وابسته کردن مرد به خود | راهکارهای علمی برای وابسته کردن شوهر

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

وابسته کردن مرد به خود تقریبا خواست همه زنان برای تسخیر قلب همسرشان است. مردان در مقایسه با زنان چندان دنیای پیچیده‌ای ندارند و برخلاف آنچه که تصور می‌شود تسخیر قلب شان سخت نخواهد بود. فقط کافی است خودتان باشید و عاقلانه رفتار کنید. ظاهر و زیبایی فیزیکی برای ابتدای آشنایی می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما پس از گذشت زمان اثر خودش را از دست می‌دهد و آنچه که اهمیت بسزایی پیدا می‌کند چگونگی عملکرد و واکنش‌های شما هستند. با این حال هر رابطه‌ای ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد. پس نمی‌توان به طور کلی روشی برای به دست وابسته کردن مردان ارائه داد. در ادامه برخی از راهکارهایی که به طور معمول مشترک هستند ذکر شده است. برای دریافت راهنمایی دقیق می‌توانید مشاوره رابطه دختر و پسر دریافت نمایید.

راه های وابسته کردن مرد به خود

قبل از هر چیز باید وابستگی را برای خود تعریف کنید. مسلما شما دل‌تان نمی‌خواهد همسرتان آنقدر به شما وابسته باشد که برای رفتن به سر کار هم به شما برای حاضر شدن احتیاج داشته باشد! بنابراین نیازی نیست که مانند یک مادر یا دستیار با او رفتار کنید. برای وابسته کردن مردان به روش های زیر توجه کنید.

برای وابسته کردن مرد به خود بلند پرواز باشید

زندگی هدفدار و هیجان انگیز برای همه مردان لذت بخش خواهد بود. اگر شما جزء آن دسته از خانم‌هایی هستید که می‌خواهید تحت حمایت همسر قرار بگیرید و از آرزوهای خود دست بکشید، قطعا باعث دلزدگی او خواهید شد. مردان دوست دارند همسرانی موفق و اهل پیشرفت داشته باشند. بلند پرواز بودن و برنامه ریزی برای پیشرفت در زندگی شما را در نگاه همسرتان خواستنی‌تر می‌کند.

به ظاهر خود توجه داشته باشید

همانطور که شما دوست ندارید همسرتان شلخته و ژولیده به نظر برسد. به همان میزان و حتی با درصد بیشتری مردان نیز دوست ندارند؛ با همسری روبه رو شود که به ظاهرش نرسیده و لباس‌های نامرتب پوشیده است. بهتر است همیشه مانند روز اول آشنایی ظاهر زیبای خود را حفظ نمایید. از عطری که مورد پسند اوست استفاده کنید و در انتخاب پوشش نظر او را بپرسید و اگر در نوع پوشش تفاهم نداشتید حتما در مورد آن و نقطه نظرتان صحبت کنید. 

بیشتر بخوانید : چگونه یک پسر را عاشق کنیم

برای خود وقت بگذارید | وابسته کردن مرد به خود

سپری کردن روزهای زندگی به شکل تکراری و اینکه صرفا خودتان را وقف خانه و فرزندان کنید باعث می‌شود از لحاظ روحی کمی بی حوصله و افسرده به نظر برسید، بهتر است برای خودتان وقت بگذارید. در کلاس‌های ورزشی و هنری شرکت کنید، گاهی به آرایشگاه بروید و ظاهرتان را تغییر دهید.

اطلاعات خود را به روز کنید

یکی از راهکار های کاربردی برای وابسته کردن مرد به خود توجه کردن به این نکته است که مردان از زنانی خوششان می‌آید که بتوانند با آن‌ها در مورد مسائل روز بحث کنند و کم نیاورند. به روز بودن اطلاعات شما باعث می شود در زمان صحبت و گفتگو با همسرتان حرفی برای گفتن داشته باشید و مانند زنان بی سواد جلوه نکنید.  یک زن باهوش با اطلاعات عمومی و علمی، برای یک مرد جذاب‌تر است. در کل نیز درباره خصوصیات مشترک مردان نیز مطالعه داشته باشید. می‌توانید مقاله تفاوت زن و مرد را نیز بخوانید.

فروشگاه آرامیس

شیطنت های زنانه را در رفتار خود حفظ کنید

یک دختر بازیگوش براحتی می‌تواند نظر همسر خود را جلب کند، زیرا فضای خانه را پر از شور و شادی می‌نماید و سبب می‌شود مرد لحظات مهیج و لذت بخشی را در کنارش سپری کند. پس با شوخی و شیطنت‌های زیرکانه زنانه فضایی جذاب و دل انگیز در رابطه فراهم کنید.

حضور در اجتماعات در کنار همسر

حضور زن در کنار مرد وقتی که در جمع‌های دوستانه و حتی شغلی دعوت شده باعث قوت قلب او خواهد شد. گفتن جملات مثبت درباره همسر در جمع سبب می‌شود اعتماد به نفس او تا حد زیادی افزایش پیدا کند و وابستگی‌اش به شما چندین برابر شود.

برای وابسته کردن مرد به خود ابراز احساسات کنید

هیچگاه از بیان احساسات قلبی خود به همسرتان خجالت نکشید و صادقانه به او بگویید که چقدر برای شما مهم است و او را تا چه اندازه دوست دارید. وقتی مرد خسته و بی حوصله است. جملات رمانتیک و احساسی حال او را خوب کنید. به این ترتیب به او نشان می‌دهید که چقدر برایش احترام قائل هستید و دوست ندارید او را در حالت ناخوشی ببیند.

اصول اخلاقی را حفظ کنید | وابسته کردن مرد به خود

هیچ مردی آنقدر اهمیت ندارد که شما بخاطرش اصول اخلاقی خود را زیر پا بگذارید. در صورتی که برخلاف اعتقادات خود عمل کنید، نه تنها از چشم خود بلکه از چشم همسرتان نیز می افتید. اگر در ابتدای آشنایی هستید بر اصول اخلاقی خود پایبند بمانید. مسلما کسی که از شما می‌خواهد خطوط قرمزتان را رد کنید نمی‌تواند شریک و همراه مناسبی برای شما نیز باشد. برای آشنایی با روش های شناخت مردان کلیک کنید.

در نهایت قبل از آن که بخواهید مردی را شیفته و دلبسته کنید، بهتر است اول خودتان را بشناسید تا معیارهای واقعی و متناسب با شخصیت خودتان برای انتخاب همسر مشخص کنید. در این مسیر روانشناسان با ارزیابی جوانب مختلف شخصیتی و نیازهای روانی‌تان به شما برای دستیابی به زندگی ایده‌آل کمک خواهند کرد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه وابسته کردن مرد به خود می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

 

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره