نشانه مردی که طلاق می خواهد

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

نشانه مردی که طلاق می‌خواهد چیست؟ این سؤال برای بسیاری از خانم‌هایی که نگران زندگی مشترکشان هستند پیش می‌آید. قبل از هر چیز این موضوع را به خاطر داشته باشید که تمایل به طلاق همیشه هم قابل حدس زدن نیست؛ اما بعضی نشانه‌ها می‌توانند خبر از سرد شدن رابطه یا نزدیک بودن طلاق بدهند. اگر به رفتار همسرتان دقت داشته باشید خیلی زود متوجه این نشانه‌ها خواهید شد و شاید بتوانید جلوی طلاق را بگیرید. همیشه سرد شدن رابطه نشانه‌هایی از خود به‌جا می‌گذارد. اگر زودتر به این نشانه‌ها واکنش نشان ندهید ممکن است دیگر نتوانید جلوی آن‌ها را بگیرید. اگر احساس می‌کنید به‌تنهایی نمی‌توانید این مشکلات را حل کنید حتما مشاوره خانواده بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه مردی که طلاق می‌خواهد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

نشانه مردی که طلاق می‌خواهد؛ چیست؟

نشانه مردی که طلاق می‌خواهد؛ چیست

 

همیشه فردی که قصد اتمام رابطه را دارد نشانه هایی از خود بروز می‌دهد. این نشانه ها به دلیل اینکه تغییرات احساسی به همراه دارد، به راحتی قابل تشخیص است. نشانه مردی که طلاق می‌خواهد هم به همین شکل است. مردانی که قصد طلاق و جدایی دارند؛ نشانه هایی از خود بروز می‌دهند که خانم ها خیلی هم سریع آن ها را متوجه می‌شوند.

این مردان در وهله اول از خود بی تفاوتی نشان می‌دهند و به مرور زمان از شما فاصله می‌گیرند. در این مقاله برای آشنایی شما در رابطه با نشانه مردی که طلاق می‌خواهد صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

نشانه‌های مردی که به طلاق فکر می‌کند

نشانه‌های مردی که به طلاق فکر می‌کند

 

سرد شدن یک رابطه عاطفی همیشه نشانه‌هایی از خود به‌جا می‌گذارد. در این قسمت مهم‌ ترین نشانه مردی که طلاق می‌خواهد را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه این نشانه‌ها نمی‌توانند دلیلی برای طلاق باشند.

پیش از آنکه راجع به دلیل این رفتارها در همسرتان قضاوت کنید شرایط روحی و اجتماعی او را هم در نظر بگیرید. برای همه ما پیش خواهد آمد که گاهی اوقات خسته باشیم و نتوانیم به زندگی مشترکمان به‌اندازه کافی توجه نشان بدهیم. اما اگر این نشانه‌ها برای مدت طولانی میان شما و همسرتان باقی مانده بهتر است برای برطرف کردن آن از یک مشاور خانواده کمک بگیرید. برای آشنایی با راه های جلوگیری از طلاق کلیک کنید.

? سرد شدن رابطه

یکی از نشانه مردی که طلاق می‌خواهد، سرد شدن است. سرد شدن رابطه میان شما و همسرتان یکی از اولین نشانه‌هایی است که باید شما را حساس کند. بسیاری از مواقع گذشت زمان یا مشغله‌های کاری هستند که باعث می‌شود همسرتان به‌اندازه روزهای اول به شما توجه نداشته باشد؛ اما گاهی اوقات این شرایط بدون هیچ دلیلی شروع می‌شود.

ممکن است احساس کنید همسرتان بهانه‌گیر شده، علاقه‌ای به صحبت با شما ندارد و یا به‌اندازه گذشته برایتان وقت نمی‌گذارد. در این شرایط بهتر است احساسات خود را با او در میان بگذارید و دلیل رفتارش را بپرسید. اما اگر این دلایل برای شما قانع‌کننده نیست، بهتر است نسبت به شرایط حساسیت بیشتری داشته باشید. می‌توانید برای پیدا کردن راه‌حل از یک مشاور کمک بگیرید.

? بی‌ میلی جنسی در مردی که طلاق می خواهد

نشانه مردی که طلاق می‌خواهد در روابط جنسی نیز مشهود است. رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین موضوعات در هر رابطه‌ای است. تمایلات جنسی در هر شخص به آرامش روانی و همین‌طور علاقه نسبت به‌ طرف مقابل بستگی دارد. اگر همسرتان اخیراً تمایلش را به برقراری رابطه جنسی با شما از دست داده، شاید بهتر باشد راجع به این موضوع دقت بیشتری داشته باشید.

? علاقه‌ ای به حل مشکلات ندارد | نشانه مردی که طلاق می‌خواهد

نشانه مردی که طلاق می‌خواهد مساوی با عدم تلاش برای حل مشکلات است. تا زمانی که شما و شریک عاطفی‌تان به زندگی مشترک خود علاقه داشته باشید، سعی می‌کنید مشکلاتی که در رابطه پیش می‌آیند را برطرف کنید. تلاش شما برای بهتر کردن رابطه همیشه نشانه این است که بودن در کنار یکدیگر برایتان باارزش است. اما اگر احساس می‌کنید همسرتان تمایلی به حل کردن مشکلات ندارد بهتر است راجع به ارزش رابطه برای او کمی شک کنید.

یکی دیگر از نشانه مردی که طلاق می‌خواهد قهر های طولانی‌ مدت است. این آقایان نسبت به ناراحتی شما حساسیتی ندارند و برای بر طرف کردن مشکلات یا دلجویی از شما تلاشی نمی‌کنند. اگر از این مردان بخواهید که همراه شما برای مشاوره خانواده بیایند به‌ احتمال‌ زیاد جواب منفی خواهید شنید. این مردان تمایلی به حل مشکلات یا شنیدن تقصیراتشان ندارند.

? خیانت از طرف مردی که طلاق می خواهد

خیانتت از دیگر نشانه مردی که طلاق می‌خواهد است. خیانت می‌تواند در هر رابطه‌ ای و به هر دلیلی اتفاق بیفتد. بسیاری از خانم‌ها بعد از خیانت تصمیم می‌گیرند رابطه خود را ادامه دهند. برای ادامه رابطه دیدگاه همسرتان راجع به کاری که کرده یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

اگر او از رفتارش پشیمان نیست و به خودش حق می‌دهد؛ یا اگر این اولین باری نیست که با خیانت همسرتان مواجه می‌شوید، بهتر است کمی جدی‌تر به این موضوع فکر کنید. خیانت همیشه نشان‌دهنده این است که یک مشکل جدی در رابطه شما وجود دارد؛ اما همان‌طور که گفتیم اگر همسرتان تصمیمی برای حل کردن این مشکلات ندارد، این موضوع می‌تواند نشانه بی‌ارزشی رابطه برای او باشد.

? از بین رفتن حرمت‌ ها

همه ما وقتی کسی را دوست داریم سعی می‌کنیم بعضی رفتارهایش را نادیده بگیریم؛ یا در دعواهایمان همیشه راهی برای برگشت باقی می‌گذاریم. اگر همسرتان بدون توجه به این موضوع حرمت‌ها را از بین می‌برد و احساس شما برای او اهمیتی ندارد؛ این می‌تواند دلیلی باشد برای اینکه او اهمیتی به ادامه این رابطه نمی‌دهد. بنابراین از بین رفتن حرمت ها از دیگر نشانه مردی که طلاق می‌خواهد؛ می‌باشد.

? داشتن اهداف فردی | نشانه مردی که طلاق می‌خواهد

یکی از خصوصیات زندگی مشترک موفق این است که هر دو طرف برای پیشرفت زندگی تلاش می‌کنند. اما اگر مدتی است می‌بینید جایی در برنامه‌ها و اهداف همسرتان ندارید بهتر است با دقت بیشتری به وضعیت رابطه‌تان نگاه کنید. یکی از نشانه‌های مردانی که از زندگی مشترکشان خسته شده‌اند و نشانه مردی که طلاق می‌خواهد؛ این است که آن‌ها برنامه‌ها و اهداف فردی برای خود در نظر می‌گیرند. به‌عبارت‌دیگر شما احساس خواهید کرد در برنامه‌های زندگی آن‌ها هیچ نقشی ندارید.

? مردی که از طلاق حرف می زند

نشانه مردی که طلاق می‌خواهد این است که دائم در حال صحبت راجع به طلاق است. اگر برایتان پیش آمده که در دعواها همسرتان از طلاق یا جدایی صحبت کند این موضوع را جدی بگیرید. اگر مردی همسرش را واقعاً دوست داشته باشد هرگز از این موضوع با او صحبت نمی‌کند. اما اگر همسر شما چنین پیشنهادی را مطرح کرده و یا در مقابل درخواست طلاق از طرف شما سکوت می‌کند بهتر است کمی این موضوع را جدی بگیرید. برای دریافت مشاوره طلاق کلیک کنید.

? انزوای عاطفی

یکی از نشانه های مردی که طلاق می‌خواهد؛ انزوای عاطفی است. این فرد علاقه ای به بروز احساسات ندارد و مانند گذشته به شما علاقه اش را نشان نمی‌دهد. با شریک احساسی خود همدل نیست و ارتباط صمیمانه ای با او ندارد. بنابراین از نشانه مردی که طلاق می‌خواهد؛ انزوای عاطفی است.

? افزایش دعوا و بحث | نشانه مردی که طلاق می‌خواهد

زمانی که یک رابطه با افزایش بحث و دعوا همراه می‌شود؛ می‌توان نشانه مردی که طلاق می‌خواهد بدانیم. به همین دلیل این افراد بحث های طولانی خواهند داشت و مشکلات را روز به روز بیشتر می‌کنند. همچنین برای رفع آن هیچ تلاشی نخواهند کرد.

از بین بردن علل نشانه های مردی که طلاق می خواهد

همان‌ طور که قبلا هم گفتیم همیشه این نشانه‌ ها به این خاطر نیستند که همسرتان به دنبال طلاق است. برای همه ما گاهی اوقات خسته می‌شویم یا از چیزی دلخور هستیم؛ اما اگر این رفتارها در همسرتان ادامه پیدا کرده و احساس می‌کنید شرایط آن طور که باید باشد نیست، بهتر است راجع به این موضوع کمی جدی‌ تر فکر کنید. بسیاری از مواقع نمی‌دانیم مشکل کجاست؛ یا شاید راهی برای حل کردن آن نداشته باشیم؛ از طرف دیگر گاهی اوقات دوست نداریم راجع به مشکلاتمان با اطرافیان صحبت کنیم. بنابراین به نشانه مردی که طلاق می‌خواهد بیشتر دقت کنید.

در همه این شرایط بهتر است برای بر طرف کردن مسائلی مانند نشانه مردی که طلاق می‌خواهد از مشاور خانواده کمک بگیرید. مشاورین به شما کمک خواهند کرد تا راهکار هایی را برای بهبود زندگی پیدا کنید. به‌علاوه اگر راهی برای تغییر شرایط وجود نداشته باشد آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا شخصیت خود را قوی‌ تر کنید و با مشکلات زندگی یا حتی جدایی کنار بیایید.

کلام آخر

نشانه مردی که طلاق می‌خواهد به راحتی قابل تشخیص است. روانشناسان با بررسی نشانه ها به شما می‌گویند که این فرد خسته شده است و یا اینکه قصد جدایی دارد. اگر در تشخیص نشانه مردی که طلاق می‌خواهد دچار مشکل شده اید؛ حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه مردی که طلاق می‌خواهد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

چطور بفهمم شوهرم به دنبال طلاق است؟

نشانه‌های بسیاری مثل سردی رابطه، صحبت نکردن از آینده یا برنامه‌ریزی‌های فردی وجود دارند که از تمایل همسر شما به جدایی صحبت می‌کنند. اما مهم‌ترین آن‌ها این است که او نمی‌خواهد مشکلات رابطه را حل کند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره