قرص تقویت جنسی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

قرص تقویت جنسی با برندها و شعارهای تبلیغاتی مختلفی عرضه می‌شود. به طور کل این داروها موجب بهبود عملکرد جنسی می‌شوند.اما اغلب آن ها تنها برای مدت کوتاهی موثر هستند. و برای دراز مدت نتیجه عکس نیز دارند. رابطه جنسی منظم علاوه بر رفع نیاز و لذت جنسی، موجب تسکین استرس و افسردگی، کاهش فشار خون و حتی تقویت سلامت قلب و عروق می‌شود. بنابراین طبیعی است که با بروز مشکل در برقراری رابطه زناشویی شما دچار ناراحتی بشوید. پس بهتر است بدون شرمندگی هر چه زودتر برای درمان اساسی اقدام کنید. برای ارزیابی اولیه کافی است با شماره های درج شده جهت مشاوره جنسی تماس بگیرید.

 

قرص تقویت جنسی چیست

به طور کلی، به قرص هایی که برای مشکلات مربوط به رابطه جنسی مصرف می‌شوند، قرص تقویت جنسی می گویند. این قرص ها عموما داروهایی هستند که توسط پزشکان توصیه و تجویز می شوند. اما قرص های گیاهی نیز وجود دارد که بدون نسخه به فروش می‌رسد.

همه قرص های تقویت جنسی به یک شکل فرموله نمی‌شوند. برخی از آن ها موثرتر از سایر هستند، در حالی که برخی دیگر اصلا تأثیری ندارند و حتی برای بدن مضر نیز می‌باشند. به همین دلیل باید مصرف این قرص ها را فقط با تجویز و مشورت پزشک آغاز کنید. در ادامه، برخی از بهترین و مطمئن ترین مکمل های تقویت جنسی برای مردان را معرفی کرده ایم.

برای آشنایی با روش های غیر دارویی درمان نعوظ کلیک کنید.

Performer _1 (بهترین قرص تقویت کننده جنسی برای مردان)

پرفورمر یکی از انواع قرص تقویت جنسی است که می تواند عملکرد جنسی یک مرد را تا 8 برابر افزایش دهد. فرمولاسیون آن، از مواد 100% طبیعی، گیاهی، بدون سویا و بدون گلوتن تشکیل شده است. فرد با مصرف این قرص، افزایش میل جنسی، انرژی جنسی و استقامت را تجربه می کند. دوز مصرفی آن معمولا، روزانه سه کپسول همراه با غذا است. با توجه به هر فرد، پزشک دوز مناسب را پیشنهاد می‌دهد.

فروشگاه آرامیس

Vigrx Plus _2 (قرص تقویت جنسی برای نعوظ)

قرص ویگرکس پلاس می تواند استحکام و طول عمر نعوظ را بهبود ببخشد. علاوه بر آن، فرکانس و شدت ارگاسم را با انزال های کنترل شده افزایش می دهد. این قرص ها کمک می کنند تا استقامت و قدرت جنسی بالاتری داشته باشید. لازم به ذکر است که این قرص، خون رسانی را بهبود می بخشد و به بهبود خلق و خو و تعادل ذهنی شما، با کاهش اضطراب کمک می کند. دوز مصرفی آن معمولا دو بار در روز همراه با غذا است.

برای آشنایی با سایر انواع قرص نعوظ کلیک کنید.

Testoprime _3 (برای افزایش میل جنسی)

یک تقویت کننده قدرتمند و در عین حال طبیعی است. این قرص به افزایش سطح تستوسترون آزاد در بدن، برای افزایش میل جنسی، نعوظ و انزال کمک می کند. اثرات این قرص معمولا در عرض چند هفته چس از مصرف مشاهده می شود. معمولا دوز مصرفی آن، هر روز صبح 4 کپسول می باشد (ترجیحا با صبحانه).

حتما مقاله مواد مضر برای میل جنسی را بخوانید.

Male Extra _4 (برای نعوظ)

این قرص، قدرت جنسی را همراه با بهبود جریان خون در آلت تناسلی، برای عملکرد طولانی مدت و لذت پایدار افزایش می دهد. این مکمل، با مواد 100% طبیعی و ایمن برای موثرترین نتایج فرموله شده است. دوز مصرفی آن معمولا، سه کپسول در روز همراه با غذا می‌باشد.

Semenax _5 ( بزرگ کننده آلت تناسلی برای انزال بهتر)

این قرص، برای سلامت جنسی مردان بسیار موثر می باشد. می تواند به افزایش حجم مایع منی و ارگاسم طولانی و شدیدتر کمک کند. سمناکس حاوی 100% ترکیبات گیاهی و طبیعی بالینی است. این قرص نتایج قابل توجهی را در عرض سه هفته به مصرف کنندگان می دهد. معمولا دوز مصرفی آن 4 عدد در طول روز همراه با وعده غذایی می باشد.

برای آشنایی با راه های به اوج لذت رساندن زنان کلیک کنید.

6_ Max Performer

قرص های تقویت کننده مردانه مکش پرفورمر، توانایی این را دارد تا عزت نفس مردان را تقویت کند و با افزایش ارگاسم و نعوظ طولانی مدت، عملکرد جنسی را بهبود ببخشد. این مکمل کاملا طبیعی، ایمن و موثر می‌باشد که بسیار مورد تحسین مصرف کنندگان است. دوز مصرفی آن معمولا دو کپسول در روز همراه با وعده غذایی می باشد.

7_ X-Ade

کپسول ایکس اید، می تواند در درمان زود انزالی و تقویت قوای جنسی بسیار موثر باشد. همچنین اختلالات نعوظ را درمان کرده و باعث قدرت نعوظ خواهد شد. این مکمل ترکیبات موثری دارد که این ترکیبات، از ارزش غذایی بالایی برخوردارند. به طوری که بسیاری از ورزشکاران از آن استفاده می کنند.

8_ EuRhoVital Macavit M

این کپسول دارای مقدار زیادی از انواع ویتامین ها، مینرال ها و…. می باشد که به صورت موثر موجب ساخت و ساز بدن می شود و انرژی را افزایش می دهد.

برای آشنایی با عوارض و نحوه مصرف قرص وگادول کلیک کنید.

فواید قرص های تقویت جنسی

  • میل جنسی را تقویت می کند
  • عملکرد کلی جنسی را بهینه می کند
  • سطح سرزندگی و تستوسترون را بهبود می بخشد
  • ممکن است ارگاسم را تشدید و طولانی تر کند
  • جریان خون به آلت تناسلی را افزایش می دهند، در نتیجه نعوظ محکم و طولانی تری را به شما می دهند
  • کیفیت و حجم مایع منی را بهبود می بخشد
  • به غلبه بر اختلال نعوظ کمک می کند
  • به کاهش استرس، بهبود خلق و خو و اعتماد به نفس کمک می کند

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

عوارض جانبی احتمالی قرص های تقویت جنسی

قرص تقویت جنسی اگر به تجویز پزشک و در دوزهای لازم مصرف شود کمترین عوارض را خواهد داشت. اما در صورت مصرف بیش از حد قرص تقویت جنسی ممکن است عوارض جانبی شدیدی ایجاد شود. به خصوص اگر آلرژی به ترکیبات خاصی از این قرص ها داشته باشید. برخی از عوارض جانبی احتمالی این قرص ها را در ادامه مشاهده می کنید.

  • بی خوابی
  • آسیب مجرای ادرار به دلیل نعوظ های سخت و طولانی
  • مشکلات دفع ادرار
  • افت ناگهانی فشار خون
  • بثورات پوستی
  • حالت تهوع

همانطور که گفته شد، این عوارض تنها در صورتی رخ می دهد که فرد دوز قرص تقویت جنسی را بیش از اندازه مصرف کند، یا به برخی از ترکیبات آلرژی داشته باشد. با مشاهده این علائم هر چه زودتر به درمانگر خود اطلاع دهید.

کلامی از روانشناسان در خصوص قرص تقویت جنسی

یکی از آزاردهنده ترین مسائل به خصوص برای آقایان ناتوانی های جنسی است. طبق پژوهش ها مردان بیش از زنان تحت تاثیر مشکلات جنسی قرار می‌گیرند. به طوری که مردان دارای ناتوانی جنسی در مقایسه با زنان دارای مشکلات جنسی بیشتر دچار بیماری هایی مثل اضطراب، افسردگی، خودکم بینی و… می شوند. بنابراین عجیب نیست که قرص تقویت جنسی بیشتر مردان را مخاطب قرار دهد. اما شما باید هنگام خرید و مصرف این قرص ها نسبت به عوارض و  آثار آن نیز هوشمند باشید. متاسفانه بسیاری از این داروها جنبه تجارت داشته و بیش از آن که به سلامت شما کمک کنند موجب اعتیاد، ناتوانی جنسی شدیدتر، مشکلات کلیوی، مشکلات گوارشی و… می‌شوند.

سخن آخر

در این مقاله به طور کل انواع قرص تقویت جنسی معتبر و تایید شده را معرفی کردیم. شما می‌توانید برای دریافت این داروها به متخصصین جنسی، سکس تراپیست ها، ارولوژیست ها و… مراجعه کنید. متخصص با توجه به وضعیت جسمی و روحی شما داروی مناسب را تجویز می کند. اما در نظر داشته باشید که تجویز دارو تنها بر اساس صلاح دید متخصص داده می شود. بنابراین در صورتی که مسائل روانی موجب ایجاد ناراحتی جنسی شده باشند؛ به احتمال زیاد داروها و قرص تقویت جنسی موثر نبوده و برای شما جلسات مشاوره جنسی تجویز می شود. برای شروع درمان می توانید با شماره های درج شده جهت ارزیابی اولیه و دریافت سایر راهنمایی ها تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه بهترین قرص تقویت جنسی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 یا از طریق تلفن ثابت با شماره هوشمند 9099070354 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول

آیا قرص تقویت جنسی هر نوع ناتوانی و بیماری جنسی را درمان می کنند؟

باید درک کرد که این مکمل ها، نمی توانند هیچ بیماری جدی پزشکی را که نیاز به کمک پزشک و حتی جراحی دارند را به طور کامل درمان کنند. بنابراین اگر از شرایط پزشکی خاصی رنج می برید، بهتر است به دنبال راه حل دائمی بروید.

چه زمانی و چرا باید قرص تقویت جنسی مصرف کنیم؟

اگر میل جنسی کم دارید، یا از عملکرد بد نعوظ یا انزال رنج می برید، می توانید از این قرص ها استفاده کنید.

قرص تقویت کننده جنسی چقدر ایمن هستند؟

قرص هایی که ما معرفی کرده ایم و یا پزشک شما تجویز می کند، تا زمانی که دوز مصرفی را رعایت کنید ایمن هستند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره