قرص نعوظ قوی و بدون عارضه

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

قرص نعوظ انواع مختلفی دارند که هر کدام برای حل یکی از مشکلات جنسی مصرف می‌شوند. از داروی نعوظ بیشتر برای درمان اختلال‌نعوظ استفاده می‌شود، اما گاه از آن‌ها برای طولانی کردن رابطه و یا لذت بیشتر هم استفاده می‌کنند. به دلیل عوارضی که این داروها (حتی انواع گیاهی آن‌ها) دارند، مصرف بدون نسخه آن توصیه نمی‌شود.

از طرفی اگر نمی‌دانید که علت مشکل جنسی‌تان چیست، حتما برای درمان به متخصصین جنسی مراجعه کنید چرا که درمان‌های غیردارویی زیادی هستند که می‌توانید بدون تحمل عوارض داروها به سلامت خود دست پیدا کنید. در ادامه رایج‌ترین قرص های نعوظ را معرفی کرده‌ایم. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص نعوظ قوی و بدون عارضه می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

قرص نعوظ قوی و بدون عارضه

قرص نعوظ چیست

 

بیشتر افراد بعد از اطلاع از مشکل خود بدون پیدا کردن علت آن و به صورت خودسرانه مصرف قرص های شیمیایی را آغاز می‌کنند. در مورد مسائل جنسی نیز این مشکل صدق می‌کند. اختلال نعوظ یکی از اختلالات شایع میان مردان است که بلافاصله بعد از شروع شدن آن افراد بدون مراجعه به پزشک برای درمان آن، قرص مصرف می‌کنند.

امروزه داروهای موثری برای مشکل نعوظ وجود دارد اما قبل از مصرف آنها باید افراد از مشکل را به صورت ریشه ای حل کنند. در برخی موارد عدم نعوظ یا نعوظ ناکافی به دلیل عوامل روانی ایجاد می‌شود که فرد برای درمان آنها نمی‌تواند از قرص های نعوظ قوی و بدون عارضه استفاده کند. برای اطلاع از روش های درمان اختلال نعوظ کلیک کنید.

قوی و معروف ترین قرص های رفع اختلال نعوظ

معمولا تاثیر داروها بر مشکلات جنسی موقت است وگاهی مشکل تشدید شده و بدتر از قبل می‌شود. همچنین مصرف قرص های شیمیایی مخصوصا انواعی که مجوز های لازم را ندارند؛ عوارضی را برای فرد ایجاد خواهد کرد. در این قسمت چند نمونه از قرص های نعوظ قوی و بدون عارضه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای آشنایی با انواع اختلالات جنسی مردان کلیک کنید.

ویاگرا یا سیلدنافیل (Viagra)

ویاگرا یکی از معروف‌ترین و قوی‌ترین قرص نعوظ است. احساس سردرد، سرگیجه و گر گرفتن بدن، اختلالات بینایی، گرفتگی بینی و سوء هاضمه از عوارض مصرف این قرص است. ویاگرا با افزایش فشار خون به نعوظ بهتر و ماندگارتر کمک خواهد کرد. این قرص در بسته‌هایی شامل 4 عدد و دوزهای 50، 100 و25 میلی گرم موجود است.

لازم به ذکر است ویاگرا در افزایش اندازه آلت تناسلی هیچ تأثیری نخواهد داشت. در صورت استفاده از این قرص و داشتن نعوظ بیشتر از 5 ساعت، تماس با پزشک ضروری است.

سیلدنافیل به صورت ژل نیز عرضه شده است و بر اساس تحقیقات صورت گرفته چون به طور مستقیم روی پوست قرار می‌گیرد، تاثیر بیشتری داشته و عوارض آن نسبت به مصرف قرص بسیار کمتر است و به راحتی با آب از روی پوست پاک خواهد شد. برای اشنایی با نحوه مصرف قرص ویاگرا کلیک کنید.

تادالافیل (Tadalafil)

تادالافیل یا سیالیس یکی دیگر از انواع قرص‌ها در درمان اختلال نعوظ است. این قرص با انبساط عضلات و افزایش فشار خون باعث ماندگاری نعوظ می‌شود. از عوارض تادالافیل می‌توان به تنگی نفس ، تهوع، تغییرات بینایی و شنوایی، عرق کردن، درد در قفسه سینه، تورم در دست و پا، سرگیجه و ضربان قلب نامنظم اشاره کرد. همچنین این قرص در درمان پروستات بزرگ شده کاربرد دارد. بهترین زمان مصرف این قرص یک ساعت قبل از رابطه ی جنسی است و در صورت ادامه پیدا کردن نعوظ بیش از 4 ساعت باید به پزشک مراجعه شود. برای اشنایی بیشتر با عوارض و نحوه مصرف قرص تادالافیل کلیک کنید.

کرم‌آلپروستادیل (Alprostadil)

آلپروستادیل به عنوان یکی از مهم‌ترین داروها در رفع اختلال نعوظ شناخته می‌شود. کرم آلپروستادیل با انبساط رگ‌های خونی و ماهیچه‌های آلت سبب افزایش جریان خون در آلت تناسلی شده و به تبع آن نعوظ اتفاق می‌افتد. افزایش ضربان قلب ، تب، سستی، اسهال، کم خونی، دفع خون در ادرار، عفونت خونی، کاهش قند خون و خس خس سینه از عوارض احتمالی مصرف این قرص نعوظ است. برای آشنایی با نحوه مصرف کرم آلپروستادیل کلیک کنید.

قرص گیاهی لیبیدوکس (Libidox)

لیبیدوکس مخلوطی از عصاره‌های گیاهان مختلف مانند: ریشه جین سینگ آسیایی ، میوه درخت نخل اره‌ای، برگ‌های جینکو و پوست درخت یوهیمب است. مصرف دو بار در روز این قرص نعوظ و یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی به بهبود اختلال نعوظ کمک خواهد کرد. سرگیجه، سر درد، عصبانیت، افزایش فشار خون و عوارض پوستی از عوارض احتمالی مصرف قرص گیاهی لیبیدوکس است. برای اطلاع از انواع قرص تاخیری کلیک کنید.

واردنافیل (لویترا یا استکسین)

مصرف واردنافیل یک ساعت قبل از رابطه جنسی توصیه می‌شود. سعی کنید در هنگام مصرف این قرص نعوظ از خوردن غذاهای چرب خودداری کنید به دلیل اینکه اثر بخشی آن را کاهش خواهد داد. این دارو در مواردی که شدت اختلال نعوظ ضعیف یا متوسط باشد؛ بهتر اثر خواهد کرد. همچنین نوع دیگری از این دارو وجود دارد که به صورت قرص جویدنی است که این نوع ان بسیار قوی تر است. تاثیر این دارو تقریبا تا 5 ساعت باقی خواهند ماند.

آوانافیل (استندرا)

آوانافیل از جمله قرص نعوظ است که باید سی دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف شود و تقریبا تا 6 ساعت نیز موثر خواهد بود. در دوزهای مختلفی تجویز می‌شود که بستگی به میزان مشکل فرد دارد. با مصرف این دارو حجم رگ های خونی آلت تناسلی افزایش می‌یابد و از طرف دیگر حجم رگ هایی که خون را از آلت تناسلی خارج می‌کنند؛ کاهش می‌یابد به همین دلیل خون زیادی به آلت تناسلی وارد شده و خون کمتری از آن خارج می‌شود.

قرص گیاهی برای نعوظ

ناتوانی جنسی در ابتلا به انواع بیماری‌های روحی و روانی تأثیر خواهد گذاشت. در کنار قرص‌های تولید شده در آزمایشگاه‌ها، مصرف گیاهان دارویی یکی از دیگر راه‌های تقویت قوای جنسی و درمان اختلال نعوظ است.

در میان ویتامین ها، ویتامین k بیشترین تأثیر را در تقویت قوای جنسی دارد. کنجد، زیتون، خشخاش، هویج، تره، شاهی، زرده تخم مرغ، پسته، جگر، کره، جوانه گندم و روغن‌های بادام از بهترین خوراکی‌ها در تقویت قوای جنسی مردانه است. البته این نکته را در نظر بگیرید که مصرف گیاهان دارویی به تنهایی نمی‌توانند موثر باشند بلکه باید در کنار روش های دارویی مصرف شوند.

برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو کلیک نمایید.

مواردی که قبل از مصرف قرص نعوظ باید با پزشک در میان گذاشته شود

عوارض قرص نعوظ

 

قرص نعوظ با اسم‌های مختلفی در بازار ارائه می‌شوند. متاسفانه سودجویان با نام‌های گیاهی و بی ضرر بودن داروهای ذکر شده را بدون در نظر گرفتن خریداران عرضه کرده و به دنبال پر کردن جیب‌های خود هستند. از آن جا که اغلب این داروها نوعی محرک هستند، باید قبل از مصرف به عوارض آن توجه کرده و در صورتی که یکی از شرایط زیر را دارید، به هیچ عنوان بدون نظر متخصص از این داروها مصرف نکنید. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

  • مشکلات کبد و کلیه
  • کم بودن حجم مایعات بدن
  • فشار کنترل نشده
  • سابقه سکته ی قلبی و یا مغزی در شش ماه اخیر
  • تنگی آئورت
  • بیماری عروق کرونری
  • اختلالات ارثی مرتبط با شبکیه چشم مانند رتینیت پیگمنتوزا

روشهای جایگزین قرص نعوظ قوی و بدون عارضه

توجه داشته باشید که مصرف قرص نعوظ قوی و بدون عارضه به تنهایی موثر نخواهد بود و باید تحریک نیز به اندازه کافی صورت بگیرد. به طورکلی برای بالابردن کیفیت رابطه جنسی راه های دیگری به جز مصرف قرص نیز وجود دارند که اثربخشی آنها بیشتر هم هست. برخی تصور می‌کنند که با مصرف قرص و دارو قبل از رابطه جنسی دیگر نیازی به پیش نوازی یا تحریک نیست. اما این باور، اشتباه است و حتی اگر فرد مبتلا به مشکلات جنسی هم نباشد؛ بازهم قبل از رابطه باید به میزان برانگیختگی کافی برسد.

برخی از روش هایی که در کنار مصرف قرص نعوظ می‌توانید آنهارا انجام دهید؛ شامل ورزش، مراجعه به سکستراپیست، اختصاص زمان بیشتر به پیش نوازی، تغذیه مناسب و جلوگیری از خودارضایی و تماشای فیلم های پورن است. همکاری همسران نیز در این زمینه می‌تواند بسیار موثر باشد.

سخن پایانی

اگر به دنبال راه جایگزینی برای مصرف قرص نعوظ و بدون عارضه هستید؛ بهتر است برای درمان اختلال نعوظ یا حتی تجربه لذت بیشتر از رابطه جنسی، به روانشناس و سکستراپیست مراجعه کنید. در این زمینه با همسر خود صحبت کرده و هر دو برای گرفتن مشاوره اقدام کنید. فراموش نکنید که هرکدام از قرص هایی که در بالا ذکر شد؛ عوارض زیادی برای سلامتی دارند و نمی‌توان به طور دائم آنها را مصرف کرد. به همین دلیل در کنار مصرف این دارو از روش های دیگر نیز کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص نعوظ قوی و بدون عارضه می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

بهترین قرص نعوظ کدام است؟

به طور کلی بهتر است برای درمان دارویی اختلال نعوظ از پزشک مشورت گرفته و تحت نظر او باشید اما معمولا رایج ترین قرص نعوظ ، ویاگرا است که دوزهای مختلفی دارد.

ویتامین موثر برای درمان اختلال نعوظ کدام است؟

ویتامین k بیشترین تاثیر را برای قوای جنسی دارد. البته افراد با مصرف مکمل های دارویی و مصرف خوراکی های مختلف می‌توانند مواد معدنی بدن خود را تامین کرده و رابطه جنسی را بهبود بخشند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره