صحبت از رابطه جنسی با دیگران

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

صحبت از رابطه جنسی با دیگران رفتاری است که هرگاه توسط یکی از زوجین انجام شود، می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. زمانی که یکی از زوجین مطلع شود که همسرش مسائل جنسی را باکسی غیر او درمیان می‌گذارد، دیگر اعتماد قبل را نخواهد داشت ونمی‌تواند احساسات و خواسته‌های خود را کامل به همسرش بروز دهد. به همین خاطر بسیاری از روانشناسان و ومتخصصان تأکید می‌کنند که از روابط زناشویی خود با دیگران صحبت نکنید، زیرا فرد در این شرایط دیگر احساس امنیت نمی‌کند و به حریم شخصی‌اش آسیب‌ زده می‌شود. در ادامه به بررسی کامل صحبت از رابطه جنسی با دیگران و پیامدهای آن می‌پردازیم. برای دریافت خدمات لازم در این خصوص بر مشاوره جنسی تلفنی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه صحبت از رابطه جنسی با دیگران می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

علت صحبت از رابطه جنسی با دیگران

دلایل زیادی برای صحبت از رابطه جنسی با دیگران وجود دارد. اما دو مورد از شایع‌ترین این دلایل به شرح زیر است.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

1.کمک گرفتن برای حل مشکلات

مثلأ افرادی که در رابطه جنسی خود مشکل دارند ونمی‌دانند برای حل آن چه کاری باید انجام دهند، مشکلات خود را با خانواده، فامیل یا دوستان در میان می‌گذارند تا با استفاده از اطلاعات و تجربیات آن‌ها مشکل خود را برطرف سازند.

فروشگاه آرامیس

این راه حل اصلا مناسب نیست چراکه نه تنها اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران می‌گذارند و آن ها را وارد حریم خصوصی خود می‌کنند، بلکه راه‌های غیرعلمی و غیرتخصصی دریافت می‌کنند که ممکن است مشکل را دوچندان کند. زوجین می‌توانند برای حل مشکلات جنسی خود به یک فرد متخصص مراجعه کنند. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد رابطه جنسی کلیک کنید.

2. صمیمت با دیگران و صحبت از رابطه جنسی با دیگران

گاهی نیز افراد براساس علاقه، صمیمیت و عادت به صحبت کردن راجب همه چیز، از مسائل زناشویی نیز با دیگران صحبت می‌کنند تا به گونه‌ای عشق و برتری رابطه خود را نشان دهند. باید دانست که در هر صورت این کار اشتباه است و تنش‌های زیادی برای زن و شوهر و رابطه آنان ایجاد می‌شود. پیشنهاد می‌شود حتما مقاله دلزدگی زناشویی کلیک کنید.

چرا صحبت از رابطه جنسی با دیگران قدغن است؟

شاید برای برخی عجیب باشد، اما هستند کسانی که از صحبت از رابطه جنسی با دیگران لذت می‌برند. این رفتار بیشتر در میان زنان شایع بوده اما در مردان هم دیده می‌شود. مهم‌ترین دلیل برای قدغن بودن این کار، آسیب های جبران ناپذیری است که به رابطه زوجین زده می‌شود. با مطرح کردن خصوصی‌ترین جنبه زندگی‌تان دیگران را وارد رابطه تان می‌کنید. این گونه نه تنها به دیگران اجازه دخالت می‌دهید بلکه اطلاعاتی به آن ها میدهید که موجب آسیب های جبران ناپذیری به روابط تان می شود.

پیامدهای صحبت از رابطه جنسی با دیگران

رابطه جنسی بین شما و همسرتان، شخصی‌ترین و خصوصی‌ترین جنبه زندگی شماست. بنابراین شما و همسرتان باید بتوانید آزادانه در مورد این نیازها و امیال با یکدیگر صحبت کنید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید باید به یکدیگر اعتماد کامل داشته باشید. ولی زمانی که شما این مسائل و خواسته‌ها را با دیگران درمیان بگذارید و آن‌ها را وارد حریم شخصی خود کنید، این اعتماد کم شده و از بین می‌رود.

با از بین رفتن اعتماد، دیگر زوجین نمی‌توانند با خیال آسوده خواسته‌های خود را مطرح کنند. در نتیجه کیفیت زندگی آن‌ها پایین آمده و روابطشان سرد می‌شود. آن‌ها دیگر مانند قبل نخواهند بود، درمورد فاش شدن مسائل خصوصی خود می‌ترسند و نمی‌توانند رابطه‌ای آزادانه و لذت بخش داشته باشند.

صحبت کردن در مورد روابط جنسی با دیگران شاید در ابتدا عادی به نظر برسد اما به مرور زمان زندگی را تحت تأثیر قرار داده و مشکلاتی را به وجود می‌آورد. برای کسب اطلاعات در زمینه ارتباط صحیح با همسر کلیک کنید.

صحبت از رابطه جنسی با چه کسانی مجاز است؟

تنها کسی که می‌توان در مورد روابط جنسی با او صحبت کرد، همسرتان است. شما نه تنها می‌توانید، بلکه باید با او درمورد نیازها، علایق و نحوه رابطه جنسی صحبت کنید. در این مورد خجالت را کنار گذاشته و در فضایی آرام و صمیمی، نارضایتی و خواسته‌های خود را مطرح نمایید.

اگر از موضوعی ناراحتید، از تحقیر و سرزنش استفاده نکنید؛ زیرا با این کار به عزت نفس او لطمه زده‌اید. همچنین اگر مشکلی در روابط جنسی خود دارید که با گفت وگو حل نمی‌شود، بهتر است به جای کمک گرفتن از دوستان و نزدیکان، به یک درمانگر متخصص یا مشاوره جنسی مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات در زمینه زوج درمانی کلیک کنید.

سخن آخر

نگفتنی‌هایی در زندگی مشترک وجود دارد که فقط مربوط به شما و همسرتان است. مسائل مربوط به اتاق خواب فقط مختص شماست پس هرگز آن را به کسی نگویید. زیرا این کار راز بین شما و همسرتان است و با گفتن آن موفقیت و تداوم زندگیتان به خطر می‌افتد. توجه داشته باشید که مشکلات جنسی برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید اما بهترین و موثرترین راه برای حل آن‌ها کمک گرفتن از یک فرد متخصص است. روانشناسان مرکز مشاوره حامی هنر زندگی در خدمت شما هستند تا به صورت حضوری و تلفنی در این زمینه یاری‌تان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه صحبت از رابطه جنسی با دیگران می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره