عاشق دو نفر شدن | همزمان عاشق دو نفر شدم

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

عاشق دو نفر شدن باعث ایجاد روابط مثلثی می‌شود. روابط مثلثی یعنی سه نفر در یک رابطه وجود دارند. شاید در اطراف خودتان دیده باشید، که یک فرد عاشق دو شخصیت شده است. و شاید خودتان دچار این وضعیت کلافه کننده باشید. عاشق دو نفر شدن همراه با دوگانگی و کلافگی زیاد است. بسیاری از افراد که عاشق دو نفر شده‌اند، نمی‌دانند که چگونه باید این مشکل را برطرف کنند. در ادامه در رابطه با خصوصیات این افراد و راه‌کارهای جلوگیری از این وضعیت توضیح داده‌ایم. برای دریافت خدمات مشاوره رابطه کلیک کنید.

آیا عاشق دو نفر شدن امکان دارد؟

بله، عاشق دو نفر شدن به صورت همزمان امکان دارد. شاید عاشق دو نفر شدن برای شما عجیب و غیرطبیعی باشد. اما در تحقیقاتی امکان‌پذیر بودن این مساله مشخص شده است. همه انسان ها یکسری افراد را در قلب خود جای داده‌اند. خانواده، دوست، همسر و فرزند همگی جایگاه خاص خود را در قلب و عقل شما دارند. اما گاهی افراد همزمان عاشق دو نفر می‌شوند که با هیچ کدام در رابطه نیستند. و به دنبال انتخاب گزینه برتر می‌باشند. عاشق دو نفرشدن زمانی عجیب‌تراست که عشق عمیق و شهوانی باشد. برای مثال شما همسر، نامزد و دوستی دارید اما همزمان عاشق یک فرد دیگر نیز هستید.

بسیاری از کسانی که در روابط خود کمبودی احساس می‌کنند. به سراغ افرادی می‌روند که کمبودهای آن‌ها را جبران کند. خانم‌ها به دنبال توجه گرفتن از مردان هستند. آقایان به دنبال برطرف کردن نیاز جنسی. زمانی که یک رابطه زناشویی به مشکل بخورد. و یکی از زوجین عاشق شخص دیگری‌شود خیانت رخ می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خیانت همسر کلیک کنید.

خصوصیات افرادی که عاشق دو نفر هستند

کسانی که عاشق دو نفر می‌شوند خصوصیات و نشانه هایی دارند که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید : روانشناسی عشق

  • افرادی که عاشق دو نفر هستند. هنگام صحبت از ویژگی های خوب هر دو شخصیت سخن می‌گویند. و باعث می‌شود که شما متوجه نشوید که عاشق کدام شخصیت است.
  • هنگامی که کنار همسر، نامزد یا دوست خود باشند، شخص دوم را در کنارشان تصور می‌کنند. این افراد هدف ها، آینده و رویاهای‌شان را همزمان با دو نفر تصور می‌کنند. این مهم‌ترین ویژگی افرادی است که عاشق دو نفر شده‌اند.
  • زمانی که یک اتفاق مهم در زندگی شما رخ می‌دهد. به دنبال توضیح در رابطه با موضوع به فرد مورد علاقه هستند. اما این افراد نمی‌دانند که موضوع را با کدام یک در میان بگذارند.
  • کسانی که عاشق‌دو نفر شده باشند. اگر یکی از شخصیت ها خواهان جدی‌تر شدن رابطه شود، قبول نمی‌کنند. و به دنبال بهانه و دلیل های مختلف هستند. تا بحث را تغییر دهند و از جدی شدن رابطه دوری می‌کنند.
  • این افراد طبیعتا برای ملاقات و گشت و گذار نمی‌دانند که کدام شخصیت را الویت قرار دهند.

حتما درباره نشانه های عاشق شدن بخوانید.

فروشگاه آرامیس

انتخاب بین دو نفر

اگر متوجه شده‌اید که عاشق دو نفر هستید، باید هر چه سریع تر با متخصص روانشناسی در این زمینه صحبت بکنید. چرا که دیر یا زود این موضوع برای تان تبدیل به مساله ای پیچیده خواهد شد. در ادامه به دو نکته بسیار مهم در این زمینه اشاره کرده‌ایم.

  1. مقایسه نکردن افراد با یکدیگر: زمانی که شما در رابطه‌اید و عاشق فرد دیگر شده‌اید هرگز نباید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. هر فردی خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی مخصوص به خودش را دارد. گاهی مقایسه شریک احساسی با یک فرد دیگر باعث دلبستگی به همان فرد می‌شود.
  2. جدا شدن از هر دو رابطه: اگر عاشق دو نفر شده باشید. شاید بهترباشد که مدتی از هر دو نفر فاصله بگیرید. با فاصله از هر دو نفر ارزیابی کنید که کدام فرد با ویژگی های شخصی شما سازگاری بیشتری دارد.

عاشق دو نفر شدن با وجود همسر

اگر شما عاشق دو نفر شده باشید که یکی همسرتان باشد. بهتراست تمام تلاش‌تان برای فراموشی فرد دوم بکنید. الویت انتخاب شما همسرتان است. احتمالا مشکلاتی در روابط زناشویی شما وجوددارد که برای جبران آن‌ها به کسی غیر از همسرتان علاقه مند شده‌اید. پس فکر فرد دوم را از ذهن خود خارج کنید. و به دنبال حل مشکلات زندگی خود باشید. برای رفع این مسائل حتما از خدمات مشاوره خانواده استفاده نمایید.

کلام آخر

اگر عاشق دو یا چند نفر شده‌اید. برای برطرف‌کردن این کلافگی باید از یک متخصص روانشناس مشورت بگیرید. تنهایی اندیشیدن به این موضوع فقط درگیری ذهنی شما را تشدید می‌کند. به دنبال این درگیری شما مقایسه را ادامه می‌دهید. و همین امر باعث سردرگمی بیشترتان خواهد شد. متخصص با بررسی ویژگی های شخصیتی و خواسته‌های شما و طرف مقابلتان به شما برای یک انتخاب مناسب کمک می‌کند. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی به مراجعان خدمات روانشناسی ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره بر روی شماره‌های درج شده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه عاشق دو نفر شدن می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا یک زن می تواند همزمان عاشق دو مرد باشد؟

بله گاهی زنان نیز دچار احساسات یکسان نسبت به دو مرد می‌شوند. اما این احساسات معمولا توام با میل جنسی نیست.

عاشق دو نفرم شدم نمی دونم چکار کنم؟

در این شرایط احساسات متضادی را ممکن است تجربه کنید. برای ساماندهی به این شرایط بهتراست با متخصصین روانشناسی مشورت نمایید. با ارزیابی های کلی درباره شخصیت شما و آن دو نفر توسط متخصص از این سردرگمی رها خواهید شد.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره