ترک هروئین | بهترین روش های ترک هروئین

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

آیا از روش‌ ترک هروئین در خانه اطلاعی دارید؟ بسیاری از افراد حتی از فکر کردن به ترک هروئین نیز می‌ترسند و از تصور حالات بد ناشی از محرومیت مواد دچار اضطراب می‌شوند. این مسئله بیش از هر چیز به این خاطر است که اکثر افراد برای ترک از روش‌های منسوخ شده و قدیمی استفاده می‌کنند و از روش‌های دارویی و روان شناختی جدیدی که در این زمینه به کار می‌رود اطلاع چندانی ندارند.

در واقع این روش‌های جدید و علمی به افراد کمک می‌کنند تا با کمترین آسیب و مشکلات بتوانند هروئین را ترک کرده و در مدت زمان کوتاهی دوباره روند عادی زندگی خود را نیز دنبال کنند. ما در ادامه تلاش کرده‌ایم تا روش‌های سنتی و نوینی که در ترک هروئین به کار می‌روند را معرفی کرده و به مقایسه آن‌ها بپردازیم. جهت شروع درمان و ترک اعتیاد کلیک کنید.

هروئین چیست؟

هروئین چیست | ترک اعتیاد به هروئین

هروئین نوعی ماده مخدر افیونی است که از مورفین گرفته می‌شود. مورفین به‌طور طبیعی از گیاه خشخاش به دست می‌آید و از طریق آن به جز هروئین مواد دیگری نظیر تریاک و شیره نیز تولید می‌شود. ماده مخدر هروئین از جمله مسکن‌های بسیار قوی به شمار می‌رود و قابلیت اعتیادآوری بسیار بالایی نیز دارد.

شکل ظاهری آن معمولاً به صورت پودر سفید یا قهوه‌ای‌رنگ است و ممکن است گاهی اوقات ظاهری سیاه و چسبنده نیز داشته باشد. هروئین به اشکال مختلف دود کردن، استنشاق یا تزریق مورد استفاده می‌گیرد که مصرف آن به صورت تزریق اثرات به‌مراتب زیان بار تری را به بار می‌آورد. با توجه به خطرات و عوارض ناشی از مصرف و حتی ترک مشاوره ضرورت بیشتری پیدا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مواد اعتیاد آور کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : علائم اعتیاد به هروئین 

علائم و عوارض ترک هروئین

علائم و عوارض ترک هروئین

فروشگاه آرامیس

بر اساس تحقیقات انجام شده ترک هروئین معمولاً علائم جسمانی آزاردهنده متعددی را پدید می‌آورد که وابسته به دوز مصرف می‌توانند شدت متفاوتی داشته باشند. از جمله این علائم می‌توان به  موارد زیر اشاره کرد:

⭕ درد عضلانی

⭕ دل درد

⭕ حالت تهوع

⭕ اسهال

⭕ استفراغ

⭕ آبریزش بینی

⭕ ریزش اشک

⭕ بی‌خوابی

⭕ تپش قلب

⭕ اضطراب و بی‌قراری شدید

بیشتر بخوانید : تست اعتیاد به هروئین 

ترک هروئین 

ترک اعتیاد به هروئین 

به طور کلی می توان روش های هروئین را به دو دسته سنتی و نوین تقسیم کرد:

  • روش های سنتی ترک هروئین

✅ ترک هروئین به روش سقوط آزاد

✅ ترک هروین به روش یابویی 

✅ ترک هروئین به روش تدریجی

  • روش های نوین ترک هروئین

✅ ترک هروئین با دارو درمانی

✅ ترک هروئین با مداخله درمانی و روانشناختی

✅ ترک هروئین با سم زدایی و روان درمانی

✅ ترک هروئین با حمایت اجتماعی

✅ ترک هروئین در خانه

روش‌های سنتی برای ترک هروئین

بسیاری از افراد از روش‌های نوینی که امروزه برای ترک اعتیاد به کار می‌رود اطلاعی ندارند و برای ترک دادن خود یا فرد عزیزی که درگیر اعتیاد شده از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند. این روش‌ها اغلب مبتنی بر روش‌های علمی خاصی نیستند و می‌توانند فشارهای زیادی را به فرد تحمیل کنند. از جمله این روش‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد.

ترک هروئین به روش سقوط آزاد

در روش سقوط آزاد به‌یک‌باره فرد را از مصرف مواد مخدر محروم می‌کنند. از آنجایی که هروئین وابستگی بسیار زیادی به بار می‌آورد ترک ناگهانی آن به علائم جسمانی و روانی زیادی می‌انجامد که ممکن است از توان فرد خارج بوده و باعث شود که او نتواند فرایند ترک را به پایان برساند.

تجربه ترک به صورت سقوط آزاد و ناتوانی در بهبودی می‌تواند اعتمادبه‌نفس فرد را کاهش داده و باعث شود که او احساس کند هرگز نمی‌تواند ترک موفقیت‌آمیز را تجربه کند. شکست خوردن در روش سقوط آزاد به‌خصوص برای کسانی که مصرف بالایی داشته‌اند و یا از روش تزریق، هروئین را استعمال می‌کردند بیش از همه محتمل است.

ترک هروئین به روش یابویی!

در این روش در واقع همان سقوط آزاد اتفاق می‌افتد با این تفاوت که زور و اجبار نیز در کار است! برای مثال گرفتن مواد از فرد، بستن او به تخت یا فرستادن به کمپ‌های اجباری نمونه‌هایی از این روش هستند. ناکارآمدی این راهکار از آن جهت است که به ریشه‌های زیربنایی اعتیاد توجهی نمی‌کند و تمام تمرکز آن به سم زدایی بدن معطوف است.

این در حالی است که امروزه اعتیاد به عنوان یک بیماری مزمن و عود کننده مغزی شناخته می‌شود و اکثر متخخصین در این زمینه متفق‌القول هستند که عوامل روان شناختی مختلف در تعامل با فاکتورهای زیستی، اجتماعی و محیطی در بروز آن نقش دارند.

برای مثال افرادی که در زندگی احساس درماندگی و پوچی می‌کنند بیش از دیگران در برابر اعتیاد آسیب پذیر هستند. استفاده از زور و اجبار در ترک دادن این افراد باعث می‌شود که از نظر روانی بیشتر تحت فشار قرار گرفته و برای بازگشت مجدد به سمت اعتیاد مستعدتر شوند. به همین خاطر بسیاری از افرادی که این روش‌ها را تجربه می‌کنند اندکی پس از ترک دوباره به سمت مواد کشیده می‌شوند و در لغزش‌های مکرر گرفتار می‌گردند. 

ترک به روش تدریجی

شاید معقولانه ترین روش سنتی برای ترک هروئین روش ترک تدریجی باشد. در این روش فرد سعی می‌کند به مرور زمان مصرف مواد خود را کاهش داده تا جایی که دیگر نیازی به استعمال مواد نداشته باشد. با این حال در این روش نیز مشکلاتی نظیر علائم ناخوشایند ناشی از ترک و ریشه‌های روانی اعتیاد نادیده گرفته می‌شوند. به همین خاطر برای اینکه بتوانید از این راهکار استفاده کنید لازم است که از یک متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

بهترین روش‌ های ترک هروئین در خانه و کمپ

بهترین روش‌ های نوین ترک هروئین

در روش‌های جدیدی که برای ترک هروئین ابداع شده است متخصصین تلاش می‌کنند تا جنبه‌های مختلف جسمانی، روانی و اجتماعی بیمار را تحت نظر قرار دهند. آن‌ها معتقدند بهترین اثرات زمانی حاصل می‌شوند که درمان‌های دارویی، روان شناختی و حمایت‌های اجتماعی در کنار یکدیگر قرار گرفته و به فرد کمک کنند تا تمام عوامل مؤثر در ترک اعتیاد را بهبود ببخشد. ما در ادامه به هریک از این روش‌ها اشاره کرده‌ایم.

ترک هروئین به کمک درمان‌های دارویی

امروزه داروهای مختلفی در فرایند سم زدایی به فرد مبتلا به سوءمصرف هروئین تجویز می‌شوند. این داروها به او کمک می‌کنند علائم ترک کم تری را تجربه کرده و راحت تر این مرحله را پشت سر بگذارد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متادون، بوپرنورفین و نالترکسون اشاره کرد. این داروها اغلب ساختار مشابهی با مواد افیونی دارند. با این تفاوت که نشئگی و وابستگی کم تری را به بار می‌آورند. هم چنین به فرد کمک می‌کنند علائمی نظیر اسهال، استفراغ، درد عضلانی، تعریق و لرزش را کم تر تجربه کند و یا وسوسه‌های ذهنی کم تر به سراغش بیایند. جهت اطلاع از عوارض و راه های جلوگیری از اعتیاد به متادون کلیک کنید.

با این حال توجه کنید که مصرف غیر کنترل شده این داروها می‌تواند آن‌ها را تبدیل به یک مخدر جدید کند و اعتیاد تازه‌ای را در شما پدید بیاورد. در نتیجه هرگز به طور سر خود این داروها را مصرف نکنید و حتماً به دستورات پزشک در مورد میزان و زمان مصرف توجه نمایید. هم چنین دقت داشته باشید که این داروها را از مراکز معتبر تهیه کنید چراکه متأسفانه برخی افراد سودجو در مراکزی نظیر عطاری‌ها اقدام به فروش غیر قانونی این داروها می‌کنند. در اکثر موارد داروهایی که از عطاری‌ها تهیه می‌شوند دارای ناخالصی بوده و اغلب حاوی ترکیبات اعتیادآور دیگری هستند که می‌توانند پیچیدگی اوضاع را دوچندان کنند.

بیشتر بخوانید : ترک مواد مخدر

ترک هروئین به کمک مداخلات رفتاری و روان شناختی

درمان‌های روان‌شناختی بسیاری وجود دارند که می‌توانند به صورت سرپایی و یا در مراکز نگهداری در اختیار درمانجویان قرار بگیرند و روند ترک اعتیاد را تسهیل نمایند. از جمله مؤثرترین روش‌های روان شناختی برای ترک هروئین می‌توان به درمان شناختی رفتاری اشاره کرد. مطالعات نشان می‌دهند که وقتی این روش‌ها در کنار دارودرمانی قرار بگیرند می‌توانند اثرات مضاعفی را ایجاد کرده و به این ترتیب فرایند ترک را بیش از پیش تسهیل کنند.

در درمان شناختی رفتاری درمانگر به فرد کمک می‌کند تا بتواند باورهای غلط و الگوهای ناسازگار رفتاری مرتبط با اعتیاد را شناسایی کرده و آن‌ها را با الگوهای سالمی جایگزین نماید. درمان‌های روان شناختی با پرداختن به ریشه‌های اعتیاد و مورد توجه قرار دادن موضوعات مهمی نظیر وسوسه و تلاش برای درمان آن تا حد زیادی در تجربه ترک موفقیت‌آمیز مؤثر هستند.

ایجاد حمایت‌های اجتماعی برای ترک هروئین

علاوه بر درمان‌های دارویی و روان شناختی ایجاد پیوند اجتماعی بین فرد درگیر اعتیاد با سایر اعضای جامعه بسیار اهمیت دارد چرا که حمایت اجتماعی از فرد در برابر تهدیدهای محیطی محافظت کرده و به او کمک می‌کنند تا بتواند در دوره پرهیز مقاومت بیشتری به خرج دهد. با توجه به وسوسه شدیدی که هروئین ایجاد می‌کند و عوارض منفی بیشتر آن در مسیر ترک، حمایت اجتماعی بیش از پیش اهمیت می‌یابد.

درمانگران برای فراهم کردن این حمایت کمک گرفتن از گروه درمانی را پیشنهاد می‌دهند. در گروه درمانی فرد در کنار سایر افرادی که تجربه ترک هروئین را دارند قرار می‌گیرند و در می‌یابد که در این مسیر تنها نیست و با وجود همه دشواری‌ها می‌توان با قدرت ذهن و توانمند کردن خود بر این موانع غلبه کرد. برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

ترک هروئین در خانه

ترک هروئین درخانه از مواردی است که برخی افراد به دنبال آن هستند. باید گفت که اعتیاد به هروئین در خانه مسائل و چالش های خود را دارد. حتی اگر به بهترین روش ممکن هم انجام شود. باز هم مشکلات و عوراضی برای فرد در پی خواهد داشت. توصیه می کنیم قبل از انجام هر کاری حتما از یک متخصص ترک اعتیاد و پزشک مشاوره بگیرید. شما در هر جایی که هستید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی ترک اعتیاد ذهن نو بهرمند شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ترک هروئین در خانه و کمپ و شروع درمان میتوانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

سؤالات متداول 

اگر فرد هروئین و متادون را با هم مصرف کند چه اتفاقی می‌افتد؟

مصرف هم زمان مخدرها با داروهای جایگزین نظیر متادون ممنوع است و می‌تواند عوارض خطرناکی نظیر تشنج و حتی مرگ را در پی داشته باشد. در نتیجه هرگز دارو را در کنار مواد مصرف نکنید.

بهترین روش ترک هروئین چیست ؟

با توجه به تحقیقات علمی انجام شده بهترین روش ترک هروئین در داخل این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫33 دیدگاه ها

    1. هر مساله ای یه راه حلی داره هروئین درسته که ماده مخدر سنگینیه ولی برای ترک هروئین هم راه های مختلفی وجود داره و هم خیلی از کسانی که اعتیاد به هروئین داشتند بهبودپیدا کردن. پس نا امید نباشید و برای درمان حتما از مشاوره ترک اعتیاد استفاده کنید.

    2. سلام امان از وقتی که انسان بخواد کاری رو انجام بده من به چشم دیدم مردی رو که از خونه پول دزدیده بود فرار کرده بود ۱ ماه گم شده بود بعد اینکه پولش تمام شده بود انداختنش تو جوی آب کنار خیابون وقتی پیداش کردیم سرنگ تزریق هرویین توی بیضه هاش بود شلوارش پایین تو جوی آب با چه شرایط بدی حتی باورش هم سخته کسی رو تو این شرایط ببینی اما خواست و شد الان ۲۰ سال پاکه زن بچه ۴ تا خونه ۳ تا ماشین شرکت حدود ۴۵ نفر کارمند و ….
      در صورتی که نه ارثیه بهش رسید نه وضع مالی خوبی داشت اما خواست و بلند شد .

    3. مگه میشه نداشته باشه؟اعتیاد درمان قطعی نداره فقط میشه کنترلش کرد ولی مصرف موادو میشه جلوشو گرفت.من دو سالو هشت ماه پاک بودم متاسفانه دوباره لغزش کردم الان ۲ ماهه مصرف میکنم دنبال ترک دوباره هستم

  1. واقعا اعتیاد بد دردی نمی دونست چی کشیدیم تا پسرمون ترک کرد.
    ممنون از سایته خوبتون

  2. ترک هروئین خیلی سخته. ما هر کاری کردیم داییمون ترک نکرد الآنم نمی دونیم کجاس ?

  3. سلام دوستان همراهان محترم .
    الان نزدیک به ۸ ساله مصرف هروئین دارم و مابین ۲بار ترک نا موفق داشتم که بار اول نزدیک به ۶ماه و بار دوم کمتر از یکسال شد که لغزش دوباره الان به ۶.۷ ماه میرسه قبلا اقدام به ترکم زیاد اهمیت ندادم ولی الان واقعا میخوام ترککنم که حتی مصرفم رو ازروزی ۳گرم آوردم به روزی رب گرم ۲۵٪ از گرم ولی الان نمیتونم دیگه خودمو کنترل کنم قبلا زندگیم مشکل خوابو بیداری یا خوردو خوراک نداشتم ولی الان همش خواب و بی غذایی نیازمن همراه‌تان هستم

  4. سلام علی هستم حدود۱۱سال هست که هرویین مصرف میکنم و۴ساله که شیشه هم اضاف شده چندبارترک کردم بارآخرباترکم به سرکارم که آموزگاری بود برگشتم اما بعداز یک سال لغزش کردم بکی از دلایل لغزشم حمایت نکردم خانواده بخصوص همسرم است اگر او اهمیت میداد من موفق میشدم چکارکنم ؟کجا مشاوره بگیرم وهمسرم هم باشه تا ازسخنان مشاور بهره روببره وبتونه کمکم کنه ممنونم اگه راهنماییم کنید

    1. سلام
      من و همسرم یکسال دوسه ماهه درگیر اعتیاد به هروئین شدیم چندین بار سعی کردیم ترک کنیم اما نشده زندگیمون داره نابود میشه خواهش میکنم اگه راهی میدونید کمکمون کنید بخدا نمیخوایم از همون اولش که الکی الکی شروع کردیم وقتی فهمیدیم گیر کزدیم سعی کردیم بذاریم کنار اما نشد هر روز که بیشتر میگذره بیشتر نگرانم که نکنه نشه تورو خدا اگه راهی هست کمکمون کنید ماتازه ازدواج کردیم زندگیمون داره خراب میشه ما واقعا نمیخوایم

  5. من آدرس کمپهای همدان رامیخواستم همه جورچرت وپرت گفتیدالاچیزی که دنبالش بودم خدامرگتان بدهد

    1. سلام تو رو خدا کمک کنید
      اعتیاد به هروئین و متادون
      قم هستیم
      چیکار کنم
      کجاببرمش
      پیش کی ببرمش

    1. سلام احسان عزیز
      برای ترک هروئین و شیشه روش های مختلفی هست که متخصص بعد از ارزیابی و معاینه درمان مناسب ارائه میدن. برای ترک هرگز دارویی خودسرانه مصرف نکنیدو حتما طبق یک برنامه مشخص اقدام به ترک هروئین و ترک شیشه کنید.

      1. سلام بنده بندرعباس هستم هرویین و کلونازپام مصرف دارم اگه جایی برای بستری شدن هت لطفا خبرم بدین ممنون

  6. سلام امان از وقتی که انسان بخواد کاری رو انجام بده من به چشم دیدم مردی رو که از خونه پول دزدیده بود فرار کرده بود ۱ ماه گم شده بود بعد اینکه پولش تمام شده بود انداختنش تو جوی آب کنار خیابون وقتی پیداش کردیم سرنگ تزریق هرویین توی بیضه هاش بود شلوارش پایین تو جوی آب با چه شرایط بدی حتی باورش هم سخته کسی رو تو این شرایط ببینی اما خواست و شد الان ۲۰ سال پاکه زن بچه ۴ تا خونه ۳ تا ماشین شرکت حدود ۴۵ نفر کارمند و ….
    در صورتی که نه ارثیه بهش رسید نه وضع مالی خوبی داشت اما خواست و بلند شد .

  7. من همسرم اعتیاد به هروئین داره امروز رفته کمپ الان۷ساله دارم باهاش زندگی میکنم و یه دختر۲ ساله داریم تو این هفت سال یا درحال کشیدن بوده یا تو کمپ خستم کرده از طرفی هم دوستش دارم دیگه نمیدونم چیکار کنم اگه طلاق بگیرم من که میرم خونه پدرم ولی اون

    1. مهسا عزیز، ترک هروئین یکی از سخت ترین موادیه که که برای ترکش لازمه هم خود بیمار و هم اطرافیان صبوری به خرج بدن. شاید بارها لغزش کنن و بررسی علت هر بار لغزش به بیمار کمک می کنه تا برای ادامه این مسیر انگیزه پیدا بکنه. خیلی ها هم تونستن هروئین رو ترک بکنن و نشون دادن که ترک هروئین هم امکان پذیره و کاقیه ناامید نشد. مشاوره های ترک اعتیاد و استفاده از خانواده درمانی و دریافت اموزش های لازم برای ترک ضروریه . برای استفاده از روش های نام برده شده و سایر روش ها با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  8. دوستان من کوچیک همه شما هستم.واصلا هم قصد این رو ندارم ک باحرفام ب کسی کمکی کنم یا خدمتی برسونم./

    فقط:خاستم ب اون دوستی ک بالاتر نوشته بود مگه هروئین اصلا امکان داره،ترکش مرگه طرفه….
    خاستم بگم ک دوست من،شماخدا نیستید ولطفا خودتون وجایش وبجایش تصمیم وفتوا ندهید.لطفا
    بنده هم عضو گمنام و کوچکی ازیکی از NGO های شناخته شده جامعه هستم.مدت پاکی 18 سال.اگر این امکان وجود داشت برگردیم ب 19 سال قبل،اونوقت بودک عمق فاجعه وعجز وناتوانی رو دریک نفرمیتونید ببینید را میدیدید.افتخار هم میکنم بچندین سال کادتن خوابی کردنم،مصرفم هم تزریق کراک بود.

    1. ممنون از شما آقا محمد عزیز که با نظرتون به باقی کسانی که در ابتدای مسیر ترک هروئین هستن قوت قلب دادید .

    1. سلام مرکز مشاوره ذهن نو در ساری دارای شعبه هست
      برای هماهنگی با شماره های درج شده تماس بگیرید براتون وقت تلفنی و حضوری گذاشته میشه

  9. سلام من یه مصرف کننده موادهستم ودرحال حاضرهم درحال ترک درمنزل بسرمی برم فقط تجربه یک فردمعتادوبهتون میگم برای ترک هرموادمخدری بایدازخودمواداستفاده شود برای ترک باید دوز مصرف موادوتاحداقل کم شود تادرترک مواد دردوخماری شخص کمترشود متاسفانه پزشکان برای ترک متادون وپیشنهاددادن یعنی جایگزینی مواد واینکه باورندارندکه متادون یک سم کشنده هستش ترکمتادون هزاربرابر بدتراز هروئین هستش نه تنهامن تمامی مصرف کننده های موادمخدربه خوبی این قضیه روتائیدمیکنند ازخانواده هاخواهشم اینه برای ترک هرگزبه بیمارشون متادون ندن برای ترک هرموادمخدری فقط ازخودموادبایدکمک بگیرید باکمترکردن مصرف می تونیدبه مریضتون کمک کنید به شخص اعتمادکنید بهش امیدبدین بیشتر کلینیک های درمانی اشخاص سالم هستن که حتی یک روزهم مصرف کننده موادنبودن تا بدونند اعتیاد یاترک مواد چه احساساتی روداره چه دردهای داره بعنوان یک مصرف کنند۸ساله موادمخدرونظرم وبهتون میگم تنهاراه وبهترین راه ترک مواد بایدباهمان نوع موادمصرفی باشد وتنها کمک هم تاحدامکان باید دوزمصرف مواد وکم کنید هرچی دوزمصرف کمترشود دردوخماری کمترمیشه باتشکر

  10. ۸،۹ساله دارم مصرف میکنم چندین بار ترک نا موفق از ۶ماه گرفته تا اخرین باری که ترک کردم ۲سالو ۸ ماه بود.خوب میدونم که خودم مشکلی با ترک کردن ندارم ولی یه خانواده مریض دارم.۲تا برادر و ۲ تا خواهر دارم که مصرف کننده هستن تازه پدرم هم هست که تریاک مصرف میکنه ،بنظر خودم بشینی جلوی دیوارو باهاش حرف بزنی شاید یه حرکت مثبت ازش ببینی ولی از خانواده من بعیده.خلاصه کنم تو این جمع تنها کسی که چندبار ترک کرده فقط من بودم ۶ماه،۹ماه،۱۱ماه،این اخرین بار هم ۲سالو ۸ماه.ولی رفتار بیمارگونه خانواده وجمع مریض باعث شدن تحریک بشمو دوباره بخورم به بشکه،شما هرچی بگی مشاوره و فلانو فلان ،در حقیقت نمیتونه به من بدبخت کمک کنه شما اگر داخل چاله افتادید من داخل چاه افتادم.نه راه پیش دارم نه راه پس،هربار که ترک کنم به اغوش مریض خانواده برمیگردم چونکه جایی ندارم واسه رفتن،حالا اینا هیچ اعتباد باعث میشه شخصیت ادم تغییر کنه ،باعث شده برادرام و خواهرام حسود بشنو دزد ،معذرت میخوام ولی به لباس زیر منم رحم نکردنو بردن چیزی ندارم واسه از دست دادن خداشاهده فقط همین گوشی که دارم الان باهاش اینو مینویسم واسم مونده ،که اونم اگر غفلت کنم دود شده رفته هوا ،خودمم اتیش زدم به زندگیم ولی دیگه به مالو زندگیه خانوادم کاری نداشتم ،روزگارم خیلی سخت میگذره به قدری فشار روانیو ذهنی دارم که بعضی وقتا یادم میره خمارم .واسه تهیه موادم مشکلی نداشتم ولی کاشکی هیچکس شرایط منو نداشته باشه چونکه واقعا سخته اگر ترک هم نکنم که همین اشو همین کاسه،به اندازه صد سال خسته ام،با اینکه ۳۰سال دارم ولی به اندازه ۲۰۰ سال پیر شدم.پاکی واسم شده رویا و خیال …امیدوارم همه پاک بشن و اخر سر اگر لایق بودم منم پاک بشم…

  11. دوستان خواستم بگم که ترک هرویئن سخته ولی شدنه پدره من ۲ ساله ترک کرده .
    الانم ۲ ساله داره توی جلسات درمانی بعد از ترک همین مرکز ذهن نوشرکت می کنه .
    فقط خواستم بگم نا امید نشید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره