ادرار خواهی (ارولاگنیا) | علل و درمان ادرار دوستی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

ادرار خواهی یا ارولاگنیا یکی از انواع انحرافات جنسی و یا پارافلیا محسوب می‌شود که بسیاری به انجام ان در رابطه جنسی علاقمند هستند. افراد در رابطه جنسی خود دارای فانتزی ها و رفتارهای مختلف هستند. برخی از این رفتارها بسیار پرخطر هستند و سبب بروز آسیب های جسمانی و روانی مختلفی در زوجین می‌شوند.

فراموش نکنید که در مورد رفتارهای جنسی باید دو طرف راضی باشند و به هیچ یک از آنها صدمه ای وارد نشود. پیدایش این گونه رفتارها به دلایل مختلفی بستگی داشته و همچنین عوامل زیادی بر آنها موثر هستند. از آنجایی که معمولا افراد خود را بیمار نمی‌دانند برای درمان اقدام نکرده و از این طریق به شریک خود نیز فشار وارد می‌کنند. برای دریافت مشاوره جنسی تلفنی و حضوری کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ادرار خواهی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

ادرار دوستی

اختلالات پارافیلیا طیف وسیعی از رفتارهای جنسی را در برگرفته که همگی سبب بروز مشکلاتی در زوجین خواهند شد. ادرار خواهی نیز یکی از آنهاست که در آن افراد تمایل دارند که بر شریک جنسی خود ادرار کرده و اینکار را به روش های مختلفی انجام می‌دهند.

برای افرادی که به پارافیلیا مبتلا هستند؛ تنها راه به ارگاسم رسیدن همین است و آنها به روش های دیگر نمی‌توانند ارضای جنسی را تجربه کنند. قطعا این موضوع برای شریک جنسی آنها بسیار سخت خواهد بود. به همین دلیل بهتر است در این مورد با او صحبت کرده و از رضایت او اطمینان حاصل کنند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

علت بروز ادرار خواهی

علت-بروز-ادرار-خواهی

رفتار ادرار خواهی در رابطه جنسی به دلایل مختلفی در افراد شکل می‌گیرد. هنوز علت دقیقی برای پدیدایی برخی از اختلالات جنسی وجود ندارد. اما به طور کلی عواملی در این زمینه تاثیر بیشتری دارند. ادرار جزو مواد دفعی بدن محسوب شده و حاوی مواد سمی است. به همین دلیل وجود آن در رابطه جنسی، قطعا سبب بروز عوارضی می‌گردد. از طرفی این رفتار برای برخی جذاب بوده و باید به در رابطه جنسی خود از آن بهره گیرند. در این قسمت به بررسی برخی از دلایل بروز این رفتار در افراد می‌پردازیم.

?ابتلا به اختلالات جنسی

یکی از عوامل زمینه ساز بروز ادرار خواهی ابتلا به انواع انحرافات جنسی است. معمولا افرادی که به یکی از انواع پارافیلیا مبتلا هستند؛ بیشتر احتمال دارد که رفتار ادرار خواهی را نیز از خود نشان دهند. در واقع آنان آمادگی بیشتری برای انجام فعالیت های مختلف جنسی را دارند.

به همین دلیل از این موضوع نگران نبوده و یا حتی احساس خجالت نمی‌کنند و به راحتی آن را با شریک خود در میان می‌گذراند. ابتلا به پارافیلیاها افراد را مستعد بروز رفتارهای جنسی مختلف می‌کند؛ که گاها هیچ توجیه منطقی برای آنها وجود ندارد. برای اطلاع از انواع انحرافات جنسی کلیک کنید.

?فانتزی جنسی

برای برخی از زوجین رفتار ادرار خواهی در رابطه جنسی، صرفا یک فانتزی جنسی بوده و به ادامه دادن آن به صورت مداوم علاقه ای ندارند. حتی برخی از آنها به تماشای این رفتار در فیلم های پورن بسنده کرده و علاقه ای به انجام آن با همسر خود ندارند. با اینکه اگر زوجین مبتلا به پارافیلیا نباشند؛ نمی‌توانند بیش از یک بار این رفتار را در رابطه جنسی خود انجام دهند. چرا که تحمل چنین چیزی در رابطه سخت است و همچنین احتمالا برای آنها باعث بروز مشکلات روانی مختلف نیز می‌شود.

تفاوت ادرار خواهی با آموراشی

یکی از رفتارهای جنسی که ریشه آن به ژاپن برمی‌گردد؛ آموراشی است که در آن فرد با تحما ادرار خود دچار تحریک جنسی شده و به ارگاسم می‌رسد. آموراشی نیز نوعی ادرار خواهی یا ادرار دوستی محسوب می‌شود که آسیب زیادی به ارگان های بدن وارد می‌کند. حتی این افراد از طریق تماشای این کار در دیگران نیز احساس لذت خواهد کرد. اما این رفتار را نمی‌توان با ادرار خواهی یکسان دانست.

چرا که در ادرار دوستی افراد علاقه دارند تا بر روی شریک جنسی خود ادرار کنند و یا شریک آنها اینکار را برای آنها انجام دهد. اما در آموراشی افراد تمایلی به تماشای خود ادرار، خارج از بدن ندارند. برای آشنایی با رفتارهای برده جنسی کلیک کنید.

ادرار خواهی و BDSM

یکی از رفتارهایی که در روابط    انجام می‌شود؛ ادرار خواهی است. در اینگونه روابط حتی اگر افراد مبتلا به پارافیلیا هم نباشند؛ باز هم می‌توانند در این مورد توافق کرده و این رفتار را انجام دهند. در روابط بی دی اس ام، معمولا فردی ارباب و دیگری مطیع است. و این رفتار از طرف ارباب بر مطیع صورت می‌گیرد.

فراموش نکنید که در مورد قوانین این نوع از رابطه به خوبی اطلاعات کسب کرده و صرفا برای برطرف کردن هیجانات خود، آن را انجام ندهید. این گونه روابط می‌توانند سبب بروز آسیب های زیادی روانی و جسمانی شوند. برای آشنایی با رابطه جنسی بی دی اس ام کلیک کنید.

درمان ادرار خواهی

درمان-ادرار-خواهی

این رفتار به هیچ عنوان سالم نبوده و افراد می‌توانند برای درمان آن از روش های مختلفی استفاده کنند. ادرار خواهی به دو طرف آسیب زده و همواره با خطراتی همراه است. افراد برای درمان این دسته از اختلالات باید از روانشناس و روانپزشک به صورت همزمان کمک بگیرند. انجام رفتارهای خودسرانه در این زمینه، سبب شدت یافتن این مشکل می‌شود.

?روان درمانی

درمان انحرافات جنسی به آسانی انجام نمی‌گیرد. آنها انکار شدیدی در مورد مشکل خود دارند و همچنین معمولا برای درمان اقدام نمی‌کنند. همچنین اگر درمان این مشکلات با فشار همسر انجام شود؛ اثربخش نخواهد بود. به همین دلیل افراد باید در این زمینه اطلاعات کسب کرده و از صدماتی که احتمالا به خود و همسرش وارد می‌کند؛ مطلع شود. در روان درمانی علت بروز این رفتار در فرد به صورت عمقی بررسی شده و راهکارهای مختلفی به او ارائه می‌گردد. به طور کلی درمانگر به فرد کمک می‌کند تا بینش صحیحی نسبت به رابطه جنسی کسب کرده و رفتارهای مناسب را جایگزین کنند.

?مدیریت میل جنسی

یکی از دلایل بروز رفتارهای مختلف و حتی پرخطر در رابطه جنسی، میل جنسی زیادی است. راه های مختلفی برای کنترل میل جنسی در افراد وجود دارد. افراد می‌توانند برای درمان دارویی از روانپزشک کمک گرفته و فعالیت جنسی خود را مدیریت کنند. اینکار به معنای قطع رابطه جنسی به طور کلی نیست. بلکه آنها باید تنها میل جنسی خود را کنترل کنند و با همسر خود هماهنگ شوند. تفاوت زیاد در میل جنسی زوجین، مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد می‌کند. به همین دلیل بهتر است در زمینه اقداماتی انجام دهند.

?ارتباط با دنیای واقعی

فردی که به رفتار ادرارخواهی علاقه مند است و یا به صورت مداوم آن را در روابط خود انجام می‌دهد؛ بعد از مدتی به اینکار عادت کرده و دیگر نمی‌تواند لذت جنسی را تجربه کند. همچنین از نظر او رابطه جنسی به انجام چنین رفتارهایی محدود می‌شود. به همین دلیل با گذشت زمان ارتباط خود را با واقعیت از دست داده و در این مورد تفکر منطقی نخواهد داشت. افراد باید به این نکته توجه داشته باشند؛ رابطه جنسی واقعی بسیار متفاوت از فیلم های پورن است و نمی‌توانند زندگی جنسی خود را مطابق با چنین رفتارهایی پیش ببرند.

سخن پایانی

ادرار خواهی یا به طور کلی استفاده از فانتزی های جنسی مختلف، بعد از گذشت مدتی، افراد را تنوع طلب کرده و زندگی جنسی زوجین را دچار مشکلات زیادی می‌کند. از طرفی به دلیل اینکه در این نوع از رابطه افراد از ادرار استفاده می‌کنند؛ احتمال بروز بیماری های مختلف، بیشتر وجود دارد. زوجین باید در مورد رابطه جنسی خود با یک مشاور جنسی مشورت کرده و همچنین سلامت روان خود را نیز بهبود بخشند. در غیر این صورت انجام این رفتارها به صورت نسنجیده پیامدهای زیادی را برای آنها ایجاد خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره در زمینه ادرار خواهی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره