جاری حسود | 6 روش برخورد با جاری حسود

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

جاری حسود معمولا فردی است که بین شما و خانواده شوهر دعوا راه می‌اندازد. یکی از ارتباط هایی که عروس خانم های تازه باید برقرار کنند؛ ارتباط با جاری است. رابطه با جاری معمولا یا خوب است یا بد. اما با درصد بالایی این رابطه به خوبی پیش نمی‌رود. معمولا تحت تاثیر شرایط این اختلافات متفاوت می‌شود. نحوه برخورد خانواده همسر با جاری جدید، خریدهایی که برای عروس تازه انجام می‌شود و … همگی در برخورد دو جاری با یکدیگر تاثیر گذار است.

اگر خانواده همسر روابط خوب و تعاملات اجتماعی مثبتی با یکدیگر داشته باشند، روابط بین دو جاری نیز مثبت خواهد شد. اما زمانی که روابط خانوادگی شکر آب باشد؛ روابط بین دو جاری نیز خوب نخواهد شد. به همین دلیل است که می‌گوییم جاری حسود با مشاهده برخی از رفتارها واکنش های تند از خود نشان می‌دهد. احساسات منفی نسبت به جاری با کوچکترین نشانه ها بروز می‌کند و ساده ترین موضوعات می‌شود دعوای بزرگ خانوادگی. در این مقاله روش های برخورد با جاری حسود را توضیح داده ایم. اما برای یافتن راه حل بهتر حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه جاری حسود می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

جاری حسود کیست؟

جاری حسود کیست؟

با ورود به خانواده جدید، تمامی تمرکز ها و توجه اعضای خانه به سوی فرد جدید می‌رود. به همین دلیل زمانی که عروس جدید وارد یک خانه می‌شود؛ تمامی اعضای خانواده تمرکز خود را برای شناخت آن فرد می‌گذارند. حال اگر این عروس، جاری هم داشته باشد؛ ممکن است حسادت در او ایجاد شود. جاری حسود برای جلب توجه شروع به چشم و هم چشمی می‌کند و در تلاش خواهد بود که بهتر از عروس جدید باشد.

در چنین مواردی فرد جدید خانواده سختی های زیادی را تحمل خواهد کرد که باعث ناراحتی در زندگی او نیز خواهد شد. بهتر است که به جای تن دادن به بازی چشم و هم چشمی، رفتاری دوستانه داشته باشید و روابط خود با جاری را تقویت کنید. در این مقاله روش های برخورد با جاری حسود را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

دلیل حسادت جاری چیست؟

جاری حسود به دلایل مختلفی چنین رفتاری را از خود نشان می‌دهد. برای اینکه نحوه برخورد با این فرد را بدانید؛ لازم است که علت و ریشه این موضوع را پیدا کنید. در این بخش مقاله علت رفتار جاری حسود را توضیح داده ایم.

بیشتر بخوانید : حدود رابطه با خانواده همسر  

? رفتار اشتباه همسر و توضیح ضعف های جاری برای خانم.

? رفتار اشتباه خانواده همسر. برخی از خانواده ها زمانی که فرد جدید وارد اعضای خانواده آنها می‌شود، فرد قدیمی را فراموش می‌کنند.

? مشکل با همسر. عده ای از خانم ها با همسر خود روابط خوبی ندارند و دل خوشی هم از خانواده همسر ندارند. به همین دلیل با جاری خود رفتار بدی دارند.

? افکار کهنه و غلط. در زمان های قدیم روابط بین جاری ها هرگز مثبت نبوده است. به همین دلیل عده ای از افراد احساس می‌کنند که هرگز رابطه خوبی با جاری نباید داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قطع رابطه با خانواده همسر کلیک کنید.

روش های برخورد با جاری حسود

روش های برخورد با جاری حسود

جاری حسود آفت زندگی است. با رفتارهایی که از خود نشان می‌دهد معمولا روابط شما با همسر را برهم می‌زند و حتی آرامش را از شما می‌گیرد. به همین دلیل لازم است که روش های برخورد با جاری حسود را بدانید. در این بخش مقاله راجع به روش های برخورد با جاری حسود توضیح داده ایم.

? مسیر الگوی خود را تغییر دهید

برای برخورد با جاری حسود لازم است که حتما به رفتارهای او دقت کنید. اگر جاری دارید که دائم مانند رفتارهای شما رفتار می‌کند؛ مسیر خود را تغییر دهید. او را به سمت کارهای مثبت سوق دهید و آرامش را نصیب خود کنید.

? به اشتباهات جاری خود فکر نکنید | جاری حسود

برای برخورد با جاری حسود نباید به اشتباهات او فکر کنید. اگر جاری شما بنای زندگی اش را مانند زندگی شما ساخته است؛ بهتر است که از جنبه های دیگری به او نگاه کنید. به این موضوع دقت کنید که شاید حسادت جاری به دلیل کودکی دشوار، خود کم بینی و مشکلات در زندگی است. زندگی را ساده تر بگیرید و او را با قضاوت اشتباه در نظر نگیرید.

? هدف خود را فراموش نکنید

یکی از روش های برخورد با جاری حسود، دور نشدن از اهداف است. اگر جاری شما فردی است که تمام مراحل زندگی خود را طبق شما پیش می‌برد؛ ناراحت نشوید. خوشحال هم شوید که شما الگویی برای او شده اید و به دلیل اینکه شما را موفق می‌داند؛ مانند شما رفتار می‌کند. به جای توجه و حرص خوردن به کارهای جاری حسود، بهتر است که بر موفقیت های خود متمرکز شوید و قدم های بزرگ تری بردارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با خانواده شوهر کلیک کنید.

? آرامش خود را حفظ کنید و مدارا کنید

یکی از روش هایی که باید در برخورد با جاری حسود دقت کنید؛ حفظ آرامش است. اگر بخواهید مداوم درگیر کارهای و رفتارهای جاری خود باشید؛ از زندگی غافل خواهید شد. غفلت از زندگی نیز تنش های زیاد و البته سختی های فراوانی را به همراه دارد. به همین دلیل اهمیت ندهید، رفتارهای او را نادیده بگیرید و با آرامش زندگی کنید.

? انرژی خود را صرف چیزهای مثبت کنید | جاری حسود

برای برخورد با جاری حسود نباید انرژی صرف کنید. اگر حسادت جاری باعث آشفتگی روانی شما شده است؛ به اعمال و رفتار او دقت نکنید. تمرکز و توجه او را صرف موفقیت های خود کنید و برای زندگی بهتر تلاش کنید. در کار خود پیشرفت کنید و هرگز انرژی صرف رفتارهای جاری نکنید.

? رفتار خود را بازبینی کنید

گاهی در برخورد با جاری حسود باید رفتارهای خود را مورد بررسی قرار دهید. به رفتارهایی که با جاری خود دارید دقت کنید. شاید به شیوه ای رفتار می‌کنید که او مجبور است واکنش منفی نشان دهد. علت رفتار جاری را جویا شوید تا با جاری حسود درگیر نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سیاست های زنانه در مقابل خانواده شوهر کلیک کنید.

کلام آخر

همانطور که گفته شد، درگیری با جاری حسود دردسر های زیادی را به همراه دارد. اگر وقت و انرژی خود را صرف واکنش های تند جاری کنید؛ زمانی برای رسیدگی به امور زندگی خود باقی نخواهد ماند. به همین دلیل بهتر است که صبور باشید و با کمک روانشناس، با جاری حسود برخورد کنید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه جاری حسود می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره