خبر بارداری به همسر | 16 راه سوپرایز شوهر با خبر بارداری

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

خبر بارداری به همسر و اضافه شدن یک کوچولوی دوست داشتنی به خانواده یکی از بهترین خبرهایی است که یک زن می‌تواند بدهد. ممکن است این اتفاق فقط یک بار برای شما بیافتد پس برای به یادماندنی شدن آن برنامه‌ریزی کنید. لازم نیست که حتما خرج زیادی کنید یا خودتان را به زحمت بیندازید. راه‌های ساده اما منحصر به فردی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید یک خاطره فراموش نشدنی از این اتفاق بسازید.

اکثر خانوم‌های با سلیقه و باهوش خبر بارداری خود را طوری به همسرشان می‌دهند که یک خاطره شیرین و فراموش نشدنی از این اتفاق برجا بماند. تنبلی، غم و غصه و فکر و خیال را کنار بگذارید و برای سورپرایز کردن همسرتان با یک خبر فوق العاده آمده شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خبر بارداری به همسر می توانید از خدمات مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی و مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

نکاتی برای دادن خبر بارداری به همسر

نکات کوچک اما پر اهمیتی برای دادن خبر بارداری به همسر وجود دارد که نباید از آن‌ها غافل شوید. با رعایت این نکات می‌توانید دادن خبر بارداری به همسر تان را به خاطره‌ای به یادماندنی تبدیل کنید. برای آگاهی از بایدها و نبایدهای مربوط به بارداری حتما مشاوره بارداری دریافت نمایید.

زمان مناسب را پیدا کنید

برای این که خبر بارداری را به همسرتان بدهید بهتر است ابتدا با توجه به روحیات او یک زمان مناسب و مشخص را انتخاب کنید. مثلا اگر همسرتان بعد از آمدن از سرکار بسیار خسته است و حال خوبی ندارد این خبر را برای یک روز تعطیل بگذارید. اگر یک مناسبت خاص نزدیک است مثل تولد، سالگرد ازدواج و عقد، ماهگرد، عید یا .. بهتر است خبر بارداری را در این روز به همسرتان بدهید. این کار باعث می شود تا سال های سال همسرتان در این تاریخ خاطره سورپرایز شما را به یاد آورد. اگر هنوز از وجود بچه‌ای مطمئن نیستید، مقاله احتمال بارداری را بخوانید.

فروشگاه آرامیس

دوربین فراموش نشود

این روزها روی هرگوشی هوشمند یک دوربین با کیفیت وجود دارد. حتما با این دوربین از واکنش همسرتان به خبر بارداری فیلم بگیرید. اگر از این سورپرایز بزرگ فیلم و عکس تهیه کنید، تا آخر عمر می‌توانید به این لحظه بازگردید و خاطره‌ها را با جزئیات بیشتری مرور نمایید. لازم نیست حتما خودتان فیلم بگیرید شما می‌توانید گوشی را در جایی مخفی کنید و دکمه ضبط فیلم را بزنید سپس منتظر همسرتان و واکنش او بمانید.

16 راه برای دادن خبر بارداری به همسر

برای دادن خبر بارداری به همسر راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به انتخاب خود یکی از آن‌ها را برگزینید. برای آنکه خبری موثق بدهید، حتما مقاله علائم اولیه بارداری را بخوانید.

1_ کادو کردن جواب آزمایش

این روش در چند سال اخیر بین خانوم‌های ایرانی خیلی طرفدار پیداکرده چون هم ساده و سریع است هم هزینه خاصی ندارد. در این روش بی‌بی چک مصرف شده یا برگه سونوگرافی خود را در یک جعبه گذاشته و کادو کنید. این راه در عین سادگی بسیار جذاب است و برای خانوم‌هایی که زمان کمی دارند بهترین راه حل است.

2_ از صدای قلب بچه استفاده کنید

2_ از صدای قلب بچه استفاده کنید

این روش هم ساده است اما بسیار رومانتیک و رویایی است. می‌توانید از مرکز سونوگرافی خود بخواهید صدای قلب جنین کوچک‌تان را روی یک سی‌دی یا فلش بریزند. این صدا را ذخیره کنید و برای همسرتان پخش کنید. حتی می‌توانید این صدا را روی زنگ تلفن یا زنگ آلارم ساعت‌تان بگذارید همسرتان حتما تعجب خواهد کرد وقتی او را حیرت زده دیدید، بگویید این صدای ضربان قلب کوچولوی توست.

3_ خبر بارداری به همسر با وسایل نوزاد

با این روش علاوه بر همسرتان می‌توانید خبر بارداری را به خانواده‌ها هم بدهید. روشی بسیار ساده است فقط کافی است یک وسیله مربوط به نوزاد مثل یک لباس نوزاد، کفش بچگانه، شیشه شیر، پستونک و … را کادو کنید و آن را به فرد مورد نظرتان بدهید. اگر هنوز جنسیت کودک‌تان مشخص نیست وسیله را با یک رنگ خنثی مثل زرد یا نارنجی تهیه کنید.

4_چاپ نوشته

بسیاری از فروشگاه‌ها به خصوص فروشگاه‌های اینستاگرامی و اینترنتی به شما این امکان را می‌دهند که جمله یا تصویرمورد نظرتان را روی ماگ، تیشرت، پازل و … سفارش بدهید. می‌توانید برای اعلام خبر بارداری به همسر یک تی‌شرت با نوشته بچه در راه است بپوشید یا یک ماگی تهیه کنید که در زیر آن نوشته باشد تو داری بابا میشی! حتی می‌توانید تصویر سونوگرافی فرزندتان را بدهید روی پازل چاپ کنند بعد این پازل را به صورت به هم ریخته به همسرتان بدهید تا آن را درست کند و از قضیه با خبر شود. اگر زمان کمی دارید اصلا نگران نشوید بسیاری از تولیدکنندگان این محصولات را به صورت آماده نیز می‌فروشند و نیازی به سفارش نیست.

5_ خبر بارداری به همسر با مرور عکس ها

می‌توانید آلبوم عکس‌های چاپ شده‌تان را بردارید و با همسرتان آن‌ها را ببینید. در صفحه آخر این آلبوم عکس سونوگرافی خود را بگذارید تا آخرین خاطره شما هم در آلبوم قرار گیرد. با رسیدن به این عکس خاص حتما همسر شما شگفت زده خواهد شد.
اگر آلبومی از عکس‌های چاپ شده ندارید اصلا نگران نباشید می‌توانید در موبایل عکس‌ها را با هم ببینید یا یک کلیپ به همین صورتی که گفته شد بسازید.

6_نامه بنویسید

اگر اوایل ازدواج‌تان است و هنوز از همسرتان خجالت می‌کشید. این روش برای اعلام خبر بارداری به همسر حتما به درد شما خواهد خورد. یک کاغذ بردارید روی آن یک نامه نه چندان بلند بنویسید و با این نامه موضوع را به همسرتان اطلاع دهید. این نامه می‌تواند از زبان کودک‌تان هم باشد مثلا بنویسید “پدر عزیز و مهربونم من دارم میام پیشتون لطفا مراقب مامان باش تا من سالم و خوشگل به دنیا بیام”. نامه را در یک پاکت یا کارت بگذارید و جایی قرارش دهید که همسرتان حتما آن را بخواند.

7_ نقاشی بکشید

7_ نقاشی بکشید

اگر اولین فرزندتان در راه است می‌توانید برای اعلام خبر بارداری به همسر یک نقاشی کودکانه و ساده از خود و شوهرتان در حالی که یک بچه کوچک دارید بکشید. اگر فرزندی پیش از این دارید می‌توانید از او بخواهید یک نقاشی با حضور فرزند جدید بکشد و به پدرش هدیه بدهد. اگر فکر می‌کنید پدرش داستان را متوجه نمی‌شود روی نقاشی کودک بنویسید بر اساس واقعیت!

8_ از خوراکی و غذا استفاه کنید

مردها اکثرا عاشق غذا و کیک و شیرینی هستند. می‎‌توانید خبر بارداری به همسر خود را روی کیک بنویسید. و برای همسرتان بیاورید یا در یک کاغذ کوچک زیر ژله یا دسر خبر را قرار دهید. حتی می‌توانید خبر بارداری را روی یک کاغذ بنویسید و روی غذای سرد شده درون قابلمه قرار دهید سپس از همسرتان بخواهید به غذا سر بزند!

9_ یک قاب عکس

یک قاب عکس تهیه کنید و خبر بارداری به همراه عکس سونوگرافی را پرینت گرفته و درون آن قرار دهید. سپس این قاب عکس را جایی قرار دهید که می‌دانید حتما همسرتان چشم‌اش به آن خواهد خورد. مثلا: جلوی تلویزیون، کنار گوشی همسرتان، روی میز کار، کنار تخت و … حتی می‌توانید این عکس و متن را بدون قاب با مگنت روی یخچال بچسبانید.

10_ خبر بارداری به همسر با بازی

اگر شما و همسرتان معمولا با هم بازی می‌کنید این فرصت خوبیست. یک بازی ترتیب بدهید که طی آن بتوانید به همسرتان خبر بارداری را برسانید. برای مثال پانتومیم یک بازی خوب است مثلا می‌توانید با پانتومیم به همسرتان بگویید باردار هستید فقط این را بگذارید وسط بازی و همان اول بازی انجام ندهید تا هیجانش برود. گل یا پوچ هم ایده خوبیست شما می‌توانید یک کاغذ که مربوط به خبر باداری است را به عنوان گل بازی انتخاب کنید، وقتی گل دست همسرتان افتاد موضوع را خواهد فهمید.

11_ بادکنک

چند تا بادکنک بردارید درون آن‌ها یک کاغذ کوچک لول شده که روی آن متن تبریک پدر شدن برای همسرتان نوشته‌اید را بگذارید سپس بادکنک‌ها را باد کرده و با نخ هرجا که دوست دارید آن‌ها را آویزان کنید و از همسرتان بخواهید بادکنک‌ها را بترکاند و پیام درون آن‌ها را بخواند. این روش خوبیست به شرط این که از صدای ترکیدن بادکنک اذیت نشوید.

12_ خبر بارداری به همسر با آینه

مردها اول صبح کجا می روند؟ خب معلوم است. دستشویی! روی آینه دستشویی با رژ لب یا یک ماژیک وایت برد خبر بارداری خود را بنویسید حتی می‌توانید برای قشنگ‌تر شدن فضا، چند بادکنک هم کنار آینه قرار دهید. همسرتان صبح‌اش را با این خبر خوب شروع خواهد کرد. جالب نیست؟

13_ لیست خرید

از همسرتان بخواهید فردا به خرید برود و برای او یک لیست از اجناسی که برای خانه می‌خواهید تهیه کنید. در لابه‌لای لیست وسایلی مربوط به بچه را هم بنویسید مثلا شیر خشک، پوشک برای بچه تازه به دنیا آمده و … همسرتان متعجب خواهد شد و حتی شاید فکر کند اشتباه کرده‌اید وقتی از شما جریان را پرسید خبر بارداری را به همسر تان بدهید.

14_ خبر بارداری به همسر با تخم مرغ شانسی

یک تخم مرغ شانسی پلاستیکی تهیه کنید. چیزهایی که درون آن هست را بردارید و سپس یک وسیله کوچک مربوط به بچه، یک پیام برای دادن خبر بارداری به همسر و یک عکس از جنین را در تخم مرغ شانسی بگذارید بعد بسته بندی را به شکل اول در بیاورید و آن را به همسرتان کادو بدهید.

15_ مهمانی سه نفره

15_ مهمانی سه نفره

یک شب که همسرتان کاری نداشت به او بگویید یک مهمان سرزده خیلی مهم دارد برای شما می‌آید ولی حالا نمی‌توانید به او بگویید مهمان چه شخصی است. خودتان و همسرتان لباس مهمانی بپوشید و یک شام خوشمزه تهیه کنید. بعد که کمی منتظر ماندید به اتاق بروید و بگویید مهمان‌تان اطلاع داده 9 ماه دیگر به دنیا خواهد آمد و از تاخیر به وجود آمده عذر خواسته!

16_ خبر بارداری به همسر با کادو

یک وسیله‌ای که همسرتان می‌خواهد یا به آن علاقه دارد را بخرید، آن را در جعبه گذاشته و کادو کنید سپس به آدرس منزل خودتان یا محل کار همسرتان این هدیه را بفرستید. فقط فراموش نکنید که یک کارت کوچک روی هدیه بگذارید که روی آن نوشته شده باشد از طرف بچه کوچولوت بابایی.

به شما تازه مادرها پیشنهاد می‌کنیم حتما در مورد بارداری و مراقبت های لازم اطلاعات کافی به دست بیاورید، تا بتوانید این خبر شیرین رو با شیرینی به دنیا بیاورید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر حتما دوران بارداری را بخوانید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خبر بارداری به همسر می توانید از خدمات مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی و مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

می ترسم همسرم از خبر بارداری خوشحال نشود چه باید کنم؟

در قدم اول هیچ واکنشی از طرف همسرتان را برای خودتان متصور نشوید. در قدم دوم یک زمان خوب و روش خوب را برای دادن خبر بارداری انتخاب کنید. در قدم سوم نگران نباشید، آرامش خود را حفظ کنید و با توکل به خدا شروع زندگی جدیدتان را به شوهرتان اطلاع دهید.

برای دادن خبر بارداری حتما باید هزینه زیادی کنم؟

خیر. اصلا برای دادن خبر بارداری فقط باید سلیقه و حوصله به خرج دهید. می‌توانید حتی بدون خرج کردن هزار تومان یک خاطره خوش از این اتفاق بسازید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره