسم امیدی هست برای ترک دائمی

        1. سلام و درود
          دوست عزیز همیشه برای ترک فرصت هست. مهم ترین عامل در موفقیت ترک ترامادول خواست و اراده شماست. اما در این مسیر شما نیازمند کمک های تخصصی هستید. پس حتما از متخصصان ترک مشورت بگیرید. برای شروع درمان می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. 02191002360

    1. میتونم راهکارتونو بدونم تا بقیه هم بتونیم بدون از دست دادن جایگاهمون در خانواده ترک کنیم؟

    2. درسته خیلی خیلی راحته من ۳ سال انداختم روزی به ۴ تا ۲۲۵ ترامادول می انداختم ‌شیره هم می انداختم اعلان نزدیک به ۲۵ روز حتی قرص استامینون هم نانداختم فقط آدم به خودش تلقین می کنه خیلی خیلی راحته نه دکتر رفتم نه جای اعلانم حالم خیلی خوبه

  1. همسر من به ترامادول اعتیاد داره . به نظرتون بهترین روش ترک کدوم هست ممنون می شم راهنماییم کنید

    1. سلام بهترین روشی به طور کلی وجود نداره، برای هر کس متناسب با شرایط و خصوصیاتش روش مناسب تعریف میشه. برای ترک ترامادول هم متخصص اول باید ایشون رو از نظر جسمانی و روحی ارزیابی بکنند. سپس برنامه ترک اعتیاد سرپایی یا به صورت بستری رو مشخص می کنند.

      1. الان خداوکیلی دستتون درد نکنه اینجا رایگان دارید راهنمایی میکنید ولی کاش دقیقتر میگفتید تا ماهایی که نمیتونیم بریم پیش درمانگر خودمون یه کاری بکنیم.

        1. سلام دوست عزیز تا حد امکان در تلاشیم به افرادی که به هر دلیلی توانایی مراجعه به متخصص رو ندارن در مقالات و پاسخ هامون کمک کنیم. اما دائم تاکید میکنیم که وضعیت جسمی و روانی هر کس تفاوت داره و نمیشه یه نسخه برای همه پیچید.

    2. سلام خسته نباشین
      ممنونم ازسایت خوبتون و ادمین های گرامی
      من حدودا هفت یا هشت سال ترامادول استفاده میکردم
      الان ترک کردم ولی همیشه اضطراب دارم و افسرده ام همش ناراحتم،تو جمع که میرم تمرکزمو از دست میدم جوری که بقیه فکر میکنن دیوونه شدم، خداوکیلی از این وضعیت خسته شدم حتی چندبار فکر خودکشی به سرم زد.
      لطفا کمکم کنین چیکار کنم؟

      1. سلام معمولا چنین عوارضی بعد از ترک ترامادول به خاطر روش نامناسب ترک ایجاد میشه. ترامادول اگر ناگهانی قطع بشه و یا داروهای نامناسب و یا با دوز غلط استفاده بشه میتونه چنین عوارضی رو به دنبال داشته باشه. برای درمان این موارد حتما لازمه به متخصصین ترک مراجعه کنید تا بعد از ارزیابی بتونن براتون روش درمان مناسب رو پیش بگیرن. برای شروع درمان عوارض ترک اعتیاد به ترامادول با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  2. من الان دو هفته ای هست که ترک اعتیاد به ترامادول رو شروع کردم شدیداً مشکل بی خوابی دارم . چی کار کنم.

    1. سلام خواهر عزیزم خودتو قوی بیگیر هیچی نیست خوب خوب میشی انشالله فقط دوش بیگیر موقع ک میخواهی بخوابی

  3. دارویی هست که بشه واسه ترک اعتیاد به ترامادول ازش استفاده کرد. یا درد ترک اعتیاد به ترامادول رو کم کرد ممنون از سایته خوبتون

    1. بله داروهای مختلفی برای آسان شدن ترک ارائه میشه که با مراجعه به مشاوره ترک اعتیاد می توانید نسخه دارویی دریافت کنید.

  4. ترامادول رو ۲ روزه ترک کردم . بدن درد دارم خیلی خیلی خیلی زیاد . بدنم به شدت لرز می گیره به نظرتون دوباره مصرف کنم و یا نه به ترک ترامادول ادامه بدم ؟

    1. سلام دوستان من بالای ده بار ترک کردم یک دفعه میزاشتم کنار بعد چند روز دوباره از شدت درد میرفتم مصرف میکردم ولی این سری اومدم اصولی ترک کردم هر 5روز یک چهارم از قرص کم میکردم تا بعد 2ماه رسوندم به 50میل بعد یک دفعه قطع کردم دردم خیلی خیلی کم بود روزی 3تا آستامینوفن 500میخوردم با هر 12ساعت یک قرص ایندومستاین 75 اگه بخوای ترک کنی این راه حل عالی اگه بعد قطع مصرف زیاد وسوسه شدی ی دکتر متخصص روانشناس برین

    2. ن داداش عزیزم اگر مشکل مالی نداری دکتر مراجعه کنید اگر مشکل مالی داری دیگ باید تحمول کنی و اینکه دوش زیاد بیگیر ورزش کن بهترین را

  5. ترک اعتیاد به ترامادول خیلی سخته من تا حالا چند بار تلاش کردم نتونستم ترک کنم. ممنون می شم کمکم کنید

    1. سلام و درود
      ترامادول فقط یک دارو نیست. ترامادول شبه افیونیه که برای تسکین دردهای بیماران دارای جراحی های سنگین استفاده میشه. اما به دلیل تاثیراتش مورد سواستفاده هم قرار میگیره. ترک ناگهانی این دارو میتونه موجب تشنج بشه و پیامدهای مخربی برای بدن داره. شما میتونید با یک برنامه و مشاوره ترک در کوتاه ترین زمان بدون هیچ نیازی به بستری ترامادول رو ترک بکنید. لطفا با شماره های درج شده برای دریافت خدمات مشاوره ترک اعتیاد تماس بگیرید.

    2. هیچ سختی نداری عزیزم خودتو قوی بیگیر ورزش کن دوش زیاد بیگیر یعنی کاری کن ک قشنگه خسته شی شب هم موقع خواب دوش بیگیر بسم الله بگو بخواب انشالله ک خوب میشی

  6. ترک ترامادول رو از کجا باید شروع کرد. ممنون از سایته خوبتون اگه ممکنه راهنماییم کنید

    1. برای شروع بهتره ابتدا مشاوره ترک دریافت کنید متخصص با بررسی شرایط شما درمان را شروع می کنند.

  7. سلام ممنون از خدمات خوبتون. من تونستم ترامادول رو ترک کنم. توی روند ترک ترامادول خیلی کمک کردن متخصصاتون بازم ممنون

  8. برای ترک ترامادول باید از کجا شروع کرد. من یک ساله مصرف دارم. نمی دونم باید چی کار کنم.

    1. برای شروع ترک ترامادول با شماره های درج شده تماس گرفته تا متخصصان درمان شما را شروع کنند.

  9. مقاله هاتون خیلی در زمینه ترک ترامادول خیلی کامل مفید و علمی فقط اگه ممکنه در مورد تداخلاتش بیشتر بنویسید ممنون

  10. ممنون از مقاله های مفید و علمی ذهن نو من همیشه می یام مقاله های جدیدتون رو می خونم.

      1. سلام بنده آریا هستم 22 سالمه من حدود 3 ساله که مصرف میکنم توی این 3 سال 2 بار ترک 2 ماهه و 5 ماهه داشتم اوضایه من خیلی بده هر 3 روز باید یک خشاب 10 تایی ترامادول 225 بگیرم روزی حتی 7 و یا هشت هام خوردم اویلال یکیم به زور میخوردم باورمم نمیشود که کسی بتونه یک خشاب ترامادول رو نزدیکش بره چه برسه بخوره ولی همچین چیزی امکان دار الان چند روز که از 7 تا رسوندمش به روزی 3 تا 225 تا داشا این حس نعشگی زود گذر بیخیال شین من همه نوع زهرماریو امتحان کردم جز شیشه هیروین فکر میکردم تراماادولم مثل شیره تریاک میتونم باهاش بازی کنم هر وقتی بخوام استفاده بکنم یا مثل حشیشو گل هر وقتی که وقتم ازد بود استفاده کنم یا مثل ناس و سیگار تفریحی باهاش وقت بگذرونم داستان من از اونجای شروه شد که می رفتم داخل گپ چت های شبکه های مجازی چت میکردم سر کار یکی از برو بچه ها این قرص رو معرفی کرد که قرص خوبیه درد باهاش حس نمیکنیو هم ارزونه هم شیکه هم اینکه واسه هزارتا چیز دیگه خوبه منم بار اول فقط نصف انداختم رفتم شب داخل این گپ چت های مجازی دیدیم خیلی کیف میده و حس لذت دار چت کردن و حرف زدن بد که یکم ناس هم روش انداختم دیگه گل تر از گل شد دیگه کم کم روزی 2تا 3 تا 5تا وتهشم روزی 7وتا شد وقتی به روزی 7 تا رسیده بودم حقیقن خودمم میترسیدم که روزی یه خشاب ترامادول 225 میخرم حتی یارو فروشنده هم ترسیده بود و بهم جنس نمیداد توی این چندین بار 4 الی 5 بار تشنج کردم زبونمو لثمو داغون کردم سرم 23 تا بیخ خورد دستم به لبه میز خورد شکست خلاصه که از خوبی هاش بدی هاش بیشتر به من رسیده وقتی رسیدم تو ارم تشنج یعنی جوری بوود وقتی 7 رو که یهویی پشت سر هم با دلستر یا نوشابه یا انرژی زا میخوردم اگه چشممو روی هم میزاشتم میدونستم تشنج میکنم واسه همینم هواسم جم جم میگرفتم حتی پلک نزنم چون اگه یک ثانیه چشم بسته میشود تشنج رفت بودم روی خطش دیگه اینقدر توش وارد شده بودم که میدونستم تشنج کیه نعشگیش کیه خمارش چیه زیرو بمشو حفظ حفظ بود خلاصش دیگه خسته شدم از حرف خانواده از اینکه الان 9 ماه بیکارم خونم پدرم هی زخم زبون میزنه هر جای میرم کار بگیرم اول میگه باید تست بدی کار ساختمانیم که حوصلم نمیکشه حالام که دیگه میخوام واسه همشه باهاش خدافظی کنم در اخر اینم بگم بچه ها حال خوب توی بدون نعشگی هم هست کافیه فقط 11 روز نخوریش و بد میفهمی که حس حال واقعی چیه شبتون عین صبحتون سفید

  11. آیا نیازه برای ترک ترامادول پیش متخصص یا کمپ ترک اعتیاد برم ؟ خودم ترک کنم مشکلی پیش می یاد ؟

    1. برای ترک ترامادول حتما باید به متخصص مراجعه کنید. تغییر دوز و یا قطع ناگهانی این دارو میتونه آسیب های جبران ناپذیری داشته باشه.

    1. سلام بنده آریا هستم 22 سالمه من حدود 3 ساله که مصرف میکنم توی این 3 سال 2 بار ترک 2 ماهه و 5 ماهه داشتم اوضایه من خیلی بده هر 3 روز باید یک خشاب 10 تایی ترامادول 225 بگیرم روزی حتی 7 و یا هشت هام خوردم اویلال یکیم به زور میخوردم باورمم نمیشود که کسی بتونه یک خشاب ترامادول رو نزدیکش بره چه برسه بخوره ولی همچین چیزی امکان دار الان چند روز که از 7 تا رسوندمش به روزی 3 تا 225 تا داشا این حس نعشگی زود گذر بیخیال شین من همه نوع زهرماریو امتحان کردم جز شیشه هیروین فکر میکردم تراماادولم مثل شیره تریاک میتونم باهاش بازی کنم هر وقتی بخوام استفاده بکنم یا مثل حشیشو گل هر وقتی که وقتم ازد بود استفاده کنم یا مثل ناس و سیگار تفریحی باهاش وقت بگذرونم داستان من از اونجای شروه شد که می رفتم داخل گپ چت های شبکه های مجازی چت میکردم سر کار یکی از برو بچه ها این قرص رو معرفی کرد که قرص خوبیه درد باهاش حس نمیکنیو هم ارزونه هم شیکه هم اینکه واسه هزارتا چیز دیگه خوبه منم بار اول فقط نصف انداختم رفتم شب داخل این گپ چت های مجازی دیدیم خیلی کیف میده و حس لذت دار چت کردن و حرف زدن بد که یکم ناس هم روش انداختم دیگه گل تر از گل شد دیگه کم کم روزی 2تا 3 تا 5تا وتهشم روزی 7وتا شد وقتی به روزی 7 تا رسیده بودم حقیقن خودمم میترسیدم که روزی یه خشاب ترامادول 225 میخرم حتی یارو فروشنده هم ترسیده بود و بهم جنس نمیداد توی این چندین بار 4 الی 5 بار تشنج کردم زبونمو لثمو داغون کردم سرم 23 تا بیخ خورد دستم به لبه میز خورد شکست خلاصه که از خوبی هاش بدی هاش بیشتر به من رسیده وقتی رسیدم تو ارم تشنج یعنی جوری بوود وقتی 7 رو که یهویی پشت سر هم با دلستر یا نوشابه یا انرژی زا میخوردم اگه چشممو روی هم میزاشتم میدونستم تشنج میکنم واسه همینم هواسم جم جم میگرفتم حتی پلک نزنم چون اگه یک ثانیه چشم بسته میشود تشنج رفت بودم روی خطش دیگه اینقدر توش وارد شده بودم که میدونستم تشنج کیه نعشگیش کیه خمارش چیه زیرو بمشو حفظ حفظ بود خلاصش دیگه خسته شدم از حرف خانواده از اینکه الان 9 ماه بیکارم خونم پدرم هی زخم زبون میزنه هر جای میرم کار بگیرم اول میگه باید تست بدی کار ساختمانیم که حوصلم نمیکشه حالام که دیگه میخوام واسه همشه باهاش خدافظی کنم در اخر اینم بگم بچه ها حال خوب توی بدون نعشگی هم هست کافیه فقط 11 روز نخوریش و بد میفهمی که حس حال واقعی چیه شبتون عین صبحتون سفید

    2. سلام بنده آریا هستههههههههههههم 22 سالمه من حدود 3 ساله که مصرف میکنم توی این 3 سال 2 بار ترک 2 ماهه و 5 ماهه داشتم اوضایه من خیلی بده هر 3 روز باید یک خشاب 10 تایی ترامادول 225 بگیرم روزی حتی 7 و یا هشت هام خوردم اویلال یکیم به زور میخوردم باورمم نمیشود که کسی بتونه یک خشاب ترامادول رو نزدیکش بره چه برسه بخوره ولی همچین چیزی امکان دار الان چند روز که از 7 تا رسوندمش به روزی 3 تا 225 تا داشا این حس نعشگی زود گذر بیخیال شین من همه نوع زهرماریو امتحان کردم جز شیشه هیروین فکر میکردم تراماادولم مثل شیره تریاک میتونم باهاش بازی کنم هر وقتی بخوام استفاده بکنم یا مثل حشیشو گل هر وقتی که وقتم ازد بود استفاده کنم یا مثل ناس و سیگار تفریحی باهاش وقت بگذرونم داستان من از اونجای شروه شد که می رفتم داخل گپ چت های شبکه های مجازی چت میکردم سر کار یکی از برو بچه ها این قرص رو معرفی کرد که قرص خوبیه درد باهاش حس نمیکنیو هم ارزونه هم شیکه هم اینکه واسه هزارتا چیز دیگه خوبه منم بار اول فقط نصف انداختم رفتم شب داخل این گپ چت های مجازی دیدیم خیلی کیف میده و حس لذت دار چت کردن و حرف زدن بد که یکم ناس هم روش انداختم دیگه گل تر از گل شد دیگه کم کم روزی 2تا 3 تا 5تا وتهشم روزی 7وتا شد وقتی به روزی 7 تا رسیده بودم حقیقن خودمم میترسیدم که روزی یه خشاب ترامادول 225 میخرم حتی یارو فروشنده هم ترسیده بود و بهم جنس نمیداد توی این چندین بار 4 الی 5 بار تشنج کردم زبونمو لثمو داغون کردم سرم 23 تا بیخ خورد دستم به لبه میز خورد شکست خلاصه که از خوبی هاش بدی هاش بیشتر به من رسیده وقتی رسیدم تو ارم تشنج یعنی جوری بوود وقتی 7 رو که یهویی پشت سر هم با دلستر یا نوشابه یا انرژی زا میخوردم اگه چشممو روی هم میزاشتم میدونستم تشنج میکنم واسه همینم هواسم جم جم میگرفتم حتی پلک نزنم چون اگه یک ثانیه چشم بسته میشود تشنج رفت بودم روی خطش دیگه اینقدر توش وارد شده بودم که میدونستم تشنج کیه نعشگیش کیه خمارش چیه زیرو بمشو حفظ حفظ بود خلاصش دیگه خسته شدم از حرف خانواده از اینکه الان 9 ماه بیکارم خونم پدرم هی زخم زبون میزنه هر جای میرم کار بگیرم اول میگه باید تست بدی کار ساختمانیم که حوصلم نمیکشه حالام که دیگه میخوام واسه همشه باهاش خدافظی کنم در اخر اینم بگم بچه ها حال خوب توی بدون نعشگی هم هست کافیه فقط 11 روز نخوریش و بد میفهمی که حس حال واقعی چیه شبتون عین صبحتون سفید

      1. سلام و درود به شما آریا عزیز ممنون که تجربیاتتون رو اینجا با ما و بقیه خوانندگان در میان گذاشتی. قطعا بیان چنین تجربیاتی آینده کنجکاوی و مصرف مواد مخدر رو به بقیه نشون میده. امیدواریم که هرگز کسی به این مواد وابسته نشه. با بالا بردن آگاهی و پیامدهای مصرف داروهایی مثل ترامادول و متادون و سایر مخدرها شاید بشه از اعتیاد جوانان و نوجوانان عزیز جلوگیری کرد. یا حق

  12. سلام خسته نباشید من متاسفانه ۶ ماه مصرف کردم روزی ۵،۶ تا بیست روز پیش شروع کردم به کم کردم تا رساندمش به روزی یه دونه که الان ۲روزه قطع کردم و با کمک داروهای کمکی که روانپزشک بهم داده بود ۴تا دارو لورازپام ، رهاکین و… ولی بازم از درد پاهایم دارم میپیچم به خودم ولی هر طور شده دیگه مصرف نمیکنم زندگی واقعا خیلی سخته با اعتیاد سخت تر و داغون تر نکنیم ، کافیه یکم به خودت بیایی و مردونه تصمیم بگیرید، به امید سلامتی همه که این نظر منو خوندن به امید سلامتی همه ایرانیان و جهان بدون معتاد بدرود

  13. سلام بنده آریا هستم 22 سالمه من حدود 3 ساله که مصرف میکنم توی این 3 سال 2 بار ترک 2 ماهه و 5 ماهه داشتم اوضایه من خیلی بده هر 3 روز باید یک خشاب 10 تایی ترامادول 225 بگیرم روزی حتی 7 و یا هشت هام خوردم اویلال یکیم به زور میخوردم باورمم نمیشود که کسی بتونه یک خشاب ترامادول رو نزدیکش بره چه برسه بخوره ولی همچین چیزی امکان دار الان چند روز که از 7 تا رسوندمش به روزی 3 تا 225 تا داشا این حس نعشگی زود گذر بیخیال شین من همه نوع زهرماریو امتحان کردم جز شیشه هیروین فکر میکردم تراماادولم مثل شیره تریاک میتونم باهاش بازی کنم هر وقتی بخوام استفاده بکنم یا مثل حشیشو گل هر وقتی که وقتم ازد بود استفاده کنم یا مثل ناس و سیگار تفریحی باهاش وقت بگذرونم داستان من از اونجای شروه شد که می رفتم داخل گپ چت های شبکه های مجازی چت میکردم سر کار یکی از برو بچه ها این قرص رو معرفی کرد که قرص خوبیه درد باهاش حس نمیکنیو هم ارزونه هم شیکه هم اینکه واسه هزارتا چیز دیگه خوبه منم بار اول فقط نصف انداختم رفتم شب داخل این گپ چت های مجازی دیدیم خیلی کیف میده و حس لذت دار چت کردن و حرف زدن بد که یکم ناس هم روش انداختم دیگه گل تر از گل شد دیگه کم کم روزی 2تا 3 تا 5تا وتهشم روزی 7وتا شد وقتی به روزی 7 تا رسیده بودم حقیقن خودمم میترسیدم که روزی یه خشاب ترامادول 225 میخرم حتی یارو فروشنده هم ترسیده بود و بهم جنس نمیداد توی این چندین بار 4 الی 5 بار تشنج کردم زبونمو لثمو داغون کردم سرم 23 تا بیخ خورد دستم به لبه میز خورد شکست خلاصه که از خوبی هاش بدی هاش بیشتر به من رسیده وقتی رسیدم تو ارم تشنج یعنی جوری بوود وقتی 7 رو که یهویی پشت سر هم با دلستر یا نوشابه یا انرژی زا میخوردم اگه چشممو روی هم میزاشتم میدونستم تشنج میکنم واسه همینم هواسم جم جم میگرفتم حتی پلک نزنم چون اگه یک ثانیه چشم بسته میشود تشنج رفت بودم روی خطش دیگه اینقدر توش وارد شده بودم که میدونستم تشنج کیه نعشگیش کیه خمارش چیه زیرو بمشو حفظ حفظ بود خلاصش دیگه خسته شدم از حرف خانواده از اینکه الان 9 ماه بیکارم خونم پدرم هی زخم زبون میزنه هر جای میرم کار بگیرم اول میگه باید تست بدی کار ساختمانیم که حوصلم نمیکشه حالام که دیگه میخوام واسه همشه باهاش خدافظی کنم در اخر اینم بگم بچه ها حال خوب توی بدون نعشگی هم هست کافیه فقط 11 روز نخوریش و بد میفهمی که حس حال واقعی چیه شبتون عین صبحتون سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره