تحریک همسر | علائم ظاهری تحریک زنان و مردان

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تحریک همسر مسئله بسیار مهمی است که ارتباط مستقیمی با افزایش کیفیت رابطه زناشویی می‌گذارد. این امر در بالا بردن کیفیت رابطه جنسی و تحکیم بنیان خانواده تاثیر بسیار زیادی دارد. یادگیری اصول تحریک جنسی برای کسانی که تازه ازدواج کرده‌اند یا مدتی از ازدواج آن‌ها می‌گذرد بسیار مهم و ضروری است. در حقیقت بعد از مدتی که از زندگی زناشویی می‌گذرد، هیجان جنسی بین دو نفر کاهش می‌یابد. باید بدانید که رابطه جنسی تنها محدود به دخول نمی‌شود؛ عشق بازی و تحریک بدن همسر پیش زمینه رابطه جنسی خوب و با کیفیت است. همچنین شما می‌‌توانید با کمک گرفتن از یک فرد متخصص، اطلاعات خود را در زمینه تحریک همسر افزایش دهید. 

 

تحریک همسر

معاشقه با همسر به معنای انجام مجموعه رفتارهای روانی و جسمی‌ایست که بین دو نفر اتفاق می‌افتد. این رفتارها موجب انگیزش جنسی افراد شده و به عنوان مقدمه‌ای برای ارضای جنسی تلقی می‌شود.

رابطه جنسی جزء بسیار مهمی در ازدواج به شمار می‌رود. این امر برای همه افراد مهم است و یکی از دلایل و اهداف مهم ازدواج شمرده می‌شود. حال اگر یک یا هر دو زوجین علاقه و رغبت خود را نسبت به این امر مهم از دست بدهند چه اتفاقی می‌افتد؟

تحقیقات نشان داده که بعد از مسائل مالی، از مسائل جنسی به عنوان دومین عامل مهم در طلاق زوجین نام برده شده است. خوشبختانه راه‌های زیادی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد. یکی از راه‌های تحریک همسر ماساژ دادن بدن وی می‌باشد. انجام ماساژ جنسی در ارتباط زناشویی یکی از موثرترین راه‌های تحریک همسر و افزایش کیفیت رابطه فیزیکی و احساسی بین دو طرف است. حتما درباره تاثیر بوی بدن در جذابیت جنسی بخوانید.

 

نقش تنوع در تحریک همسر

یکی از مواردی که مردان در رابطه جنسی خیلی به آن اهمیت می‌دهند، تنوع در رابطه جنسی است. دلیل اهمیت بیشتر تنوع برای مردان به این دلیل است که تغییرات جنسی برای مردان خوشایندتر می‎باشد. اگر می‌خواهید همسر خود را تحریک کنید به تنوع در رابطه جنسی اهمیت زیادی بدهید. البته هر زن رفتارهای جنسی مخصوص به خودش را دارد. برای مردان یکی از جذاب‌ترین اتفاقات جنسی لحظه ارضا شدن همسرش است. اینکه همسر او در لحظه ارضا شدن چه حالت چهره‌ای دارد، تن صدای او به چه شکل است و حالت بدن او به چه صورت است برای مردان جذابیت خاصی دارد و این امر در هر زنی متفاوت است.

بیشتر بخوانید : نقاط تحریک پذیر آقایان

برای اینکه در رابطه زناشویی خود تنوع ایجاد کنید، گاهی محل رابطه خود از اتاق خواب به جای دیگری تغییر دهید. همچنین اگر بتوانید رفتارهای جنسی را تغییر دهید تنوع جنسی بسیار زیادی را در رابطه‌تان ایجاد می‌کنید. تنوع دادن به رابطه جنسی می‌تواند در نظر هر دوی شما بسیار جذاب باشد. پس پوزیشن‌های مختلف برای برقراری رابطه جنسی را بشناسید و سعی کنید آن‌ها را در رابطه زناشویی خود اعمال نمایید. داشتن یک نوع رفتار جنسی برابر است با یکنواخت شدن رابطه جنسی بین دو طرف که این به منزله خطر فروپاشی زندگی مشترک می‌باشد.

تظاهر کردن در رابطه جنسی تاثیر مخرب دارد

یکی از اشتباهاتی که خانم‌ها برای تحریک همسر خود به آن دست می‌زنند تظاهر کردن به لذت بردن از رابطه جنسی است. خیال شما راحت باشد، مردان به خوبی این قضیه را متوجه می شوند. اگر در رابطه جنسی به لذت بردن تظاهر کنید، همسرتان نسبت به شما سرد می‌شود. بهتر است مردان با نقاط تحریک پذیر بدن زنان آشنا باشند تا بتوانند آن‌ها را به خوبی تحریک کنند. رضایت در رابطه جنسی باید دو طرفه باشد. زوجین باید در طول سال‌هایی که با یکدیگر زندگی می‌کنند، علایق و فانتزی‌های همسرشان را بشناسند. این امر به روی کیفیت رابطه جنسی دو طرف بسیار تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید : آشنایی با بدن زن

نقش پوشش و ظاهر در تحریک جنسی

مرتب بودن در رابطه جنسی نکته مهمی است که زن و مرد باید به آن توجه کنند. آراستگی هنگام رابطه جنسی در کیفیت رابطه جنسی بسیار تاثیر گذار است. استفاده از عطر مناسب در تحریک همسر و بالا بردن هیجان رابطه جنسی تاثیر بسیاری می‌گذارد. علایق جنسی همسر خود را کشف کنید، نسبت به فانتزی‌های او حساس باشید و سعی کنید همیشه آراسته در کنار او ظاهر شوید. نرسیدن به ظاهر و آراستگی خود یکی از عوامل تحریک نشدن همسر، سرد شدن روابط و کاهش کیفیت رابطه جنسی می‌باشد.

خوب است در خاله از لباس‌های تحریک کننده، نیمه برهنه و یا آرایش‌های جذاب استفاده کنید. لباس‌های نیمه برهنه باعث می‌شوند که اندام شما برای همسرتان هیجان برانگیز و تحریک کننده بنظر آید. همچنین لباس‌های پوشیده‌ای که برجستگی‌های بدن را به خوبی نمایان می‌کند برای تحریک همسر بسیار موثر هستند.

حتما برای تجربه لذت ارضا شدن همزمان مرد و زن کلیک کنید.

سخن آخر

در انتها باید توجه داشته باشید که تحریک همسر امر مهمی است وهر دو طرف باید به آن توجه داشته باشند. این تحریک می‌تواند با دانستن فانتزی‌ها و علایق همسرتان بهتر انجام شود. خوب است راه‌های مختلف برای تحریک همسر خود را بشناسید و از آن‌ها در جهت افزایش کیفین رابطه جنسی خود استفاده کنید. در این راستا می‌توانید با مشاوران متخصص نیز مشورت کرده و از آن‌ها کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تحریک همسر می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره