ارضا شدن همزمان زن و مرد چه اهمیتی دارد؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

ارضا شدن همزمان زن و مرد یکی از عواملی است که نقش تعیین کننده‌ای در رضایت جنسی زوجین دارد. چرا که عدم دستیابی به این امر باعث می‌شود همواره یکی از طرفین به لذت جنسی برسد و تمایل به قطع رابطه داشته باشد، در حالی که دیگری همچنان برای ارضا شدن به زمان نیاز دارد. این مسئله می‌تواند زمینه ساز بروز تعارض‌هایی بین طرفین شده و به طور کل رضایت زناشویی را کاهش دهد. در ادامه این مقاله به ارائه راهکارهایی برای ارضا شدن همزمان زن و مرد پرداخته‌ایم. در صورتی که در رابطه با همسر خود دچار مشکلی هستید، حتما از خدمات مشاوره جنسی استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ارضا شدن همزمان زن و مرد می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

اهمیت ارضا شدن همزمان زن و مرد

ارضا شدن همزمان یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده در میزان رضایت جنسی زوجین است. زیرا هنگامی که یکی از طرفین زودتر به ارگاسم یا همان ارضای جنسی دست می‌یابد، تلاش می‌کند تا به رابطه خاتمه دهد. این در حالیست که فرد دیگر همچنان تمایل دارد رابطه ادامه پیدا کند و در نتیجه ممکن است از رفتار شریک جنسی خود احساس نارضایتی کند.

در واقع دست کشیدن از رابطه توسط کسی که زودتر به ارگاسم می‌رسد، علاوه بر کاهش رضایت جنسی فرد مقابل می‌تواند زمینه ساز بروز سوءتفاهم شده و احساس عدم درک متقابل را به دیگری منتقل نماید. همچنین ارضا شدن زودهنگام به خصوص برای مردان احساس شرم و خجالت را به همراه می‌آورد و اغلب باعث کاهش اعتماد به نفس فرد در زمینه عملکرد جنسی می‌شود. با توجه به همه این مسائل بسیار اهمیت دارد که زوجین برای ارضا شدن همزمان تلاش کنند و به این ترتیب کیفیت رابطه خود را ارتقا ببخشند. برای آشنایی بیشتر با نحوه صحیح برقراری رابطه جنسی کلیک کنید.

توصیه هایی برای ارضا شدن همزمان زن و مرد

ارضا شدن همزمان زن و مرد امری غیر ممکن نیست. شما به کمک برخی راهکارهای ساده می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید. در ادامه به چند مورد از این راهکارها اشاره کرده‌ایم.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

1- تقویت عضلات کف لگن

تقویت عضلات کف لگن یکی از عوامل بسیار تاثیرگذاری است که باعث اوج گیری سریع‌تر لذت جنسی برای زنان می‌شود. در نتیجه انجام برخی تمرین‌های ورزشی نظیر تمرینات کگل به شما کمک می‌کند تا بتوانید ارگاسم را با سرعت و شدت بیشتری تجربه کنید و در نتیجه از رابطه خود لذت بیشتری ببرید.

2- تلاش برای یافتن نقطه جی

نقطه جی یک ناحیه خاص در واژن است که لمس شدن آن در حین دخول با ایجاد بیشترین تحریکات جنسی برای زن همراه است و باعث رسیدن به ارگاسم می‌شود. در نتیجه تلاش کنید این نقطه را پیدا کرده و در حین رابطه بیشتر به این ناحیه از واژن فشار وارد کنید. این کار به زنان کمک می‌کند تا با سرعت بیشتر و همگام با مرد به ارضای جنسی دست پیدا کنند.

3- ارضا شدن همزمان زن و مرد | اطمینان از روان بودن واژن

خشکی واژن یکی از موانع مهم برای دستیابی به ارگاسم برای بانوان است. در نتیجه بسیار اهمیت دارد که قبل از دخول از روان بودن واژن به اندازه کافی اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که داشتن معاشقه طولانی یکی از عواملی است که به ایجاد رطوبت هرچه بیشتر در ناحیه واژن کمک می‌کند.

4- تحریک کلیتوریس

زنان به روش‌های گوناگونی می‌توانند به ارگاسم دست پیدا کنند که یکی از ساده‌ترین آن‌ها ایجاد تحریک‌های کلیتورال است. بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر مردان در طول رابطه ناحیه کلیتوریس زن را نیز تحریک کنند، زنان با سرعت بیشتری می‌توانند اوج برانگیختگی جنسی یا ارگاسم را تجربه نمایند. برای آشنایی بیشتر با بایدها و نبایدهای تحریک همسر کلیک کنید.

5- ارضا شدن همزمان زن و مرد | بدن همسرتان را بشناسید

بسیار اهمیت دارد که در رابطه به بدن همسر خود دقت کنید و این مسئله را کشف نمایید که او هنگام لمس و نوازش کدام نواحی بیشترین تحریک را تجربه می‌کند. اگر شما علایق جنسی همسر خود را به درستی بشناسید، می‌توانید ارگاسم همزمان را خیلی راحت‌تر و سریع‌تر با یکدیگر تجربه نمایید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله شناخت بدن همسر کلیک کنید.

6- عدم ایجاد فشار برای ارضا شدن همزمان

درست است که ارضا شدن همزمان زن و مرد می‌تواند تجربه فوق العاده‌ای باشد اما برای رسیدن به این هدف نباید خود و همسرتان را تحت فشار قرار دهید. چرا که این مسئله به خودی خود با افزایش استرس می‌تواند عملکرد هردوی شما را کاهش داده و در نتیجه بر رضایت جنسی نیز تاثیر منفی بگذارد.

7- یافتن بهترین پوزیشن جنسی

لازم است تلاش کنید به مرور زمان پوزیشن‌های جنسی مختلف را امتحان کرده و ببینید در کدام یک از پوزیشن‌های جنسی هردوی شما بیشترین لذت را کسب می‌کنید. این امر کمک می‌کند تا به زمان مشابهی برای دریافت برانگیختگی و رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از یک روانشناس کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ارضا شدن همزمان زن و مرد می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سوالات متداول

آیا ارضا شدن همزمان مرد و زن اهمیتی دارد؟

این که زن و شوهر همزمان ارضا شوند بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد اما ارضای همزمان موجب احساس بهتر و بالا رفتن کیفیت رابطه آن ها خواهد شد.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره