ماده مخدر اشک خدا | علائم و عوارض اشک خدا

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

ماده مخدر اشک خدا یکی دیگر از موادی است که موجب اعتیاد شدید در افراد می شود. بیماری خانمان سوز اعتیاد، از گذشته تا به امروز یکی از مشکلات خانواده ها و خود افراد بوده است. تمامی مواد مخدر و اعتیادآور مشکلات جبران ناپذیری را به همراه دارند. اما مصرف موادی مثل اشک خدا می تواند در مدت زمان خیلی کوتاه کاری کند که به آن وابسته بشوید. به طوری‌که حتی حاضرید زندگیتان را برای یک لحظه مصرف دوباره قربانی کنید.

خوب است بدانید که تولیدکنندگان به خاطر بدنامی برخی مواد و کم شدن خریداران، برای جذب مشتری نام آن را تغییر می‌دهند. بنابراین خیلی اوقات دقیقا در ابتدا نمی‌دانند چه چیزی مصرف می‌کنند. در ادامه، در خصوص ماهیت و عوارض ماده مخدر اشک خدا توضیح می‌دهیم. برای دریافت خدمات مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

ماده مخدر اشک خدا چیست؟

تولید کنندگان مخدر وقتی متوجه می‌شوند موادی نامش در بین عموم مردم بد جا افتاده، همان مواد را با ظاهری متفاوت تولید می‌کنند. اما اسم آن را تغییر می‌دهند و به نوعی روش فروش شان را جذاب‌تر می کنند تا مصرفش بالا برود. اشک خدا را می توان، مخدر غلیظ شده هروئین نام برد که 3 برابر قوی‌تر از هروئین عمل می‌کند.

برای آشنایی با علائم اعتیاد به هروئین کلیک کنید.

این مواد آنقدری دوپامین بدن‌تان را بالا می‌برد که پس از یک ماه مصرف، تا 4 برابر دوز مصرفی‌تان بالاتر خواهد رفت. مصرف این ماده مخدر باعث می‌شود فرد اعتماد به نفس کاذب بگیرد. جوری که عین خیالش هم نیست که در حال حاضر در چه شرایط و  چه حالی است. با مصرف اشک خدا، دیگر نمی توانید از پای این جنس بلند شوید. آنقدری آن را مصرف می‌کنید تا در نهایت موجب مرگتان می شود.

فروشگاه آرامیس

حتما درباره علائم اعتیاد به مواد مخدر بخوانید.

عوارض ماده مخدر اشک خدا

اکثر کسانی که از این ماده مخدر مصرف کرده اند از قبل عوارض خطرناک آن را نمی‌دانستند. اشک خدا دقیقا عوارض مصرف هروئین را دارد. با این تفاوت که این عوارض، خیلی سنگین تر و قوی تر از هروئین می‌باشند. مانند هر مواد دیگری در لحظات اول احساس سرخوشی و به خصوص اعتماد به نفس کاذب به افراد می‌دهد.

اما درست پس از اینکه اثرش از بین رفت، فرد دچار خشم، حال بد و حتی افسردگی می‌شود. به همین دلیل بلافاصله پس از از بین رفتن اثر این مواد که خیلی هم طول نمی‌کشد، بدن فرد به مصرف دوباره نیاز پیدا می‌کند. عوارضی که در ادامه می‌خوانید، تنها پس از دو ماه مصرف ماده مخدر اشک خدا اتفاق می‌افتد.

  • رنگ پوستتان تیره می شود
  • دندان ها می پوسد و خراب می شود
  • تناسب اندامتان از دست می رود/ لاغری مفرط
  • بدون هیچ دلیلی به طور ناگهانی چرت می زنید
  • عدم تعادل در حالت ایستاده، نشسته، راه رفتن و….
  • افسردگی، بی حوصلگی، اضطراب و استرس
  • کار و زندگیتان در کوتاه مدت از دست می رود
  • خانواده و دوستان از شما فاصله می گیرند
  • میل جنسی تان کاهش می یابد یا به طور کلی از بین می رود

برای جلوگیری از این مسائل حتما درباره انواع مواد اعتیاد آور بخوانید.

نکاتی در مورد ماده مخدر اشک خدا

  • اشک خدا در آزمایشگاه های خانگی و غیر قانونی، به صورت دستی درست می شود.
  • ماده مخدر اشک خدا، درواقع همان هروئین است. اما آن را غلیظ و سنگین تر می سازند.
  • مصرف این مواد در بین معتادان، میانگین بین 4 تا 8 کپسول در طول روز است.
  • ترک این ماده مخدر سخت‌تر از هروئین است. به احتمال زیاد کسانی که از این مخدر استفاده می‌کنند نمی توانند آن را ترک کنند.
  • کسی که ماده مخدر اشک خدا مصرف می‌کند، در نهایت خواهد مرد.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

سخن آخر

همانطور که تا به اینجا خواندید ماده مخدر اشک خدا در واقع از مشتقات هروئیین و مواد افیونی است. این ماده به شدت اعتیاد آور بوده و در مواردی می‌تواند سبب مرگ فرد نیز بشود. با توجه به اینکه آموزش ها و آگاهی های لازم در مورد هروئین به جوانان داده شده، تولیدکنندگان این مواد با تغییر نام در صدد فروش این خانواده از ماده مخدرها در تلاش اند. با آگاهی رسانی هر چه بیشتر می‌توان جلوی اعتیاد و مشکلات آتی را گرفت.

بنابراین در صورتی که با موادی  مواجه شده اید که نمی دانید دقیقا از چه تشکیل شده اند و یا از عوارض آن اطلاع ندارید، حتما برای دریافت مشاوره اعتیاد و خانواده با شماره های درج شده تماس بگیرید. متخصصیان مجموعه ذهن نو به شما کمک می‌کنند تا مسائلتان را در کوتاه ترین زمان ممکن حل و فصل نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ماده مخدر اشک خدا می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول

ماده مخدر اشک خدا چقدر خطرناک است؟

مخدر اشک خدا در کوتاه ترین زمان ممکن فرد را دچار وابستگی شدید می‌کند. به طوری که پس از هربار مصرف، فرد معتاد نیاز پیدا می کند که دوز آن را بالاتر ببرد. از آن جایی که ترک آن حتی سخت‌تر از هروئین است، یک فرد آن قدر آن را مصرف می کند تا در نتیجه موجب مرگش می‌شود.

ماده مخدر اشک خدا چگونه مصرف می شود؟

روش مصرف آن مانند هروئین است. پودر آن را از کپسول خارج کرده، یا اگر قرص است آن را پودر می کنند و روی زر ورق می ریزند و دود می کنند. البته برخی از افراد که مصرف بالاتری دارند به شکل تزریق مصرف می کنند.

اشک خدا به چه شکلی در بین مردم عرضه می شود؟

اشک خدا به صورت دستی ساخته می شود که به رنگ کرمی کمی مایل به قهوه ای است. البته آن را به شکل کپسول یا قرص می سازند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره