مشاوره خارج از کشور | مشاوره آنلاین و تلفنی به خارج

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مشاوره خارج از کشور به دلیل مسائل فرهنگی بسیار مورد توجه است. هر کشوری دارای رسومات و فرهنگ به خصوصی است. با مهاجرت و تغییر مکان همچنان باورها و شناخت های فرد ریشه در آن کشور دارد. بنابراین برای دریافت خدمات روانشناختی شما باید با کسی صحبت کنید که شناخت کافی نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی شما داشته باشد. از این رو خدمات مشاوره خارج از کشور را به صورت آنلاین و تلفنی فراهم کرده ایم. شما می‌توانید به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی و یا یک تلفن با متخصص خود در هر کجای دنیا ارتباط برقرار کنید. در ادامه توضیحات بیشتری درباره مشاوره خارج از کشور داده ایم.

مشاوره خارج از کشور

مشاوره در خارج از کشور

منظور از مشاوره خارج از کشور دریافت خدمات روانشناسی و درمانی از مسافتی دور است. در این نوع مشاوره از امکانات مخابراتی استفاده می شود. معمولا از اپلیکیشن های اجتماعی برای این منظور استفاده می شود. اما امکان استفاده از سایر وسیله های ارتباطی نیز وجود دارد. مهم ترین ویژگی مشاوره خارج از کشور عدم حضور دو طرف در یک کشور است. اما این فاصله هیچ اختلالی در روند درمان ایجاد نمی کند. متخصصین با استفاده از دانش خود به راحتی می توانند به شما کمک کنند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

اهمیت دریافت خدمات مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

فارغ از تمام مسائلی که در زندگی روزمره هر کسی ممکن است پیش بیاید مهاجران با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو هستند که لزوم دریافت خدمات مشاوره را برای آن‌ها بیشتر می‌کند. دست و پنجه نرم کردن با دلتنگی، چالش‌های سازگاری با محیط جدید و دچار شدن به تعارض‌های فرهنگی- عقیدتی از جمله مسائلی هستند که آسیب‌پذیری روانی افراد را بالا می‌برند.

در این شرایط مراجعه به یک روانشناس و دریافت خدمات مشاوره به شما کمک می‌کند تا بتوانید احساسات گوناگون خود را مدیریت کرده و به شیوه‌ای موثرتر با زندگی پس از مهاجرت آشنا شوید. در همین راستا ممکن است درمانگر یکسری مهارت‌ها را به شما بیاموزد تا بتوانید در تعامل با افراد جدید بهتر عمل کنید.

فروشگاه آرامیس

برای غلبه بر ترس از مهاجرت کلیک کنید.

انواع خدمات مشاوره خارج از کشور

ایرانیان خارج از کشور برای استفاده از خدمات مشاوره گزینه‌های مختلفی پیش روی خود دارند که هرکدام از مزیت های خاصی برخوردار است. در ادامه هرکدام از این گزینه‌ها را بررسی کرده‌ایم.

1- خدمات مشاوره حضوری

مشاوره حضوری یکی از اولین گزینه‌های موجود است که اکثر درمانجویان به آن فکر می‌کنند. با این حال این مورد برای مهاجران چالش‌های زیادی به همراه دارد. برای مثال تفاوت‌های فرهنگی باعث می‌شود که بسیاری از افراد نتوانند به اندازه کافی از جلسات رواندرمانی با مشاورین خارجی بهره‌مند شوند. از طرفی دیگر دسترسی به یک درمانگر فارسی زبان و با زمینه فرهنگی یکسان نیز همیشه کار راحتی نیست.

2- خدمات مشاوره آنلاین

خوشبختانه امروزه بسیاری از مراکز مشاوره خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می‌دهند. برگزاری جلسات به کمک تماس ویدیویی و کمک گرفتن از فضای چت از جمله خدمات آنلاینی است که امروزه در دسترس مراجعین داخل و خارج کشور قرار دارد. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد تا از هرجای دنیا با مجرب‌ترین متخصصان داخل کشور تماس برقرار کرده و از جلسات رواندرمانی با آن‌ها بهره‌مند شوید. برای دریافت مشاوره آنلاین و مشاوره خارج از کشور کلیک کنید.

3- مشاوره تلفنی

خدمات مشاوره تلفنی نیز همانند مشاوره آنلاین امروزه در بسیاری از مراکز مشاوره کشور ارائه می‌شود. مشاوره تلفنی برای افرادی که نزد درمانگر و در ارتباط تصویری احساس خجالت زدگی می‌کنند یا به هر دلیلی راحت نیستند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. با این حال این گزینه می‌تواند برای مراجعین خارج از کشور از نظر هزینه به صرفه نباشد. برای آشنایی با روند درمان از طریق مشاوره تلفنی کلیک کنید.

مزایای مشاوره خارج از کشور

مزایای مشاوره خارج از کشور، ذهن نو

برای بسیاری از ایرانیان و سایر فارسی زبانان امکان ارتباط با مشاوری متخصص وجود ندارد. نبود متخصصی آشنا با فرهنگ فرد، عدم تسلط کافی به زبان کشور، بالا بودن هزینه مشاوره و… فرد را از شروع درمان دور می کند. مجموعه ذهن نو با ایجاد بستری مناسب برای تمام فارسی زبانان به شما این امکان رامی دهد که در هر مکانی با درمانگر خود صحبت نمایید. از جمله مزایای مشاوره خارج از کشور به شرح زیر است.

  • دسترسی آسان
  • ارتباط با متخصصین مجرب
  • آشنا با فرهنگ و رسومات شما
  • زبان مشترک
  • هزینه ای به صرفه
  • رازداری و احساس امنیت

انواع جلسات روان درمانی و مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

جلسات مشاوره و رواندرمانی می توانند به صورت انفرادی، زوجی، گروهی و یا خانوادگی برگزار شوند. برای موضوعاتی نظیر مشکلات سازگاری، افسردگی، اضطراب، احساس تنهایی پس از مهاجرت و سایر مواردی از این دست اغلب جلسات رواندرمانی فردی پیشنهاد می‌شوند.

اما در مواردی که مشکل فرد بیشتر از ارتباطات میان فردی نشات می‌گیرد، مشاوره به صورت زوج‌درمانی یا خانواده درمانی می‌تواند اثربخشی بیشتری را ایفا نماید. در جلسات مشاوره آنلاین به صورت تماس ویدیویی درمانگر می‌تواند از افراد دیگر نظیر همسر، سایر اعضای خانواده یا کسانی که به مشکل مشابهی دچار هستند نیز همزمان دعوت کند تا در فرایند مشاوره حضور داشته باشند. در نتیجه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.  

برای آشنایی با راه های درمان افسردگی مهاجرت کلیک کنید.

معرفی خدمات مشاوره خارج از کشور ذهن نو

مشاوره روانشناسی برای خارج از کشور

مرکز مشاوره ذهن نو با سابقه چندین و چند ساله خود در حوزه خدمات روانشناختی به شما اطمینان می هد که در کوتاه ترین زمان به نتیجه دلخواه برسید. از طرفی متخصصان مجرب و با تجربه این مجموعه در حوزه های مختلف سلامت روان نیاز شما برای دریافت خدمات درمانی همه جانبه را تکمیل می کنند. پس همین حالا از طریق روش های معرفی شده با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

هر کدام از ما به دلایل مختلف احتمال ابتلا به انواع اختلالات روانی مثل اضطراب و افسردگی را داریم. این احتمال با دور شدن از کشور بیشتر می‎شود. احساس تنهایی مهم ترین دلیل افسردگی است. مهاجرت موجب افزایش این احساس می شود. این مسائل برای کسانی که خودخواسته سفر نکرده اند بیشتر پیش می آید. اما شدت و عمق بیماری فرد را می تواند از پا درآورد. از این رو دریافت خدمات درمانی بسیار ضروری است. شما به راحتی می توانید با مشاوران مجموعه ذهن نو ارتباط برقرار کرده و در زمینه های مختلف مثل ازدواج، خانواده، کودک، شغل، جنسی و… خدمات دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره خارج از کشور در زمینه‌های مختلف می‌توانید در هر ساعت از روز از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سوالات متداول

آیا مشاوره تلفنی خارج از کشور می‌تواند به اندازه مشاوره حضوری اثربخش باشد؟

پژوهش‌های زیادی در مورد مشاوره تلفنی انجام شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهند که اگر در جلسات مشاوره تلفنی درمانگر پروتکل‌های مربوطه را رعایت نماید، رواندرمانی با تلفن نیز می‌تواند به طرز معناداری اثربخشی داشته باشد.

آیا مراکز مشاوره در ایران می‌توانند به مراجعین خارج از کشور نیز خدمت رسانی کنند؟

بله، امروزه بسیاری از مراکز مشاوره خدمات مشاوره آنلاین و تلفنی نیز ارائه می‌دهند که می توانند در دسترس مراجعین خارج از کشور نیز قرار بگیرند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫4 دیدگاه ها

  1. من المان زندگی میکنم میخواستم برای ازتون مشاوره بگیرم اما نمیدونم به کجا باید پیام بدم، ممنون میشم باهام تماس بگیرید.

    1. سلام می توانید از طریق لینک های پایین مقالات وارد اینستای ذهن نو شده و در پی وی به ادمین پیام دهید در اسرع وقت برای هماهنگی باهاتون ارتباط برقرار خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره