قرص خودکشی خریدم چیکار کنم

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

قرص خودکشی می تواند هر دارویی در دوز بالا باشد. اما در برخی موارد دوز بالای داروها مرگ دردناکی را رقم خواهد می‌زند. اما چون در بیشتر مواقع فرد پشیمان شده و از مرگ نجات پیدا می‌کند، تا مدت‌ها با عوارض ناشی از قرص خودکشی باید دست و پنجه نرم کند. اگر به دنبال یک قرص بی درد برای خودکشی هستید، حتما در حال تجربه رنج زیادی می‌باشید، خودکشی یکی از راه‌هایی که است که شما برای خلاصی از این درد خبر دارید، متخصصان می‌توانند به شما کمک‌ کنند تا سایر راه‌های حل مساله و کم کردن دردهایتان را بیابید.

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص خودکشی می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

مصرف قرص خودکشی به دلیل عدم رضایت از زندگی

اغلب کسانی که دارای افکار خودکشی هستند، از وضعیت، شرایط و زندگی که دارند رضایت کافی ندارند و با سوالات مختلفی در ذهن خود درگیرند. مثلا چرا از زندگی لذت نمی‌برند و چرا نمی‌توانند آنطور که انتظار دارند در زندگی موفق شوند.

در واقع این دسته از افکار در ذهن فرد آنقدر زیاد می‌شود که طاقت و تحمل او را از بین می‌برد و افکار خودکشی ایجاد می‌شود. افکار خودکشی نوعی از اختلالات و فشارهای روانی است که بایستی جدی گرفته شود و مشکل هم دقیقا اینجاست که افراد به بیماری‌های روانی همانند بیماری های جسمی اهمیت نمی‌دهند.

در واقع اگر افسردگی را مشابه بیماری سرماخوردگی برای جسم در نظر بگیریم، در صورتی که به آن رسیدگی نشود، تبدیل به بیماری‌های بدتری خواهد شد. سلامت روان در صورتی که جدی گرفته نشود، می‌تواند باعث بروز افسردگی و زمینه‌ساز ایجاد افکار خودکشی در فرد شود. برای آشنایی با انواع افسردگی کلیک کنید.

ایجاد یک فرصت دوباره برای زندگی

در واقع کسانی که به مرحله تصمیم بر خودکشی می‌رسند و به دنبال قرص خودکشی هستند، هیچ روزنه امیدی برای برگشتن به زندگی نمی‌بینند و به آخرین قدم، که اتمام زندگی است رسیده‌اند.

اگر شما هم در مرحله‌ای هستید که تصمیم گرفته‌اید با خودکشی به زندگی خود پایان دهید، به این فکر کنید که آیا قبل از خودکشی هیچ کاری در زندگی نیست که بخواهید انجام بدهید؟ آیا واقعا شرایط زندگی همانطور که فکر می‌کنید، طاقت فرسا است؟ هیچ راهی وجود ندارد که مشکلات خود را حل کنید و یک فرصت دوباره برای زندگی کردن به خود بدهید؟

فقط یکبار به این موضوع فکر کنید که افکار خود کشی در نتیجه فشار روانی که تحمل کرده‌اید، برایتان ایجاد شده است و حتی اگر هیچ کس درکی از مشکلات شما نداشته باشد، این خودتان هستید که شرایط سخت خود را درک می‌کنید و باید با خودتان مهربان باشید.

همواره به یاد داشته باشید که این خودتان هستید که باید پیش از هر کس دیگری به خود عشق بدهید و خودتان را دوست داشته باشد. شما همیشه برای خودکشی وقت دارید، اما بهتر است قبل از هر اقدامی به خودتان یک فرصت تازه برای زندگی کردن بدهید.

از بین بردن افکار خودکشی با درمان

همانطور که قبلا هم گفتیم این تنها شما نیستید که با شرایط بد زندگی مواجه شده‌اید، بسیاری از افراد نیز شرایط مشابه شما را داشته‌اند و حتی فکر خودکشی نیز به سراغ آن‌ها آمده است، اما توانسته‌اند با خودشان مهربان باشند و به خودشان یک فرصت مجدد برای زندگی کردن بدهند.

از دست دادن عزیزی در زندگی، افسردگی شدید، اعتیاد به مواد مخدر و … عواملی است که می‌تواند فرد را در شرایط سخت روحی و روانی قرار دهد و آن را وادار به مصرف قرص خودکشی کند، چراکه در زمان تصمیم بر این اقدام، هیچ امیدی به زندگی نداشته‌اند.

باید بدانید کسانی که افکار خودکشی دارند، به دلیل کاهش شدید سطوح انتقال دهنده‌های عصبی نظیر سروتونین در شرایط دشوار روانی قرار می‌گیرند که با دریافت قرص و داروهای افسردگی بهبود می‌یابند.

بهتر است قبل از خودکشی و پاک کردن صورت مسئله، سعی کنید این افکار را از ذهن خود بیرون کنید. بنابراین به کمک روانشناس و یا روانپزشک از دست این افکار مزاحم خلاص شوید.

شما هستید تا زندگی کنید و نباید خود را از این فرصت محروم کنید. با بهره‌گیری از درمان به خودتان کمک کنید تا بتوانید سلامت روان خود را به دست آورید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

قرص خودکشی روشی آسان برای مرگ

بهتر است قبل از هر گونه اقدامی برای خودکشی، ابتدا نگاهی به آمار داشته باشید. بسیاری از کسانی که اقدام به خودکشی می‌کنند، با مشکلات جسمی ناشی از قرص خودکشی زنده می‌مانند.

اغلب افراد گمان می‌کنند که خودکشی با قرص بسیار آسان و سریع است، در حالی که بدترین نوع خودکشی با قرص است.

خوردن قرص خودکشی که افراد آن‌ها را برای اتمام زندگی خود مصرف می‌کنند، باعث می‌شود درد بسیاری را تحمل کنند و بقیه عمر خود را با زجر بگذرانند.

البته خودکشی با برخی از قرص‌ها منجر به مرگی دردناک می‌شود. در هر صورت چنانچه به فکر خودکشی با قرص هستید، باید بدانید که هنوز چیزهای زیادی تو دنیا هست که شما نمی‌دانید و ممکنه دید شما را به زندگی به طور کامل تغییر دهند.

اما اگر قطعی میگویید قصد خودکشی دارم کلیک کنید.

خودکشی با قرص برنج

قرص برنج در واقع با هدف پیشگیری از آفت زدن برنج تولید و به فروش می‌رسد. با اینکه فروش این سم غیرقانونی است، اما به راحتی در عطاری‎هایی که نسبت به جان دیگران بی تفاوت هستند، یافت می‌شود.

بسیاری از آدم‌ها با افکار خود آسیب زننده و خودکشی، تصمیم بر خوردن قرص برنج می‌گیرند که از خطرناک‌ترین و مرگ‌آورترین قرص‌ها و سم‌ها است. به دلیل تهیه این سم به عنوان قرص خودکشی ، محدودیت های زیادی در فروش آن است.

مرگ با قرص برنج بر خلاف تصور همه، اصلا سریع و بدون درد نیست و فرد پس از مصرف آن درد بسیاری را تا مرگ باید تحمل کند. مرگ تدریجی و کند بر اثر مصرف قرص برنج به این دلیل است که تاثیری بر روی سیستم عصبی مرکزی نمی‌گذارد و فرد بیهوش نمی‌شود.

قرص برنج از طریق سیستم گوارش جذب می‌شود و موجب تولید گاز فسین می‌گردد، سپس به سیستم تنفسی و سایر اندام های حیاتی آسیب شدیدی وارد می‌کند. بنابراین فرد پس از مصرف قرص برنج هوشیار است. اما به دلیل عملکرد منفی این قرص بر سیستم تنفسی، او آرام آرام احساس خفگی می‌کند. ممکن است این فرآیند حتی تا چهار ساعت نیز طول بکشد. برای آشنایی با علائم خودکشی کلیک کنید.

پشیمانی پس از مصرف قرص خودکشی

مطابق آمار تقریبا می‌توان با قطعیت گفت که تمامی افرادی که اقدام به مصرف قرص خودکشی می‌کنند، بلافاصله پس از اینکار پشیمان می‌شوند. در برخی موارد فردی که پس از مصرف قرص خودکشی پشیمان می‌شود، می‌تواند با اورژانش تماس بگیرد و قبل از اینکه دارو وارد خون او شود، بتواند خود را نجات دهد.

اما کسانی که برای خودکشی قرص برنج را انتخاب می‌کنند، پشیمانی برایشان فایده‌ای نخواهد داشت. مسمومیت با قرص برنج حتما به مرگ ختم می‌شود. بنابراین قبل از خودکشی به عواقب آن فکر کنید و بدانید که زندگی و وجود شما با ارزش است و نباید مرگ سخت و زجر آوری را برای خود انتخاب کنید، چراکه شما لایق زجر کشیدن نیستید.

سخن آخر

اگر به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت و دشوار زندگی تصمیم به خرید قرص خودکشی گرفته‌اید، بهتر است بدانید شما همیشه برای خودکشی وقت دارید و بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا یک فرصت به خودتان بدهید.

ضرری ندارد به یک متخصص مراجعه کنید و راجب شرایط‌تان و درمان آن با او صحبت کنید. چراکه ممکن است آنقدر هم که شما فکر می‌کنید شرایط بد نباشد و حتی کوچک‌ترین امید شما را به زندگی برگرداند. برای آشنایی با روش درمان افسردگی شدید کلیک کنید.

اگر می‌خواهید در لحظه احساسات خود را با یک روانشناس در میان بگذارید، می‌توانید از مشاوره تلفنی ذهن نو استفاده کنید و با مجرب‌ترین روانشناسان احساسات خود را در میان بگذارید.

برای دریافت مشاوره افسردگی در زمینه قرص خودکشی می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫2 دیدگاه ها

  1. فقط بهم بگید چه قرصی کارمو تموم میکنه نمیخام برام دلسوزی کنید تنها راهی که از خودکشی منصرف میشم مرگ پدرو مادرمه دیگه نمیخام تو دنیایی باشم که پدر بچشو زندانی میکنه و زمانی مه هنوز سنم حتی دو رقمی هم نشده پدرم منو لخت میکنه و با شلنگ میزنه دیگه خسته شدم بخدا ۲۲ سال عذاب کشیدم دیگه بسته خواهشا یه راه برای خلاص شدن از این جهنم کوفتی بهم بگید?

    1. سلام و درود مشخصه سختی زیادی کشیدید و این رنج رو هیچ کس دلش نمی خواد تجربه بکنه. انسان ذاتا موجودی ضعیف و اسیب پذیره. لحظه ای که به دنیا میایم برای مایحتاج اولیه زندگیمون وابسته هستیم. اگر کسی از ما مراقبت نکنه نابود میشیم. زندگی همه ما اینطوره انقدر سختی می کشیم تا بزرگ بشیم. جالبه با اینکه تو هر سنی یه مانعی جلوی راهمونه ولی ما ادامه میدیم و باز هم موانع رو برمیداریم. البته گاهی هم کم میاریم ایرادی نداره . زندگی همین شدن ها و نشدن هاست. فراموش نکن که تاریک‌ترین شب‌ها هم به پایان می‌رسند و صبح می‌شوند. پس امیدت رو از دست نده. یه روزی هم آفتاب برای تو طلوع میکنه. این گفته ها رو یادت باشه و به حرکت ادامه بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره