قرص افرودیت خارجی چه عوارضی دارد ؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

قرص افرودیت از قرص های تقویت قوای جنسی است که ترکیبی از گیاهان مختلف میباشد. امروزه به دلیل بالا رفتن آمار ابتلا به مشکلات جنسی در بین زوجین؛ بیشتر آنها به دنبال راهی سریع و راحت برای درمان مشکلات شان هستند و حتی ممکن است به این دلیل از روش های نامناسبی نیز استفاده کنند. البته که این قرص یک داروی گیاهی است و بسیاری معتقدند که هیچ عوارض جانبی ندارد. اما فراموش نکنید که هر دارویی اثرات خاص خودش را ایجاد می‌کند. از طرفی اثربخشی این دارو هنوز به طور کامل ثابت نشده و به همین دلیل توصیه می‌شود که برای درمان ناتوانی های جنسی از ترکیب دارودرمانی و روان درمانی استفاده شود. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص آفرودیت می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره  تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

قرص افرودیت

ابتلا به ناتوانی جنسی مخصوصا در آقایان می‌تواند بر جنبه های دیگر زندگی زناشویی و حتی حرفه ای آنان تاثیر بگذارد؛ به همین دلیل معمولا آنها تلاش می‌کنند تا راه های مختلف را برای درمان امتحان کنند. البته که تبلیغات این دارو به دلیل گیاهی بودن آن، بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده و باعث ترغیب آنها می‌شود.

در بسیاری از موارد هم شاهد تاثیر این دارو بر بیماری های مختلف جنسی بوده ایم. اما این تاثیرات موقت بوده و با قطع دارو ناتوانی برمی گردد و گاه بدتر می شود. بلافاصله بعد از قطع مصرف مشکلات فرد بسیار شدیدتر از قبل دوباره بروز می‌کنند. کما اینکه این دست از دارو ها خود منجر به بروز مشکلات دیگر نیز می‌شوند. ‌برای آشنایی بیشتر با انواع قرص تقویت جنسی کلیک نمایید.

موارد مصرف قرص افرودیت

به طور کلی قرص آفرودیت برای درمان بیماری های جنسی است که اگر بخواهیم دقیق‌تر در مورد تاثیرات این دارو صحبت کنیم؛ باید به بهبود اختلال نعوظ، افزایش میل جنسی در خانها و آقایان، پیشگیری از ابتلا به زودانزالی و افزایش تعداد اسپرم ها اشاره کنیم. همچنین اصلی‌ترین ویژگی این قرص در کنار تمام این مزایایی که دارد؛ این است که کاملا گیاهای و طبیعی است. اما به هر حال بهتر است برای مصرف آن با متخصص مشورت نمود.

دوز و نحوه مصرف

معمولا بسته های قرص آفرودیت حاوی 30 عدد هستند که باید سه مرتبه در روز هر بار یک عدد بعد از غذا از آن استفاده نمود. یعنی یک دوره درمانی از این دارو تقریبا 10 روزه است. فراموش نکنید که اثرگذاری این دارو در گرو مصرف مستمر و منظم می‎باشد. برای اطلاع از راه های تقویت اسپرم در مردان کلیک نمایید.

ترکیب قرص افرودیت

ترکیب قرص افرودیت

قرص آفرودیت ترکیبی از عصاره های خشک چندین گیاه است؛ که در ادامه به بررسی هریک از آنها به طور جداگانه خواهیم پرداخت. برخی از این گیاهان ، شامل موارد زیر هستند.

خارخاسک

مصرف خارخاسک در آقایان منجر به افزایش تعداد اسپرم ها شده و در خانمها بر میل جنسی آنها تاثیر دارد. همچنین بر اساس آزمایشاتی که بر روی این گیاه انجام شده است؛ مشخص گردید که علاوه بر تعداد بر میزان حرکت و مدت زمان زده ماندن آنها نیز تاثیر داشته و آنها را افزایش می‌دهد.

دارچین

دارچین گیاهی در دسترس است که بسیاری از افراد در بسیاری از غذاها نیز از آن استفاده می‌کنند. همچنین از زمان گذشته برای درمان مشکلات جنسی از دارچین استفاده می‌شد. این گیاه منجر به نشاط و شادابی در افراد شده و تعداد اسپرم ها را نیز افزایش می‌دهد.

زعفران

زعفران یکی از گیاهان ضدافسردگی محسوب شده که نشاط را در افراد افزایش داده و منجر به بیشتر شدن میل جنسی در آنها می‌گردد. همچنین قوای جنسی را هم در مردان و هم در زنان به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

زنجبیل

زنجبیل نیز علاوه بر بیشتر کردن نیروی جنسی سرشار از مواد مغذی برای حافظه افراد بوده و همچنین می‌تواند نفخ را در افراد از بین ببرد.

مکانیسم اثر قرص افرویدت

اگر شما هم در مورد چگونگی تاثیر این گیاهان بر مشکلات جنسی سردرگم شده اید؛ باید بگوییم که همه گیاهانی که در قسمت قبلی به آنها اشاره شد؛ حاوی ماده موثره ساپونین، اسانس ها و استروئیدها هستند که ناتوانی های جنسی را در هردو طرف کاهش داده و منجر به اتساع عروق آلت تناسلی و حفظ نعوظ برای مدت زمان طولانی می‌شوند.

همچنین ترکیب این گیاهان می‌توند از انزال زودرس و ناقص جلوگیری کرده و عملکرد جنسی افراد را تا حد زیادی بالا ببرد. برای آشنایی با قرص نعوظ قوی و بدون عارضه کلیک نمایید.

مصرف قرص افرودیت در بدنسازی

بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و بدنساز به صورت مازاد از تستوسترون استفاده می‌کنند؛ چرا که این هورمون می‌تواند حجم توده های بدن را افزایش داده و در تنظیم گلوکز، انسولین و متابولیسم چربی نقش دارد. قرص آفرودیت منجر به افزایش سطح طبیعی تستوسترون در بدن شده بر عملکرد جنسی افراد تاثیر می‌گذارد.

بارداری و شیردهی و مصرف قرص افرودیت

در دوران بارداری مصرف قرص آفرودیت اصلا توصیه نمی‌شود. اما زنان در دوران شیردهی می‌توانند از آن استفاده کنند و این موضوع حتی باعث افزایش میل جنسی نیز در آنان می‌گردد.

عوارض جانبی قرص افرودیت

عوارض جانبی قرص افرودیت

بیشتر افراد معتقدند که مصرف قرص افرودیت هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. اما به هرحال باید در مصرف آن محتاط بود و همچنین با متخصص نیز مشورت کرد. چرا که گاهی ممکن است با داروهای دیگر تداخل دارویی داشته و یا حتی در صورت ابتلا به بیماری خاصی، مصرف آن تاثیر بدی داشته باشد. همچنین افراد بهتر است که از لحاظ روانی به مصرف این دارو برای داشتن فعالیت های جنسی عادت نکنند. برخی از افراد بعد از مصرف این قرص بروز نشانه هایی مثل اختلالات گوارشی، واکنش های آلرژیک، گیجی، سردرد، خواب آلودگی و بی خوابی را گزارش کرده اند.

موارد منع مصرف افرودیت

افرادی که چنین شرایطی دارند؛ بهتر است به طور کلی از قرص افرودیت استفاده نکرده و یا این دارو را با احتیاط مصرف نمایند.

  • افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی
  • افرادی که نسبت به اسانس های گیاهی حساسیت نشان می‌دهند
  • افرادی که تحت درمان برای ناباروری هستند

سخن پایانی

امروزه داروهای زیادی برای درمان مشکلات جنسی در بازار ارائه می‌شوند که حتی برخی از آنها موثر واقع شده و می‌توانند در مورد مشکلات جنسی کمک کننده باشند. اما این نکته را فراموش نکنید که در بیشتر موارد تاثیرات آنها کاملا موقتی بوده و خودشان نیز مشکلات زیادی برای افراد ایجاد می‌کنند. از این رو بهتر است افراد برای مصرف آنها با متخصص مشورت کرده و همچنین در کنار آن از روش های دیگری مانند استفاده از خدمات روانشناختی نیز استفاده نمایند.

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص آفرودیت می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره  تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره