به اوج لذت رساندن زنان با 6 راهکار تضمینی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

آیا از راه‌های به اوج لذت رساندن زنان اطلاع دارید؟ رابطه سالم و عاشقانه زناشویی یکی از فاکتورهای اساسی در زندگی و رابطه زوجین است و در این میان ارضا جنسی زنان و به اوج لذت رساندن آن‌ها نقش اساسی در رضایت همسر از زندگی دارد. آشنایی با آناتومی بدن و همچنین خلق و خو و روحیات زنان به برقراری رابطه لذت بخش‌تر و به اوج رساندن زنان کمک زیادی خواهد کرد. با آگاهی از راه‌های صحیح به اوج رساندن زنان می‌توانید رابطه جنسی خود را بهبود بخشید.

به اوج لذت رساندن زنان

اهمیت به اوج لذت رساندن زنان

شاید برای خانم ها عجیب به نظر آید. اما مردان نیز از به اوج لذت رساندن زنان خود احساس خوشی دارند. مردان به عنوان همسر برای به اوج لذت رساندن زنان باید پیش از هر چیز رابطه ای عاطفی قوی با او ایجاد نمایند. در ادامه راهکارهای مختلفی برای به اوج لذت رساندن زنان آورده‌ایم، اما برای موثر واقع شدن آن ها حتما باید پیوند قلبی نیز با همسرتان برقرار کرده باشید. متاسفانه خیلی از زوج ها در ظاهر با یکدیگر ازدواج کرده، اما قلب هایشان در دو دنیای متفاوت است. هر چه این شکاف بیشتر باشد، در اتاق خواب تان نیز نمی‌توانید این فاصله را از بین ببرید.

شما و همسرتان با یکدیگر باید همدل و یکرنگی را تجربه کرده تا به اوج لذت جنسی نیز برسید. اگر در جنبه های دیگر زندگی مشترک تان دچار تنش و ناملایمت هایی هستید، حتما برای عبور از آنها باید به دنبال راهکار باشید. برای سرعت بخشیدن به این مسیر می‌توانید از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده نمایید.

بر اساس تحقیقات، به اوج لذت رساندن زنان آنها را به خانم هایی پر انرژی و با روحیه بالا تبدیل می‌کند. بنابراین سلامت روان آنها نیز تامین خواهد شد. پس برای بهبود رابطه جنسی حتما از روانشناس کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : ارتباط صحیح با همسر  

 

راهکارهای رساندن زنان به اوج لذت جنسی

مهم‌ترین و اساسی‌ترین راهکارهای بهود کیفیت رابطه جنسی و به اوج رساندن زنان به شرح زیر است. اما شما می‌توانید از خواسته ها و علایق خاص خودتان برای به اوج لذت رساندن زنان استفاده کنید. پس با همسرتان در این باره صحبت کنید. به خواسته های او توجه کنید. روش های زیر را هم برای به اوج لذت رساندن زنان بخوانید و به کار ببرید.

برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو کلیک نمایید.

1. شناخت آناتومی بدن زنان

عدم شناخت و آگاهی مردان از آناتومی بدن همسران خود یکی از دلایل نارضایتی زنان از رابطه جنسی است. شناخت نقاط تحریک پذیر و حساس بدن زنان مانند سینه‌ها، لب‌های داخلی واژن، باسن، پشت گردن، گوش‌ها و لمس و بوسیدن این نقاط در رساندن زنان به اوج لذت کمک زیادی خواهد کرد. برای آشنایی با بدن زنان کلیک کنید.

2. کاهش استرس همسر

استرس یکی از عوامل کاهش میل جنس در زنان است. صحبت کردن با همسر و دادن آرامش به او کلید بهبود رابطه هست و با این کار به کاهش استرس زنان و آمادگی آن‌ها برای برقراری رابطه و لذت بردن آن منجر خواهد شد.

3. به اوج لذت رساندن زنان | اهمیت پیش نوازی و معاشقه

آماده کردن زنان پیش از برقراری رابطه جنسی از طریق معاشقه یکی از مهم‌ترین عوامل در برقراری رابطه جنسی لذت بخش برای دو طرف است. صحبت در مورد  فانتزی‌های جنسی زنان و کشف علائق جنسی آن‌ها و توجه به عکس العمل‌های همسر، نقشی اساسی در شکل گیری یک رابطه صحیح و به تبع آن لذت بیشتر دوطرف از رابطه خود را دارد.

4. تنوع در رابطه جنسی

تنوع حرکات در طول رابطه جنسی، امتحان حالت‌ها و زوایای مختلف در طول رابطه و به طور کلی تنوع در پوزیشن جنسی کمک بسیار زیادی به پیدا کردن حالت ایده آل و اوج لذت زنان خواهد کرد. برای هر خانمی ممکن است یکی از پوزیشن‌ها لذت بخش بوده و او را ارضا نماید، شما با خواندن مقاله ارضا شدن زنان می‌توانید بهترین پوزیشن را دریابید.

5. رابطه جنسی دهانی

 یکی از موثرترین شیوه‌ها برای اینکه زنان به اوج لذت جنسی برسند، انجام رابطه جنسی دهانی است. تمرکز بر تحریک کلیتوریس و بقیه قسمت‌های واِژن تجربه اوج لذت جنسی را برای زنان به وجود می‌آورد. کمک خواستن از همسر در مورد نحوه انجام این نوع از رابطه و اطلاع در مورد نقاط حساس کمک زیادی خواهد کرد.

6. به اوج لذت رساندن زنان | تغییر جای زن و مرد در رابطه جنسی

برخی از زنان در طول رابطه جنسی تسلیم بودن را ترجیح می‌دهند و عده‌ای نیز علاقه دارند که کنترل رابطه را در دست بگیرند. فرصت دادن به همسر و شناخت علائق جنسی او تعیین کننده علاقه او به یکی از این دو حالت است.

بیشتر بخوانید : ارگاسم در زنان  

7. به یکبار تلاش اکتفا نکنید

به اوج لذت رساندن زنان در هر بار رابطه امکان پذیر است. پس چون دفعات قبلی تلاش کرده اید، دلیل نمی شود که در مراتب بعدی تلاش نکنید. بهتر است به تمام نکات ذکر شده توجه کرده و آن ها را رعایت کنید. بدن همسرتان هر بار که لذت جنسی را می‌چشد، در دفعات بعدی تمایل بیشتری برای رابطه خواهد داشت.

8. به اوج لذت رساندن زنان | بعد رابطه او را در آغوش بگیرید

زنان برخلاف مردان بعد از ارگاسم، همچنان جسم و روان شان در حال شوق به سر می‌برد. شما به عنوان همسر با در آغوش گرفتن او می‌توانید این لذت را برای مدت بیشتری حفظ کنید. این کار باعث می‌شود که در اعماق وجود او یادی خوش از رابطه بماند. این گونه در دفعات بعدی احتمال به اوج لذت رسیدن زنان بیشتر می‌شود.

9. حذف مانع ذهنی برای به اوج لذت رساندن زنان

جهت به اوج لذت رساندن زنان، باید موانع ذهنی و مشغله های فکری را حذف کنید. تفکر راجع به مسائل زندگی و کاری نه تنها رابطه جنسی بدی را تجربه خواهید کرد. بلکه به اوج لذت نیز نخواهید رسید. بنابراین قبل از آغاز رابطه جنسی افکار خود را تخلیه کنید و به همسر خود کمک کنید تا آرامش داشته باشد.

 

نشانه های به اوج لذت رساندن زنان چیست؟

نشانه های به اوج لذت رسیدن زنان

در واقع منظور بسیاری از افراد برای به اوج لذت رسیدن زنان همان ارگاسم است. اما همه زنان ارگاسم را تجربه نمی‌کنند. اما می‌توانند از رابطه لذت ببرند. پس با تحریک مناسب همسرتان نیز از رابطه با شما لذت خواهد برد. شما با مشاهده نشانه های زیر به این موضوع پی خواهید برد.

✨ تمایل و عطش او برای برقراری رابطه

✨ تلاش برای دادن لذت به همسر

✨ میل به حضور شما در کنارش

✨ مشاهده نشانه های ارگاسم

✨ شادی و خوشحالی در طول روز

✨ رسیدگی به آراستگی ظاهری

فواید به اوج لذت رساندن زنان

به اوج بذت رساندن زنان یا ارگاسم از فواید زیادی برخوردار است. که در این بخش مقاله به آن اشاره کرده ایم.

? باعث جلوگیری از پوکی استخوان می‌شود.

? رگ های خونی باز می‌شود و مانند جوانساز عمل می‌کند.

?به دلیل افزایش هورمون استروژن، ارگاسم باعث کاهش بیماری قلبی می‌شود.

? هنگام ارگاسم سروتونین و پرلاکتین آزاد می‌شود که باعث ایجاد آرامش و کاهش استرس می‌شود.

? ارگاسم باعث افزایش قدرت ایمنی بدن و بهبود بیماری های عفونی می‌شود.

?افزایش هورمون عشق

? سر دردهای میگرنی و دردهای مفاصل را کاهش می‌دهد.

? بهبود عملکرد مغز

?تقویت پوست سالم

? افزایش کیفیت خواب

? بهبود خلق و خو

?پیشگیری از ابتلا به سرطان

عوارض به ارگاسم نرسیدن خانم ها

 

همانطور که در بخش قبلی از فواید به اوج لذت رسیدن زنان حرف زدیم. در این بخش قصد داریم راجع عوارض به ارگاسم نرسیدن توضیح دهیم.

? کاهش ایمنی بدن

? افزایش افسردگی

?ابتلا به اختلال خواب

? ابتلا به بیماری ها

? خستگی روزانه

?نیازمند به مصرف شیرینی جات

سخن آخر

ارضا جنسی در زنان اهمیت زیادی دارد و تاثیرات عمیقی بر جنبه‌های جسمی و روانی آنان می‌گذارد. عدم خودخواهی مردان در رابطه جنسی و همچنین صحبت کردن با همسر در مورد علائق و سلیقه‌های جنسی او، کمک زیادی به به اوج رساندن زنان و پیدا کردن بهترین شیوه ارضا وی خواهد کرد. هم چنین در صورت بروز هرگونه مشکل استفاده از راهکارهای مشاوران و متخصصین مسائل جنسی کمک شایانی به حل این مشکل خواهد کرد. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه به اوج لذت رساندن زنان می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سوالات متداول

چرا به اوج لذت رساندن زنان اهمیت دارد؟

اوج لذت جنسی برای زنان بسیار مهم است و ارتباط مستقیمی با رضایت آنان از زندگی زناشویی دارد. در صورتی که زن به اوج لذت جنسی نرسد، رضایت او از رابطه کاهش می‌یابد و در نتیجه به مرور زمان در زندگی دچار مشکل خواهند شد. 

بهترین پوزیشن برای به اوج رساندن زنان چیست؟

این امر در هر فردی متفاوت است اما به طور کلی پوزیشن‌هایی که امکان لمس و تحریک کلیتوریس فراهم باشد بهتر هستند. کلیتوریس نقش اساسی در تحریک و ارضا شدن زنان ایفا می‌کند. 

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫12 دیدگاه ها

  1. من همه این کارهایی که بگید رو میخوام بکنم ولی خانمم خچالت میکشه ما الان 3 ساله ازدواج کردیم ولی هنوز باهام راحت نیست لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام عدم صمیمیت با همسر مشکلی است که خیلی از خانم ها با آن مواجه هستند اما به مرور زمان و با زندگی در یک خانه این مساله به طور طبیعی رفع میشود. اما در مورد همسر شما این مساله حتما باید بررسی شود. عوامل مختلفی می تونن موجب این نوع خجالت بشوند. پس حتما برای دریافت زوج درمانی با شماره های درج شده تماس بگیرید

  2. من برای این که بتونم همسرم رو به اوج لذت برسونم مدتها تلاش کردم با خودش کلی صحبت کردم ازش خواستم چیزایی که دلش میخواد رو بهم بگه براش انجام بدم ولی فایده نداشت آخر سر هم ازم شاکی بود میگفت تو بلد نیستی خلاصه بگم خیلی این در اون در زدم مسخره ام نکنید خب زنم برام مهمه میخاستم واقعا اونم لذت ببره خلاصه ما حتی بچه دار هم شدیم ولی اون همچنان سرد بود سردتر هم شد این شد که دیگه اخر سر رفتیم دکتر هر جا میرفتیم یه چیز میگفتن دارو دادن تمرین دادن ازمایش فلان دیگه خسته شده بودیم اخر یکی از دوستای خانمم موضوع رو فهمید بعد باهاش حرف زد این دوستش روانشناس بود خیلی برام سواله که اومدم اینجا دارم اینارو میگم بعد از حرف زدن با اون دوستش همه چی یهو عوض شد هر چی ازش میپرسم چی شد انقدر تو گرم شدی فقط میگه برو دعا به جون فلانی بکن هیچی دیگه نمیگه هر چی میگم خب بگو مگه چی بهت گفت به من هیچی نمیگه ولی واقعا زنم عوض شده از بودن با من لذت میبره هیچ خودش میاد سمتم خیلی موقع ها چیزی که تو این ده سال ازدواجمون محال بود. تورو خدا شما روانشناسا بهم بگید که اون دوستش چی بهش گفته که انقدر عوض شد زنم….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. متاسفانه نه زن و نه مرد مفهوم عشق را نمیفهمد و خود را در تجملات و نیازهای جسمانی محدود میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره